Mutta mahdotonta sopia mitään, kun kerrot vain olevasi siellä, täällä ja tuolla. Aina kiire vaikka ei oikeasti muuta ole kuin aikaa. Aikaa kaikelle muulle, mikä tietysti kertoo kuinka paljon minua ja aikaani arvostat. Ei voi mitään.
Olisitpa vain sanonut, että NYT olen täällä, NYT minulla on aikaa ja NYT haluan nähdä sinut. Ehkä sitten siellä seuraavassa elämässä.
Halusin oikeasti tavata
Anonyymi-ap
6
69
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä se siltä tunnu, et haluaisit
- Anonyymi
Jos en haluaisi, en olisi kysynyt haluaako toinen tavata.
- Anonyymi
voi tuntua tyttöjen mielestä vielä hassummsalle nukkus jos peitto tuntuu joll4kin saytiiinill hassusa js pr
- Anonyymi
Ihan kun omat tän aamuiset ajatukset..
- Anonyymi
Ei ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Senhän tuossa totean itsekin. Vaikka hän välillä väittää muuta.
En vaan ymmärrä aikuisia ihmisiä, jotka roikottaa, eikä voi antaa pakkeja. Kun se olisi niin paljon helpompaa kaikille. Siksi täällä marisen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 314214
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344027- 583634
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans253481- 853479
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643311- 812876
- 542805
- 252586
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142294