Itse joskus kun ei ole vessaa ollut lähellä tai ei ole viitsinyt mennä vessaan niin vähän kun koskettelee alapäästä niin pissahädän tunne poistuu hetkeksi ja pystyy taas olemaan rennosti ja vessahätä siirtyy.
Oletteko huomanneet kun on kova pissahätä niin masturbointi auttaa pidättämään pidempään?
5
1013
Vastaukset
Itse olen mies mutta pissähätä on jokseenkin lähellä kiihottuneisuuden tunnetta.
Itse harrastan joskus sellaista, että alan itsetyydyttää nimenomaan silloin, kun on pissahätä. Pissahädän pidättely ja laukeamiseen johtava jännitys ovat todella lähellä toisiaan ja runkatessa hädän pidättely muuttuu orgasmin hakemiseksi.
Loin kyseisen sivun juuri siksi, että seksuaalisuudesta ei pääse enää puhumaan vakavasti oikein missään ja sensuuri tekee asioista puhumisen mahdottomaksi. Voidakseen kommentoida pitää rekisteröityä ja trollit poistetaan. Kuitenkin saa puhua vapaasti mistä haluaa.- Anonyymi
Kommentoikaa ketkä tiedätte tunteen ja jos ootte tehny näin
- Anonyymi
Idiootti kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä
- Anonyymi
Tälläkin hetkellä pidättelen ja vetkastelen vessaan menon kanssa ja käsi eksyy välillä jalkoväliin väkisin se paineen tunne tuntuu kehossa niin hyvälle ja vielä.kun alavatsaa vähän painelee
- Anonyymi
Kuse muuntajaan ja pussaa pulun persettä vajakki
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1013248Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo12603HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat752506Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k641463Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?911445Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.161035Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184955Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N333953Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10857- 50824