Loppuu yritysten ilmais rahan jako duunarien veovaroilla
Kun yritykset ei saa ilmaista rahaa niiden pitää itsealkaa tuottamaan voittoo ja työllistämään
Se on kokoomuspolitikaa ei sosiaali rahalla yritystoiminta ole kokoomuspolitiikkaa
Urpomkos yritystuet poistetaan alkaa nousukausi suomessa
7
65
Vastaukset
- Anonyymi
kannatan- tuet vihkoon
- Anonyymi
Sinä ja sun 3 kaveriasi ei ole kansa.
- Anonyymi
Kokoomus ja keskuta on liittänyt suomen ei hun jossa on sovittuja maksu ja sääntöjä
Säännöt on samat oleet myös 2o vuotta kun Suomi on ollut oikeiston riistopolitiikka. Alla
Suurtyöttömyys ja rikaidennveeoedut ovat olleet jo 2o vuotta jos satut ymmärtämään
Marin peri kaatopiakan
- Anonyymi
maajussien tuet on jo peruttu. sopii mulle
- Anonyymi
Jos on maataloustuet peruttu, niin hinnat viisinkertaistuu kaupan hyllyssä, se on täysin varma asia, että revippä sitte siitä, eläkä tuu enää märiseen korkeista hinnoista !
Onneksi niitä tukia ei ole peruttu, niin kuin Joku Tollo VähäÄlynen yrittää väittää ! - Anonyymi
Maajussit vuosi mennä töihin kuten ne saanko aina muillekin
Ei talvella viljellä niin kerkii siivoomaan vaikka tehtassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on maataloustuet peruttu, niin hinnat viisinkertaistuu kaupan hyllyssä, se on täysin varma asia, että revippä sitte siitä, eläkä tuu enää märiseen korkeista hinnoista !
Onneksi niitä tukia ei ole peruttu, niin kuin Joku Tollo VähäÄlynen yrittää väittää !Ihan ne kotimaiset kalliimpiin ku. Ulkomaalaiset jo nyttemmin
Miskis eläteenåä ilamsåeiseksi loisa jotka tekee työtä vaan 3 km vuodessa
Menkää töihin lomilamånne
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst29514672Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1794256PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1363903Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun4541894Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1861885En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351756Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn521385Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1531247Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok661163Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81161