Kuvailkaa kaivattuanne

Anonyymi-ap

Nuo nimikirjain ja nimiketjut menee aina niin sekaviksi. Joten, kuvailkaa kaivattunne ulkoista olemusta. Hiuksia, pituutta, ruumiinrakennetta, mitä tahansa.

224

4178

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En jaksa enää leikkiä tunnisteluleikkiä.

• Anonyymi

Kukaan ei pakota 🤗

• Anonyymi

Komea mies on. Ei mikään pisin kaikista eikä todellakaan lihavin tai lihaksikas. Hiukset lyhyet.

• Anonyymi

Mitä järkeä näitä on jauhaa jatkuvasti?

• Anonyymi

Ei sinun tarvitsekaan.Kommentissasi ei ollut mitään tolkkua.

• Anonyymi

Ei mitään järkeä, kuten ei kommentissasikaan🤗

• Anonyymi

Samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinun tarvitsekaan.Kommentissasi ei ollut mitään tolkkua.

Taidat olla se vaki ap.täällä samat jutut päivästä toiseen kukaan halua vastata niihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla se vaki ap.täällä samat jutut päivästä toiseen kukaan halua vastata niihin.

Ap olen minä 🤗 ja aina näihin joku vastaa, sinäkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kuule ole.Täällä ei sellaista olekaan.

• Anonyymi

Ei täällä paperi lopu. Häh ?

• Anonyymi

Mitä järkeä sun on jauhaa tuota joka ketjussa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei tarvitse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap olen minä 🤗 ja aina näihin joku vastaa, sinäkin!

🤗😉🙃

• Sivusta huomautan, että sekavaksi uhkaa mennä jo tämäkin.

• Anonyymi

Kaikkihan nää on sekavia nää ketjut jos on vähänkään pitempi ketju eikönä piä pysy näi peräsä

• Anonyymi

Upea nainen. Haaveilen hänestä

• Anonyymi

Eikös me kaikki olla upeita naisia? Tämähän voisi olla minulle sitten. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Periaatteessa kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Periaatteessa kyllä.

Onpa kiva juttu kun se mies on kerrankin täällä ja kaipaa minua. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kiva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kiva

Onnen päivä. :) mitä sinulle nykyään kuuluu? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnen päivä. :) mitä sinulle nykyään kuuluu? :)

Ehkä hieman annat itsestäsi tässä minulle. En haluaisi kuulumisia vaihtaa ellen paremmin tiedä kenelle niitä kerron.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hieman annat itsestäsi tässä minulle. En haluaisi kuulumisia vaihtaa ellen paremmin tiedä kenelle niitä kerron.

Yhtä paljon kuin sinäkin minulle eli upea mies on kyseessä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtä paljon kuin sinäkin minulle eli upea mies on kyseessä. :)

Vaaleat pitkät hiukset, iloinen, aika muodokas,mutta mielestäni upea ,jos saan sanoa,rintava,,oikein tosi rintava,,luonteenpiirteitä, iloisuus,määrätietoisuus,sitten ammattitaitoinen niin työssään kuin kaikessa muussakin.Ikä suunnilleen 35

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaaleat pitkät hiukset, iloinen, aika muodokas,mutta mielestäni upea ,jos saan sanoa,rintava,,oikein tosi rintava,,luonteenpiirteitä, iloisuus,määrätietoisuus,sitten ammattitaitoinen niin työssään kuin kaikessa muussakin.Ikä suunnilleen 35

Heheh. Johan se innostui tunnistelemaan. Upea nainen olikin joku muu. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauniisti ajateltu hyvänä piirteenä tuo ammattitaitoisuus jostakin naisesta, Suomi kun on katkerien luvattu maa niin työssään hyvin menestyvät saavat yleensä vain kateellisia miehiä ja naisia nälvimään selän taakse ja yrittömään tunkea kapulaa rattaisiin omaa taidottomuuttaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa upea ilmestys, minäkin ottaisin käsipuoleen missähän kaikki tuon kaltaiset kuljeksii, kun ei ole vastaan tullut, vaikka sinkkuna olen etsinyt sitä nättiä. Ehkä juuri tuon näköist on kaikki varattuja, eikä näyttäydy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne rinnatko ne on mitä hänestä kaipaat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne rinnatko ne on mitä hänestä kaipaat

Ei. Se iloisuus, nauru,hymy,se kuinka hän katsoo minua ja aina puhuu etunimelläni minua.Äänen sävystä huokuu, sellainen hänen hyvä olo, sitten sellainen , että tiedän hänen pitävän minusta.Kun hänen kanssaan juttelee hän on loistava keskustelija,kuuntelija.Ei milloinkaan sano, että nyt pitäisi minun lyödä jarrua päälle, kun tapanani on vähän että keskusteluni lähtee laidasta laitaan. Eli hänellä on ilmiömäinen tilannetaju ja sellainen että aina kun olen hänen kanssaan jutellut jään hyvälle tuulelle ja ajattelen, saisipa suudella hänen ihania huuliansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällähän voi kaivata ketä naista vai vaikka jotakuta maailman toiselta puolen jos siltä tuntuu ja se sydäntä lämmittää pienempi todennäköisyys toki et täälä monikaan ulkomaalainen osaa lukea tai kirjoitta suomea suomeksi suomi kun on kuuleman mukaan yksi maailman vaikeimmista kielistä ulkomaalaiselle oppia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Se iloisuus, nauru,hymy,se kuinka hän katsoo minua ja aina puhuu etunimelläni minua.Äänen sävystä huokuu, sellainen hänen hyvä olo, sitten sellainen , että tiedän hänen pitävän minusta.Kun hänen kanssaan juttelee hän on loistava keskustelija,kuuntelija.Ei milloinkaan sano, että nyt pitäisi minun lyödä jarrua päälle, kun tapanani on vähän että keskusteluni lähtee laidasta laitaan. Eli hänellä on ilmiömäinen tilannetaju ja sellainen että aina kun olen hänen kanssaan jutellut jään hyvälle tuulelle ja ajattelen, saisipa suudella hänen ihania huuliansa.

Jos jutut menee laidasta laitaan ni älä ainakaan työterveys lääkärin kanssa keskustele si mitään mä olen ny ollu puolivuotta jo saikul kun jutut menee laidasta laitaan ja on liian hajanaisia ny uusimman työterkkari kirjoitti vuoden saikun ja pitäs hänen mielestään hakea sairaseläkettä jäi muutama vaihe vaan välistä ennen kuin olisi edes voinu ehdotta koko sairaseläkettä mu huilikoon ny hetken ku poitsun näkee seitsemäs päivä ja kaikki menee ok ettei poitsu liiaksi vierasta ni saan pojan yökyläänki ja poitsun äitee kaiketi kiertelee kartsalla tutustuen kaupunkiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, olette. Suurin osa naisista on. (miehen mielipide)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jutut menee laidasta laitaan ni älä ainakaan työterveys lääkärin kanssa keskustele si mitään mä olen ny ollu puolivuotta jo saikul kun jutut menee laidasta laitaan ja on liian hajanaisia ny uusimman työterkkari kirjoitti vuoden saikun ja pitäs hänen mielestään hakea sairaseläkettä jäi muutama vaihe vaan välistä ennen kuin olisi edes voinu ehdotta koko sairaseläkettä mu huilikoon ny hetken ku poitsun näkee seitsemäs päivä ja kaikki menee ok ettei poitsu liiaksi vierasta ni saan pojan yökyläänki ja poitsun äitee kaiketi kiertelee kartsalla tutustuen kaupunkiin

Olipa tekstiä:/

• Anonyymi

Mies on aika treenattu, harrastaa ehkä jotain kamppailulajia? En ole varma. Hänellä on tatuointeja, vaalea, siniset silmät. Pituus max 180. Hymyilevä.

• Anonyymi

Mies se on ja tykkään siitä, miltä se näyttää. Kauniit silmät. Aina en silti tykkää kaikesta, mitä se tekee, mutta ihmisenä kyllä pidän todella paljon.

• Anonyymi

Minkälaisista asioista et tykkää?

Ei mulla kauniit silmät ole, mutta haluaisin vain oppia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkälaisista asioista et tykkää?

Ei mulla kauniit silmät ole, mutta haluaisin vain oppia.

Kyllä mä kerron ja olen kertonut ihan suoraan, mistä en tykkää. Ei pitäs olla yllätys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä kerron ja olen kertonut ihan suoraan, mistä en tykkää. Ei pitäs olla yllätys.

Si oot melko harvinainen jos olet suoraan kertonut kiertelemättä ja kaartelematta kui puolukka pildes konsanaan

• Anonyymi

Nainen , vaalehko,hiukset noin olkapäihin, harrastaa juoksua,kauniit silmät ja kasvot,täydellinen vartalo,ikä noin 45.

• Anonyymi

Onpa vanha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa vanha.

Huomaat itsekin joskus ,että nainen ei ole mitenkään onpa vanha.Ikä ei ole se juttu. Hän on upea nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa vanha.

onko ihan helvetin pakko pilata toisten viestit
        ja täysin sivusta tämä

• Anonyymi kirjoitti:

Onpa vanha.

Tuo riippuu ihan siitä perspektiivistä mistä katsot. Onhan se varmaan 20 vuotiaalle jo ikäloppu.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Tuo riippuu ihan siitä perspektiivistä mistä katsot. Onhan se varmaan 20 vuotiaalle jo ikäloppu.

Niin eli kaivatullesi sinä olet ikäloppu. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedostan tuon ilman alleviivaamistasikin. Että kiitos vaan.

• Onko pedo jos kuitenkin aikuiseen ikään päässyttä katselee? Tuota leimaa heilutellaan ihan yhtä herkästi, kuin jotain narkkileimaa pilven polttajalle.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Onko pedo jos kuitenkin aikuiseen ikään päässyttä katselee? Tuota leimaa heilutellaan ihan yhtä herkästi, kuin jotain narkkileimaa pilven polttajalle.

Jatkakaa tätä jossain muualla.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Mulle 20vuotiaana 45v oli oikein hmmmm nams ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Mulle 20vuotiaana 45v oli oikein hmmmm nams ;)

Kai se riippuu siitä missä kunnossa on, vaikka olis miten vanha melkein. En sano että olen mikään hunksi. Parempi kun en kuvittele olevani yhtään mitään.

• En ole haukkunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko ihan helvetin pakko pilata toisten viestit
        ja täysin sivusta tämä

Ei ne minun viestiä pilanneet, ihan omansa vaan.Eihän noin 45 vuotias nainen mikään vanha ole.Nainen parhaassa iässä.Älykäs,itsevarma, kaunis,paljon kaikkea hyvää. Ikä tekee senkin , että itsevarmuutta on ja naisen seksuaalisuus kukoistaa ja hän kantaa vartalonsa siten, että voisin sanoa etten ajattelisi yhtään haluanko häntä vai 20 vuotias naista jos olisi valintatilanne.
        Ei nainen voi olla liian vanha.Jokainen on aina sopivan ikäinen omassa iässään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaat itsekin joskus ,että nainen ei ole mitenkään onpa vanha.Ikä ei ole se juttu. Hän on upea nainen.

Joo täällä puhutaan nyt naisista ei mistään teinipilluista.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

En ole haukkunut.

Sillä kai ment silmät ja tekstit ristiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla mistä mä voin tietää naisen ikää joka mua kaipaa jos ei kehtaa tohdi uskalla halua kasvotusten keskustella

• Anonyymi

Tummat hartioille ylettyvät hiukset, lähes mustat jossa jakaus edessä. Sopusuhtainen ja nätit pyöreät kasvot..iholtaan silti vaalea. Pituutta n.163-164 ja ikää 42-45, en kysellyt mutta arvioin sellaiseksi?

• Anonyymi

Täähän on melkein minä :) Missäs tämmönen on näkynyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täähän on melkein minä :) Missäs tämmönen on näkynyt?

Jos "melkein" niin mitä jäi puuttumaan? Hän ilmeisesti tykkää pitää myös tummia vaatteita..mut joo vastaus kysymykseesi: tanssipaikalla.

• Lyhyt, pitkät vaaleanruskea hiukset. Harmaan siniset kauniit ja suuret silmät. Nätit huulet. Nuori ja hoikka. Nätti. Ei käytä ehosteita.

Vastasinpa sitte kuitenki. Sori siitä.

• Anonyymi

Tummatukkainen nainen, minua miestä sopivasti lyhyempi. Kaunis ja unohtumaton. Ihana tytön tyllerö. Toimelias.

• Anonyymi

Tytön tyllerö? Anteeksi mitä. Eiköhän ole ihan nainen?

• Anonyymi

Miten paljon on sinua lyhyempi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten paljon on sinua lyhyempi?

Me ei olla kumpikaan kovin pitkiä. Hän on kuin nuori tytön tyllerö. Nuorempi siis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me ei olla kumpikaan kovin pitkiä. Hän on kuin nuori tytön tyllerö. Nuorempi siis.

Kuinka paljon nuorempi? Vuodenko?

• Anonyymi

Tytön tyllerö 🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tytön tyllerö 🤮

Tytön pyllerö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse joku vanha mies ja hän nuori?

• Anonyymi

Vartalo hyvin kehittynyt ja kasvot kauniit,joten
      kilpailee miesten suosiosta.

• Anonyymi

kai nyt sentään miehet kilpailee suosiostaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kai nyt sentään miehet kilpailee suosiostaan

Älä nyt viisastele tai saat piiskaa😁

• Anonyymi

Hänen söpöt kasvonpiirteensä ja silmiensä loiste tuo mulle mieleen pienen merenneidon, vaikka tummahiuksinen onkin. Mua ehkä toistakymmentä senttiä lyhyempi.

Erikoisen…kirkas hymy(oikeasti maailma näyttää kirkastuvan, kun näen hänen hymyilevän)! Nauraa ihanasti, ja mun tulee aina nopeasti ikävä sitä olemisen helppoutta, joka hänen kanssaan aina on! Hänen huulensa näyttävät…

…mjaa…hänessä on paljonkin huomionarvoista silmän iloa, mutta mun alkoi näissä ikävissäni olemaan vaikea kuvailla häntä, kun mieleen puskee kaikki huumaavan aistilliset piirteet.

• Anonyymi

Milloin näit tämän merenneidon viimeksi? ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perjantaina. ☺️Ja nyt jo ikävä!!! 😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suksikaa mereen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suksikaa mereen.

Tarkoitatko uikaa mereen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko uikaa mereen?

Voi sinne suksiakki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinne suksiakki

No mihin se mursu tai valas ne suksetkin kiinnittäisi? Joku stiga-viritys varmaan pitäisi tehdä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mihin se mursu tai valas ne suksetkin kiinnittäisi? Joku stiga-viritys varmaan pitäisi tehdä

Okei, olen ehkä vähän väsynyt kun yhdistin nuo alemmat näihin 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meil on jo katiska alla!

• Anonyymi

Pituutta 180-185cm, lyhyet hiukset, parta,
      siniset silmät, pehmeä ääni. Ehkä viime aikoina tullut massaa lisää, mutta sopii hänelle. Iästä en ole varma, 25-28 ehkä.

• Anonyymi

Tämä sopisi minuun :) Tosin pituutta sentin pari enemmän kuin 185 ja parta ei ole kummoinen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä sopisi minuun :) Tosin pituutta sentin pari enemmän kuin 185 ja parta ei ole kummoinen :)

Pitkä hujoppi! Onpa kiva. :) milloin nainen näit tuon partamiehen?

• Anonyymi

Muuten kyllä osuis kohdalle, mutta ikä on alakanttiin useammalla vuodella :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten kyllä osuis kohdalle, mutta ikä on alakanttiin useammalla vuodella :D

Kuinka niin? Alle 30 olet? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka niin? Alle 30 olet? :)

Olen kylläkin yli 30v, mutta moni varmaan ajattelee että olen alle 30 :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kylläkin yli 30v, mutta moni varmaan ajattelee että olen alle 30 :D

Aivan. Jospa löydät kaivattusi täältä. En ole tuo nainen joka kaipaa 25-28 ihan sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkä hujoppi! Onpa kiva. :) milloin nainen näit tuon partamiehen?

Perjantaina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perjantaina

Missä näit hänet? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä näit hänet? :)

Töissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töissä

Sä olit töissä ja hän ei? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olit töissä ja hän ei? :)

Molemmat töissä

• Anonyymi

Semmoinen ryhävalas

• Anonyymi

Vai mursu

• Anonyymi

Kiva et joku muakin ikävöi. 🥳

• Anonyymi

Meillä on aika samanväriset hiukset, mutta eriväriset silmät. Hän on hyvännnäköinen ja söpö, vaikka harva mies varmaan haluaa itseään kuvailtavan söpöksi. Hän on minua selvästi pidempi.

• Anonyymi

Mitkä ovat silmien värit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä ovat silmien värit?

Siniset ja ruskeat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siniset ja ruskeat.

Miehellä siniset? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehellä siniset? :)

Pakko tuottaa pettymys, miehellä ruskeat.

• Anonyymi

Pate Mustajärven naama ja Jorma Kääriäisen olemus.

• Anonyymi

Tämä kyllä pistää mielikuvituksen liikkeelle.

• Anonyymi

Ukkometso ohuella langalla? 😂

• Anonyymi

Tummat lyhyet hiukset, n.185 cm, n. 80 kg, todellakin komea mies ❤ ja uskomattoman ihana muutenkin ❤

• Anonyymi

Tämäkin sopisi, komeudesta ja ihanuudesta en tiedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämäkin sopisi, komeudesta ja ihanuudesta en tiedä

🤔😁😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤔😁😇

Kerro lisää hänestä? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää hänestä? :)

Eipäs mennä nyt liian henkilökohtaisuuksiin kuitenkaan 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipäs mennä nyt liian henkilökohtaisuuksiin kuitenkaan 😁

Höh, oisin ollut ton pituinen ja painoinen. Ja hiukset myös täsmää :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh, oisin ollut ton pituinen ja painoinen. Ja hiukset myös täsmää :)

Kerro sitten itse itsestäsi, niin minä kommentoin sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siniset silmät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alle 30

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siniset silmät

Juu nyt meni huti 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alle 30

Meni huti 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu nyt meni huti 😁

Ei voi minkään :)

• Anonyymi

Joku riisitautinen

• Anonyymi

Pitkät hiukset, parta, lempeät silmät ja hurmaava hymy. Alle 180cm. 40v. Aina hyvällä tuulella. Ihana mies.

• Anonyymi

Tumma, pitkä, hoikka, lyhyet siistit hiukset, älykäs, 40-50 v.,

• Anonyymi

165cm nainen, painoa 96kg... Ihanat kolme rengasta kiinni otettavaksi kun takaa......tiedätte te...
      Sinivihreät silmät, hymy kuin kahta aurinkoa katsoisi kun toinen uurre tulee leukarajaan.
      Uskomattoman kireä vaikka ei uskoisi päällisiltä osin.

• Anonyymi

😂😂😂😂

• Anonyymi

Kuka mua kaipaa 😱😳

• Anonyymi

Tumma, muhkea, ruskeat isot silmät ja isot sieraimet.

• Anonyymi

Ryhdikäs, ristiverinen, liikunnallinen mies. Hyvä huumorintaju. Ehkä muutaman vuoden vanhempi kuin mä. Ei moikkaa ellen moikkaa ensin ;)

Nähdään taas pian :)

• Anonyymi

Ja täällä olette jutelleet....

• Anonyymi

olen pahoillani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen pahoillani

mistä olet pahoillasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja täällä olette jutelleet....

juteltu irl, hän on sellainen fiksu ja hillitty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juteltu irl, hän on sellainen fiksu ja hillitty.

Olette jutelleet molemmissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olette jutelleet molemmissa

Olemme 38

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme 38

Siis yli 38 :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis yli 38 :)

Kyllä.Mutta luulet,että olet hänen kanssaan täällä jutellut. Mietit tuota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä.Mutta luulet,että olet hänen kanssaan täällä jutellut. Mietit tuota.

Täh?!? En kyllä koe jutelleeni hänen kanssaan täällä. Pienessä ovat keskustelut tällä palstalla. Puran vain tuntojani ja panostan irl-kohtaamisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh?!? En kyllä koe jutelleeni hänen kanssaan täällä. Pienessä ovat keskustelut tällä palstalla. Puran vain tuntojani ja panostan irl-kohtaamisiin.

Panostat irl😂🤣😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Panostat irl😂🤣😅

Sä panostat täällä anonyymeihin kirjoittajiin ;)

Nuo sun hymiöt on niin epäkypsiä, et sä et ainakaan oo mun kaivattuni. Mä inhoon noita itkunauruja, tuskin sä siellä noin reagoit. Taidat muuten olla joku epätoivoinen nainen. Tai sitten tosi lapsellinen mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä panostat täällä anonyymeihin kirjoittajiin ;)

Nuo sun hymiöt on niin epäkypsiä, et sä et ainakaan oo mun kaivattuni. Mä inhoon noita itkunauruja, tuskin sä siellä noin reagoit. Taidat muuten olla joku epätoivoinen nainen. Tai sitten tosi lapsellinen mies.

Ois järkytys, jos oisitkin hän... ja ihan he.ve.illinen pettymys.

• Anonyymi

Ei ole oikeastaan nyt sellaista. Paljastuvat kaikki sellaisiksi, joita ei voi koskea 8 metrin kepilläkään.

• Anonyymi

Eiks ookin kumma juttu. Aidosti fiksut ja filmaattiset, niitä ei vain ole.

• Anonyymi

Ihmetellytkin olen mistä se kepitys johtui

• Anonyymi

Haluaisin olla poissa täältä jo. Kun ei hän minua edes kaipaa, niin ei täällä ole minulle mitään. Tarkoitan elämää ylipäätään.

• Sama täällä.

• Anonyymi

No kaipaan jos oot ruskeasilmäinen nainen pituus aboutiarallaa 163 noin 30. Söpö hymy vähän kuin moona lissulla taulussa😊. Kova tekemään töitä. Tatuointi rinnan yläpuolella näkyy vähäsen.jos et oo.tämä niin terkut sinullekin. Miäs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kaipaan jos oot ruskeasilmäinen nainen pituus aboutiarallaa 163 noin 30. Söpö hymy vähän kuin moona lissulla taulussa😊. Kova tekemään töitä. Tatuointi rinnan yläpuolella näkyy vähäsen.jos et oo.tämä niin terkut sinullekin. Miäs

Jos töissä on kaunis ja vähemmän kaunis nainen niin vaikka se vähemmän kaunis ois ahkerampi, niin kaunista pidetään ahkerampana ja ylistetään. Miesten maailma toimii niin. Sivusta kommentoin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos töissä on kaunis ja vähemmän kaunis nainen niin vaikka se vähemmän kaunis ois ahkerampi, niin kaunista pidetään ahkerampana ja ylistetään. Miesten maailma toimii niin. Sivusta kommentoin

Koska kauneus riittää työpaikan saamiseen ja laiskottelun mahdollistamiseen..

Ei nyt kyllä liittynyt kaipauskommenttiin.

• Anonyymi

Ei nyt varsinaisesti kaivattu, mutta kiinnostuksen kohde.

Normaalipainoinen, noin 165cm pitkä, vaaleat hiukset, silmälasit, ikää taitaa olla 22-24 välillä, ujo kuin mikä, silmät taitaa olla siniset, tai harmaat. Ja nainen on tosiaan kyseessä :)

• Anonyymi

Pitkä, tummahiuksinen, hymyilevä, söpösti ujo.

• Anonyymi

Kuinka pitkä on sinulle "pitkä"? ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka pitkä on sinulle "pitkä"? ;)

Minulle pitkä on minua pidempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle pitkä on minua pidempi.

Minä olen naisena häntä (naista) pidempi mutta en mä nyt kuitenkaan oo ku jotain 165-166 cm ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen naisena häntä (naista) pidempi mutta en mä nyt kuitenkaan oo ku jotain 165-166 cm ;)

Hän on mies ja minä olen selkeästi sua pidempi.

• Anonyymi

Miulla ei oo kaivattua. Jos olis niin oishan se mukavata. Mutta kaik ne tappaa sen kauniin tunteen.

• Anonyymi

En tiedä, onko kaivattu. Tunnemyrskyn tasaantuneet onneksi jo vähän. Välinpitämättömyys sen saa aikaan. Järki voittaa lopulta sitten tämän naisenkin päässä. Mutta hän on pitkä, kalju, parrakas, komeääninen mies.

• Anonyymi

Kuinka pitkä mies ja minkä ikäinen? Ja minkälainen on komeaääni? Omaani on kehuttu lempeäksi, mutta en sitten tiedä onko se "komea" :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka pitkä mies ja minkä ikäinen? Ja minkälainen on komeaääni? Omaani on kehuttu lempeäksi, mutta en sitten tiedä onko se "komea" :)

Hän tietää kyllä, mihinkä "komeäänisyys" liittyy. Tuskin pyörii palstalla.

• Anonyymi

Muodokas ja hyvällä tavalla isokokoinen nainen

• Anonyymi

Hyvällä tavalla isokokoinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvällä tavalla isokokoinen?

Sporttinen peffa, melko isohkot ja kiinteät ne mutta sillain isokokoinen ihminen ei läskillä tavalla vaan muuten.

• Anonyymi

siis tä mina nukun vielakin aina valilla jotta jaksan nyt olen ollut taas pitkan paivan hereilla kun nukun niin mina aina sitten paranen

• Anonyymi

joten ala hermostu etta nukun uni parantaa minut

• Anonyymi

Hauskinta tässä palstassa on, että naiset on pääsääntöisesti 45 ja miehet 30-. Mistähän sekin johtuu? Miksi vanhempia miehiä ja nuorempia naisia ei kiinnosta tällaiset palstat?

• Anonyymi

Lol. Mistä sä sen tiedät??!! Täällä eräs nuori nainen.

• Vaaleat lyhyet hiukset, urheilullinen, ei niinpitkä eikä lyhyt. Semmoinen sopivan pituinen mun viereen😘 hauskaa seuraa kun sille päälle sattuu😄

• Anonyymi

Paljonko teillä on ikäeroa?

• Anonyymi kirjoitti:

Paljonko teillä on ikäeroa?

Hän on minua vuoden nuorempi☺️

• Anonyymi

Kuka näitä älyttömiä aloituksia tehtailee päivä toisensa jälkeen? Ja 150 ihmistä vielä vastannut..

• Anonyymi

Oo, joku viisas on saapunut keskuuteemme

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oo, joku viisas on saapunut keskuuteemme

Heh, heh.....

• Anonyymi

Vaalea, siniset silmät💕😊💕

• Anonyymi

Mullakin tuollainen nainen mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin tuollainen nainen mielessä.

Kummu juttu, näitö ei paljonkaan Suomessa ole..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummu juttu, näitö ei paljonkaan Suomessa ole..

No katsoppa kuinka moni nainen kaipaa täällä pitkää tummaa miestä

• Anonyymi

mies, keskipituinen, normaali vartaloinen, vähän jo elämääkin nähnyt

• Anonyymi

Pitkä nuori nainen, tatuointeja käsissä. Viime näkemällä vaaleat hiukset, ollut joskus tummatkin hiukset.

• Anonyymi

Noh kyllä sinä tiedät kuvailemattakin prkl.

• Anonyymi

Iso, en tiedä pituutta enkä painoa mutta paljon sekin taitaa olla. Parhaimpina päivinä määräilee, käskyttää eikä kuuntele minun mielipidettä. JOS VÄITÄN VASTAAN se alkaa tuijottamaan ihan kun olisin tehnyt jotain kamalaa ja väärää. Sillon tiedän ettei minun edes kannata yrittää väittää vastaan. Sitten välillä se on kiva ja ihana. Tai oli.

• Anonyymi

Arvion pituudeksi 185 ja painoa n. 120kg :D haha Olen muuten aika hyvä arvioimaan kiloja :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvion pituudeksi 185 ja painoa n. 120kg :D haha Olen muuten aika hyvä arvioimaan kiloja :D

Varmasti, varsinkin omalla kohdalla taidat olla hyvä "arvioimaan kiloja".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti, varsinkin omalla kohdalla taidat olla hyvä "arvioimaan kiloja".

Menikö sinulla muovailuvahaa nenään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menikö sinulla muovailuvahaa nenään.

Ei, mutta saitko jo omasi pois perseestä ja kaipaat vinkkejä niin siksi kyselet?

• Anonyymi

Ihanat kädet, jotka kuvittelen kiinni minun takapuolessa, olisin turvassa niissä käsissä. Silmät ja katse mikä tekee minut hulluksi ja hypnotisoi. Silmien väri vaihtelee. Ei ymmärrä mikä valta niillä on minuun. Kiihottava, seksikäs, kun mielikuvat tulevat, olen ihan vietävissä. Voimakas fyysisesti ja henkisesti. Rakastava, välittävä, empaattinen. Vähäsanainen ja asiallinen. Kuuma, minun päiväuni ja yöuni. Lyhyet tummat hiukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanat kädet, jotka kuvittelen kiinni minun takapuolessa, olisin turvassa niissä käsissä. Silmät ja katse mikä tekee minut hulluksi ja hypnotisoi. Silmien väri vaihtelee. Ei ymmärrä mikä valta niillä on minuun. Kiihottava, seksikäs, kun mielikuvat tulevat, olen ihan vietävissä. Voimakas fyysisesti ja henkisesti. Rakastava, välittävä, empaattinen. Vähäsanainen ja asiallinen. Kuuma, minun päiväuni ja yöuni. Lyhyet tummat hiukset.

KAIVITTU! KUULITKO!

• Anonyymi

Sellainen upea nainen. Sinivihreät mantelinmuotoiset silmät, söpö suppusuu, pehmeät huulet sekä taitava kieli. Vaaleat pitkät hiukset puoliselkään asti, muodokas mutta sopivasti . Lantion kaari vie mukanaan mitä mielyttävimpiin mielikuviin. Pyöreä peppu. Mahtuu pieneen tilaan eikä valita. Pikkuruiset kädet ja jalat. Pehmeä ja halittava. Kaunis. Helposti punastuu. Nöpö nenä. Samettinen iho. Lyhyt mutta tarvittaessa voin toki omia senttejäni hetkellisesti lainata. Aivan ihana kiltti ja rauhallinen, ymmärtäväinen sekä antelias . Kuuntelee ja hellii . Rakastava ja avoin. Lämmin ihminen kaiken kaikkiaan.

• Anonyymi

Taitaa tällaiset olla varattuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa tällaiset olla varattuja?

Tuskinpa kukaan on niin idiootti että käsistään päästää jos tuollasen itselleen saanut.

• Anonyymi

Harmi, kun nämä ketjut venyy niin pitkiksi, ettei jaksa selata uusia vastauksia läpi

• Siksi olisi hyvä että tuo valikko, vanihmmat ja uusimmat, toimisi.

• Anonyymi

Niin sievä ja kaunis, pitkät, vaaleat hiukset, täytettä huulissa ja tisseissä, minipieni, terhakka peräsin, poikkeuksellisen hentorakenteinen ja tyttömäinen

• Anonyymi

Leikit vielä Barbeilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leikit vielä Barbeilla?

Tämän Barbien kanssa leikkisin niin mielelläni ❤️

• Anonyymi

Nin niin tietysti. Ei kai siin enää mitää nimikirjaimii tarvita?

• Anonyymi

Ei kaipaa minua täällä. Irl mukava, söpö ja hyvä vartaloinen. Surulliset silmät.

• Anonyymi

Mistä tiedät?

• Anonyymi

Nainen vai mies?

• Anonyymi

Kaipaamani nainen on sisältä aivan uskomattoman kaunis. En kirjoita mitään hänen ulkonäöstään. En näe häntä itsensä sokaisemana, itserakkaana ja tylsänä ihmisenä.

• Anonyymi

Tiedätkö, että ulkonäköä voi kuvailla muutenkin kuin todistamalla omaa pinnallisuuttaan?

• Anonyymi

Monesko tää on, mutta kerta vielä, pieni, oman kokoinen, punertava/ vaalea hiuksinen, silmälasit, parrakas, nopea jalkainen ja tuoksuu niin hyvälle❤

• Anonyymi

Pitkä, komea, tumma, hyväsydäminen, älykäs, hauska ja mulle tosi rakkaaksi tullut mies, jonka kanssa olisin halunnut jakaa loppuelämäni.

• Anonyymi

Olisit halunnut? Eikö enää onnistu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit halunnut? Eikö enää onnistu?

En tiedä. Toivoisin toki sitä koko sydämestäni.

• Anonyymi

Etunimen alkukirjain on aakkosissa hyvin lähellä omaani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko se olla jiikirjain? ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko se olla jiikirjain? ☺️

Kenen sinä jii haluaisit sinua kaipailevan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen sinä jii haluaisit sinua kaipailevan?

Jonkun kuka on aakkosissa lähellä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

H...i?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katja

J...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

H...i?

Viimeinen kirjain on väärä :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä välissä ehdotetut kirjaimet eivät liity kuvaukseeni miehestä, jota kaipaan. Hän on aakkosissa pidemmällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä välissä ehdotetut kirjaimet eivät liity kuvaukseeni miehestä, jota kaipaan. Hän on aakkosissa pidemmällä.

Yrjö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrjö

Ei kuitenkaan ihan niin pitkällä. 😄

• Anonyymi

Kuvailkaa kai-vattu-anne? Ainakin sillä on ollut ikävät vanhemmat tuolla nimellä.

• Anonyymi

Ihana siijooja typy mitkä leggarit eilen, namskis.

• Anonyymi

Herra kirkollisvaali ehdokas, joka panee kaikkia naisia oman vaimonsa ohella. Oli kaivattu, ei ole enää, kun tiedän tämän. Ei ole mitään moraalia miehellä...

• Anonyymi

Vaalea kaunis nainen. Antti

• Anonyymi

Aito vaalea vai blondattu?

• Anonyymi

Ei ole kaivattua eikä tule. Ei kiinnosta tutustua keneenkään. Yksin oleminen on parasta ja hyvää elämää. Työntekeminen ja lähisukulaisten kanssa oleminen, mitään muuta ei tarvita hyvään elämään.

• Anonyymi

Kuitenkin vietät Ikävä palstalla aikaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin vietät Ikävä palstalla aikaa?

Varmaan purkaa ahdistuksiaan ja tuntojaan jne

• Anonyymi

Laittakaa nyt hyvät ihmiset saman tien se kaivattunne kuva, nimi, osoite, puhelin numero, pankkitili ja siviilisääty tänne, niin päästään näistä naurettavista 'kuvaile kaivattuasi ja etunimi sukunimi kirjain' aloituksista.

• Anonyymi

Ei noita saa ilman lupaa julkaista.

• Voi kun niin saisi tehdäkin, niin tästä oltaisiin varmaan jokainen jo päästy jonnekin.

• Anonyymi

Alushousun numerollakin pääsisi jo eteenpäin😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alushousun numerollakin pääsisi jo eteenpäin😅

Saako arvata,ei ainakaan mummomuorin kokoa😁

• Anonyymi

Pitkä nainen mustassa jumppaasusteessa, ihanuus

• Anonyymi

Nyt pistitte pahan, eiköhän tähän aikaa myöten jotain kehitetä.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Linnanjuhlat: Tiina Kaukasen asu aivan kauhea lankaviritelmä

Ja loukkaus arvokkaita juhlia, maata, veteraaneja, Salea ja muita juhlijoita kohtaan. Siis miten joku kehtaa alittaa riman niin pahasti, koska voisi t
      Maailman menoa
      278
      2857
    2. Oho! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki poseeraa sensuellissa pitsiasussa! Some kuumana: "Merenneito"

Onko tämä sitten Suomineito vai merenneito? Helmi Loukasmäki tuli julkisuuteen Dannyn assistenttina. Nuori nainen on totuttu näkemään somessa varsin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      2491
    3. Pitäisikö metsänomistajien siirtyä tuottamaan polttopuuta?

Metsänomistajat saavat tätä nykyä kuitupuusta niin vähäisen hinnan että verrattuna polttopuuhun he tiensivat paremmin. Onhan polttopuulla talvella jo
      Maailman menoa
      108
      1252
    4. Emännän rauhootus aika,

Pörrö itse huuvellut tubessa hellustansa, nyt tämä resupekka vaatii että asiasta oltaisiin hiljaa, ensikerran sai tuheroa syntymänsä jälkeen ja kertoi
      Tuusniemi
      92
      862
    5. Olen rakastunut sinuun mies

Niin vieläkin, eikö ole hassua. Ikävä on kova!
      Ikävä
      52
      833
    6. 1,7 % kannatuksen lasku

https://yle.fi/a/3-12683819 Keskustalla menee nyt entistä kehnommin. Keskusta kannatus nyt 9 % ja viimeisimmät Saarikon temput ei ehtineet vielä vaik
      Maailman menoa
      241
      744
    7. Nainen, kysymys

Oletko valmis?
      Ikävä
      45
      721
    8. Sua jännittää.

Aikas lailla. Anna mennä vain. Sä osaat kyllä ja kelpaat sellaisena kuin olet. Mä toivon, että onnistut ja saat haluamasi.
      Ikävä
      35
      707
    Aihe