Kyllä se niin on

Anonyymi-ap

Että jos ihminen on kiinnostunut, se kaivaa vaikka minkä tien päästäkseen hänen luo. Ihastunut ihminen ei pysty olemaan toisesta erossa!

153

1590

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinhän se on. Niinhän minä teinkin. Mutta toinen ei. Joten siitä voi päätellä kannattaako täälläkään enää olla.

• Yksi kaunis päivä katoan täältä.

• Anonyymi

Hmm, oot sä täällä jonkun ihmisen takia? Mulle tämä on vaan pelkkä keskustelu palsta.

• Anonyymi kirjoitti:

Hmm, oot sä täällä jonkun ihmisen takia? Mulle tämä on vaan pelkkä keskustelu palsta.

No olen ollut jo yli vuoden jonkun ihmisen takia. Ei kannata varmaan enää olla.

• PalstaRinssi kirjoitti:

No olen ollut jo yli vuoden jonkun ihmisen takia. Ei kannata varmaan enää olla.

Ja kyllä täällä näkyy muutkin kaipailevan jotain tiettyä ja näkyy moni pariutuvankin täällä.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Ja kyllä täällä näkyy muutkin kaipailevan jotain tiettyä ja näkyy moni pariutuvankin täällä.

Minua ei kaipaile yhtään kukaan. Joten voin häipyä hevon kuuseen.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Minua ei kaipaile yhtään kukaan. Joten voin häipyä hevon kuuseen.

Kuule, kyllä sullekin löytyy joskus joku oikea.

• Anonyymi kirjoitti:

nössön nössön nöö.. Vituttaa kuulla tuota paskaa joka kerta.

• Anonyymi kirjoitti:

Oikein odotit että pääset laukomaan noita mahtavia viisauksias.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

nössön nössön nöö.. Vituttaa kuulla tuota paskaa joka kerta.

Kun se on tosi asia. Kun mä rakastuin, en osannut edes kuvitella, et niin käy.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, minäkin rakastuin, eikä vittu tapahtunut mitään muuta kuin menetin melkein työni. Eikä ketään kiinnosta minuun rakastua. Helppo siinä on muitten vittu hymyillä"!!
        !!¨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii

• Anonyymi

Pystyt kirjoittelemaan tälle sivustolle sieltä rapakon takaa? Oletko Usasta? Luulin että vain Suomessa toimii tämä.

• J... Miten tarkkaan se pitää kertoa? Kuka itse olet?

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Joo, minäkin rakastuin, eikä vittu tapahtunut mitään muuta kuin menetin melkein työni. Eikä ketään kiinnosta minuun rakastua. Helppo siinä on muitten vittu hymyillä"!!
        !!¨

Et voi ajatella, että toisella on velvollisuus rakastua takaisin. Joskus match käy ja joskus taas ei. Sama meillä kaikilla. Et sinäkään, jo ihan omien sanojesi mukaan, rakastu/ihastu keski-ikäiseen tai/ja lihavaan. Sinulta sitä ei vaadita, miksi sitä saisi vaatia nuorelta naiselta, joka ei jostain syystä ihastu keski-ikäisyyteen tai johonkin asian sinussa?

Parinvalinnassa pitää löytää kumppani, jolle kelpaat ja joka kelpaa sinulle. Vaikka kuinka halusi itse, se ei riitä, jos toinen ei halua EIKÄ pakit johdu siitä että olisit jotenkin huono, et vain ole juuri hänelle sopiva.

Parinvalinnassa vaikuttaa oma aktiivisuus ja se kuten haastavaa kumppania etsii. Käytän tässä työnhaku analogiaa havainnollistamaan, koska vaikka tilanne on ihan eri, on siinä myös match-match-tilanne. Jos kelpuutat itse vain toimitusjohtajan paikkoja, on löytäminen vaikeampaa kuin jos myös kaikki oman alan työt kelpaa tai sitten ihan mikä työ vaan. Jos sinulla on toimitusjohtajan pätevyys ja kokemus sekä olet yrityksen kulttuuriin sopiva persoona, voit löytää töitä toimitusjohtajana kohtuullisen kivuttomastikin. Jos olet vaikka putkimies tai kaupan kassa, on tavoite aika korkea ja onnistuminen haastavaa. Sille alalle mistä voi esittää olevasi osaaja, työ löytyy yleensä ennen kuin ansiosidonnainen loppuu, usein jopa kuukausissa. Jos taas kaikki käy, on palkka luultavasti aika pieni, mutta työ löytyy helposti. Kaikessa pitää ITSE määritellä mitä haluaa ja ymmärtää mitä omat vaatimukset vaikuttaa omiin mahdollisuuksiin. Jos vaatimukset on ehdottomia, niin kuin sinulla (oman ikäiset naiset ei käy), sitten pitää ymmärtää että löytämiseen menee aikaa ja se kuluva aika ei johdu sinusta henkilönä vaan itseasetetuista vaatimuksista.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

J... Miten tarkkaan se pitää kertoa? Kuka itse olet?

Ok. Mikä on sinun ongelmasi?

• Anonyymi kirjoitti:

Ok. Mikä on sinun ongelmasi?

Se että minun ihastumiselleni vain nauretaan. Olen menettänyt kasvoni kaikkialla.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Se että minun ihastumiselleni vain nauretaan. Olen menettänyt kasvoni kaikkialla.

Kukaan ei naura ihastumisellesi. Täällähän on kaikki ihastuneet tai rakastuneet ym muuta suhde sotkua? Tosielämässä kukaan ei tiedä että täällä kaipailet. Et ole menettänyt kauniita kasvojasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei naura ihastumisellesi. Täällähän on kaikki ihastuneet tai rakastuneet ym muuta suhde sotkua? Tosielämässä kukaan ei tiedä että täällä kaipailet. Et ole menettänyt kauniita kasvojasi.

Kauniitapa hyvinkin joo. Silti täällä jokainen yrityää tulla tunnistetuksi. Sinä et tiedä tapaustani.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Yksi kaunis päivä katoan täältä.

Minä myös vaikka edelleen koukussa ikäväpalstaan. Onko täällä mitään riemupalstaa jonne voitais lähteä vaikka yhdessä? Alkaa kyllästyttää jo ikävöinti.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä myös vaikka edelleen koukussa ikäväpalstaan. Onko täällä mitään riemupalstaa jonne voitais lähteä vaikka yhdessä? Alkaa kyllästyttää jo ikävöinti.

Riemupalsta. :D En osaa sanoa onko. Suomalaiset eivät ole järin riemullisia, paitsi nuorena, kun on vielä sitä elämän iloa. Se karisee kummasti kun ikää karttuu. Vaikka ei pitäisi. Kai se on tämä kylmyys ja pimeys. Jossain Espanjassa on helpompi hymyillä.

Ketä olet ikävöinyt?

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Missä olet nähnyt pariutumista? Mä en ole nähnyt mitään muuta kuin kahden todennäköisesti täysin oudon ihmisen luulottelua kun luulee puhuvan ihastumisen kanssa. En usko että edes suomi24 treffeillä pariudutaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Missä olet nähnyt pariutumista? Mä en ole nähnyt mitään muuta kuin kahden todennäköisesti täysin oudon ihmisen luulottelua kun luulee puhuvan ihastumisen kanssa. En usko että edes suomi24 treffeillä pariudutaan.

Nalle ja hehku ainakin. Sitten joku h ja t. Onhan näitä kun seurailee. Mutta sen väliä. Minulla on nyt hyvä olla. Hyvähän se on jos löytävät toisensa. Sitähän jokainen toivoo kuitenkin.

• Anonyymi

Tämä on kaikista epätodennäköisimpiä paikkoja mistä voisit hänet löytää.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on kaikista epätodennäköisimpiä paikkoja mistä voisit hänet löytää.

En sanoisi ihan niinkään.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Marttyyrius ei auta mitään. Sinulle ei ole vastakaikua. Jatka elämääsi.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Riemupalsta. :D En osaa sanoa onko. Suomalaiset eivät ole järin riemullisia, paitsi nuorena, kun on vielä sitä elämän iloa. Se karisee kummasti kun ikää karttuu. Vaikka ei pitäisi. Kai se on tämä kylmyys ja pimeys. Jossain Espanjassa on helpompi hymyillä.

Ketä olet ikävöinyt?

Luuletko, että kerron sinulle😀 vain yhtä olen ikävöinyt.
        Tänään tuli meidän 6-kerroksisen talon asukas vaimonsa kanssa vastaan ja silitti mun koiraa ja sanoi, että olet tän talon ainoa naapuri joka hymyilee ja tervehtii aina iloisesti. En ole itse kiinnittänytkään huomiota millä naamalla kuljen. Koukkuuntunut silti ikäväpalstaan. Etsin joskus Häntä.
        Yhtä Miestä Isolla Kirjaimella

• Anonyymi kirjoitti:

Luuletko, että kerron sinulle😀 vain yhtä olen ikävöinyt.
        Tänään tuli meidän 6-kerroksisen talon asukas vaimonsa kanssa vastaan ja silitti mun koiraa ja sanoi, että olet tän talon ainoa naapuri joka hymyilee ja tervehtii aina iloisesti. En ole itse kiinnittänytkään huomiota millä naamalla kuljen. Koukkuuntunut silti ikäväpalstaan. Etsin joskus Häntä.
        Yhtä Miestä Isolla Kirjaimella

Oletko vielä löytänyt sitä riemupalstaa, minne voidaan karata? 😄

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Näin teen minäkin , kukaan ei jää kaipaamaan.

• Anonyymi

Tämä aloitus on loistava ja totta!

• Anonyymi

Ei se nyt noin loistava älynväläys ollut. Liioittelusi on lapsellista. sivusta

• Anonyymi

Mutta, kun niinhän se on, itse kun on oikeasti rakastunut, on vaan pakko päästä hänen luo jatkuvasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se nyt noin loistava älynväläys ollut. Liioittelusi on lapsellista. sivusta

Yksinkertainen aloittaja nostelee omaansa kommentoimalla itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksinkertainen aloittaja nostelee omaansa kommentoimalla itselleen.

Niin se taitaa olla.

• Anonyymi

Mitä sinä näillä aloituksilla haet takaa? Kirjoitat näitä ilmeisesti aika usein. Pelkäätkö jonkun kaipaavan juuri sinua? Hui pelottavaa, sinua bööö!

• Anonyymi

Itseasiassa haluan, että hän unohtaa, koska rakastan toista! Joskus voi joutua vuosia jankkaamaan, ikävä kyllä.

• Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa haluan, että hän unohtaa, koska rakastan toista! Joskus voi joutua vuosia jankkaamaan, ikävä kyllä.

No mene sen rakkaas luo ja unohda minut kokonaan!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

????

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

En ole sinun naisesi

• Anonyymi kirjoitti:

En ole sinun naisesi

Et niin. Ei kukaan ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuvittelet viestin menevän perille anonyymillä palstalla? Huolestuttavaa, jos onnen löydettyäsi olet edelleen täällä vain jankkaamassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuvittelet viestin menevän perille anonyymillä palstalla? Huolestuttavaa, jos onnen löydettyäsi olet edelleen täällä vain jankkaamassa.

Vaikuttaako sinun mielestäsi tämä kyseinen provo jotenkin erityisen uskottavalta? Sen kyllä huomaa, että tälläiset vedätykset loukkaa ihmisiä hyvin henkilökohtaisella tasolla minkä ymmärränkin, mutta on eri asia miten vahvoja tulkintoja näistä kannattaa tehdä

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Kuka siellä on niin pahalla mielellä tuu mun kainaloon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaako sinun mielestäsi tämä kyseinen provo jotenkin erityisen uskottavalta? Sen kyllä huomaa, että tälläiset vedätykset loukkaa ihmisiä hyvin henkilökohtaisella tasolla minkä ymmärränkin, mutta on eri asia miten vahvoja tulkintoja näistä kannattaa tehdä

Mitä varten Sinä ylipäätään olet palstalla? Kommentoit aina tuohon samaan tyyliin joka ikiseen aiheeseen. Jos kaikki on täällä mielestäsi pelkkää provoa niin eikö ole aika typerää tuhlata aikaansa sen jatkuvaan osoittamiseen? Kyllä, tiedän juuri vastanneeni provoon, eli Sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ha ha, koska hän on "sekopää" eikä viesti mee perille, nyt tuntuu, että vähän on mennyt, joillekin se pitää vääntää rautalangasta, joillekin riittää pelkkä ele. Enkä mä hänen takiaan täällä ole..ei mua kiinnosta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ha ha, koska hän on "sekopää" eikä viesti mee perille, nyt tuntuu, että vähän on mennyt, joillekin se pitää vääntää rautalangasta, joillekin riittää pelkkä ele. Enkä mä hänen takiaan täällä ole..ei mua kiinnosta!

Niin miten olet tehnyt sen hänelle selväksi, miksei viesti ole mennyt perille? Minkä takia olet täällä?

• Mene nyt sitten panemaan sitä muijaas.

• Ihan vitun kyllästynyt tollaseen pelailuun ja pelleilyyn. Se saa nyt loppua.

• Anonyymi

Kuka täällä pelailee ja pelleilee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka täällä pelailee ja pelleilee

Varmaan esim hän jolle kommentoit ikäänkuin toiveikkaaseen tapaan, en haluaisi toistaa itseäni, mutta jos joku taipumus näkyy suurinpiirtein Marsiin tai Venukseen (niin) saakka, niin mitä siihen voisi todeta muuta kuin, että juurikin jokin johdatteluun liittyvä peli taitaa olla käynnissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan esim hän jolle kommentoit ikäänkuin toiveikkaaseen tapaan, en haluaisi toistaa itseäni, mutta jos joku taipumus näkyy suurinpiirtein Marsiin tai Venukseen (niin) saakka, niin mitä siihen voisi todeta muuta kuin, että juurikin jokin johdatteluun liittyvä peli taitaa olla käynnissä.

Oletko ihan järjissäsi? Kenelle kuvittelet kommentoivasi?

• Anonyymi

voi tuntua hassulle nukkua jos on joku satiininen peitto päällä pakkasella

• Anonyymi

Ei niin - Mikä oli todistettavissa. Tosin ei tunne menevän tällä kertaa niin. Kun tuntuu, ettei edes näe.

• Anonyymi

Samaa mieltä, mutta joskus on esteitä mitä ei ehkä halua rikkoa. Ja hän ei tässä tapauksessa ehkä halua.

• Anonyymi

Onhan niitä, kun ihmiset kehittelee niitä, silloin on parempi unohtaa.

• Anonyymi

Mamari

• Anonyymi

hassua coi olla nukkua jos peitto onkonaan satiinia sellaista

• Anonyymi

Eli jos juoksee karkuun ei oo kiinnostunut....

• Ei ole eikä silloin kun blokkaa somessa ja pitää pilkkanaan palstalla jätkänsä ja kavereittensa kanssa.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ei ole eikä silloin kun blokkaa somessa ja pitää pilkkanaan palstalla jätkänsä ja kavereittensa kanssa.

Niinhän ne lapset ruukaa tehdä, kun kasvaa niin ajatusmaailmakin vaihtuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti ymmärtää vielä hävetä joskus.

• Anonyymi

* varhaisaikuisuus.

• No tiedän sen kyllä. Ei oikeuta silti kiusaamaan ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä verkkainen pohdiskelija kuitenkin ehkä tarrauduit huuhaatarinaan, ettäkö tätä rinssiä mukamas pilkkaisi joku nainen miehensä ja kavereidensa kanssa. Toivottavasti ruukaat yhtä osuvasti kommentoida myös miesten starttaamia mahdollisia lastenleikkejä. Esim kyseinen vedätys mihin vastasit. olisi voinut olla yksi niistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikilla vaihdu ajatusmaailma koskaan vaikka fyysisesti kasvaa. Jotkut jää koulukiusaus tasolle ainiaaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä verkkainen pohdiskelija kuitenkin ehkä tarrauduit huuhaatarinaan, ettäkö tätä rinssiä mukamas pilkkaisi joku nainen miehensä ja kavereidensa kanssa. Toivottavasti ruukaat yhtä osuvasti kommentoida myös miesten starttaamia mahdollisia lastenleikkejä. Esim kyseinen vedätys mihin vastasit. olisi voinut olla yksi niistä.

Nii, mistäpä sitä ikinä tietää, mutta toisten "pikkauksille" ihan sama, ei nii kuin mitään väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikilla vaihdu ajatusmaailma koskaan vaikka fyysisesti kasvaa. Jotkut jää koulukiusaus tasolle ainiaaksi.

Nii, eihän kaikki kasva, mutta näin pääsääntöisesti elämä muokkaa.

• Anonyymi

Kunpa olisikin noin yksinkertaista.

• Anonyymi

Se on juuri noin yksinkertaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu kuitenkin paljon tilanteesta ja persoonista yms. Ei voi kaikkia varmaan pistää samaan muottiin. Kiitos kuitenkin kommmentista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat vähän yksinnkertaiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu kuitenkin paljon tilanteesta ja persoonista yms. Ei voi kaikkia varmaan pistää samaan muottiin. Kiitos kuitenkin kommmentista.

Ei tietenkään, mutta onni löytyy silloin, kun sitä vähiten odottaa, se vaan nyt on niin, että jos toista kiinnostaa, ihmiset nyt vaan etsii sen toisen käsiin, en pelännyt hetkeäkään etsiä häntä ja nyt olen onnellinen, että etsin, koska sain sen takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään, mutta onni löytyy silloin, kun sitä vähiten odottaa, se vaan nyt on niin, että jos toista kiinnostaa, ihmiset nyt vaan etsii sen toisen käsiin, en pelännyt hetkeäkään etsiä häntä ja nyt olen onnellinen, että etsin, koska sain sen takaisin.

Hienoa! Riittää sekin, kun jompi kumpi etsii toisen käsiin. Jos molemmat syystä jos toisesta kainostelevat, on vaikeampaa kohdata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa! Riittää sekin, kun jompi kumpi etsii toisen käsiin. Jos molemmat syystä jos toisesta kainostelevat, on vaikeampaa kohdata.

Silloin voi suoraan unohtaa! Jos ei uskalleta näyttää tunteita, niin mitä siitä tulee? Mulle se ei sinänsä oo koskaan ollut ongelma, jos ihminen on samanluontoinen, mutta silti varovasti teen sen ja odotan vähän mitä toinen miettii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin voi suoraan unohtaa! Jos ei uskalleta näyttää tunteita, niin mitä siitä tulee? Mulle se ei sinänsä oo koskaan ollut ongelma, jos ihminen on samanluontoinen, mutta silti varovasti teen sen ja odotan vähän mitä toinen miettii.

Muista, sinä et ole kaikki muut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista, sinä et ole kaikki muut.

En niin, luojan kiitos, mulla ei ole niin vaikeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat vähän yksinnkertaiselta.

Mä kuule olen melko yksinkertainen ja itseasiassa nautin siitä.

• Anonyymi

toivon, että PalstaPrinssin, kaikki, unelmat, ja haaveet käyvät, toteen,

ja, hänelle, tulee puheluita, päivisin, jossa, kysytään mitkä ovat, hänen,

haaveensa ja unelmansa, elämässään, ja, sanotaan, että ne käyvät,

toteen, jos, hän vain uskaltaa, sanoa puhelimessa, haaveensa ja unelmansa,

vaikka, huvila meren rannalla, tai, osakkeita, mitkä maksavat, osinkoa,

mielin määrin, tai, ihan mitä elämässään vain, ikinä haluaakin,

ja, puhelimessa, voisi sanoa, että, nämä kaikki, toiveet ja haaveet,

haluaisi, toteuttaa, eräs hänen hyvä kaverinsa,

ja, jos, tämä ei onnistu,

niin, posti, luukusta, tulee, sitten, mainoksia, ja, kirjeitä,

joissa, hän on voittanut lukemattomia, osakkeita,

ja, asuntoja,

ja, autoja,

ja, jos, tämä ei onnistu,

niin, toivon, että koko suomen, kunnan päättäjät,

jotka, asuvat, hänen kunnassaan,

tulevat, hänen luokseen, joku, arki, päivä, ja, tulevat, ihan kahville, vain,

ja, keskustelevat, hänen kanssaan,

mikä, hänen oma henkilö, kohtainen unelma, elämänsä on,

ja, miten, se, saavutetaan ja tehdään,

ja, koska, olen hyvä kaveri,

niin, unelmien pitkä elämä myös hänelle,

joka, unelmissani ja haaveissani ikuisesti jatkuisi,

N

eli, PAKSU PEKKA,

• Anonyymi

hassun näköinen kua nasalta hymyilecä aurinko

• Anonyymi

en tiedä mille voi tuntua tyttöjern mielestä tuntua jos on joku satiinin tuntuinen peitto varmaan pehmoiselle sellainen

• Anonyymi

Pelkkä yksipuolinen ihastuminen ei tuota mitään. Niin kuin ei yksipuolinen kaipaus.

• Anonyymi

Sinä sokerina pohjalla

Muitakin ilonaiheita

• Anonyymi

Totta, sitä tässä yritän viestittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤦 no ethän yritä. Tuon yksipuolisuuden takia monet ei kaiva tietään väkisin toisen luo, koska sehän menisi ahdistelun puolelle. Ja kyllä, silloin pitää päästää toisesta irti, mutta kaipausta ei voi keltään kieltää.

• Anonyymi kirjoitti:

Perille meni viestisi. Et minua halunnut vaan jonkun toisen, johon rakastuit.

• Anonyymi kirjoitti:

🤦 no ethän yritä. Tuon yksipuolisuuden takia monet ei kaiva tietään väkisin toisen luo, koska sehän menisi ahdistelun puolelle. Ja kyllä, silloin pitää päästää toisesta irti, mutta kaipausta ei voi keltään kieltää.

Näinpä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se on, eli silloin pitää päästää irti.

• Anonyymi

Niin se on, se on ihan totta, vaan jos on ns. seinä vastassa, niin paha sitä on väkisin silloin tunkea toisen elämään. Ihmiset voivat loukkaantua toisen toiminnasta/sanomisista, pahastikin, joka paksunnuttanut seinän. Silloin vain aika saattaa auttaa.

• Anonyymi

Aika auttaa pitkävihasen kehitteleen aina vain suuremman härkäsen kärpäsestä.

Mitä pikimmiten selvittää riidan sitä vähemmän se paisuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika auttaa pitkävihasen kehitteleen aina vain suuremman härkäsen kärpäsestä.

Mitä pikimmiten selvittää riidan sitä vähemmän se paisuu.

Ei se ole aina vihaa. Yksioikoista ajattelua tuollainen. Ehkä olet itse ihmisvihaaja.

Ihmiset voi kyllästyä, turhautua ja puutua toiseen, näiden sanoihin ja temppuihin. Pitkään toisen vuoksi jumiututettuun tilanteesen, ja silloin ne himotkin siihen toiseen hiipuu. Voi myös tulla ja olla jo muuta siinä. Ei enää itsekään halua edistää asiaa.

• Anonyymi

Ei pidä paikaansa ainakaan omalla kohdallani. Pelkkä oma yksipuolinen ihastumiseni ei tuohon riitä, vaan tarvitse kokemuksen tunteen molemminpuolisuudesta. Sitten kyllä teen mitä vaan ollakseni toisen kanssa. Vaan, jos koen tilanteen yksipuoliseksi, niin en tee oikeastaan yhtään mitään. Korkeintaan hengailen mahdollisuuksien kukaan sen toisen seurassa.

Tuskinpa olen ainutlaatuinen yksilö tässäkään asiassa.

• Anonyymi

Joo on totta meidän naisten puolelta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo on totta meidän naisten puolelta.

Minun kokemukseni mukaan miehet toimivat samalla tavalla. Ainakin kaikki sellaiset miehet, joihin itse olen ihastunut ovat vaatineet kovasti rohkaisua myös minun taholtani tai jopa suoran lähestymisen minun puoleltani. Vain seksivonkaajat ovat olleet niitä itse täysin omatoimisesti ja minun ajatuksistani riippumatta lähestyviä miehiä.

• Anonyymi

Tämä on ihan hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on ihan hyvä.

Miksi toi on sun mielestä hyvä??

• Anonyymi

Korjaan, on totta minun itseni puolelta ainakin. Naisena on tottunut passiivisuuteen.

• Anonyymi

Passiivisuus ei kannata. Mä taas olen tottunut ottaa ohjat käsiin, monet miehet pelkää sitä, mutta mun mielestä mies ei ole sen kummempi kapistus, kuin nainenkaan.

• Anonyymi

Kyllä on just tasan niin.

• Anonyymi

Jos olen vain kiinnostunut tai ihastunut, niin en kaivele mitään teitä.

• Anonyymi

Kun ihminen "rakastuu" on vaikea pysyä aloillaan, mä en ainakaan pysy, vaan varovasti lähennyn ja hakeudun seuraan, kun en kertakaikkisesti pysty olemaan pois/kaukana, mutta tietty, jos toinen ei ole yhtään kiinnostunut silloin en! Mutta jos toinen ilahtuu näkemisestä, silloin asia on toinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun ihminen "rakastuu" on vaikea pysyä aloillaan, mä en ainakaan pysy, vaan varovasti lähennyn ja hakeudun seuraan, kun en kertakaikkisesti pysty olemaan pois/kaukana, mutta tietty, jos toinen ei ole yhtään kiinnostunut silloin en! Mutta jos toinen ilahtuu näkemisestä, silloin asia on toinen.

Niin edelleen puhut vain sinusta. Kaikki ei ole samanlaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin edelleen puhut vain sinusta. Kaikki ei ole samanlaisia.

Hoh😂 ei niin.. eikä pidäkään, yritän välillä hän herätellä ja välillä tartuttaa positiivisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoh😂 ei niin.. eikä pidäkään, yritän välillä hän herätellä ja välillä tartuttaa positiivisuutta.

Herätellä ketä? Vaikutat hyvin nuorelta.

• Anonyymi

Asia ei aloittaja todellakaan ole noin kaikkien kohdalla.

• Anonyymi

seina et uskalla menna katoksen allejotta paasisit mun luo joten ala tule

• Anonyymi

voi sinua raukkaa kun mina viela vahan paranen ja sitten kun mina lahben niin tulen sitten sinun luoksesi se on aivan varma ja se sitten onnistuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voi sinua raukkaa kun mina viela vahan paranen ja sitten kun mina lahben niin tulen sitten sinun luoksesi se on aivan varma ja se sitten onnistuu

pienesta se on enaan kiinni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pienesta se on enaan kiinni

kuule ei tuosta paljoa enaa puutu etta paaset sisalle

• Anonyymi

Älä jauha kakkaa... Kiitos
      Harvassa on joilla roihu ja kaivelu tuottaa yhtään mitään tulosta....
      Ja sitäpaisi.... Stalkkerointi ei vie sua hänen luo...
      Kyse on ennemin siitä ettei oikein osaa hallita tunnetta...

Kyllä ihastuneenakin kuuluu käyttäytyä toista huomioon ottaen ..
      Ei se anna lupaa olla törppö.....

On parenpi yrittää tavata se kohde mistä tykkää tai pitää järki mukana ...
      Kattoa sen jälkeen vasta kun on tavannu ja tapaillu et kannattaako edes pitää roihua yllä....

Myös ihastuneena pystyy haltsemaan tunteita ja
      olemaan erossa.... Hänestä...
      Eikä kaikkea tarvi udella ja selvitella...
      Kaikki hänen asiansa eivät edes välttämättä kuulu sinulle yhtään....
      Etkä saa niitä edes aina tietoosi...

En ymmärrä koko aloitusta kun minua ei tunteet vie ku pässiä narussa...
      En koe semmoista hullua roihua.... Tunteet on kiva mauste ja lisä elämässä...

Jos tunteet vie ja olo on ihan hullu nii miten olis pari rauhoittavaa pilleriä...
      Kyllä ne tunteet halintaan saadaan...
      Vaikka mitä sekoilisit 🤣

• Anonyymi

En ole samaa mieltä.

• Anonyymi

Sitä nyt saattaa vaikka olla hitaasti lämpenevä et vaatii totuttelua uudet tilanteet tai tunteet, ja jos siihen sitten yhdistyy jotain epätietoisuutta sun muuta toiseenki nähden, niin asia voi jäädä sikseen ihan ilman mitään tietoista päätöstä.

• Anonyymi

Yksi aloite kannattaa tehdä, niin pääsee siitä jossittelun taakasta, kun tietää mitä kohde tuumaa. Mutta siihen se kannattaa jättää, ei ketään ole perässä juoksemisen arvoinen.

• Anonyymi

Niinhän se toisaalta on.

• Anonyymi

Ei se aina niin mustavalkoista ole

• Anonyymi

Ok, no nyt tiedän ettet ole ihastunut

• Anonyymi

Tämä pitää kyllä paikkansa. Olen huomannut että etenkin aidosti kiinnostunut mies pyrkii todellakin tilanteessa kuin tilanteessa mahdollisimman lähelle ja on todella kiinnostunut kaikesta mitä teet ja olet, kyselee paljon ja jakaa kanssasi asioita pyytämättä. Ei myöskään ota menettämisen riskiä yhtään millään tavalla joten ei harrasta mitään kylmä/kuuma juttuja. Siitä tietää että kyseessä on pelimies pelle jos tekeytyy ajoittain välinpitämättömäksi, välttelee, on ristiriitainen tms. tai sekä että paljastuukin varatuksi. Aidosti kiinnostunut muistaa asioita joita olet sanonut sekä tekee aivan kaikkensa suojellakseen sinua, ei missään nimessä satuta millään tavalla.

• Anonyymi

Pelimies tai pelle tai mikä tahansa jos ei vastakaikua tule välttely on ihan hyvä keino päästä omista tunteista eroon. Miksi pitäisi olla siinä toiselle ihmiselle kitumassa jos hän ei ole kiinnostunut? Se nyt vasta typerää olisi että jäisi siihen kärvistelemään.

• Anonyymi

Väärin. Joskus on vaan pakko pysyä kaukana...

• Anonyymi

Tästäpä päättelenkin sitten, että hän " sä leikit vain mun tunteillain"

• Anonyymi

Mun ei ole tarkoitus leikkiä kenenkään tunteilla, mutta eiköhän me kaikki ihmiset sitä jossain muodossa tehdä, mutta ei leikkimis leikkimisellä.

• Anonyymi

Aloittaja väärässä, tuo ei aina pidä paikkaansa. Entäs tämä ihastuksen kohde? Jos hän ei ole kiinnostunut pätkääkään niin ei se onnistu tien kaivaminen loppuun saakka, siellä on vahva muuri edessä.

• Anonyymi

Ap sattui paikalle, sitä mä just tarkoitin, että rakastuneet kyllä löytävät tiensä toistensa luo, yksipuolisesti se ei onnistu ja sen tarkoitus on silloin löytää uusi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap sattui paikalle, sitä mä just tarkoitin, että rakastuneet kyllä löytävät tiensä toistensa luo, yksipuolisesti se ei onnistu ja sen tarkoitus on silloin löytää uusi..

Sivusta totean, että joo löytävät, jos osaavat lukea toistensa tunteet oikein. Läheskään aina niin ei käy. Molemmat voivat olla tahoillaa kiinnostuneita tajuamatta sen olevan molemminpuolista. Varsinkin ujommilla yksilöillä tuo on jopa tavallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että joo löytävät, jos osaavat lukea toistensa tunteet oikein. Läheskään aina niin ei käy. Molemmat voivat olla tahoillaa kiinnostuneita tajuamatta sen olevan molemminpuolista. Varsinkin ujommilla yksilöillä tuo on jopa tavallista.

Voi olla noinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useimmiten se on niin että nainen tai mies on ystävällinen ja kaverillinen mutta toinen henkilö ajattelee sen olevan jotain muuta vaikka hänet on jo alussa laitettu kaveri lokeroon josta ei ole pääsyä takaisin muuta kuin erittäin erittäin harvinaisissa tapauksissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useimmiten se on niin että nainen tai mies on ystävällinen ja kaverillinen mutta toinen henkilö ajattelee sen olevan jotain muuta vaikka hänet on jo alussa laitettu kaveri lokeroon josta ei ole pääsyä takaisin muuta kuin erittäin erittäin harvinaisissa tapauksissa.

Teillä on todella outoja noi lokeroinnit. Omassa ystäväpiirissä ei ole koskaan puhuttu mistään "kaverilokeroista", eikä sellaisia selvästikään ole ollut, kun parisuhteita on muodostunut silleen hyvin pitkienkin tuntemisten jälkeen. Vaan en mä sano, saa ihmisiä lokeroida, jos se itsestä hyvältä tuntuu.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. Olosuhteet määrittää mitä asialle pystyy tekemään. Kaikesta pystyy olemaan erossa.

• Anonyymi

No mä oon sit varmaan outo, koska mä en pysty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mä oon sit varmaan outo, koska mä en pysty

Annat periksi tunteillesi. Jos ajattelisin että kiinnostavasta ei pysty olemaan erossa järki ei hallitse vaan tunteet eikä pysty kieltäytymään olisin raiskannut jo ainakin 100 naista ja pahoinpidellyt miehiä saman verran. Tappanutkin pari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annat periksi tunteillesi. Jos ajattelisin että kiinnostavasta ei pysty olemaan erossa järki ei hallitse vaan tunteet eikä pysty kieltäytymään olisin raiskannut jo ainakin 100 naista ja pahoinpidellyt miehiä saman verran. Tappanutkin pari.

Nii, mä oonkin nainen ja koska meillä kyllä on säpinää niin en vaan pysty, eriasia jos ei olisi, sitten pystyisin ehkä ajattelee järjellä, mutta tässä en pysty.

• Anonyymi

Lakastuneisuudessa sama kun oikein lihastuu.

• Anonyymi

Palstat on täynnä ihmisiä jotka ei halua käsittää sitä että heille on sanottu jo ei joko suoraan tai sitten toimimalla niin. Se yksipuolinen rakastuminen ei ole sen toisen henkilön vika se toinen henkilö ei ole millään tavalla vastuussa siitä tai korvausvelvollinen asiassa ymmärrättekö? Se on teidän oman itsenne taistelu siitä roikutteko täällä luulottelemassa jonkun täysin oudon ihmisen kanssa joka on yhtä pihalla kuin te vai jatkatteko elämäänne. Jos joka päivä haaveilette te jatkatte ja pitkitätte itse vaan sitä yksipuolista tunnetta. Ehkä tuntemattomien vastaus täällä jotka vähän liippaa läheltä luo vääristynyttä ja valheellista toivoa. Herätkää unestanne ja jatkakaa elämäänne. Pakit ja yksipuoliset rakkaudet kuuluu elämään.

• Anonyymi

😂...piti käydä lukee oma aloitus uudelleen, kun muistanut mitä on kirjoittanut. Mä taas luulen, että täällä on kaikki lapset ja nuoret, joilla ei ole oikein muuta tekemistä tai elävät siellä lapsen elämää tai varhaisaikuisuudessa, silloinhan se rakkaus on niin loppumatonta, ainutkertaista, voi kauhea, kun muistaa noita aikoja, kuin sitä eli jossain "pilvilinnoissa" pumpulissa, elämän kolhuilta. Kyllä se kuitenkin niin on, silloin kun ihminen rakastuu, on vaikea pysytellä kauvempana, ihminen hakeutuu lähes väkisellä toisen luo ja silloin, kuin se on vastavuoroista, se on molemminpuolista.

• Anonyymi

Muutenkin palsta on naurettava luuletteko tosiaan että joku etukirjain tai nimi kymmenien tuhansien samanlaisten nimien ja vielä isompien määrien etukirjaimien joukosta olisi juuri suomi24 palstalla se oikea. Ei taida logiikka olla vahvinta aluetta. Jotta joku osuma voisi edes teoriassa tapahtua pitäisi kuvailla tarkkaan kertoa ihastuksen nimi ja paikkakunta muuten ei voi osua. Jos ette sitä pysty tekemään tänne on aivan turha kirjoitella se on ajan hukkaa.

• Anonyymi

Logiikkaohjaus on välttämätöntä välillä.
      I got my drynight

• Anonyymi

Hei rinssi!sano livenä silirimpsishei, tällä taikasanalla lupaan sulle pusun.

• No koitanpa muistaa sanoa. 😅

• Anonyymi

Ei tuo aina noinkaan mene kuten aloittaja sen sanoo

• Anonyymi

Pinssi ilman neulaa lähtee täältä.

• Anonyymi

Huoruus voi hyvin

• Anonyymi

Silirimpsistä siis odotellessa👌❤️

• Ei tässä ole kuin yksi ongelma. Oletko hän, vai joku muu? Mistä tiedän kuka? Kuka minulle pusun haluaa antaa? 😄

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ei tässä ole kuin yksi ongelma. Oletko hän, vai joku muu? Mistä tiedän kuka? Kuka minulle pusun haluaa antaa? 😄

Todellisuudesssa et tiedä onko se neitosi edes täällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Todellisuudesssa et tiedä onko se neitosi edes täällä.

En tiedäkään. En myöskään ole koskaan väittänyt tietäväni sitä. Sehän olisi riemullinen tilanne, jos hän olisi täällä ja olisin siitä 100 varma.

• Anonyymi

Riippuu tilanteesta, se ei ole aina noin selvää.Menee häirinnän piikkiin jos liian agressiivisesti lähestyy.Asioista täytyisi puhua ja se on vaikeaa jos paljon tunteita..

• Anonyymi

Varsinkin, jos ne tunteet eivät ole molemminpuolisia..

• Anonyymi

Vaarallisia miehet, jotka eivät osaa jättää ex-naistaan rauhaan, vaan stalkkaavat ja seuraavat, uhkailevat yms. ja pahimmassa tapauksessa käyvät vieläpä käsiksi. Lahestymiskielto ja seurantapanta, joka hälyttää viranomaiset, jos liian lähellä sellaisille miehille, että pysyy niiden naisparkojen turvallisuus turvattuna, jotka haluavat olla niistä rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin, jos ne tunteet eivät ole molemminpuolisia..

No joo, mut jos on epäselvä tilanne esim...

• Anonyymi

Niin paitsi, jos sitä toista ei kiinnosta sitten ollenkaan, niin silloin sen toisen osapuolen pitäisi kunnioittaa sitäkin ja jättää omaan rauhaansa, vaikka kuinka kaipaisikin.

• Anonyymi

Nii nii totta, mulla on näitä riippakiviä ollut kolme.

• Anonyymi

Pitänee mennä katkolle AA kerhoon

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. Välillä olen noin toiminut ja välillä pysytellyt erossa vaikka olen rakastunut.

• Anonyymi

Aijaa, kuka sitä nyt kokoajan, olen minäkin rakastunut, mutta en mene liian kauas, ettei unohdu, enkä liian lähelle ettei ahdistu, mutta eipä näyttänyt ahdistuvan vaan tuli lähemmäs, mutta näin pääpiirteittään, ihminen ei pysty oleen kovin kaukana, ne jalat vaan köpöttelee lähemmäs, nii kuin varastostakin😂😂 rakkaudella mä jota sä katsoit.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin myönsi, ei kunnon syytä matkustaa Uutseen-seelantiin ja Australiaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b910963d-bfe4-4e77-9ad9-c501b10596d5 Kukaan muu pääministeri suomessa ei ole koskaan tehnyt vastaavaa matkaa. N
      Maailman menoa
      493
      2596
    2. Sannan "valtiovierailu" nyt

Sanna pitänyt puheen valtiovierailun aluksi. Toimittajat aivan äimänä, kaikki vittuilee Sannalle ja kyselee mitä vittua se siellä tekee. Joku jopa ott
      Maailman menoa
      469
      1605
    3. Vähän välillä tuntuu kuin jos.

Sinullakin on ikävä. Voin kyllä olla väärässä. Mistäpä sen tietää.
      Ikävä
      122
      1546
    4. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      126
      1393
    5. Mitä oikeasti tuo koronarokote on ?

Minun faijan proidi nyt puolisonsa kera koronassa. Ja 3 rokotetta ottaneena. Ikää noin 75v , Ja tuntuu ettei hengissä pysy . Hyi helvetti mitä tää rok
      Maailman menoa
      294
      1305
    6. Tulen hulluksi

Joka päivä mielessä. Typerä mies ei vaan voi mennä pois päästäni. Mitä enemmän pyristelen vastaan sitä enemmän siellä asuu. Olisipa joku katkaisija, j
      Ikävä
      65
      1066
    7. Riittääkö sulle nainen

Seurustelu vai pitäskö jossain kohtaa sitte olla ihan sormuksia sovittelemassa?
      Ikävä
      98
      1015
    8. Suomessa on perheiden yhä vaikeampi saada apua - Supernanny Pia Penttala kohtaa nämä ongelmat

Järkyttävää, että Suomessa on yhä vaikeampi saada apua, olipa kyse sitten perheen ongelmista, lapsen haasteista, päihde- tai mielenterveysongelmista.
      Maailman menoa
      23
      886
    Aihe