Leikkauskohteita löytyy helposti

Anonyymi-ap

Kokoomukselta miljardien eurojen kattava säästölista — sosiaaliturva, asumistuet, ansiosidonnainen leikkuriin.

Asumistuet törkeitä

Sosiaaliturva törkeää

Ansiosidonnaiset tuet törkeitä

17

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asumistuet on ylittäneet maataloustuet jo pitkän aikaa sitten. Loistava leikkauskohde, senhän voi heti puolittaa!

• Anonyymi

JULKINEN SEKTORI, porukkaa pihalle papereita pyörittelemästä ja nettiä selaamasta. Joka kolmas suomalainen on töissä julkisella puolella. Tuo sakki vain kyttää ja vaikeuttaa loppujen ihmisten elämää. Todella sairas yhteiskunta, pienessä maassa suuren maan virkamieslaumat. Syövät kuormasta ja tuottavat vain paskaa.

• Anonyymi

Helsingissä tuo ongelma kulminoitunut....

• Anonyymi

Kauan olen ihmetellyt mihin verorahojani käytetään; hallinto paisuu, paperityöt eivät kiinnosta niin päätökset jumittuvat . Miksi byrokratia paisutetaan ,ketä se palvelee. suomessa on jäykkä tapa toimia...

• Anonyymi

Yksi syy on se että demppuja on liikaa.

• Anonyymi

Demuja ei tarvita.

• Anonyymi

Kivalta tuntuu kun päättäjät löytää leikattavaa. Cititörsän juhlat loppuu.

• Anonyymi

Suomen maassa on osattu juhlien pitäminen jo yli 30 vuoden ajan. Tasa arvoinen demokratin maa jossa töissä käyvien on elätettävä ne jotka saavat mittavat tuet. Kuulen monta kertaa jonkun tuen saajan suusta miten vähän mä kuitenkin saan! Ymmärtävätkö nämä tukien saajat ettei tulea saakaan samaa määrää kuin työssä käyvä, siitä huolimatta tuet ovat tosi runsas kätiset ,moniko lähtee töihin jos saa reippaasti yli tonnin ilmaista rahaa kotiin suoraan pankkitilille. Ensi vuonna ilmeisesti korotetaan 10 % kiintistöveroja ,taas käydään omistavan kansan luokan kukkarolla kun muilta ei saa mitään ulosmitata... on tää helkutin hyvä maa kun työssä käynti ei pieni palkkaiselta tahdo kannattaa ,veroja nostetaan meiltä jotka teemme niska limassa töitä.. saamme masennuksen ja burnoutin sekä taloudellisen paineen kestettäväksi..Minua ottaa joka päivä päähän tällainen riistäminen.

• Anonyymi

Kun demput ravistellaan pois vallasta niin kepu latoo veretseisauttavat leikkauslistat.

• Anonyymi

lähtölaskenta on jo alkanut.

• Anonyymi

Mä en ymmärrä miksi syydetään rahaa sellaisille joilla ei ole varaa asuntoon. Ottakoon mallia Ukrainalaisista, maakuoppaan vaan. Pikkusen havuja katoksi.

• Anonyymi

Seuraavaksi ihmiset joutuvat kadulle ja kokkareiden kämpät muuttuvat arvottomiksi kun kellään ei ole niihin varaa muuttaa asumaan. Vipurahoittajat ovat jo nyt kusessa ja kun korot vain nousevat niin ahneille paskoille käy kuten kuuluukin, samoin pörssiosake pellet saavat nyt kylmää kyytiä.

Osakekeinottelukin tuli nyt päätepysäkille ja kasvua ei tule enää koskaan entiseen malliin.
        Elämme jännittäviä aikoja, kuinka maltankaan seurata kun ylimieliset nousukkaat haukkaavat nyt ihan sitä itseään.

• Anonyymi

Asumistukea ei tulla vähentämään. Rikkaitten asunnonomistajien pitää saada vuokrarahansa. Ennemmin sitä kasvatetaan ja korotetaan vuokria.

• Anonyymi

ei jaksa ymmärtää, että nyt kun on jo kaikki muut korotukset, kuten
        sähkö ja ruoka , > perustarpeet, niin tähän samaan pitää saada lisää, lisää vaan kiristyksiä.

• Anonyymi

Säästöjen etsimisen voi kohdentaa myös maataloustukiin... Tuottamattomille ei kannata maksaa elatusta.

• Anonyymi

Mikään puolue ei tietenkään kajoa maataloustukiin, paitsi tietenkin silloin kun niitä lisätään.

• Anonyymi

Jep, kannattaa keskittää tuet esim Närpiöön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1349
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      240
      1237
    3. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1051
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      253
      1026
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      51
      755
    6. 64
      714
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      62
      707
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      39
      678
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      641
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      30
      597
    Aihe