vaikka niin kovasti yritin sen itseltäni piilottaa. Sinä olet edelleen minulle Se. Suuri rakkaus. Kaiken hellyyteni kohde. Juuri sellaisena kuin todella olet. Vielä vuosienkin jälkeen saat minut heikoksi hymylläsi ja lempeällä kosketuksellasi. Sinun sylissäsi on rauha. Ja silti taistelen vastaan koska pelottaa.
Ei rakkaus mihinkään hävinnyt
32
1880
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro rohkeasti pelosta. Ehkä kävelette vielä yhdessä sen lävitse :)
- Anonyymi
Tuollaisesta vaan tulee helposti se kuva, että toinen ei välitä yhtään. Tekee kipeää.
- Anonyymi
Niin oot mullekkii se Suuri Rakkaus
Enhän joudu pettymään
Huomenta - Anonyymi
Hän tietää kyllä että välitän. Olen ilmaissut ja ilmaisen jatkossakin sen kaikin mahdollisin tavoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tietää kyllä että välitän. Olen ilmaissut ja ilmaisen jatkossakin sen kaikin mahdollisin tavoin.
Eli miten? Toivottavasti ei vain täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli miten? Toivottavasti ei vain täällä.
Kaikin mahdollisin tavoin, kuten kirjoitin. Täällä kirjoittelu ei ole tunteiden ilmaisemista kohteelleen, hassua että kukaan voi niin edes ajatella. Erikoinen paikka tämä, ihan kuin kaikki eläisivät omissa harhakuvitelmissaan. Jokainen omassa harhassaan, kuvitellen kuitenkin muiden kirjoittajien elävän samaa harhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikin mahdollisin tavoin, kuten kirjoitin. Täällä kirjoittelu ei ole tunteiden ilmaisemista kohteelleen, hassua että kukaan voi niin edes ajatella. Erikoinen paikka tämä, ihan kuin kaikki eläisivät omissa harhakuvitelmissaan. Jokainen omassa harhassaan, kuvitellen kuitenkin muiden kirjoittajien elävän samaa harhaa.
No melkoista harhaa kyllä elät itsekin sanoessasi tuntemattomalle aloittajalle etä >> että nii oot mullekkin se suuri rakaus )) heh sentään teitä idiootteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No melkoista harhaa kyllä elät itsekin sanoessasi tuntemattomalle aloittajalle etä >> että nii oot mullekkin se suuri rakaus )) heh sentään teitä idiootteja.
Älä jaksa saivarrella! Hän purkaa omia tunteitaan, ja pieni haaveilu ei ole harhaa!
Kaunis aloitus!
- Anonyymi
Klonkku w/ Precious
- Anonyymi
Sylissä olisin ollut onnellinen, nyt on kaikki myöhäistä. Koskaan en syliin päässyt, halata sain. Se tuntui taivaalliselta. Kesti vain liian pienen hetken. Nyt pitää unohtaa, kaikki ne vuodet, kaikki hetket, kaikki keskustelut, hymyt, naurut, aivan kaikki.
Hän, mies särki sydämeni. Uutta en rakenna, annan jäädä murusiksi.- Anonyymi
No voi voi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi voi!
Oli ilkeä viesti, toisen tuskalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli ilkeä viesti, toisen tuskalle.
Katkera ihmisraunio se on, eikä jupinat osu ikinä kateuden kohteeseen eikä katharsis koita kun ei se tajua. Ainoa mistä tajuaa on nämä miehen itsensä kirjoittelemat sokeriturskeet ilman mitään aitoutta. Älä sinäkään kuvittele liikoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkera ihmisraunio se on, eikä jupinat osu ikinä kateuden kohteeseen eikä katharsis koita kun ei se tajua. Ainoa mistä tajuaa on nämä miehen itsensä kirjoittelemat sokeriturskeet ilman mitään aitoutta. Älä sinäkään kuvittele liikoja
Siis lueppa tuokin ristiriita uudelleen- syliin en päässyt, mutta pitää unohtaa yhteiset vuodet ja hetket, eh? Edelliselle.
- Anonyymi
Minä olen ryhtynyt munkiksi, ja, siten palvelemaan Jumalaa, N hyvää yötä,
- Anonyymi
Miksi munkki leikkii kolmen aikaan nettipalstalla ??
- Anonyymi
Hyvää syksyä sulle.
Ps. Vähän mautonta, sanoisin.. - Anonyymi
Jaahampsis, aamukolmen ukko se jaksaa, jaksaa ja jaksaa. Palvelun kohteessa ja rehellsyydessä lienee toivomisen varaa. //
- Anonyymi
Jumala nakkaa sut tuli mereen oppimaan käytöstapoja, senkin ukko parka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala nakkaa sut tuli mereen oppimaan käytöstapoja, senkin ukko parka!
Tarkoitat varmaan samalla myös aloittajaa, joka riipii jostain siirappigeneraattorista nämä kliseiset täytelauseensa? En kysy niinkään sinulta, kysyn kaikilta, mutta en murteella tällä kertaa
- Anonyymi
Hillo munkki
- Anonyymi
Kielteisistä viesteistä ei kannata välittää.
Mukavaa päivää rakas ystävä.
Kuuntele Kyösti Mäki-Mattilan biisi Oot Voimani Mun. - Anonyymi
Olen sitä mieltä että jos kohtaa rakkauden, tulee siitä pitää kynsin hampain kiinni. Rakkaus antaa elämälle tarkoituksen. Ajattele asia niin, että kaikki ihmiset eivät saa elää sitä todeksi. Jotkut rakkaus kiertää kaukaa. Älä sinä kierrä rakkautta kaukaa.
- Anonyymi
No en S R
Meillä on kaikki ovet auki
Jos vedetään yhtä köyttä
Elämässä tapahtuu ihmeitä
Jos rakkaus on yhteinen nimittäjä
- Anonyymi
Laastari
- Anonyymi
Hän ei ollut laastari mutta hakee mies jälkeeni laastaria kun minua huoli
- Anonyymi
Töräsmies toivottaa hyvää yötä maailma
- Anonyymi
Muurit
- Anonyymi
Narsistit usein venyttää siimaa, ja katsoo miten toinen kärvistelee, saa väsytettyä ja toisen tekemään epätoivoisi rakkaudentunnustuksia.
- Anonyymi
Ei ole ollut kosketusta mutta aavistus kylläkin. Jos halattais niin en haluaisi koskaan päästää irti
- Anonyymi
Tapasi kirjoittaa tuntuu niin tutulta, juuri siltä jota ikävöin.
Mieleen tulee "Valon polkuja".
Saisinpa olla tuon kaipauksen kohde.
-J- Anonyymi
En enää tiedä , mitkä kirjoitukset on kenenkin
Ovat niin samantyylisiä
Hyvä niin
Ja en muista. . .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039