Loppuu yritysten ilmais rahan jako duunarien veovaroilla
Kun yritykset ei saa ilmaista rahaa niiden pitää itsealkaa tuottamaan voittoo ja työllistämään
Se on kokoomuspolitikaa ei sosiaali rahalla yritystoiminta ole kokoomuspolitiikkaa
Urpomkos yritystuet poistetaan alkaa nousukausi suomessa
8
58
Vastaukset
- Anonyymi
kannatan- tuet vihkoon
- Anonyymi
Sinä ja sun 3 kaveriasi ei ole kansa.
- Anonyymi
Kokoomus ja keskuta on liittänyt suomen ei hun jossa on sovittuja maksu ja sääntöjä
Säännöt on samat oleet myös 2o vuotta kun Suomi on ollut oikeiston riistopolitiikka. Alla
Suurtyöttömyys ja rikaidennveeoedut ovat olleet jo 2o vuotta jos satut ymmärtämään
Marin peri kaatopiakan
- Anonyymi
maajussien tuet on jo peruttu. sopii mulle
- Anonyymi
Jos on maataloustuet peruttu, niin hinnat viisinkertaistuu kaupan hyllyssä, se on täysin varma asia, että revippä sitte siitä, eläkä tuu enää märiseen korkeista hinnoista !
Onneksi niitä tukia ei ole peruttu, niin kuin Joku Tollo VähäÄlynen yrittää väittää ! - Anonyymi
Maajussit vuosi mennä töihin kuten ne saanko aina muillekin
Ei talvella viljellä niin kerkii siivoomaan vaikka tehtassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on maataloustuet peruttu, niin hinnat viisinkertaistuu kaupan hyllyssä, se on täysin varma asia, että revippä sitte siitä, eläkä tuu enää märiseen korkeista hinnoista !
Onneksi niitä tukia ei ole peruttu, niin kuin Joku Tollo VähäÄlynen yrittää väittää !Ihan ne kotimaiset kalliimpiin ku. Ulkomaalaiset jo nyttemmin
Miskis eläteenåä ilamsåeiseksi loisa jotka tekee työtä vaan 3 km vuodessa
Menkää töihin lomilamånne
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017616427rz
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651463Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia111923- 58771
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48754- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71691Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662