Leikkauskohteita löytyy helposti

Anonyymi-ap

Kokoomukselta miljardien eurojen kattava säästölista — sosiaaliturva, asumistuet, ansiosidonnainen leikkuriin.

Asumistuet törkeitä

Sosiaaliturva törkeää

Ansiosidonnaiset tuet törkeitä

14

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asumistuet on ylittäneet maataloustuet jo pitkän aikaa sitten. Loistava leikkauskohde, senhän voi heti puolittaa!

• Anonyymi

JULKINEN SEKTORI, porukkaa pihalle papereita pyörittelemästä ja nettiä selaamasta. Joka kolmas suomalainen on töissä julkisella puolella. Tuo sakki vain kyttää ja vaikeuttaa loppujen ihmisten elämää. Todella sairas yhteiskunta, pienessä maassa suuren maan virkamieslaumat. Syövät kuormasta ja tuottavat vain paskaa.

• Anonyymi

Helsingissä tuo ongelma kulminoitunut....

• Anonyymi

Kauan olen ihmetellyt mihin verorahojani käytetään; hallinto paisuu, paperityöt eivät kiinnosta niin päätökset jumittuvat . Miksi byrokratia paisutetaan ,ketä se palvelee. suomessa on jäykkä tapa toimia...

• Anonyymi

Yksi syy on se että demppuja on liikaa.

• Anonyymi

Demuja ei tarvita.

• Anonyymi

Kivalta tuntuu kun päättäjät löytää leikattavaa. Cititörsän juhlat loppuu.

• Anonyymi

Suomen maassa on osattu juhlien pitäminen jo yli 30 vuoden ajan. Tasa arvoinen demokratin maa jossa töissä käyvien on elätettävä ne jotka saavat mittavat tuet. Kuulen monta kertaa jonkun tuen saajan suusta miten vähän mä kuitenkin saan! Ymmärtävätkö nämä tukien saajat ettei tulea saakaan samaa määrää kuin työssä käyvä, siitä huolimatta tuet ovat tosi runsas kätiset ,moniko lähtee töihin jos saa reippaasti yli tonnin ilmaista rahaa kotiin suoraan pankkitilille. Ensi vuonna ilmeisesti korotetaan 10 % kiintistöveroja ,taas käydään omistavan kansan luokan kukkarolla kun muilta ei saa mitään ulosmitata... on tää helkutin hyvä maa kun työssä käynti ei pieni palkkaiselta tahdo kannattaa ,veroja nostetaan meiltä jotka teemme niska limassa töitä.. saamme masennuksen ja burnoutin sekä taloudellisen paineen kestettäväksi..Minua ottaa joka päivä päähän tällainen riistäminen.

• Anonyymi

Kun demput ravistellaan pois vallasta niin kepu latoo veretseisauttavat leikkauslistat.

• Anonyymi

lähtölaskenta on jo alkanut.

• Anonyymi

Mä en ymmärrä miksi syydetään rahaa sellaisille joilla ei ole varaa asuntoon. Ottakoon mallia Ukrainalaisista, maakuoppaan vaan. Pikkusen havuja katoksi.

• Anonyymi

Seuraavaksi ihmiset joutuvat kadulle ja kokkareiden kämpät muuttuvat arvottomiksi kun kellään ei ole niihin varaa muuttaa asumaan. Vipurahoittajat ovat jo nyt kusessa ja kun korot vain nousevat niin ahneille paskoille käy kuten kuuluukin, samoin pörssiosake pellet saavat nyt kylmää kyytiä.

Osakekeinottelukin tuli nyt päätepysäkille ja kasvua ei tule enää koskaan entiseen malliin.
        Elämme jännittäviä aikoja, kuinka maltankaan seurata kun ylimieliset nousukkaat haukkaavat nyt ihan sitä itseään.

• Anonyymi

Asumistukea ei tulla vähentämään. Rikkaitten asunnonomistajien pitää saada vuokrarahansa. Ennemmin sitä kasvatetaan ja korotetaan vuokria.

• Anonyymi

Säästöjen etsimisen voi kohdentaa myös maataloustukiin... Tuottamattomille ei kannata maksaa elatusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      590
      1853
    2. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      78
      1457
    3. Martinan jorailut

Ai että Martina on jäykän näköinen kun hän joraa muiden naisten kanssa botskilla Dubaissa..Ja onpa hänellä hiirenhäntä ponnariksi🙄 Tämä ei ole provo,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      1187
    4. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      54
      1179
    5. Sano sano todella

Onko sinulla Ikävä minua?
      Ikävä
      70
      858
    6. Arvaapa mies

montako vuotta oon sua ihaillut salaa?
      Ikävä
      71
      822
    7. Miehet hoi!

Kysymys teille Jos näätte ja tapaatte naisen,joka on mielestänne mukava ja haluaisitte jatkaa vaikka siitä mihin jäitte tai haluatte nähdä tämän nais
      Ikävä
      38
      761
    8. Voiko yksi kohtaaminen

jäädä pysyvästi mieleen?
      Ikävä
      49
      710
    9. Kerro jotain kaivatustasi

jotain mitä teille on sattunut keskenään? Ei silmiin katsomista kun sitä on kaikilla. Jotain mistä hän voisi tietää että olet täällä...
      Ikävä
      60
      674
    Aihe