Toivottavasti tästä

Anonyymi-ap

teille ikävöijille on apua; Alitajunta, unien näkeminen paljastaa totuuden paremmin kuin valheenpaljastuskoneet.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totuuden mistä?

      • Anonyymi

        Aloitus vain älykkäille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus vain älykkäille.

        No voi hitsi. Onkohan nyt ihan oikea kohdeyleisö sitten valittu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi hitsi. Onkohan nyt ihan oikea kohdeyleisö sitten valittu?

        On👍😄


    • Anonyymi

      Alitajunta vissiin aukeaisi vain hypnoosilla ja kertoisiko se silloinkaan täsmällistä tietoa. Onko joku joskus nähnyt unta kaivatustaan, silloin kun sattuu unta näkemään, ylipäätään?

      • Anonyymi

        Joo oon nähnyt unta kaivatustani. Niin kertooko tää nyt sit totuuden, että kaipaan häntä? Vai vihaan häntä? Vai rakastan häntä? Vai hän vihaa minua? Vai törmäänkö häneen huomenna? Vai en koskaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo oon nähnyt unta kaivatustani. Niin kertooko tää nyt sit totuuden, että kaipaan häntä? Vai vihaan häntä? Vai rakastan häntä? Vai hän vihaa minua? Vai törmäänkö häneen huomenna? Vai en koskaan?

        Miten sitten olette unissasi toimineet? Sanoja? Äänteitä? Lähentymistä? Etääntymistä? Saavuttamattomuuden tunnetta? Lohduttomuutta? 17.54


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitten olette unissasi toimineet? Sanoja? Äänteitä? Lähentymistä? Etääntymistä? Saavuttamattomuuden tunnetta? Lohduttomuutta? 17.54

        Tästä sitten tulkitsemaan! Olen nähnyt hänestä useita unia, joten oikeastaan kaikkea noista mainituista. Välillä hän on vaan mukana jossain porukassa, jossain taustalla. Välillä unet ovat tosi ahdistavia, joissa hän on tehnyt jotain pahaa. Välillä hänelle on tapahtunut jotain ikävää ja olen jotenkin auttanut. Mitään suhdetta meillä ei ole ollut unissakaan, tunnelma on aina jotenkin outo. Mieleen jääneitä asioita unista: kirjeitä, laituri, vesi/järvi, luokkahuone. En muista mitään yksittäisiä lauseita tai sanomisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä sitten tulkitsemaan! Olen nähnyt hänestä useita unia, joten oikeastaan kaikkea noista mainituista. Välillä hän on vaan mukana jossain porukassa, jossain taustalla. Välillä unet ovat tosi ahdistavia, joissa hän on tehnyt jotain pahaa. Välillä hänelle on tapahtunut jotain ikävää ja olen jotenkin auttanut. Mitään suhdetta meillä ei ole ollut unissakaan, tunnelma on aina jotenkin outo. Mieleen jääneitä asioita unista: kirjeitä, laituri, vesi/järvi, luokkahuone. En muista mitään yksittäisiä lauseita tai sanomisia.

        Ja nyt minun sitten pitää mennä näkemään uusia unia tietämättä edellistenkään totuuksia? Ihan hirveää tämmöinen.


    • Anonyymi

      oetko tyhmä kuin teemu=?

    • Anonyymi

      Ei ole totta. Unet voivat olla monesta "lähteestä". Joka uniansa uskoo se varjoansa pelkää.

    • Anonyymi

      No sitte, selvästihän se mies minua rakastaa.

    • Kyllä niissä on symboliikkaa ja viestejä. Niitä on vaan vaikea tulkita, jos ei tiedä. Netistä kyllä löytyy selityksiä, vaikka eri eläimille, joita unissa esiintyy. Itse olen nähnyt karhuja, susia, kurkia, käärmeitä... Sitten on se joki ja vesi yleensäkin virtaavana. Joskus tulvii pahasti.

    • Anonyymi

      Minäkin kysyisin, että minkähän totuuden ne unet mahtavat paljastaa.

    • Anonyymi

      Mulla unet ovat vieläkin karmeampia kuin elämä valveilla. Mistähän mahtaa kertoa?

      • Anonyymi

        ne treenaa sua valve-elämään, joka menis ilman niitä vielä huonommin


    • Anonyymi

      Jos nään seksiunia, niin miksi miehellä ei ole kasvoja. Tai jos onkin, niin se on joku ketä inhoan. Tulkkaa tuotakin sitten.

    • Anonyymi

      Tämä ei ole ollenkaan totta. Miten tietämätöntä. Alitajunta voi olla ihan yhtä valetta kuin tietoinen ajatuskin. Alitajuntahan on sen jonkun ihmisen alitajunta. Se voi erehtyä siinä kuin se ihminenkin. Miten ihmeessä se alitajunta voisi tietää kaiken oikein ja totuutena? Silloinhan se ihminen olisi selvännäkijä. Liian yksinkertaista ajattelua. Ajatelkaa!

    • Anonyymi

      Kyllä mä ratkonut ongelmia unissani. Ennen kuin luovun jostakin henkilöstä lopullisesti, näen tietyn unen. Se on aina aika samanlainen. Siitä tiedän, että olen valmis.

    • Anonyymi

      Näen paljon unia. Unet voi selittää vai jokainen itse itsellensä. Toki unenselityskirjoista on alkuun apua, ellei tiedä miten niitä pitäisi tulkita.

      Kirjoitin joskus unia ylös, kun samat ahdistavat jutut toistuivat. Jälkikäteen tutkimalla löytyi selkeimmät vastaukset.

    • Anonyymi

      kovin monet eivät koskaan päädy omiin uniin, että siitä voi päätellä jotain

    • Anonyymi

      Ei liity palstan aihepiiriin, mutta aiemmassa työssä heräsin usein joskus aamuyöstä kolmelta ja mielessäni siinsi kirkkaana ratkaisu edellispäivän ongelmaan, jota olin pyöritellyt päässäni löytämättä ratkaisua. Ihmissuhteisiin liittyviä uniakin olen nähnyt, mutta harvemmin muistan yksityiskohtia. Yleensä painajaisia ja pakenemisunia, sokkeloisessa talossa epätoivoisena juoksemista ja ulospääsyn etsintää. Ei olisi koskaan pitänyt katsoa Hohtoa, se hotelli kummittelee päässäni vieläkin, vaikka kerran vaan olen elokuvan katsonut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe