Onko vielä missä kylpylöissä yhteisiä höyrysaunoja miehille ja naisille missä ollaan alasti
Höyrysauna
176
13398
Vastaukset
- Anonyymi
ainenkin leppävirralla ja kuopiossa lötyy
- Anonyymi
Missä Leppävirralla yhteis-/sekasauna?
Kiinnostaa! N45 Jkl
- Anonyymi
Ainakin Naantalin kylpylässä näytti olevan yhteinen tukkilainen sauna, jossa vielä suositeltiin oleman ilman uikkaria (kyltti oven vieressä). Myös Caribiassa oli vielä joku vuos sitten iso höyrysauna yhteiskäytössä, jossa kanssa piti alasti olla.
- Anonyymi
Molemmista saunoista tullut homomiesten kohtaamispaikka. Siellä äijät odottavat lattialla perse pystyssä kullia perseeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmista saunoista tullut homomiesten kohtaamispaikka. Siellä äijät odottavat lattialla perse pystyssä kullia perseeseen
Idiootti!
- Anonyymi
Onko Naantalin kylpylässä tosiaan kyltissä suositeltu saunomista yhteisessä turkkilaisessa saunassa uima-asutta? Jos on, sinne täytyy suunnata parin viikon päästä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sepä vasta hieno paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Sotkamossa enää ole?.
- Anonyymi
Naantalin kylpylässä ehdottomasti paras höyrysauna pienen saunan puolella
höyryä vaan nimeksi nimin. 1.11.tiistaina käyneenä.- Anonyymi
Plus saunassa hiljaista. Naistenpuolen ovenraosta hyvä katsella suihkuissa olevia ämmiä ja runkkailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plus saunassa hiljaista. Naistenpuolen ovenraosta hyvä katsella suihkuissa olevia ämmiä ja runkkailla.
Tykkäisin kyllä itse nähdä miehen vetelevän suihkussa peseytyessäni (naisten puolella)! Sitähän voisi käydä uudestaan saunan puolella kääntymässä!!! Jos näyttää kovinkin kutsuvalta…
- Anonyymi
Tampereen Sokos Rosendal ?
- Anonyymi
useesti arkipäivisin käyneenä pitävät vaan pienen saunan lämpimänä ja viimeks kun olin höyrysaunassa höyryä voi sanoa et ei ollenkaan mut lämmin, oli kiva kattoo naisten ilmeitä kun tulivat ovesta sisään ihania posliinipilluja...... itsellä kulli puolijäykkänä mut ei näyttäny yhtään häiritsevän niitä sivusilmällä kattelivat ja hymyilivät.
- Anonyymi
Vienopyyntö miessaunojille. Runkatkaa rohkeasti edesämme höyrysaunoissa. Katselemme mielellään samalla kun hieromme pillujamme. T. 34v naturistinainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vienopyyntö miessaunojille. Runkatkaa rohkeasti edesämme höyrysaunoissa. Katselemme mielellään samalla kun hieromme pillujamme. T. 34v naturistinainen
luulempa et kaikki naiset eivät ole samaa mieletä kuin sinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samaa mieltä. Naiset, monet, paljon vapaamielisempiä kuin antavat olettaa tai miehet kuvittelevat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on tietysti, ettei kaikilla ole samat toiveet. Valtavirran miehet karkottavat tiirailullaan naisia, suuntautuneet miehet valtavirran miehiä. Niihin, jotka sopivat yhteen, kuuluu liian vähän väkeä, pääasiassa suuntautunutta väkeä.
Kysynnän puutteessa yhteissaunat eivät oikein kannata, kuten muinoin pula-aikana, jolloin ostokupongit käytettiin tukeviin talvivaatteisiin, eikä kaupunkitaloissa ollut peseytymismahdollisuuksia. Useimmat eivät uimapukua omistaneetkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin! Levitän jalat, niin saa näkymän pilluun. Isot tissit paljaana myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin kirjoitti peräkamarin poika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin joku mies tulisi mun seuraksi rauhalahden höyryihin? 😋 N40
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ongelma on tietysti, ettei kaikilla ole samat toiveet. Valtavirran miehet karkottavat tiirailullaan naisia, suuntautuneet miehet valtavirran miehiä. Niihin, jotka sopivat yhteen, kuuluu liian vähän väkeä, pääasiassa suuntautunutta väkeä.
Kysynnän puutteessa yhteissaunat eivät oikein kannata, kuten muinoin pula-aikana, jolloin ostokupongit käytettiin tukeviin talvivaatteisiin, eikä kaupunkitaloissa ollut peseytymismahdollisuuksia. Useimmat eivät uimapukua omistaneetkaan.Kysyntää varmasti olisi, mutta loppujen lopuksi pieni joukko miehiä on ongelman aiheuttaja. Eivät malta pitää silmiään ja käsiään erossa, ja käsiään poissa kullista. Runkkarit voisi pysyä poissa kokonaan ruskimasta niitä spermoja saunaan ja mm. porealtaisiin, on niin v..tun ällöttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi viikonloppuna, 11.4 - 13.4.2025. Nähdäänkö höyrysaunassa klo 18.00? 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi viikonloppuna, 11.4 - 13.4.2025. Nähdäänkö höyrysaunassa klo 18.00? 😋
Vitsi tää jo menny ohi😓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin! Levitän jalat, niin saa näkymän pilluun. Isot tissit paljaana myös
up jeeta hommaa jatka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyntää varmasti olisi, mutta loppujen lopuksi pieni joukko miehiä on ongelman aiheuttaja. Eivät malta pitää silmiään ja käsiään erossa, ja käsiään poissa kullista. Runkkarit voisi pysyä poissa kokonaan ruskimasta niitä spermoja saunaan ja mm. porealtaisiin, on niin v..tun ällöttävää.
ota suihin ja niele pysyy paikat puhtaana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen heti kun sanot milloin
- Anonyymi
turun seudulla ainoa paikka missä naiset ja miehet voivat olla yhdessä alasti höyrysaunassa on naantalin kylpylä ja siellä 2 saunan höyrysauna caribiassa uimaasupakko tai pyyhe päällä
- Anonyymi
Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön
Sinähän sen tiedät kaiken tuon kokeena Älä nyt ole noin katkera. Muista sulla oli siellä joskus oikein kivaa ja nautinnollistakin.
- Anonyymi
Mihin kylpylään avioparin 50 kannattaisi mennä, jos haluaisi vähän säpinää höyryissä vieraan naisen tai miehen kanssa ?
- Anonyymi
Onpas siinä kiukkuinen nuori mies. Tuon kiukun kun saisi valjastettua positiivisuuteen, niin maailma olisi paljon parempi paikka elää.
- Anonyymi
Hei sulla on vaippa taas märkä. Pyydä äitiä vaihtamaan kuiviin.
- Anonyymi
Naantaliin
- Anonyymi
Rauhalahden höyrysaunaan
- Anonyymi
Me saatiin rauhalahdessa ja tropiikissa
Villiä menoa vaimo tykkäsi
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://www.kevatkiimajopaalla.online/H/L1w3K6
- Anonyymi
Olen varmaan sokea, koska en ole ainakaan ison höyrysaunan puolella Naantalissa koskaan tavannut ketään itsensä esittelijänä.
Siellä pienemmässä en ole käynytkään. Onko siellä naiset ja miehet samassa höyrysaunassa ilman välikaidetta.
Isossa höyrysaunassa on kaide välissä.- Anonyymi
Pienessä naiset ja miehet yhdessä - ei ole kaidetta ja höyryä ainakin viimeksi käydessä elokuussa ei käytännössä ollut lainkaan.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://www.ryhmaseksi.pics/H/J3v8X1
- Anonyymi
Näitä kun lukee ja siihen päälle uimahallien allasrunkkarit, niin ei kiitos. Käyn vain kesällä järvessä, siellähän vain kalat kusee veteen!
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/R9j9A1
- Anonyymi
Ei naiset tule sellaisiin. Haluavat olla keskenään ilman ukkoja. Sun on nyt vaan tyydyttävä omaan huonoon valintasi. Valinnastasi et voi syyttää muita. Kasaat elämäsi valheille.
- Anonyymi
Akka jota ei pysty rakastamaan on huono valinta. Valheen tie.
- Anonyymi
Kiannon kuohut/ Suomussami
- Anonyymi
Onko Rauhalahden kylpylässä yhteinen höyrysauna missä ollaan alasti ? Haluaisin että vieraat miehet katselee alastonta vaimoa.
- Anonyymi
Eikös sinne avattu tietyt päivät sitä varten??
- Anonyymi
On yhteinen höyrysauna ja kaide vaan erottaa eri sukupuolet
- Anonyymi
Rauhalahdessa on yhteinen höyrysauna. Lauteet on vastakkain ja välissä on kaide. Paras näkymä vastakkaiselle puolelle syntyy, kun istuu aivan kaiteen vieressä. Saunassa on usein höyryä paljon, jolloin näkyvyys on heikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhalahdessa on yhteinen höyrysauna. Lauteet on vastakkain ja välissä on kaide. Paras näkymä vastakkaiselle puolelle syntyy, kun istuu aivan kaiteen vieressä. Saunassa on usein höyryä paljon, jolloin näkyvyys on heikko.
Käyn aika usein höyrystelemässä, viikolla paljon matka miehiä ja naisia höyryissä. Aika moni mies seisottaa häpeilemättä, usein suihkuun tultaessa kalu seisoo vielä. M 62
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn aika usein höyrystelemässä, viikolla paljon matka miehiä ja naisia höyryissä. Aika moni mies seisottaa häpeilemättä, usein suihkuun tultaessa kalu seisoo vielä. M 62
Moikka, satutko tänään menemään höyryttelemään. 50v matkamies höyryssä.
- Anonyymi
Aikoinaan oltiin Rauhanlahdessa saunamaailmassa.Siellä oli kaikki alasti.Samoin ukpopuolella olevassa savusaunassa ulkopuplen naulakkoon uimaasut. Kaksi poreallasta saunojen edessä.Toisessa oli perhe toinen vapaa,mentiin oltiin kahden mutta sitten tuli 50 mies jolla oli iso kalu.Vaimo tietysti näki kun mies laskeutui muutaman rappusen sinne poreisiin.Vaimo ilmoitti hän lähtee pois,ei saa katsoa en tiedä tekikö tahallaan mutta nousi rappuselle ja selvästi esitteli vartalon sivulta ja pyllisti että tumma karvoitus näkyi tälle miehelle.Läksin kohta myös itse pois mies kertoi käyvänsä kerran viikossa siellä ja tanssimassa ravintolassa.enin huoneeseen voimo kuivaili tukkaa föönillä kun lopetti mitä hän piti miehen kalusta.Oli hiljaa sitten virkoi oli se iso.Mentiin ravintolaan syömään sitte kello 22.00 mentiin yökerhoon pimeää kun mikä.Jonoa mutta sitten pöytä löytyi.Tannit alkoi oresteri alotti valsilla,tämä isomunainen mistä oli meidät huomannut tuli pyytämään tansiin annoin luvan.He vativät kolme peliä mies loistava tansia vaimo myös.Hän tuli meille yöksi aamulla mentiin aamupalalle kolemestaan.Minä laittelin sänkyyn kaksi frettee pyyhettä koska se ili neljön aluelta märkä.Oli mahtava mies vaimo muitaa minä myös Kokemus vailla vertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin menet seuraavan kerran? Nainen haluaisi tulla katselee🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin menet seuraavan kerran? Nainen haluaisi tulla katselee🤩
Saattaa mennä elokuun puolelle, nähdäänkö? 😉👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa mennä elokuun puolelle, nähdäänkö? 😉👍🏻
Kyllä! Voisin tulla silloin ja itsekin vilauttaa vähän paikkoja sinulle 😉 N40
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! Voisin tulla silloin ja itsekin vilauttaa vähän paikkoja sinulle 😉 N40
Huippua, sovitaan tarkemmin lähempänä 👉🏻👌🏻😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huippua, sovitaan tarkemmin lähempänä 👉🏻👌🏻😉
Näin tehdään 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin tehdään 😋
Juhannuksen jälkeisellä viikolla olisin näillä näkymin menossa Rauhalahteen ti tai ke 😋 M40
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juhannuksen jälkeisellä viikolla olisin näillä näkymin menossa Rauhalahteen ti tai ke 😋 M40
Ihanaa! Kerro täällä aikataulu kun tiedät niin tulen sinne jos pääsen😉 N38
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa! Kerro täällä aikataulu kun tiedät niin tulen sinne jos pääsen😉 N38
Ok, ilmoitan 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, ilmoitan 😉
Minkänäköinen kaveri sä oot? Tuntomerkkejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole nähnyt tuollaista vaikka olen monesti käynyt. Näet niitä päiväuniasi. Ala tumputtaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikoinaan oltiin Rauhanlahdessa saunamaailmassa.Siellä oli kaikki alasti.Samoin ukpopuolella olevassa savusaunassa ulkopuplen naulakkoon uimaasut. Kaksi poreallasta saunojen edessä.Toisessa oli perhe toinen vapaa,mentiin oltiin kahden mutta sitten tuli 50 mies jolla oli iso kalu.Vaimo tietysti näki kun mies laskeutui muutaman rappusen sinne poreisiin.Vaimo ilmoitti hän lähtee pois,ei saa katsoa en tiedä tekikö tahallaan mutta nousi rappuselle ja selvästi esitteli vartalon sivulta ja pyllisti että tumma karvoitus näkyi tälle miehelle.Läksin kohta myös itse pois mies kertoi käyvänsä kerran viikossa siellä ja tanssimassa ravintolassa.enin huoneeseen voimo kuivaili tukkaa föönillä kun lopetti mitä hän piti miehen kalusta.Oli hiljaa sitten virkoi oli se iso.Mentiin ravintolaan syömään sitte kello 22.00 mentiin yökerhoon pimeää kun mikä.Jonoa mutta sitten pöytä löytyi.Tannit alkoi oresteri alotti valsilla,tämä isomunainen mistä oli meidät huomannut tuli pyytämään tansiin annoin luvan.He vativät kolme peliä mies loistava tansia vaimo myös.Hän tuli meille yöksi aamulla mentiin aamupalalle kolemestaan.Minä laittelin sänkyyn kaksi frettee pyyhettä koska se ili neljön aluelta märkä.Oli mahtava mies vaimo muitaa minä myös Kokemus vailla vertaa.
Kyllä se oli Katinkullassa,Kun on oltu eri paikoissa niin menee paikat sekaisin. Tämä 2001
- Anonyymi
Kyllä on ja vaimolla niin oli kantoja.. Ja muutaki Pakistanin iso kulli nuori poika vaimon tunti meni kun otettiin että oltiin kolmen. Poju tuli vaimon viereen istuu vaimo 50v..pika orgut kummallakin.. Paksu oli
- Anonyymi
Täytyypäs lähteä testaamaan joku viikonloppu tuo Rauhalahti. Mature BBW vaimoni tykkää esitellä sulojaan jalat levällään...
- Anonyymi
Ensi viikonloppuna, 11.4 - 13.4.2025. Nähdäänkö höyrysaunassa perjantaina tai lauantaina klo 18.00? 😋 M40
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi viikonloppuna, 11.4 - 13.4.2025. Nähdäänkö höyrysaunassa perjantaina tai lauantaina klo 18.00? 😋 M40
Oisin tullu mutta hitto kun huomasin tän liian myöhään😓 N40 isotissi
- Anonyymi
Rauhalahdessa ihana istua jalat levällään ja esitellä naisten puolelle piliä. Joskus joku mieskin tarttunut heppiini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhalahdessa ihana istua jalat levällään ja esitellä naisten puolelle piliä. Joskus joku mieskin tarttunut heppiini.
Mä tulisin mielelläni katselee ja kaiteen toiselta puolelta mua saisit kokeilla 😋😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tulisin mielelläni katselee ja kaiteen toiselta puolelta mua saisit kokeilla 😋😋
Mennään ihmeessä lämpimään höyryyn. Salaisia kosketteluja, sormeni eksyy märkään ja liukkaaseen jalkoväliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennään ihmeessä lämpimään höyryyn. Salaisia kosketteluja, sormeni eksyy märkään ja liukkaaseen jalkoväliin.
Ai että kun sattuisin yhtäaikaa saunaan!!🤤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisin tullu mutta hitto kun huomasin tän liian myöhään😓 N40 isotissi
Elokuussa varmaankin olen siellä, nähdäänkös? 😉👍🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elokuussa varmaankin olen siellä, nähdäänkös? 😉👍🏻
Mahtavaa! Nähdään silloin 😉😉😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että kun sattuisin yhtäaikaa saunaan!!🤤
Satuttiinko tänään samaan aikaan höyryyn? Olin se mustakelloinen mies. Laita mailia lomailija49 gmail jos haluja lähteä toistekkin tai vaikka toisaalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satuttiinko tänään samaan aikaan höyryyn? Olin se mustakelloinen mies. Laita mailia lomailija49 gmail jos haluja lähteä toistekkin tai vaikka toisaalle.
Kannattaa aloittaa juttelemaan rohkeasti, jos näkee kiinnostavan ihmisen, muuten hyvä tilaisuus lipuu ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa aloittaa juttelemaan rohkeasti, jos näkee kiinnostavan ihmisen, muuten hyvä tilaisuus lipuu ohi
Tässä kyllä tais lipua tilaisuus ohi. Saatin olla pitkään kahdestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä kyllä tais lipua tilaisuus ohi. Saatin olla pitkään kahdestaan.
Voi ei😕 Jospa sattuisitte joskus höyryihin uudelleen samaan aikaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna voisin tulla alkuillasta, jos joku mies tulis seuraksi! Pillu jo sykkii
- Anonyymi
Moikka, vieläkö käyt mature-vaimosi kanssa kylpylässä. Viriili 50v voisi tulla mukaan jos käy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka, vieläkö käyt mature-vaimosi kanssa kylpylässä. Viriili 50v voisi tulla mukaan jos käy?
Miten sä jaksat mankua seuraa täällä harva se päivä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei tule. Mene tinderiin etsimään naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei tule. Mene tinderiin etsimään naista
Kiitos, mielenkiintoisesta ja varteenotettavasta ehdotuksesta mennä Tinderiin. Kysymykseen: miksi mangun seuraa täältä en vaivaudu vastaamaa. Ihanaa alkukesän jatkoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna voisin tulla alkuillasta, jos joku mies tulis seuraksi! Pillu jo sykkii
Millanen mirri ois?🤭🥰 T: Nuorikolli
Kik mazzaaa6 jos haluat sopia enempi
- Anonyymi
Mahtavaa kun vieraat miehet tuijottaa alastonta vaimoa.
- Anonyymi
Rauhalahteen voisin minäkin tulla. Sovitaan aikatauluista, varamies ät meiliboxi piste fi.
- Anonyymi
Täällä kaksi naiskaverusta valmiina tulemaan.
- Anonyymi
Milloin menossa?
- Anonyymi
Olispa kiva tänään nuolla naisen pillua autossa!t Kuopio50m
- Anonyymi
Kävitkö tänään kylpylässä?
- Anonyymi
Oi että tekis kyllä hyvää!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävitkö tänään kylpylässä?
Kävin perjantaina, oli paljon porukkaa. Näin myös sinut höyryssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin perjantaina, oli paljon porukkaa. Näin myös sinut höyryssä.
Miksi kysyt ja vastaat täällä itsellesi 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä (kysyjä) en ole itse kirjoittanut tuota vastausta 😌😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä (kysyjä) en ole itse kirjoittanut tuota vastausta 😌😌
Kyllä tässä tapauksessa kysyjä ja vastaaja on eri henkilö. T : vastaaja =)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä tapauksessa kysyjä ja vastaaja on eri henkilö. T : vastaaja =)
🫶🏻
- Anonyymi
Muakin on tuijoteltu yleisissä saunoissa. En siitä kulu katselkoon vaan.
- Anonyymi
Jotenkin yököttävää tällainen
- Anonyymi
Olisi hienoa, jos Naantaliin tulisi sykkiväpilluisia naisia höyryihin ja esittelisi paikkoja oikein kunnolla. Siinä voisi kullikin sykkiä helposti.
- Anonyymi
Rauhalahteen voisin tulla esittelemään, jos joku oikeasti komea mies olisi siellä
- Anonyymi
Tule huomenna Naantaliin esittelemään pillua ja vähän muutakin.
- Anonyymi
Se on liian kaukana, en ehdi kun on työpäiväkin
- Anonyymi
Tule sä to tai pe Kuopioon ja ota Rauhalahdesta huone. Mennään eka kylpylään ja siitä jatkoille sun hotellihuoneeseen. Pidetään maratonyö😋😋😋
- Anonyymi
Maraton yö kiinnostaisi kovasti. Kerrotko sähkö_postisi tai kik niin olen yhteydessä?
- Anonyymi
Tehdään sotasuunnitelma, kik mazzaaa6 voit arvioida riittääkö komeus
- Anonyymi
Ota vaikka miespuoleinen kaveri mukaan, jos haluat 😋
- Anonyymi
Näin pilluja ja perseitä tänään jonkun verran, mutta siihen se sitten jäi.
- Anonyymi
Ensi viikolla alkuviikosta olisi täällä nuori vailla nais seuraa höyryyn rauhalahteen 🙏 seisottelen aika usein siellä ja pidän sinistä timanttia pyllysä aina käydessä siellä 💎
- Anonyymi
Mikä päivä oot menossa?
- Anonyymi
Tänä iltana oli naispuoleinen esittelijä höyryssä. Litisytti sormillaan ihanasti kosteeta jalkoväliään. Osaa ne naisetkin....
- Anonyymi
Minkä näköinen nainen oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä näköinen nainen oli?
Iltapäivällä oli vaalea ehkä nelikymppinen, pienet tissit ja siistitty karvoitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltapäivällä oli vaalea ehkä nelikymppinen, pienet tissit ja siistitty karvoitus
Kiva kun erottunut noinkin hyvin. Joskus siellä minun exäkin käy mutta tuskin oli tuo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun erottunut noinkin hyvin. Joskus siellä minun exäkin käy mutta tuskin oli tuo
Esitteleekö exäsi itseään siellä? Minkäikäinen hän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitteleekö exäsi itseään siellä? Minkäikäinen hän?
On hän aika rohkea, 45v.
- Anonyymi
Viikonloppuna oltiin naantalissa puolison kanssa katselemassa menoa mutta ei näkynyt katselijoita tai naisia jotka esittelevät itseään. Puolison ikä 24. Laiha vartalo mutta terhakat c kupin rinnat
- Anonyymi
Näyttikö sun puoliso itsesi miehille ja jos näytti niin kummassa saunassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttikö sun puoliso itsesi miehille ja jos näytti niin kummassa saunassa?
Näytti molemmissa saunoissa mutta enemmän oltiin pienemmässä turkkilaisessa saunassa. Ei pahemmin ollut katselijoita
- Anonyymi
Kiihottiko sinua ajatus että miehet näkevät puolisosi vai se että mahdollisesti sinä saisit nähdä jonkun vieraan paikat? Millainen pillu,karvoitus puolisollasi on?
- Anonyymi
Ei se nyt mitenkään erityisesti kiihoittanut. Tietenkin kiva esitellä puolisoa kun on hyvä kroppainen nuori. Tietenkin olisi myös kiva nähdä vierasta. Pillu on sopusuhtainen kroppaan nähden vähän ulkonevat sisemmät huulet sekä siistiksi leikattu karvoitus häpykummulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nyt mitenkään erityisesti kiihoittanut. Tietenkin kiva esitellä puolisoa kun on hyvä kroppainen nuori. Tietenkin olisi myös kiva nähdä vierasta. Pillu on sopusuhtainen kroppaan nähden vähän ulkonevat sisemmät huulet sekä siistiksi leikattu karvoitus häpykummulla.
Puolisokin on kiinnostunut naisista vaikka kokematon vielä. Oltaisiin voitu yhdessä katsella naisia ja ihailla. Ikinä ei tiedä mihin asiat olisi johtanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tosi kiihottavan näköiseltä. Onko näyttänyt itseään vieraalle tai tutulle alasti koskaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolisokin on kiinnostunut naisista vaikka kokematon vielä. Oltaisiin voitu yhdessä katsella naisia ja ihailla. Ikinä ei tiedä mihin asiat olisi johtanut
Olisiko puolisollesi ok että panisit vierasta naista jos olisitte kolmestaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tosi kiihottavan näköiseltä. Onko näyttänyt itseään vieraalle tai tutulle alasti koskaan?
Ollaan useita kertoja saunottu porukalla sekasaunassa joten useampi on nähnyt alasti hänet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko puolisollesi ok että panisit vierasta naista jos olisitte kolmestaan?
Kyllä siitä on puhuttu niin olisi hyvin todennäköisesti ok. Kunhan minun huomio ei mene pelkästään vieraaseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan useita kertoja saunottu porukalla sekasaunassa joten useampi on nähnyt alasti hänet
Sama meillä. Kuka oli ensimmäinen joka sai nähdä hänet,missä tapahtui ja minkä ikäinen puolisosi oli silloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siitä on puhuttu niin olisi hyvin todennäköisesti ok. Kunhan minun huomio ei mene pelkästään vieraaseen.
Onko puolisosi saanut vierasta kalua? Kuinka monen kanssa on yhteensä ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama meillä. Kuka oli ensimmäinen joka sai nähdä hänet,missä tapahtui ja minkä ikäinen puolisosi oli silloin?
Taidettiin olla 15-16 vuotiaita kun oltiin kaveriporukkalla saunomassa meillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko puolisosi saanut vierasta kalua? Kuinka monen kanssa on yhteensä ollut?
Ei ole saanut vierasta kalua. Ollaan toistemme ensimmäiset ja tällä hetkellä ainoat seksi kumppanit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidettiin olla 15-16 vuotiaita kun oltiin kaveriporukkalla saunomassa meillä.
Minkälainen kaveri porukka oli? Oliko pareja vai miehiä ainoastaan? Oliko saunominen sovittu juttu vai extempore?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole saanut vierasta kalua. Ollaan toistemme ensimmäiset ja tällä hetkellä ainoat seksi kumppanit
Haluaisitko että saisi vierasta miestä kokea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen kaveri porukka oli? Oliko pareja vai miehiä ainoastaan? Oliko saunominen sovittu juttu vai extempore?
Oli pareja sekä miehiä. Ensimmäiset kerrat olivat extempore mutta aika nopeasti rupesi olemaan sovittuja saunomisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko että saisi vierasta miestä kokea?
Voisihan sitä mahdollisesti miettiä jos hän niin itse haluaisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli pareja sekä miehiä. Ensimmäiset kerrat olivat extempore mutta aika nopeasti rupesi olemaan sovittuja saunomisia.
Kommentoiko kukaan myöhemmin juttua? Juttelitko kenenkään kaverin kanssa asiasta jonka oma nainen oli myös mukana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoiko kukaan myöhemmin juttua? Juttelitko kenenkään kaverin kanssa asiasta jonka oma nainen oli myös mukana?
Kyllähän siitä ollaan usein juteltu että on kiva katsella toisten puolisoita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän siitä ollaan usein juteltu että on kiva katsella toisten puolisoita
Oletteko olleet nakuna rannalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko olleet nakuna rannalla?
Joskus naku uinnilla yöaikaan mutta muuten ei vielä. Jos kesällä kävisi ulkomailla nakuna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus naku uinnilla yöaikaan mutta muuten ei vielä. Jos kesällä kävisi ulkomailla nakuna
Me olemme nakuilleet sekä kotimaassa että,ulkomailla, on todella kiihottavaa ja ihanaa olla alasti ja antaa lämmön helliä kehoa.
Kulkeeko puolisosi ilman liivejä tai kommandona? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me olemme nakuilleet sekä kotimaassa että,ulkomailla, on todella kiihottavaa ja ihanaa olla alasti ja antaa lämmön helliä kehoa.
Kulkeeko puolisosi ilman liivejä tai kommandona?Kyllä aika ajoin menee kommandona mutta enemmän ilman liivejä. Täytyy melkein testata ulkoimailla tuota nakuilua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä aika ajoin menee kommandona mutta enemmän ilman liivejä. Täytyy melkein testata ulkoimailla tuota nakuilua
Hienoa että kulkee ilman liivejä,siinä silmä lepää kun näkee paljaat rinnat keinahtelvan paidan alla. Ja kommandona kulkeminen vasta superia on. Minun puoliso kulkee aika kivasti kommandona kun on lämmintä. Onko teillä koskaan kukaan saanut nähdä puolisosi paljasta pillua hameen tai mekon alta kun on ollut kommandona?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulkeeko puolisosi ilman liivejä tai kommandona?Minkä ikäinen pari olette? Minkä näköinen nainen mahtaa olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen pari olette? Minkä näköinen nainen mahtaa olla?
Puoliso on 31v ja minä 32v. Puoliso on vaalee, hoikka. 170, 60.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että kulkee ilman liivejä,siinä silmä lepää kun näkee paljaat rinnat keinahtelvan paidan alla. Ja kommandona kulkeminen vasta superia on. Minun puoliso kulkee aika kivasti kommandona kun on lämmintä. Onko teillä koskaan kukaan saanut nähdä puolisosi paljasta pillua hameen tai mekon alta kun on ollut kommandona?
On välillä lenkkeilijä nähnyt tai rannalla kun on vaihtanut alaosaa pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On välillä lenkkeilijä nähnyt tai rannalla kun on vaihtanut alaosaa pois
Eikö ole kiihottavaa kun tietää että alla ei ole mitään ja kun sitten näkee että joku on näkee puolison paljaat paikat? Minun puoliso välillä vilauttaa tai paremminkin ei estä jos sattuu näkymään jollekin paljasta pintaa hameen,mekon alta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puoliso on 31v ja minä 32v. Puoliso on vaalee, hoikka. 170, 60.
Kuulostaa aika hyvältä. Onko puolisollasi karvoitus? Minkä kokoiset rinnat mahtavat olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ole kiihottavaa kun tietää että alla ei ole mitään ja kun sitten näkee että joku on näkee puolison paljaat paikat? Minun puoliso välillä vilauttaa tai paremminkin ei estä jos sattuu näkymään jollekin paljasta pintaa hameen,mekon alta.
Kyllähän se on todella kiihoittavaa kun tietää että saattaa vähän vilahtaa jotain mekon alta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa aika hyvältä. Onko puolisollasi karvoitus? Minkä kokoiset rinnat mahtavat olla?
Hänellä on huulet paljaat,kummulla kiitorata. Rinnat ovat b kokoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se on todella kiihoittavaa kun tietää että saattaa vähän vilahtaa jotain mekon alta.
Minkälaisia vilahdus kokemuksia teillä ollut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvän kuuloinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälaisia vilahdus kokemuksia teillä ollut?
Näitä klassikoita kengät nauhat auki ja samalla vilahtaa kun kumartuu. rannalla on sitten enemmän kun vaihtaa vaatteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä klassikoita kengät nauhat auki ja samalla vilahtaa kun kumartuu. rannalla on sitten enemmän kun vaihtaa vaatteita
Makeeta. Kuinka rohkeeta on ollut rannalla?
Minkälainen karvoitus on, onko innie vai outie? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäkokoiset tissit on miesten mielestä parhaat? Mulla on F-koon ja kyllä herättää isosti huomiota joka puolella minne menen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäkokoiset tissit on miesten mielestä parhaat? Mulla on F-koon ja kyllä herättää isosti huomiota joka puolella minne menen
Minä tykkään isoista eniten ja sellaisia olisi kiva nähdä vaikka rauhalahdessa.
T. Kuopion m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen pillu sulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tykkään isoista eniten ja sellaisia olisi kiva nähdä vaikka rauhalahdessa.
T. Kuopion mOon joskus sielläkin käyny näyttäytymässä😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä isot ovat kivemmat kuin pienet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makeeta. Kuinka rohkeeta on ollut rannalla?
Minkälainen karvoitus on, onko innie vai outie?Rannalla saattaa vaihtaa vaatteet ilman pyyhettä jolloin muut näkevät. Vaaleahko karvoitus joka on komiomainen häpykummulla. Ei mikään pitkä vaan sopusuhtainen. Outie on kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rannalla saattaa vaihtaa vaatteet ilman pyyhettä jolloin muut näkevät. Vaaleahko karvoitus joka on komiomainen häpykummulla. Ei mikään pitkä vaan sopusuhtainen. Outie on kyseessä
Missä rannoilla olette käynyeet? Oletteko olleet nakurannalla tai onko puolisosi ollut yläosattomissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä rannoilla olette käynyeet? Oletteko olleet nakurannalla tai onko puolisosi ollut yläosattomissa?
Normi rannoilla ollaan oltu uudellamaalla. Harvemmin on yläosattomissa mutta onhan niitäkin kertoja kun on aika ottaa rajatonta rusketusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normi rannoilla ollaan oltu uudellamaalla. Harvemmin on yläosattomissa mutta onhan niitäkin kertoja kun on aika ottaa rajatonta rusketusta
Missä olette ottaneet rajatonta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä olette ottaneet rajatonta?
Muutemia kertoja julkisella rannalla ja joitakin kertoja mökillä jossa menee yleinen tie vieressä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutemia kertoja julkisella rannalla ja joitakin kertoja mökillä jossa menee yleinen tie vieressä
Missä rannoilla olette käyneet? Me ollaan käyty Yyterissä ja muutamalla hiekkakuopalla. Oletteko olleet kahdestaan vai millä kokoonpanolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä rannoilla olette käyneet? Me ollaan käyty Yyterissä ja muutamalla hiekkakuopalla. Oletteko olleet kahdestaan vai millä kokoonpanolla?
Rantojen nimiä en rupea suoraan kertomaan mutta uudellamaalla on hiekkakuoppa jossa käyty sekä meren rannalla oltu. Kahdestaan oltu noilla kerroilla
- Anonyymi
Huomenna höyrysaunaan seuraa kaipaa m41 siis naisista
- Anonyymi
Pedari
- Anonyymi
Mä otan monesti yläosattomissa aurinkoa mutta joskus myös ihan nudena.
Marita 16- Anonyymi
Eikö olekkin mahtavaa olla alasti ja antaa tuulen ja auringon hyväillä? Yksin vai millä porukalla olet ottanut yläosattomissa,nudena?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olekkin mahtavaa olla alasti ja antaa tuulen ja auringon hyväillä? Yksin vai millä porukalla olet ottanut yläosattomissa,nudena?
Yksi ja joskus kavereide kaa. Monesti omalla takapihalla uskaltaa hetken olla ihan alasti jos yksi kotona.
Marita16 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi ja joskus kavereide kaa. Monesti omalla takapihalla uskaltaa hetken olla ihan alasti jos yksi kotona.
Marita16Wau, millaisia kavereita? Naisia vai miehiä? Miten nudeilu sai kavereiden kanssa alkuun?
Meillä,alkoi nudeilu sekasaunasta kavereiden kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau, millaisia kavereita? Naisia vai miehiä? Miten nudeilu sai kavereiden kanssa alkuun?
Meillä,alkoi nudeilu sekasaunasta kavereiden kanssa.Tyttöi kaikki:D Joskus olla yleisellä rannalla yläosattomissa kun ollu myös kundei mukana
Marita
- Anonyymi
Minä en oo uskaltautunu yläosattomissa rannalle Suomessa, kun täällä ollaan vielä niin tuomitsevia. Mutta haaveissa Saksan nakukylpylässä vierailu joku päivä
- Anonyymi
Kokeile ihmeessä. Vapauttava fiilis ja erittäin rento meininki. Itävallan puolella ehkä parempi meno.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile ihmeessä. Vapauttava fiilis ja erittäin rento meininki. Itävallan puolella ehkä parempi meno.
Ai Itävallassakin on nakukylpylöitä? Millainen meno siellä siis?
- Anonyymi
Rohkeasti vaan. Mene vähän syrjemmälle tai hiljaisemmalle rannalle ja ota rohkeasti yläosa pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Itävallassakin on nakukylpylöitä? Millainen meno siellä siis?
Kylpylät on isompia ja hienompia, uudempia. Saksassa on meidän makuun liikaa poika kylpylöitä mikä ei sovi meidän makuun.
Itävallassa alastomuus on enemmän esillä. Esim samat suihkut kaikilla ja saunassa voi olla kokonaan alasti.
Se mitä me ollaan nähty niin Itävallassa on ehkä enemmän nuoria mitkä kyllä käyttäytyy hyvin.
Samoin Itävallassa on paikat enemmän huoliteltuja, siis trimmattuja tai kokonaan posliineja sekä miehillä että naisilla.
Kantsii kokeilla.
Ketjusta on poistettu 139 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782