Katuvalot eivät pala

Anonyymi-ap

Vesisade, flunssa, pimeys. Ruokakassi jäi kadun varrelle, kun piti pilkkopimeässä löytää kotiin.

24

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

voi...ompa elämsi kurjaa.

• Anonyymi

Kauppaan kummiskin osasit.

• Anonyymi

Nyt pitää olla kyllä pihalla grilli ja vesipulloja varalla sitten jouluvalot ulkona ja otsalamppu maksaa jotain 40€ kunnollinen. Jääpiikit kengän pohjiin.

• Anonyymi

Voi kumpa joku keksisi laitteen, jolla valoa voisi kantaa. Sellaisen lampun, joka olisi taskukokoinen....

• Anonyymi

Otsalamppu on hyvä.

• Anonyymi

Minä asun Rantakylässä, täällä sammuu katuvalot 21.00. Minulla on taskulamppu repun taskussa. Mikkelin kaupungin pitäisi jakaa ilmaisia taskulamppuja ihmisille. Aina täytyy käydä kaupassa katsomassa, onko sitä tomaattisosetta tullut hyllyyn. Ei ole . Ei olisi pitänyt sanoa myyjälle, nyt pääsevät taas eroon muutamasta asiakkaasta....

• Anonyymi

Ennenvanhaa ei ollut katulamppuja väritelevisiota, älypuhelimia eikä internettiä ja hiihdettiin kouluun josta suoraan peltotöihin taikka puusavottaan kesät talvet satoi tai paistoi eikä valitettu tai tuli tukkapölly luunappi selkäsauna korvatillikka ja saunaklonkku ja syötiin pelkkää silavaa ja pettuleipää ja silti pärjättiin.
      Toista se on nykyaikana kun ollaan niin olevinaan hienohelmoja.

• Anonyymi

Meillä oli telkkari. Myöhemmin tuli videot ja mikrouuni. Mä olen syntyny 1976.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä oli telkkari. Myöhemmin tuli videot ja mikrouuni. Mä olen syntyny 1976.

Eläimiä ja kissoja oli. Pari vuotta sitten huomasin kaupan ale-korissa hierontapallon. Ostin sen itelleni, kun mulla on aina hartiat jumissa. Pallo maksoi 5 e. Olen hieronut sillä pallolla kissan selkää, lihaksia , sen hartioita, jne. Kissa tykkää kovasti hierontapallosta.

• Anonyymi

Meillä oli pelkkä uluko-huussi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin. Meillä oli semmonen kuorsaava kissa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eläimiä ja kissoja oli. Pari vuotta sitten huomasin kaupan ale-korissa hierontapallon. Ostin sen itelleni, kun mulla on aina hartiat jumissa. Pallo maksoi 5 e. Olen hieronut sillä pallolla kissan selkää, lihaksia , sen hartioita, jne. Kissa tykkää kovasti hierontapallosta.

Mun emäntä hieroi mua hierontapallolla. Sitten menin syömään ja juomaan . Sitten menin sängylle kehräämään ja kuorsaamaan. Miau !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

meillä ei ollut sitäkään.
        asuttiin ulkohuussin alla vuokralla.

• Anonyymi

Onko kaupungilla lakiiin perustuva velvoite polttaa katuvaloja?

• Anonyymi

Ei tietenkään ole. Minäkin voin jättää taskulampun ja heijastimet kotiin.

• Anonyymi

Joka talon pihaan liiketunnistimet. Estää tehokkaasti pitkäkyntisten liikehdintää pimeän aikana jos katuvalot on sammutettuna yö aikaa. Turhaa miljoonia polttamaan valosaasteena ilmaan ja tyhjille kaduille. Kyllä jos keskellä yötä pihavalot loistaa päälle, niin pilkko pimeessä kantaa kauaksi ja verhojen lomasta isäntä väelle varmasti näkyy.

Ainankin näin kanta kaupungin valot voisi aivan hyvin olla palamatta. Keskusta on sitten toinen juttu ainankin viikonloppuisin.

• Anonyymi

Jos on päässyt kotia,niin miksi jätit kauppassit kadulle? Sinä valehtelet.

• Anonyymi

luulen kans on sekasin raukkaparka.

• Anonyymi

Aatteppa ite. Toisessa kädessä kauppakassi, toisessa kädessä sateenvarjo. Kolmannessa kädessä .. lamppu ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aatteppa ite. Toisessa kädessä kauppakassi, toisessa kädessä sateenvarjo. Kolmannessa kädessä .. lamppu ?

lamppu kannattaa teipata keskijalkaan, voi laittaa pitkät tai lähivalon jos vanha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitat otsalampun lähtiessä ja tullessa sen päälle sitten siihen matkalle ostat muutaman patteri led tuikku kynttilän ja lyhdyn se palaa siellä kun laitat päälle lähtiessä sammuta kun pääset kotiin ja jouluvalot auttaa laitat kirkasta valoa mihin johto ylettää.

• Anonyymi

C vitamiini auttaa kyllä .

• Anonyymi

laitatin toisen silemän kissansilemän, kylä nyt näkyy!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

laitatin toisen silemän kissansilemän, kylä nyt näkyy!

Minä olen katsonut netistä semmosia Trail Cam-videoita, tosi hyviä .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5593
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      3045
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2896
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      629
      2144
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      149
      2012
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1402
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1385
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1168
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1116
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1087
    Aihe