Fotoshoppausko kaunistaa?

Anonyymi-ap

Ootta varmasti nähneet paljon somessa fotoshopattuja kasvokuvia, niin nuorempien kuin vanhempienkin. Mitä isot eellä suuressa maailimassa, sitä pienet perässä täällä meilläkin. Eihän siinä mittään. Tulee paljon nättiä kommenttia ja kehuja. On vaan huvittavaa, kun esim. joku faceprofiilin shopattu tulee livenä vastaa, niin ei meinaa tunnistaa samaksi henkilöksi kuin kuvassa. Ryppyä ja valuneita poskia ja leikaperiä on omiksi tarpeiksi. Mutta se on normaalia ihmisen ikääntyessä. Kannatan luomua. Luomuilu kasvattaa myös itsetuntoa.

92

1559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä niitä näkkyy😅! Huvittavaa lähinnä. Ero oikiaan naamaan ja vartaloon SUURI.

    • Anonyymi

      Ei kehtaa sanua suoraan, että ooppa vanahentunu sitten viime profiilikuvas.

      • Anonyymi

        No miksi edes pitäisi sanoa???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi edes pitäisi sanoa???

        Ja pitäiskö sitä omaa turpavärkkiä ensin katsoa peilistä ennen kuin muita arvostelee???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pitäiskö sitä omaa turpavärkkiä ensin katsoa peilistä ennen kuin muita arvostelee???

        Tais kalikka kalahtaa😅 Mun ainakin passaa katsoa omaa kuvaa. Yhtä kulahtanut niin peilissä kuin somessa. Sinä taidat vähän silotella someen. Siitä vaan. Mutta älä ihmette, jos joku ei sua tunnista kun kävelet vastaan.


    • Anonyymi

      Se on tätä nykyaikaa ja nykytekniikkaa. Silmänlumetta lopulta.

    • Anonyymi

      Muokkaus on tullut koulukuviinkin. Ei ihme, jos etenkin nuorilla on ulkonäköpaineita. Huonoa mallia saadaan maailmalta, kun mm. muotimaailman ja viihdealan idolit muokkaavat kuvansa vääristyneiden kauneusnormien mukaisesti.

    • Anonyymi

      Ovat kuin muovipuskurit autossa. Pelkkää kulissia.

      • Anonyymi

        Just!


      • Anonyymi

        Hyvä vertaus. Muovi rapistuu.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Joillekin kulissi tärkeä. Pitää rakentaa valheellista minäkuvaa itelle ja siinä samalla viestiä muille. Oon iloinen ja nuorekas ja reipas ihminen. Hyvin menee, vaikkei oikeasti menisikään. Suu on aina niin isosti hymyssä, että hampaat melkein tippuvat rinnuksille. Muokkaukset on huonoa esikuvaa etenkin nuorille, jotka kamppailevat ulkonäköpaineittensa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Joillekin kulissi tärkeä. Pitää rakentaa valheellista minäkuvaa itelle ja siinä samalla viestiä muille. Oon iloinen ja nuorekas ja reipas ihminen. Hyvin menee, vaikkei oikeasti menisikään. Suu on aina niin isosti hymyssä, että hampaat melkein tippuvat rinnuksille. Muokkaukset on huonoa esikuvaa etenkin nuorille, jotka kamppailevat ulkonäköpaineittensa kanssa.

        Kyllä nyt jollaki nakeraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Joillekin kulissi tärkeä. Pitää rakentaa valheellista minäkuvaa itelle ja siinä samalla viestiä muille. Oon iloinen ja nuorekas ja reipas ihminen. Hyvin menee, vaikkei oikeasti menisikään. Suu on aina niin isosti hymyssä, että hampaat melkein tippuvat rinnuksille. Muokkaukset on huonoa esikuvaa etenkin nuorille, jotka kamppailevat ulkonäköpaineittensa kanssa.

        Oot vaan kateellinen, elä ja anna muidenkin elää.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot vaan kateellinen, elä ja anna muidenkin elää.....

        Ymmärrän aloittajan huolen esimerkiksi profiilikuvien muokkaamisesta. Muokatut kuvat ovat minustakin huonoa esikuvaa varsinkin nuorille. Mutta kuvien käsittely on mennyt jo niin pitkälle ja levinnyt laajalle, ettei sille enää mitään voi. Valitettavasti. Kukin tekee oman valintansa, näyttääkö ikäiseltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän aloittajan huolen esimerkiksi profiilikuvien muokkaamisesta. Muokatut kuvat ovat minustakin huonoa esikuvaa varsinkin nuorille. Mutta kuvien käsittely on mennyt jo niin pitkälle ja levinnyt laajalle, ettei sille enää mitään voi. Valitettavasti. Kukin tekee oman valintansa, näyttääkö ikäiseltään.

        No on kyllä tosi huolestuttava tilanne, voi hyvän tähären, miten tästä selvitään???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on kyllä tosi huolestuttava tilanne, voi hyvän tähären, miten tästä selvitään???

        No siten vaikka, että lopeta sie esimerkkinä kuvies retusointi. Oo oikian ittes näkönen, etkä kirkasilmä siloposki vahakasvo tms. Mutta ymmärrän toisaalta, että itteäkin on helppo huijata ja tuntee hetken hyvää oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot vaan kateellinen, elä ja anna muidenkin elää.....

        😂Oot sinä hauska. Ei ole yhtäkään syytä olla näille tapauksille kateellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siten vaikka, että lopeta sie esimerkkinä kuvies retusointi. Oo oikian ittes näkönen, etkä kirkasilmä siloposki vahakasvo tms. Mutta ymmärrän toisaalta, että itteäkin on helppo huijata ja tuntee hetken hyvää oloa.

        No höh, kun en edes osaa retusoida tai muutakaan tuommoisia temppuja kuville tehdä, en edes itse osaa laittaa kuvaa nettiin.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No höh, kun en edes osaa retusoida tai muutakaan tuommoisia temppuja kuville tehdä, en edes itse osaa laittaa kuvaa nettiin.....

        Höpö, höpö😂


    • Anonyymi

      Rinta_pihalla_ on_ riippu_ tissine.

      • Anonyymi

        Omia saa riiputtaa. Vain pieni osa menee rintojen kohotusleikkaukseen. Rintakulissit:) Leikkauksessa on omat riskinsä ja hintansa, joskus tulee ongelmia, kun leikkaus ei onnistu. Joillekin esim. rintojen pienennysleikkaus on terveyssyistä suositeltavaa.


    • Anonyymi

      Joillakin mennee kuvan muuttelu pikälle. Eikö ne ihte näe miten kaukana kuva on toellisesta naamasta. Kukin taaplaa tavallaan mutta ihtepetosta se minusta kuitenkin on. Kaikki ei lähe tuohon souviin. Näyttävät ihteeltään. Ja ovat varmaan tyytyväisiä siihen mitä ovat. Minä ja naapurin Riitta ainakin ollaan:) vaikkei jonkun mielestä ruusuilta näytetäkkään.

      • Anonyymi

        No jos oikeasti olisitte tyytyväisiä niin ette edes kommentoisi tällaista eikä tarvitsisi sitä täällä todistella, mitä se sulta on pois jos jotku muuttelee kuviaan?????, kyllä tuossa nyt joku katkeruus paistaa läpi tai jotakin on hampaankolossa jotaki tiettyä ihmistä kohtaan, koittakaa pärjätä edes itsenne kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos oikeasti olisitte tyytyväisiä niin ette edes kommentoisi tällaista eikä tarvitsisi sitä täällä todistella, mitä se sulta on pois jos jotku muuttelee kuviaan?????, kyllä tuossa nyt joku katkeruus paistaa läpi tai jotakin on hampaankolossa jotaki tiettyä ihmistä kohtaan, koittakaa pärjätä edes itsenne kanssa.

        Koitetaan, koitetaan. Koita sinäki, kun tunnut olevan kovasti ihtees ottava. Taitaa olla jostain puutetta. Mahtaako puutostila liittyä töihin vai yksityiselämään….vai molempiin. Saahan täällä muutkin kuin sinä sanua mielipitteensä. Vaikkei ookkaan sammaa mieltä sun kanssa.


    • Anonyymi

      Fotoshoppaus kaunistaa.

      • Anonyymi

        Ainakin on kasvot siloteltu (lähes) rypyttömiksi, iho hehkuu, silmät säihkyvät ja mitä kaikkea lisäksi mahdollista korjailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin on kasvot siloteltu (lähes) rypyttömiksi, iho hehkuu, silmät säihkyvät ja mitä kaikkea lisäksi mahdollista korjailla.

        Siksi mää aina fotoshoppaan mun kuvat


    • Anonyymi

      Eikös se olisi helpompaa laittaa suoraan jonkun toisen kuva nettiin, jos kerran ei omaansa kehtaa laittaa?

      • Anonyymi

        😊Hyvä pointti!


    • Anonyymi

      Voi teitä, niin oliko jossain sota, nälänhätä, ihmisrt ilman asuntoa ja lääkkeitä? Kysyppä hallituksen mielipide photosoppauksesta kun huolettaa. Tämä on juurikin ylivieskalaisten älykkyysosamäärällä varustettujen ainoita huolia.

      • Anonyymi

        Nuo mainitsemasi ovat ikävää todellisuutta, mutta maailmassa on muutakin, vaikkei yhtä kauheaa. Niistäkin voidaan puhua. Ei ole hyvä asia ainakaan nuorille nykyiset kauneusihanteet, jotka ajavat nuoria vaikeisiin itsetunto-ongelmiin. Siksi aikuiset voivat olla heille esimerkkinä ja näyttää siltä, miltä todellisuudessa näyttävät. Mutta kuten joku aikaisemmin mainitsi, tämä kuvien käsittely ja länsimainen kauneusihanteiden orjamainen tavoittelu ovat karanneet käsistä. Mutta lopulta jokainen meistä voi valita, minkä tien valitsee. Näin ajattelen näillä saamillani älykkyysosamäärillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo mainitsemasi ovat ikävää todellisuutta, mutta maailmassa on muutakin, vaikkei yhtä kauheaa. Niistäkin voidaan puhua. Ei ole hyvä asia ainakaan nuorille nykyiset kauneusihanteet, jotka ajavat nuoria vaikeisiin itsetunto-ongelmiin. Siksi aikuiset voivat olla heille esimerkkinä ja näyttää siltä, miltä todellisuudessa näyttävät. Mutta kuten joku aikaisemmin mainitsi, tämä kuvien käsittely ja länsimainen kauneusihanteiden orjamainen tavoittelu ovat karanneet käsistä. Mutta lopulta jokainen meistä voi valita, minkä tien valitsee. Näin ajattelen näillä saamillani älykkyysosamäärillä.

        Kyllä sitä vaikeisiin itsetunto-ongelmiin tarvitaan muutakin kuin kauneus ihanteet, eikö hyvä itsetunto muodostu muistakin kuin ulkonäöllisistä asioista, sen itsetunnon voi romuttaa muillakin keinoin kun katsomalla fotoshopattuja kuvia. Itse ajattelisin että nuorten vanhempien tulisi puhua asioista heidän kansaan, esim että onni ja autuus ei ole välttämättä se että omaa hyvän ulkonäön, se koostuu monesta muustakin asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä vaikeisiin itsetunto-ongelmiin tarvitaan muutakin kuin kauneus ihanteet, eikö hyvä itsetunto muodostu muistakin kuin ulkonäöllisistä asioista, sen itsetunnon voi romuttaa muillakin keinoin kun katsomalla fotoshopattuja kuvia. Itse ajattelisin että nuorten vanhempien tulisi puhua asioista heidän kansaan, esim että onni ja autuus ei ole välttämättä se että omaa hyvän ulkonäön, se koostuu monesta muustakin asiasta.

        En väittänytkään että fotoshoppaus olisi ainoa syy, mutta kun tiedämme somen mahdin tiedämme myös, että kuvilla on iso merkitys kauneusihanteiden muodostumiselle. Some on täynnä osin aika luonnottomiakin kasvo- ja vartalokuvia. Siksi minäkin kannatan, että pyrkisimme kukin nuorille esimerkkeinä julkaisemaan somessa itsestämme luonnollisen, todenmukaisen kuvan. Niin toki jotkut tekevätkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En väittänytkään että fotoshoppaus olisi ainoa syy, mutta kun tiedämme somen mahdin tiedämme myös, että kuvilla on iso merkitys kauneusihanteiden muodostumiselle. Some on täynnä osin aika luonnottomiakin kasvo- ja vartalokuvia. Siksi minäkin kannatan, että pyrkisimme kukin nuorille esimerkkeinä julkaisemaan somessa itsestämme luonnollisen, todenmukaisen kuvan. Niin toki jotkut tekevätkin.

        👍Minäkin kannatan.


    • Anonyymi

      Rumat ne vaatteilla korreilee!

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa, oon tosi komee nuori mies ja vaatteet kans aina vimimesen päälle, että tuota.... samoten mun tyttäystävä, nuori ja kaunis, aina tyylikäs ja nätit vaatteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, oon tosi komee nuori mies ja vaatteet kans aina vimimesen päälle, että tuota.... samoten mun tyttäystävä, nuori ja kaunis, aina tyylikäs ja nätit vaatteet.

        👍Komistus, sun ei varmaankaan tartte kuvias käsitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍Komistus, sun ei varmaankaan tartte kuvias käsitellä.

        Kyllä mä käsittelen, oon sitte entistäkin komeempi, mies kuin veistos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä käsittelen, oon sitte entistäkin komeempi, mies kuin veistos.

        WautsiWau! Kuin kreikkalainen jumala! Mahtaa tulla tuplasti tykkäyksiä ja ylistäviä kommentteja. Ja itsetunto sen kun kasvaa.:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        WautsiWau! Kuin kreikkalainen jumala! Mahtaa tulla tuplasti tykkäyksiä ja ylistäviä kommentteja. Ja itsetunto sen kun kasvaa.:)

        Kyllä, no joo kyllähän niitä tykkäyksiä tulee... mutta mukavallehan se tuntuu ja kyllä mua ihan livenäki kehutaan tuon tuostaki, varsinki jos oon baarissa saa ihailijoita joskus ihan hätistellä, oon kuitenki varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, no joo kyllähän niitä tykkäyksiä tulee... mutta mukavallehan se tuntuu ja kyllä mua ihan livenäki kehutaan tuon tuostaki, varsinki jos oon baarissa saa ihailijoita joskus ihan hätistellä, oon kuitenki varattu.

        Heh, heh, hauskan tarinan kehittelit. Mielikuvitus on ihmismielelle tärkeää. Niin kuin saada toisten hyväksyntää ja huomiota minkä takia varmaan myös fotoshopataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, heh, hauskan tarinan kehittelit. Mielikuvitus on ihmismielelle tärkeää. Niin kuin saada toisten hyväksyntää ja huomiota minkä takia varmaan myös fotoshopataan.

        Bingo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, heh, hauskan tarinan kehittelit. Mielikuvitus on ihmismielelle tärkeää. Niin kuin saada toisten hyväksyntää ja huomiota minkä takia varmaan myös fotoshopataan.

        Siellä jollaki "keittiö psygologilla" asiantuntevat analyysit.


    • Anonyymi

      Tarkoitat varmaankin keittiöpsykologia k:lla😉

    • Anonyymi

      Eilen näin erään immeisen, jolla ruukaa olla fotoshopattuja kuvia näytillä. Olipa iso ero livenaamaan. Mutta omapa on asiansa. Mietin vaan että kahenlaisilla kuvilla korostaa eroa toelliseen oikein alleviivaten.

      • Anonyymi

        On taas SE AIKA vuodesta kun savustetaan työpaikalta ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On taas SE AIKA vuodesta kun savustetaan työpaikalta ulos.

        ?? Taisi tulla väärään keskudteluun tämä. Niinkuin kaksi seuraavaakin.


    • Anonyymi

      Ihan jokeri!

    • Anonyymi

      Voi voi, trollia harmittaa kun en olekaan hakenut siihen työhön mihin on suunniteltu hakevan yli 20 vuotta sitten käsikirjan mukaan.

    • Anonyymi

      Filtterit kaunistavat. Niitä käytetään yleisesti eli annetaan itsestä siloteltu kuva. Samalla vääristellään todellisuutta ja korostetaan vääristyneitä kauneusihanteita. Nuorilla varsinkin on kovat ulkonäköpaineet. Mutta niin näyttää olevan joillakin esim. facebookissa. Totuus kävelee vastaan facebookin ulkopuolella.

      • Anonyymi

        Kyllä taitaa olla sulla itelläs jo pahemmat ulkonäköpaineet kuin monella nuorella, kun kuukaudesta toiseen samaa täällä toistelet....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä taitaa olla sulla itelläs jo pahemmat ulkonäköpaineet kuin monella nuorella, kun kuukaudesta toiseen samaa täällä toistelet....

        Kuukaudesta toiseen😁 Kiitos kunniasta, vaikka monelta muulta sen vien. Sinä se taidatkin olla ainut, joka täällä vähättelet kuvien käsittelyä. Katohan vaikka viimeisintä julkaisemaasi kuvaa itsestäsi. Ettei vaan muutamaa filtteriä olisi tullut käytettyä☺️ Käytä ihmeessä, jos et muuten voi kuviasi julkaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuukaudesta toiseen😁 Kiitos kunniasta, vaikka monelta muulta sen vien. Sinä se taidatkin olla ainut, joka täällä vähättelet kuvien käsittelyä. Katohan vaikka viimeisintä julkaisemaasi kuvaa itsestäsi. Ettei vaan muutamaa filtteriä olisi tullut käytettyä☺️ Käytä ihmeessä, jos et muuten voi kuviasi julkaista.

        Käytä ihmeessä, jos et muuten voi kuviasi julkaista.... ...niin mites se ny olikaan onko se filtterin käyttö ok vai ei?????😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytä ihmeessä, jos et muuten voi kuviasi julkaista.... ...niin mites se ny olikaan onko se filtterin käyttö ok vai ei?????😂😂😂

        Oho melkoinen henkilökohtainen ongelma sulle. Onko sulla jotain erityis korjattavaa ja piiloteltavaa kun noin kuumana käyt. Ei ole suotavaa, niin kuin monen muunkin tänne kirjoittavan mielestä huonon esimerkin vuoksi, mutta kun lukee noita sun kommentteja, sulle näyttää olevan psyykkisesti mahdoton olla niitä käyttämättä. Siksi sääliksi käy, joten anna mennä, ettei sulle tule lisäahdistusta. Ja sehän tietäisi vaan eristäytymistä ja saikkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytä ihmeessä, jos et muuten voi kuviasi julkaista.... ...niin mites se ny olikaan onko se filtterin käyttö ok vai ei?????😂😂😂

        Tällä ihimisellä on kova into puolustella kuvien käsittelyä, oohan se toisaalta hyvä kun sannoo nuinkin suoraan että niin tekkee. Ja hyvä jos tullee itelle hyvä mieli kun näkkee ittensä semmosena kuin haluais olla. Filttereitä en minäkään kannata mutta käytä sinä niin se voi helepottaa sun elämääs. Ainakin pöivän tai parraassa tappauksessa kaks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytä ihmeessä, jos et muuten voi kuviasi julkaista.... ...niin mites se ny olikaan onko se filtterin käyttö ok vai ei?????😂😂😂

        Kerro kerro kuvastin…MINÄ!!!!! Ups….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro kerro kuvastin…MINÄ!!!!! Ups….

        Todellakin,MINÄ😍😘🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin,MINÄ😍😘🥰

        Todellakin😄kerro kerro kuvastin=filtteri…MINÄ!!!!!!!😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin😄kerro kerro kuvastin=filtteri…MINÄ!!!!!!!😂

        EI, oon aivan ihanan näköinen ilman filttereitäki, sorry.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI, oon aivan ihanan näköinen ilman filttereitäki, sorry.....

        Minkä minä sille voin että oon kaunis filttereillä ja ilman , pitäiskö sitä hävetä vai?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä minä sille voin että oon kaunis filttereillä ja ilman , pitäiskö sitä hävetä vai?????

        suomessa on yksi nainen etelässä mustissa vaatteissa ainakulkeva hoikka,jonka soisin käyttävän jotain fotoksia ja impplantteja olisi paljon naisellisempi kuin nykyään luisevana,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suomessa on yksi nainen etelässä mustissa vaatteissa ainakulkeva hoikka,jonka soisin käyttävän jotain fotoksia ja impplantteja olisi paljon naisellisempi kuin nykyään luisevana,

        Tään kommentin täytyy olla vitsi. Tosin ertyisen mauton naisia halventava sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tään kommentin täytyy olla vitsi. Tosin ertyisen mauton naisia halventava sellainen.

        ei kaikki ihannoi barbi nukkeja,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä minä sille voin että oon kaunis filttereillä ja ilman , pitäiskö sitä hävetä vai?????

        Ups…🤣😂😂


    • Anonyymi

      Huvittavia ovat ne, jotka eivät edes fotoshoppaa kuviansa, vaan laittavat facebook-sivuilleen vain nuoruudenaikaisia kuviansa. Entisen työpaikan työkaveri teki niin. Kuvissa oli n.20-vuotiaana, vaikka on 41. Säälittävää menoa. Takana loistava tulevaisuus alalla jolle ei edes työllistynyt. Elää nyt sitten omassa haavemaailmassa ikuisena kakskymppisenä kuvataiteilijana. Ja ei ole siellä Ylivieskassa, huomasin sattumalta tämän ketjun ja en voinut olla vastaamatta. Olis tehnyt mieli sanoa, että hei haloo, herää harhastasi, mutta eiköhän tuo jo väistämättä siihen itsekin joudu, kun ikääkin jo alkaa olla.

      • Anonyymi

        Ikuinen nuoruus on iät ajat ollut harhassa elävien unelma. Mutta tavoittamattomaksi unelmaksi jää, samon toive kauniista ulkomuodosta on nykyaikana harhaisesti tavoitettu hetkellisesti esim. fotoshoppauksella. Totuus paljastuisi esim. passikuvasta🙂


    • Anonyymi

      Niin, itse olen huomannut sellaisen asian että kun puhelimen kameralla ottaa kuvan ja vaikka ei edes käytä mitään filttereitä, niin niissä ei näy niin kaikki rypyt yms ihon "virheet" , että pitäiskö sitte jotenkin käsitellä omaa naamakuvaa jollain "vanhentavalla, ryppyfiltterillä" ennen kuin sen jossain julkaisee , ettei kellekkään tuu sit paha mieli ku joku sattuu oleen nuoremman näköinen kuvassa kuin livenä?,

      • Anonyymi

        😊No, en oo tommosta huomannu. Mun rypyt ja mustat silmänaluset ja roikkuvat leukaperät, toinen pienempi silmä, laikukas iho yms. kyllä näkyvät😄 Onhan niitä vanhentavia käsittelyohjelmia ollut huumormielellä. Että tältä näytä 80-kymppisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😊No, en oo tommosta huomannu. Mun rypyt ja mustat silmänaluset ja roikkuvat leukaperät, toinen pienempi silmä, laikukas iho yms. kyllä näkyvät😄 Onhan niitä vanhentavia käsittelyohjelmia ollut huumormielellä. Että tältä näytä 80-kymppisenä.

        Kävin passikuvassa. Ei kovin miellyttää kateltavaa😅. Mutta totuuden mukaista. Jos laittaisin sen vaikka facebookiin saisinko tykkäyksiä ja ylistäviä kommentteja. En sais.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😊No, en oo tommosta huomannu. Mun rypyt ja mustat silmänaluset ja roikkuvat leukaperät, toinen pienempi silmä, laikukas iho yms. kyllä näkyvät😄 Onhan niitä vanhentavia käsittelyohjelmia ollut huumormielellä. Että tältä näytä 80-kymppisenä.

        Auttako fotoksi kestohymyn poistaan naamalta.ois yhen uhmisen aihetta kokeilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttako fotoksi kestohymyn poistaan naamalta.ois yhen uhmisen aihetta kokeilla

        Itkeäkkö pitäisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttako fotoksi kestohymyn poistaan naamalta.ois yhen uhmisen aihetta kokeilla

        Ainaiset tekohymyt kyllä vois välillä vaihtaa normaalimpaan hampaitten esittelyyn. Teko- on aina teko. Tekopirteys ei kaunista eikä vakuuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itkeäkkö pitäisi?

        Miksipä ei jos itkettää eli on aitoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksipä ei jos itkettää eli on aitoa

        kyllä yhelle mustissa vaateissa kulkevalle henkilölle suosittelisin fotoksia joka paikkaan,


    • Anonyymi

      Kammottavaa kateltavaa on kun ei enää hehkeimmässä iässä oleva värjää hiuksensa korpinmustaksi tai marilynultravaaleaksi eikä kyllä räikeän punainenkaan tukka mikää kaunistus ole, aika hirvitys. Niin lunnoton kun olla voi. Vanhentaa, ei nuorenna totisesti. Ehkä haluaa näyttää kohtalokkaalta wanhalta naiselta.

      • Anonyymi

        Totta! Parhaat vuojet ohittanut naama ja tukan väri ristiriiassa. Mautonta.


      • Anonyymi

        Höpsistä, mitä nuita vahtaat , käännä pää poijespäin jos et kestä katella.


    • Anonyymi

      Onneks asutte siellä pikkukylässä missä ei ole paljon ihmisiä, sekoaisitte lopullisesti jos olisitte jossain isossa kaupungissa, niissä on niin paljon "erillaisuutta" mitä ette tunnu sietävän.

      • Anonyymi

        Pikkukylässä? Kyllä täällä väkeä riittää kateltavaksi. Viimemmin tässä ketjussa otettiin kantaa hiusten luonnollisuuteen ja nimenomaan uniikkiin ulkonäköön, ei kemikakaaleilla aikaan saatuihin ääripäihin. Kemikaaleilla aikaan saadut liioitellut lopputulemat ovat toistensa klooneja, ei erilaisuutta korostavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkukylässä? Kyllä täällä väkeä riittää kateltavaksi. Viimemmin tässä ketjussa otettiin kantaa hiusten luonnollisuuteen ja nimenomaan uniikkiin ulkonäköön, ei kemikakaaleilla aikaan saatuihin ääripäihin. Kemikaaleilla aikaan saadut liioitellut lopputulemat ovat toistensa klooneja, ei erilaisuutta korostavia.

        Joopa joo, ahdasmielisiä ootte ja sillä sipuli. Värjätkööt jokainen hiuksensa ja tehkööt itselleen mitä haluaa, ei kai se muilta ole pois??? , miten ees nuin paljo tuommosiin asioihin kiinnitätte huomiota? joku tässä nyt taitaa harmittaa kirjoittajia, mites se oma ulkonäkö sitten, onko vara arvostella ja ihmetellä muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo, ahdasmielisiä ootte ja sillä sipuli. Värjätkööt jokainen hiuksensa ja tehkööt itselleen mitä haluaa, ei kai se muilta ole pois??? , miten ees nuin paljo tuommosiin asioihin kiinnitätte huomiota? joku tässä nyt taitaa harmittaa kirjoittajia, mites se oma ulkonäkö sitten, onko vara arvostella ja ihmetellä muita?

        😂😁
        Oma ulkonäkökö? Mun ei ainakaan fotosopattu eikä ultravärjätty vaan luonnollinen, toki huoliteltu, ja tärkeintä: olen oman ikäiseni näköinen. Kokeilepa sinäkin. Ei tartte esittää ikinuorta. Ja kun on oma ittensä, itsetunto on kohdillasn. Kokeileppa sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😁
        Oma ulkonäkökö? Mun ei ainakaan fotosopattu eikä ultravärjätty vaan luonnollinen, toki huoliteltu, ja tärkeintä: olen oman ikäiseni näköinen. Kokeilepa sinäkin. Ei tartte esittää ikinuorta. Ja kun on oma ittensä, itsetunto on kohdillasn. Kokeileppa sinäkin.

        No oon kylläkin nuori vielä( tieten), ens vuonna 30 v ja hiuksissa ei ole kuin vaaleita raitoja hyvä kun edes huomaa niitä.... ylikasvaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oon kylläkin nuori vielä( tieten), ens vuonna 30 v ja hiuksissa ei ole kuin vaaleita raitoja hyvä kun edes huomaa niitä.... ylikasvaneet.

        Nuori oot ja luonnollisen olemuksen kannattaja.


    • Anonyymi

      Kyllä makkara perunat on keiioruuista parasta.

      • Anonyymi

        Kyllä, totta turiset ja ihan mukavasti rupsuttaaki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, totta turiset ja ihan mukavasti rupsuttaaki.

        onse jännää,kun toisinaan on ja yleensä ei ole turvatyynyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onse jännää,kun toisinaan on ja yleensä ei ole turvatyynyjä.

        kuule nykyään on niitä pumpattavia rintaliivejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuule nykyään on niitä pumpattavia rintaliivejä.

        muista äläjätä pumppupulloa kainaloon jos olen pelillä kun tulee tiputanssi,


    • Anonyymi

      Ollaan nähty fotosopattuja somessa ja luonnottomia ääripäitä hiusväreissä. Kukin toimii tavallaan, mutta ikinuoruoruuden tavoittelu ja teennäisyys kuten tekopirteys kyllä minun mielestäni näkyvät läpi ja joskus huvittavatkin. Huoliteltu luonnollisuus mistä joku aikaisemmin mainitsikin on minun itsetunnolleni paras vaihtoehto. Ei tarvitse esittää mitään eikä peitellä puutteitaan, ryppyjä ja kaksoisleukaa.

    • Anonyymi

      Fotosopattu yhdistettynä tekopirteyteen on huvittava yhdistelmä.

      • Anonyymi

        Totta haastelet.


    • Anonyymi

      Höpsis

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe