Alastomaan konserttiin menijöitä?

Anonyymi-ap

Ensi viikolla Helsingissä Ilkosillaan konsertti, jossa ollaan nakuna. Saas nähä millasta on. Palstalta porukkaa menossa?

34

1615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyseessä gay tapahtuma. Sovit hyvin muiden homojen joukkoon

      • Anonyymi

        Tai ehkä vain oot harmissas, kun et ostanut lippua ajoissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ehkä vain oot harmissas, kun et ostanut lippua ajoissa?

        Harmissaan kun ei pääse homotapahtumaan 😂😂😂 Mene homoisäsi kanssa nuolemaan toisten miesten perseitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmissaan kun ei pääse homotapahtumaan 😂😂😂 Mene homoisäsi kanssa nuolemaan toisten miesten perseitä.

        Homotapahtuma? Aika monta naista esiintyjinä ja varmaan yleisössäkin. Peräkammarin pojat satuilee kun jännittää liikaa eikä kehtaa mennä kun olisi eka kerta alastomien naisten seurassa.


    • Anonyymi

      Ei ole mikään homotapahtuma, mutta konsertti on jo molempina päivinä loppuunmyyty.
      Lauantaina myös yleisö riisuuntuu. Sunnuntaina vain soittajat ja tanssijat.

      • Anonyymi

        Yleensä netin huutokaupoista löytyy. Kun tulee sairastumisia ja pakollisia menoja.


      • Anonyymi

        Miten niin. Ei ne mitään panijaisia ole. Se on konsertti/ tanssiesitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin. Ei ne mitään panijaisia ole. Se on konsertti/ tanssiesitys.

        Just niin. Musiikki ja tanssia naturismin hengessä alasti. Siis esiintyjät tanssii, ei yleisö. Löysin lipun vaikka onkin loppuunmyyty, ja näköjään lippuja on vieälkin tarjolla. Tällä palstalla vaan on paljon kotona huutelijoita jotka ei osallistu kun tilaisuus ois tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just niin. Musiikki ja tanssia naturismin hengessä alasti. Siis esiintyjät tanssii, ei yleisö. Löysin lipun vaikka onkin loppuunmyyty, ja näköjään lippuja on vieälkin tarjolla. Tällä palstalla vaan on paljon kotona huutelijoita jotka ei osallistu kun tilaisuus ois tarjolla.

        Menet katsomaan kun joku äijä tanssii alasti 🤮🤮🤮 Olet oksettava isäsi perseen nussija homo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menet katsomaan kun joku äijä tanssii alasti 🤮🤮🤮 Olet oksettava isäsi perseen nussija homo

        On siellä naisiakin, mutta jos nyhjäät mieluummin kotona niin mikäs siinä.


    • Anonyymi

      Lauantain konsertissa on myös yleisö alasti soittajien ja tanssijoiden lisäksi. Sunnutaina yleisö ei riisuudu.

      • Anonyymi

        Meinaatko runkata katsomossa ja heittää spermat edessä istuvan kaljun homon päälaelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko runkata katsomossa ja heittää spermat edessä istuvan kaljun homon päälaelle?

        Hae vaik huutonetistä lippu ja tuu kattomaan ni ei tartte kysellä foorumil tyhmii...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko runkata katsomossa ja heittää spermat edessä istuvan kaljun homon päälaelle?

        Se mitä tapahtuu huomenna illalla konsertissa on varmasti hauskempaa kuin se mitä sinä teet yksin kotona ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä tapahtuu huomenna illalla konsertissa on varmasti hauskempaa kuin se mitä sinä teet yksin kotona ;)

        Ja hauskmpaa ku trollien homofantasiat.


    • Anonyymi

      Eiköhän sinne jokainen nudisti ja naturisti haluaisi mennä. Vaikea oli saada lippu.

      • Anonyymi

        Niin oli. Gay-tapahtumat ovat aina loppuunmyytyjä. Huomenna näkee monta seisovaa kalua katsomossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli. Gay-tapahtumat ovat aina loppuunmyytyjä. Huomenna näkee monta seisovaa kalua katsomossa.

        Höpöhöpö sun jutuille. Ei ole mikään gay tapahtuma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö sun jutuille. Ei ole mikään gay tapahtuma.

        Ei kukaan hetero mene katsomaan alastomia miehiä. Homo olet. Imetkö vieressäistuvan äijän kyrpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan hetero mene katsomaan alastomia miehiä. Homo olet. Imetkö vieressäistuvan äijän kyrpää.

        Heteromiehet menee katsomaan alastomia naisia. Tervetuloa joukkoon, vielä ehtii. Mutta taidatkin olla kaappihomo, joka ei kehtaa tulla mukaan, kun sitten muut huomaisi että katseletkin miehiä etkä naisia? Ei sitä tarvitse hävetä, saat sinä olla homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heteromiehet menee katsomaan alastomia naisia. Tervetuloa joukkoon, vielä ehtii. Mutta taidatkin olla kaappihomo, joka ei kehtaa tulla mukaan, kun sitten muut huomaisi että katseletkin miehiä etkä naisia? Ei sitä tarvitse hävetä, saat sinä olla homo.

        Säälittävää. Etkö muualla näe alastomuutta. Maksat että pääset katsomaan alastomia 🙈🙈.

        Täytyy tulla ulkopuolelle kuvamaan. Sitten muutkin näette kuinka säälittävän näköisiä reppanoita tuonne menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävää. Etkö muualla näe alastomuutta. Maksat että pääset katsomaan alastomia 🙈🙈.

        Täytyy tulla ulkopuolelle kuvamaan. Sitten muutkin näette kuinka säälittävän näköisiä reppanoita tuonne menee.

        Voi ressukkaa. Olisit hommannut lippusi ajoissa, kun noin asia kalvaa mieltä.

        Minä ainakin menen mies kaverini kanssa, eikä hävetä yhtään, jännittää kyllä.


      • Anonyymi

        On sulla pahat kompleksit. Mutta jos sun on homoiltava, niin etsi joku gay paikka.


      • Anonyymi

        Niin minä kyllä kerroin meneväni konserttiin mieskaverini kanssa ja olen 27 vuotias nainen.

        Sinulla on ihmeelliset luulot, vai onko haaveet, konsertista. Olen satavarma, ettei siellä kukaan "nussi" ketään. Kohta onkin jo lähdettävä. Jännittää vähän kyllä, mutta minusta alastomuus on luonnollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minä kyllä kerroin meneväni konserttiin mieskaverini kanssa ja olen 27 vuotias nainen.

        Sinulla on ihmeelliset luulot, vai onko haaveet, konsertista. Olen satavarma, ettei siellä kukaan "nussi" ketään. Kohta onkin jo lähdettävä. Jännittää vähän kyllä, mutta minusta alastomuus on luonnollista.

        Kivaa. Kerro sitten kokemuksesi miten meni ja miltä tuntui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa. Kerro sitten kokemuksesi miten meni ja miltä tuntui.

        Ihanasti meni. Jännitti kun en ole ennen ollut " Naisena" yleisillä paikoilla. Onneksi paikassa oli hämärä valaistus ja paikalla oli muutama muukin transu.

        Ihania alastomia miehiä lavalla ja katsomossa. Nyt olemme meillä jatkoilla. Ihanaa 6 miestä ja minä saan olla prinsessana.

        Voi huomenna pyllyä vähän aristaa heh. Katselen juuri kalu kovana pikkuhousuissa kun miesystäväni imee kahta vierasta ja muut vieraat panevat häntä peppuun vuoronperään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanasti meni. Jännitti kun en ole ennen ollut " Naisena" yleisillä paikoilla. Onneksi paikassa oli hämärä valaistus ja paikalla oli muutama muukin transu.

        Ihania alastomia miehiä lavalla ja katsomossa. Nyt olemme meillä jatkoilla. Ihanaa 6 miestä ja minä saan olla prinsessana.

        Voi huomenna pyllyä vähän aristaa heh. Katselen juuri kalu kovana pikkuhousuissa kun miesystäväni imee kahta vierasta ja muut vieraat panevat häntä peppuun vuoronperään.

        Joopa joo. Sinä nyt et ollut koko konsertissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo. Sinä nyt et ollut koko konsertissa.

        Ei nää palstatrollit missään käy. Surullisii tyyppei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin minä kyllä kerroin meneväni konserttiin mieskaverini kanssa ja olen 27 vuotias nainen.

        Sinulla on ihmeelliset luulot, vai onko haaveet, konsertista. Olen satavarma, ettei siellä kukaan "nussi" ketään. Kohta onkin jo lähdettävä. Jännittää vähän kyllä, mutta minusta alastomuus on luonnollista.

        Aina välillä on näitä teatteri esityksiä joissa esiintyjät on alasti.
        Muistaakseni Oulussa oli sitten esitys missä myös yleisö oli alasti.
        Saivat vaan pefletit käteen narikasta. Miksiköhän?
        -
        Joo, kiva olisi kuulla miten meni?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanasti meni. Jännitti kun en ole ennen ollut " Naisena" yleisillä paikoilla. Onneksi paikassa oli hämärä valaistus ja paikalla oli muutama muukin transu.

        Ihania alastomia miehiä lavalla ja katsomossa. Nyt olemme meillä jatkoilla. Ihanaa 6 miestä ja minä saan olla prinsessana.

        Voi huomenna pyllyä vähän aristaa heh. Katselen juuri kalu kovana pikkuhousuissa kun miesystäväni imee kahta vierasta ja muut vieraat panevat häntä peppuun vuoronperään.

        Siis miesystävääsi, miksei sinua?


    • Anonyymi

      Upea tapahtuma. Hyvä esitys, mukava tunnelma. Ei lainkaan seksuaalista häirintää tms. asiattomuuksia. Kyllä palstatrolleja harmittaa kun eivät uskaltaneet osallistua. Mutta kiva kun saatiin me hyvät tyypit olla rauhassa.

      • Anonyymi

        Hyvät tyypit 😂😂😂😂😂 Voi sinua ressukkaa 😂😂😂

        Oöin paikalla ja porukka siellä oli juuri sellaista kuin olin etukäteen ajatellutkin.

        99% oli miehiä. Ulkoinen habitus oli kodittoman ja peräkammaripojan risteytys. Ne kaksi naista jotka olivat ilmeestä päätellen miehiensä pakottimina paikalla näyttivät enemmän miehiltä kuin naisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät tyypit 😂😂😂😂😂 Voi sinua ressukkaa 😂😂😂

        Oöin paikalla ja porukka siellä oli juuri sellaista kuin olin etukäteen ajatellutkin.

        99% oli miehiä. Ulkoinen habitus oli kodittoman ja peräkammaripojan risteytys. Ne kaksi naista jotka olivat ilmeestä päätellen miehiensä pakottimina paikalla näyttivät enemmän miehiltä kuin naisilta.

        Harmittaaks noin kovin ku et tullu messii et pitää trollaa? Voi ressuu.

        99% miehii = porukka sellast ku odotit = oot homo? Trollasit ittes umpikujaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät tyypit 😂😂😂😂😂 Voi sinua ressukkaa 😂😂😂

        Oöin paikalla ja porukka siellä oli juuri sellaista kuin olin etukäteen ajatellutkin.

        99% oli miehiä. Ulkoinen habitus oli kodittoman ja peräkammaripojan risteytys. Ne kaksi naista jotka olivat ilmeestä päätellen miehiensä pakottimina paikalla näyttivät enemmän miehiltä kuin naisilta.

        Älä höpötä. Et ollut paikalla. Naisia oli ainakin kolmannes, ellei enemmänkin. Ihan normaalin näkösiä.


    Ketjusta on poistettu 141 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe