Minulla on alkanut alamäki

Anonyymi-ap

Tiedän sen siitä kun hyviä hetkiä ei ole ollut useisiin kuukausiin. Hyvien ja valoisten hetkien sijaan on musertunut olo. Sen jälkeen mitä tapahtui on suunta ollut alaspäin. Onko se johtunut yksin sinusta, en tiedä, mutta mieli on ollut maassa siitä asti, ja koen itseni rikkinäsemmäksi kuin koskaan. Olen lakannut toivomasta mitään parempaa ja olen vakuuttunut siitä, ettei muutosta ole odotettavissa. Mielessäni oli kauniita asioita ja usko ihmisen hyvyyteen ja ymmärtäväisyyteen. Ne kuvat on kaikki lyöty murskaksi. Miksi edes toivoin, odotin, miksi uskoin? Olisin päässyt paljon helpommalla, jos olisin uskonut sinun tahtovan pahaa ja pohjimmiltasi vihaavan minua.

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei elämä ole pelkkää ruusuilla tanssimista. Olet tottunut liian hyvään.

      • Anonyymi

        Tunnet minun elämänhistorianikin. 😲

        Pelottavaa.


      • Anonyymi

        Omituinen kommentti…🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnet minun elämänhistorianikin. 😲

        Pelottavaa.

        Niin minäkin tunnen yhden naisen elämänhistorian läpikotaisin ja niin myös hän minun.

        Mutta asiat ovat kuitenkin sellaisia, että ei niistä ole tarvetta kirjoitella ja puhua muille.

        Olen ajatellut, että asiat mitkä toisistamme tiedetään on tarkoitettu vain meille kahdelle.

        Kysymys on luottamuksesta.

        m


    • Anonyymi

      Ihmettelen aina niitä jotka ampuu itseään jalkaan. He varmaan jollain tasolla nauttii siitä kivusta ja särystä ja pahasta olosta. Vaikka heidän mielestäänhän sekin on varmaan jonkun toisen syy, että niin toimivat. Weird.

      • Anonyymi

        Miksi olet palstalla?


      • Anonyymi

        Ota huomioon, että monet eivät voi luonteelleen ja ominaisuuksilleen juuri mitään. Ihminen voi kehittyä monessa asiassa, mutta jotkut asiat vain ei luonnistu. Mehän oltaisiin kaikki samanlaisia, jos meitä ohjaisi pelkästään se mitä me päätetään tai halutaan.


      • Anonyymi

        Sinulla on kummallinen näkemys ihmisistä. En ole vielä tavannut ihmistä, joka tahallaan hankkii itselleen ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on kummallinen näkemys ihmisistä. En ole vielä tavannut ihmistä, joka tahallaan hankkii itselleen ongelmia.

        Minäpä olen. Ihmettelen todella, mutta kai ne jotain kiksejä siitä saa itelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä olen. Ihmettelen todella, mutta kai ne jotain kiksejä siitä saa itelleen.

        Ihmettelet mielikuvitushahmoa. Sinulla on vilkas mielikuvitus, ja sitten laitat oman mielesi tuotteet toisen syyksi. Jatka samaan malliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelet mielikuvitushahmoa. Sinulla on vilkas mielikuvitus, ja sitten laitat oman mielesi tuotteet toisen syyksi. Jatka samaan malliin.

        Niinhän sinä luulet. Pidät minua tyhmänä? Senkun pidät. Tiedän mitä näen ja ei ole vaikeaa päätellä loput.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä luulet. Pidät minua tyhmänä? Senkun pidät. Tiedän mitä näen ja ei ole vaikeaa päätellä loput.

        Olet siis silminnäkijätodistaja? Mahtaahan olla rikollinen, kun pitää oikein päätellä.

        Etsitkö johtolankoja joka ilta joka ketjusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis silminnäkijätodistaja? Mahtaahan olla rikollinen, kun pitää oikein päätellä.

        Etsitkö johtolankoja joka ilta joka ketjusta?

        En sentään niin typerä ole. Vain ne joilla on merkitystä. What a load of shit, Sherlock.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sentään niin typerä ole. Vain ne joilla on merkitystä. What a load of shit, Sherlock.

        Joka ilta etsit johtolankoja ketjuista joilla on merkitystä. Miltä tuo itsestäsi kuulostaa?

        Joku tutkinta on meneillään.


    • Anonyymi

      Karman laki. Ei siltä pakoon pääse.

      • Anonyymi

        Koskeeko se lapsia myös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskeeko se lapsia myös?

        Ei, jos ei kirousta ole kolmanteen polveen langetettu. Käänny Jumalan puoleen, rukoilemaan Jeesus Kristus... Tee parannus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, jos ei kirousta ole kolmanteen polveen langetettu. Käänny Jumalan puoleen, rukoilemaan Jeesus Kristus... Tee parannus.

        Eikös karma kuulu johonkin buddhalaisuuteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös karma kuulu johonkin buddhalaisuuteen?

        Itämaisiin uskomuksiin. Nykyihmiset, etenkin hipsterit ja heitä lähellä olevat kuuntelevat ja ymmärtävät paremmin kun karmasta mainitsee ap:n kaltaisen jutun yhteydessä.


    • Anonyymi

      Paha ei ole hyvää, ei sitä kannata toivoa elämään. Ei itselle eikä muille, maailmassa on tarpeeksi pahaa, ei sitä enää tarvitse lisää. Enemmän kannattaisi pyrkiä hyvään, hyvyys tuo valoa ja lämpöä elämään. Aina kannattaa muistaa, niin metsä vastaa kuin sinne huutaa, tai minkä taaksensa jättää sen edestään löytää.

      • Anonyymi

        Aina kannattaa lyödä lyötyä ja maassa makaavaa, koska jos lyöt pystyssä olevaa saat takaisin.


    • Anonyymi

      Kyllä sinä selviät,mutta sinun täytyy tehdä asiat
      oikein niin olotilasi parantuu.

      • Anonyymi

        Auts! Siis jos sut ryöstetään kadulla, niin sua ei enää ryöstetä, jos teet asiat oikein. Jep.


      • Anonyymi

        Tunnen ihmisiä, jotka ovat tehneet lähes koko elämänsä vääryyksiä, mutta niillä menee tosi hyvin. Hymyilevät ja nauravat, nauttivat elämästä täysin siemauksin.

        Ne eivät itke täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen ihmisiä, jotka ovat tehneet lähes koko elämänsä vääryyksiä, mutta niillä menee tosi hyvin. Hymyilevät ja nauravat, nauttivat elämästä täysin siemauksin.

        Ne eivät itke täällä.

        Kannattaa jatkaa maassa makaavan potkimista. Kannattaa pistää puukkoa selkään aina kun voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen ihmisiä, jotka ovat tehneet lähes koko elämänsä vääryyksiä, mutta niillä menee tosi hyvin. Hymyilevät ja nauravat, nauttivat elämästä täysin siemauksin.

        Ne eivät itke täällä.

        Tuomio on heille lopussa tuleva. Jokainen saa ansionsa mukaan. Siltä ei säästy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomio on heille lopussa tuleva. Jokainen saa ansionsa mukaan. Siltä ei säästy.

        Ilman muuta. Mutta eikös puhe ollut karusta kohtalosta tässä elämässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomio on heille lopussa tuleva. Jokainen saa ansionsa mukaan. Siltä ei säästy.

        Kannattaa lukea psalmi 73.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman muuta. Mutta eikös puhe ollut karusta kohtalosta tässä elämässä?

        Ap elänyt jotenkin kyseenalaisesti. Ehkä kohdellut huonosti jolle aloituksen osoitti. Syyllisyydentuntoon tullut. Katkeran suloiselta vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap elänyt jotenkin kyseenalaisesti. Ehkä kohdellut huonosti jolle aloituksen osoitti. Syyllisyydentuntoon tullut. Katkeran suloiselta vaikuttaa.

        Aloittaja ei kyllä puhunut syyllisyydentunnosta mitään.

        Mistä näitä kommentteja revitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja ei kyllä puhunut syyllisyydentunnosta mitään.

        Mistä näitä kommentteja revitään?

        Mistä ap sinun mielestäsi vuodattaa?


    • Anonyymi

      Voi hyvä ihminen. Ei asiat varmasti niin huonosti ole. Puhu ihmisesi kanssa. Tai jos se ei onnistu, jonkun ystävän kanssa. Nyt on muutenkin vaikeaa, kun on pimeää ja kuraista. Kyllä se vielä iloksi muuttuu.

      • Anonyymi

        Kiitos sulle hyvistä sanoista!


    • Anonyymi

      Tosta se ei enään juurikaan muuta tee kun jyrkkenee pikkuhiljaa tuo alamäki kun olet jo toivosta luopunu

    • Anonyymi

      Itsesääliin ei koskaan suhtauduta silu silu lässynlää kyllä sä selviit me tuetaan ja tsempataan meinigillä netin syövereissä vaan juuri päin vastoin...
      Ketjuun tulee kaikki piilopsykopaatit... tunnekylmät ja muut tunneongelmaset...
      Hyeenat jotka voisivat olla edes hiljaa....

      Toivon et AP on nyt lähistöllä oikean maailman ystäviä tseppaamassa...
      Nyt just tarvit heitä...
      Tai että elämässä on joitain muuta kivaa kun sydämmeen sattuu....

      Minä olen vastaavan tilanteen nähnyt ja kokenut.. Ja voin sanoa ettei ne sanalisetkasn lyönnit vahvista ...

      Netin syövereissa ei ole sympaniaa kyllä...
      Ja on koko täs maassa vikana...

      Tyypilistä on että yksin pitää kulkea eteenpäi ja vain kivajuttuja jakaa muuta ihmiset ei halua ja osaa kohdata koska eivat saa itsekkään yhtään sen parempaa kohtelua kun mieli on maassa...

      Moni tosin ei kykene yhtää mietiin asioioita muidenkin näkövinkkelistä....
      On vaan se oma ahdas näkemys

      Ja yleensäkkin kannattaa pistää netti kiinni ja tehdä muuta ...
      Muuten tulee vielä pahempi olo mitä jo oli.....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1555
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1384
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1285
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1166
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe