Menikö sulla tunteisiin kun tajusit että et saanutkaan mua?
Miehelle
Kasva aikuiseksi
17
81
Vastaukset
- Anonyymi
Meni. Mutta tunteet on mitä on. En valinnut ihastua varattuun.
- Anonyymi
Sekö oikeuttaa törkykäytökseen?
- Anonyymi
Ei menikö sulla tunteisiin kun tajusit että menetit mut lopullisesti kun valehtelit
- Anonyymi
Huolestuttavaa puhetta.
- Anonyymi
Meneehän se jos pelleillään ja kiusataan. En minä silti lyö takaisin. Lähden eri suuntaan.
- Anonyymi
Hellou hellou No ei mennynnä.😄sie oot sie ja miä on miä. Hyvää loppu elämää sulle. 😉 Ps. Elämä on kuin suklaarasia. Et koskaan tiedä minkä maun sieltä saat
- Anonyymi
Itse en huolisi miestä suhteeseen.
Totta kai se menee tunteisiin sellainen.
- Anonyymi
Ei. Tunteisiin ei mene kun ei niitä ole ollutkaan. Että kasvahan vain itse aikuiseksi.
- Anonyymi
Tunteisiin
Sisimpääni matkustan
Joo ja niin..taakse verhon kurkistan.
Korvamato...Anna Hanski
- Anonyymi
Koko ajan on ollut tuota tunnetta. Ennen ja jälkeen. Vieläkin rakastan.
- Anonyymi
No joo. Silloin kun yllätin sut jo toisen kerran vieraan alta, vähän kuohahti.
- Anonyymi
Kukaan kypsä ei tee näin lapsellisia aloituksia👎
- Anonyymi
Kovin on raakileita nuo miehet joo.
- Anonyymi
Aloittaja on umpirakastunut häneen mieheen.
- Anonyymi
Typerä kysymys. Totta kai meni.
Tuntuiko hyvälle? - Anonyymi
Mitä enemmän näkee sen vähemmän heistä pitää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3184621Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1244129Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,2102492Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1012189Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.411741- 311346
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71329Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv21278Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii501245entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä1471006