Ei rakkaus mihinkään hävinnyt

Anonyymi-ap

vaikka niin kovasti yritin sen itseltäni piilottaa. Sinä olet edelleen minulle Se. Suuri rakkaus. Kaiken hellyyteni kohde. Juuri sellaisena kuin todella olet. Vielä vuosienkin jälkeen saat minut heikoksi hymylläsi ja lempeällä kosketuksellasi. Sinun sylissäsi on rauha. Ja silti taistelen vastaan koska pelottaa.

32

1788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro rohkeasti pelosta. Ehkä kävelette vielä yhdessä sen lävitse :)

    • Anonyymi

      Tuollaisesta vaan tulee helposti se kuva, että toinen ei välitä yhtään. Tekee kipeää.

      • Anonyymi

        Niin oot mullekkii se Suuri Rakkaus

        Enhän joudu pettymään

        Huomenta


      • Anonyymi

        Hän tietää kyllä että välitän. Olen ilmaissut ja ilmaisen jatkossakin sen kaikin mahdollisin tavoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tietää kyllä että välitän. Olen ilmaissut ja ilmaisen jatkossakin sen kaikin mahdollisin tavoin.

        Eli miten? Toivottavasti ei vain täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli miten? Toivottavasti ei vain täällä.

        Kaikin mahdollisin tavoin, kuten kirjoitin. Täällä kirjoittelu ei ole tunteiden ilmaisemista kohteelleen, hassua että kukaan voi niin edes ajatella. Erikoinen paikka tämä, ihan kuin kaikki eläisivät omissa harhakuvitelmissaan. Jokainen omassa harhassaan, kuvitellen kuitenkin muiden kirjoittajien elävän samaa harhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikin mahdollisin tavoin, kuten kirjoitin. Täällä kirjoittelu ei ole tunteiden ilmaisemista kohteelleen, hassua että kukaan voi niin edes ajatella. Erikoinen paikka tämä, ihan kuin kaikki eläisivät omissa harhakuvitelmissaan. Jokainen omassa harhassaan, kuvitellen kuitenkin muiden kirjoittajien elävän samaa harhaa.

        No melkoista harhaa kyllä elät itsekin sanoessasi tuntemattomalle aloittajalle etä >> että nii oot mullekkin se suuri rakaus )) heh sentään teitä idiootteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No melkoista harhaa kyllä elät itsekin sanoessasi tuntemattomalle aloittajalle etä >> että nii oot mullekkin se suuri rakaus )) heh sentään teitä idiootteja.

        Älä jaksa saivarrella! Hän purkaa omia tunteitaan, ja pieni haaveilu ei ole harhaa!

        Kaunis aloitus!


    • Anonyymi

      Klonkku w/ Precious

    • Anonyymi

      Sylissä olisin ollut onnellinen, nyt on kaikki myöhäistä. Koskaan en syliin päässyt, halata sain. Se tuntui taivaalliselta. Kesti vain liian pienen hetken. Nyt pitää unohtaa, kaikki ne vuodet, kaikki hetket, kaikki keskustelut, hymyt, naurut, aivan kaikki.
      Hän, mies särki sydämeni. Uutta en rakenna, annan jäädä murusiksi.

      • Anonyymi

        No voi voi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi!

        Oli ilkeä viesti, toisen tuskalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli ilkeä viesti, toisen tuskalle.

        Katkera ihmisraunio se on, eikä jupinat osu ikinä kateuden kohteeseen eikä katharsis koita kun ei se tajua. Ainoa mistä tajuaa on nämä miehen itsensä kirjoittelemat sokeriturskeet ilman mitään aitoutta. Älä sinäkään kuvittele liikoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera ihmisraunio se on, eikä jupinat osu ikinä kateuden kohteeseen eikä katharsis koita kun ei se tajua. Ainoa mistä tajuaa on nämä miehen itsensä kirjoittelemat sokeriturskeet ilman mitään aitoutta. Älä sinäkään kuvittele liikoja

        Siis lueppa tuokin ristiriita uudelleen- syliin en päässyt, mutta pitää unohtaa yhteiset vuodet ja hetket, eh? Edelliselle.


    • Anonyymi

      Minä olen ryhtynyt munkiksi, ja, siten palvelemaan Jumalaa, N hyvää yötä,

      • Anonyymi

        Miksi munkki leikkii kolmen aikaan nettipalstalla ??


      • Anonyymi

        Hyvää syksyä sulle.
        Ps. Vähän mautonta, sanoisin..


      • Anonyymi

        Jaahampsis, aamukolmen ukko se jaksaa, jaksaa ja jaksaa. Palvelun kohteessa ja rehellsyydessä lienee toivomisen varaa. //


      • Anonyymi

        Jumala nakkaa sut tuli mereen oppimaan käytöstapoja, senkin ukko parka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala nakkaa sut tuli mereen oppimaan käytöstapoja, senkin ukko parka!

        Tarkoitat varmaan samalla myös aloittajaa, joka riipii jostain siirappigeneraattorista nämä kliseiset täytelauseensa? En kysy niinkään sinulta, kysyn kaikilta, mutta en murteella tällä kertaa


      • Anonyymi

        Hillo munkki


    • Anonyymi

      Kielteisistä viesteistä ei kannata välittää.

      Mukavaa päivää rakas ystävä.

      Kuuntele Kyösti Mäki-Mattilan biisi Oot Voimani Mun.

    • Anonyymi

      Olen sitä mieltä että jos kohtaa rakkauden, tulee siitä pitää kynsin hampain kiinni. Rakkaus antaa elämälle tarkoituksen. Ajattele asia niin, että kaikki ihmiset eivät saa elää sitä todeksi. Jotkut rakkaus kiertää kaukaa. Älä sinä kierrä rakkautta kaukaa.

      • Anonyymi

        No en S R

        Meillä on kaikki ovet auki

        Jos vedetään yhtä köyttä

        Elämässä tapahtuu ihmeitä

        Jos rakkaus on yhteinen nimittäjä


    • Anonyymi

      Laastari

      • Anonyymi

        Hän ei ollut laastari mutta hakee mies jälkeeni laastaria kun minua huoli


    • Anonyymi

      Töräsmies toivottaa hyvää yötä maailma

    • Anonyymi

      Muurit

    • Anonyymi

      Narsistit usein venyttää siimaa, ja katsoo miten toinen kärvistelee, saa väsytettyä ja toisen tekemään epätoivoisi rakkaudentunnustuksia.

    • Anonyymi

      Ei ole ollut kosketusta mutta aavistus kylläkin. Jos halattais niin en haluaisi koskaan päästää irti

    • Anonyymi

      Tapasi kirjoittaa tuntuu niin tutulta, juuri siltä jota ikävöin.
      Mieleen tulee "Valon polkuja".
      Saisinpa olla tuon kaipauksen kohde.
      -J

      • Anonyymi

        En enää tiedä , mitkä kirjoitukset on kenenkin

        Ovat niin samantyylisiä

        Hyvä niin

        Ja en muista. . .


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3423
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1545
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1285
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1125
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1057
    Aihe