Hei olen 46 .v mies olisin kiinnostunut päästä naimaan yli60.v naista saat vapaa tai varattu
Upeat 60 .v naiset
5
1066
Vastaukset
- Anonyymi
Hei petrus, laitoin viestiä Yt. nainen ja koira
- Anonyymi
Tarkoittanee haet "naistä 60-v." Ja olet itse 46-v.?
Jos kysymys on 60. - tarkoittaa piste luvun jäljessä järjestys numeroa, kuten nyt näkyy olet itse 46.s jostain tai jossain järjestysluvussa?
Tätä tuskin tarkoittanet, että nainen jota haet olisi vaikkapa 60. järjestyksessä sinulle tai jossain muussa jutussa?
Kannattaa olla tarkka, muuten tulee väärin ymmärryksiä!
Huom. voittaja on 1. toiseksi tullut 2. ja 3. on pronssi sijalla! OK?
🤔😁🤗- Anonyymi
Hienoa. Olitkin ainoa, jolla oli tuossakin ymmärtämisvaikeuksia.
- Anonyymi
Kyllä tuon ymmärtää kaikki järki ihmiset, mutta aina on niitä kellä vain järki seisoo mutta kulli ei :)
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082