Minkälaisesta matkasta olisitte valmis tapaamaan deittiä?

Anonyymi-ap

Eli, jos löytäisitte potentiaalisen treffikumppanin, niin minkälaisen matkan olisitte valmiit kulkemaan?
Itse asun pienessä kaupungissa, eikä täällä itselle ole juurikaan mitään eli täytyy mennä merta edemmäs kalaan.
Itselle sopiva matka olis n 200km ja jos syntyis jotain, niin tommonen matka olis ihan sopiva. Olis kiva kuulla muidenkin mielipiteitä/kokemuksia.

17

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Välimatka on varmaan sopiva silloin, kun molemmat on valmiita sen kulkemaan. 200 kilsaa on vielä kohtuullinen matka, ainakin mun mielestä. Tietysti se rajoittaa näkemistä, mutta ei oo ongelma. Paitsi jos siitä ongelman tekee. Toisille kun on välttämätöntä olla yhdessä lähes kaiken vapaa-ajan. Heille matka todennäkösesti on ongelma.

    • Anonyymi

      Jos en ole ihmistä ikinä nähnyt, niin tuskin kovin pitkälle viitsisin vaivautua.

      • Anonyymi

        No tuolla asenteella jää treffailut aika vähiin,jos on potentiaalinen deitti niin kyllä 200km vielä menee.


    • 200km on vielä kohtuullinen matka ajella. Uskonpa, että kun oikein kolahtaa, niin matkakaan ei ole este ellei nyt useita satoja olisi. Toisaalta en lähtisi pitkän matkan päästä kumppania alun perinkään haeskelemaan...

    • Anonyymi

      Noin tunnin matka julkisilla.

      • Anonyymi

        Tuntihan menee julkisilla helposti pk-seudulla, varsinkin jos pitää matkustaa vähänkään poikittain.


    • Anonyymi

      Erityisen naisen takia? Joku n 150km.

    • Anonyymi

      Ei jaksa kenenkään takia, ainakaan julkisilla.

    • Anonyymi

      200km

    • Anonyymi

      Koko juttu riippuu kiinnostuminen asteesta. Aika kauas lähtisin, jos olisin jo kiinnostunut. Toisaalta tuntemattoman, vain tekstin ja kuvan perusteella potentiaalisen, takia tuskin tulisi lähdettyä juuri mukavuusalueen ulkopuolelle.

    • Anonyymi

      Monilla 200 km näyttää olevan maaginen etäisyys. Mä voisin periaatteessa kulkea monenkin tunnin matkan, jos siihen tulisi hyvä syy. Yleensä kuitenkin menee niin, että tapaan jonkun jossain missä muutenkin liikun, tutustutaan ja joskus siitä kehkeytyy romanssi tmv. ajan kanssa. Reissussa voisi tutustua kauempanakin asuvaan, mutta ne kontaktit on usein liian lyhyitä ja unohtuvat.

      • Anonyymi

        Sama kokemus, joskus on satunnaisia kohtaamisia toisella puolella Suomea, mutta eipä niistä mitään seuraa. Ei törmätä enää koskaan, eikä kummallakaan synny heti tarvetta pitää yhteyttä.


    • Anonyymi

      No ihan vaan hypoteesina, en ole sinkku niin en etsi kumppaniakaan nyt. Mutta jos olisin, niin kahden alaikäisen ala-aste ikäisen äitinä en pystyisi hirmu kaukaa ja kauas kurkottelemaan.

      Enkä olisi valmis lasteni luota kauas muuttamaankaan, yhteishuoltajuus jo olisi oleellinen syykin.

      Mutta noin muuten autot on tehty kulkemaan. Ja etäisyyttä jos molemmat sietää, niin en pitäisi ongelmana sellaista 100 kilometriäkään. Sen nyt ajaa äkkiä.

      -Jasu-

      • Anonyymi

        Olen ajanut 100 km työpäivä vuosia, kelillä kun kelillä. Niin en pelästy ajelua. Ennen lapsia oisin voinut lähteä, vaikka toiselle puolelle maapalloa rakkauden perässä. Kunhan sai olla yhdessä.

        -Jasu-


    • Toisaalta, jos johonkin rakastuu ja lujaa, niin onko välimatkalla enää merkitystä? ja voihan sitä ajan saatossa laittaa hynttyyt yhteen.

      • Anonyymi

        Ei ole enää siinä vaiheessa merkitystä. Ongelma onkin sitä ennen.


    • Anonyymi

      Olennaisempaa on miettiä miten kaukana ehtii ja jaksaa vakituiseen käydä. Yksi tai pari tapaamista menee missä tahansa, vaikka 500 km. Siellä kuitenkin pitää sitten jatkossa käydä vähintään kerta viikkoon puolin tai toisin, eihän suhteesta muuten tule mitään valmista. Kahden tunnin matka menisi maksimissaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe