Jään eläkkeelle 1.11.2022 mutta mitä tarkoittaa lause, että pidä työnhakusi voimassa Te-toimistossa eläkkeelle jäämiseesi saakka.
Onko se 31.10 mutta jos työhaku silloin poistetaan ei 31.10 ole se päivä työnhaku voimassa ja enkä kait saa ansiosidonnasta lokakuulta joka mulle kuuluu.
Mutta jos ilmoitan 1.11. Sinä päivänä jään eläkkeelle niin olen jo eläkkeellä ja työnhaku on voimassa vielä 1.11
Kyllä on vaikeaksi tehty eläkkeelle jääminen kun eri virastoista oäätökset tulevat.
Eropäivä Ytk sta on 31.10 ja lokakuun ansiosidonaiset voi aikaisintaan tehdä 31.10
Miten tässä menetellään? Vähän kaksipiippuinen juttu tuo 1.11 vai 31.10?
Mutta onko väliä mikä päivä se on?
Eläkkeelle siirtyminen
3
715
Vastaukset
- Anonyymi
Jos jäät vanhuuseläkkeelle, niin ei kai sillä mitään taloudellista merkitystä sinulle ole vaikka antaisit työnhakusi olla voimassa vaikka ikuisesti. Jos kuitenkin haluat poistaa sen, niin tee se joskus kun jo olet saanut eläkepäätöksen. Ei kai se ole ongelma?
Kannattaako tehdä ongelmia asiasta, jossa niitä ei ole. - Anonyymi
No lopetat työnhakusi 31.10. ja siihen asti haet päivärahaa - mikähän tässä on niin vaikeaa?!
- Anonyymi
Onkohan niin tällä henkilöllä että työnhaku pitää olla voimassa vielä tuon lokakuun ja jos katkaiset lokakuussa työnhakusi niin sepäiväkin on vajaa kuukausi. Ota yhteyttä virastoihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1674623Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392532Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1542206Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k72180Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331348- 701204
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711122Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751111En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391023- 53953