Valheiden käyttäminen toisten voittamiseksi

Tiesittekö, että kaikki virkamiehet valehtelevat sitä henkilöä vastaan, joka ei alistu komennukseen? Se ei ole mikään yllätys, eikä vain sosiaalityöntekijän rikos. Eri valheita eri viraston asiaan liittyen, mutta aina jäsenten vahingoittamistavoitteella. Jos olet ongelmaton, saat hyvää päivää -virastopalvelua. Jos olet ongelma, heitä ei kiinnosta totuus tai etiikka, vain että he saavat käyttää lain takaamaa voimakeinoa sinua vastaan. Käytöksesi ei täydy aiheuttaa vahinkoa tai uhria vaan se on vain sosiaalisia normeja ja paikallisen diktaattorin tahdon vastainen asia. Valheiden täytyy vain täyttää näennäisesti voimakeinon käytön perusteet, eikä niitä tarvitse todistaa. Minulla on kokemusta tästä käräjäoikeudesta, kokkikoulusta, englantilaisesta rugby-joukkueesta, nappulaliigasta, poliittisesta puolueesta, mielisairaalasta ja armeijasta. Se ei ole minun mielikuvitustani. Kyse on ulos savustamisesta. Vallassa vahvempi käyttää herjoja näennäisen oikeutuksen saamiseksi. Sinusta tulee ongelma silloin, kun et alistu valtarakenteen saneluihin, kun olet autoritarismia vastustava libertaristi. Silloin kun menettää syyttä lapsen, on sinun pakko kieltää huostaanotto, jotta nämä tuhoamistoimenpiteet eivät ole enää mahdollisia lastensuojelussa.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Skitsofreeninen aloitus.

• Anonyymi

"Ajatuksetovatilmaisia", ironia tässä teoriassasi on siinä, että käyttäydyt samalla tavoin jos minun mielipiteet eivät sovi sinun narratiiviin. Hyökkäät yrittäen saada minut näyttämään epäuskottavalta. Usein hyökkäät nimenomaan imagoni kimppuun leimaten minut sössötyöntekijäksi, natsiksi tai despootiksi. Tämä tarkoittaa, että sinun kanssa on pakko olla samaa mieltä, mikä on juurikin sen vihaamasi fasistisen maailmankuvan ilmentymä. Sinulle ongelma ei ole siinä, että olisin sanonut jotain epäloogista. Sinulle ongelma on siinä, että olen eri mieltä. Kun olet todennut että olen "vääränmielinen", yrität keksiä syitä miksi olisin väärässä - juuri kuten lastensuojelu tekee sinulle. Ensin tulee tunnereaktio, ja sen jälkeen yritetään rationalisoida tunnereaktiota sovittamalla argumentteja puoliväkisin oikeuttamaan tuo tunne.

Et kuitenkaan tule lukemaan tätä tai reagoimaan tähän millään tavalla, koska et ota kritiikkiä vastaan, vaan vaadit komentumista. Jätän tämän vain sitä varten jos joku muu erehtyy lukemaan aloituksen.

• Anonyymi

Hyvä kommentti. Nämä alistumisesta ja tottelemisesta valittavat sopeutumattomat yksilöt ovat mielestään suuriakin itsenäisiä ajattelijoita, mutta todellisuudessa useimmiten kyse on vain harvinaisen jäätävistä ihmisperseistä, joiden kanssa kukaan ei tule toimeen, mikäli kaikkia asioita ei laiteta tapahtumaan juuri heidän oikkujensa mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kommentti. Nämä alistumisesta ja tottelemisesta valittavat sopeutumattomat yksilöt ovat mielestään suuriakin itsenäisiä ajattelijoita, mutta todellisuudessa useimmiten kyse on vain harvinaisen jäätävistä ihmisperseistä, joiden kanssa kukaan ei tule toimeen, mikäli kaikkia asioita ei laiteta tapahtumaan juuri heidän oikkujensa mukaan.

Ei oikkua täydy muiden seurata vaan se on ihmisen ilmaisu, jonka lomassa tarjotaan vuoropuhelua ja kaveruutta, ja toiset voivat amtaa toisen mielipiteen tai laittaa asian oikeaan mittasuhteesen vailla pelkoa tai murhetta. Sinähän oletat pahaa kenestä tahansa kysymättä asiaa ihmiseltä itseltään. Käyttäydyt huonommin kuin lomalla vankilasta päästetyt

• niin, enkö olekin bad ass, kun estän sinun sanaleikkisi?

• Anonyymi
        ajatuksetovatilmaisia kirjoitti:

niin, enkö olekin bad ass, kun estän sinun sanaleikkisi?

Miksi et mennyt nepsy-kahvilaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Koska sillä sössötyöntekijät yrittivät tehdä minusta sairaan siksi, että puhun huostaanoton valheellisia syitä vastaan. He naamioituivat "tuen" tarjoajiksi, jotta heidän valhettaan ei voisi haastaa ja minä vaikuttaisin tuesta kieltäytyjältä. Sossujen mielestä olin persoona enkä huolestuttava 9 viikkoa ennen kieltäytymistäni avohuollosta ja heti sen jälkeen nepsysairas, samoin terve ja rauhallinen poikani. Ja sinä kysyit siksi, että yrität manipuloida muut pitämään sossun yhden hetken valhetta luonnollisena tosiasiana ja minua epäuskottavana. Niin kuin kiero paska, joka sössötyöntekijä on

• Anonyymi

Koska sillä sössötyöntekijät yrittivät tehdä minusta sairaan siksi, että puhun huostaanoton valheellisia syitä vastaan. He naamioituivat "tuen" tarjoajiksi, jotta heidän valhettaan ei voisi haastaa ja minä vaikuttaisin tuesta kieltäytyjältä. Sossujen mielestä olin persoona enkä huolestuttava 9 viikkoa ennen kieltäytymistäni avohuollosta ja heti sen jälkeen nepsysairas, samoin terve ja rauhallinen poikani. Ja sinä kysyit siksi, että yrität manipuloida muut pitämään sossun yhden hetken valhetta luonnollisena tosiasiana ja minua epäuskottavana. Niin kuin kiero paska, joka sössötyöntekijä on

Luin netistä mikä on nepsy-kahvila ja se on kuulemma ihan normaali paikka eikä se johda mihinkään diagnoosiin. Se on hengailua ja tutustumista ihmisiin jotka ovat esim. autismin kirjolla, mikä ei tarkoita että on "hullu". Usein tämmösiin kahviloihin ei tarvitse edes omistaa mitään diagnoosia. Minulla itselläni on misofonia eli inhoan tiettyjä ääniä ja voisin ihan jo tämän perusteella mennä sinne juttelemaan. Tosi monella terveellä ihmisellä on tuo, koska se ei ole sairaus. Olet monissa videoissasi korvatulpat korvissa joten oletan että sinullakin on misofonia. En ymmärrä miksi pidät sinne menoa jotenkin alentavana.

• Anonyymi kirjoitti:

Niitä tuli lisää ja lisää ja lisää ja lisää. Kuten lukijani tietävät, niin sen sijaan, että ne lonkalta ekaa kertaa heitetyt diagnoosit olisivat olleet totta, niiden tarkoitus oli saada minut näyttämään huonolta, jotta heidän haluamansa lapsen pois ottaminen saataisiin.

En ole ainoa vanhempi, jolle tätä tehdään

• Anonyymi

Niitä tuli lisää ja lisää ja lisää ja lisää. Kuten lukijani tietävät, niin sen sijaan, että ne lonkalta ekaa kertaa heitetyt diagnoosit olisivat olleet totta, niiden tarkoitus oli saada minut näyttämään huonolta, jotta heidän haluamansa lapsen pois ottaminen saataisiin.

Teet kyllä välillä hassuja juttuja jotka eivät aukea ulkopuolisille. Esim. autossasi lukee "Huostaanotto kiellettävä on googlaa".
        Sanajärjestys on väärä, mutta ehkä sinä näet sanat eri järjestyksessä.

• Anonyymi

Luin erään viestisi maaliskuulta, ajatuksetovatilmaisia. Kirjoitat siinä: "Teen asiat mieluummin niin kuin oma perusteellinen järkeni sanoo eikä niin kuin käsketään."
        Psykologiassa ja sosiologiassa tutkitaan tottelemista yhteiskunnallisena ilmiönä. Normien kritisointi on tervettä ja älykästä. Mutta ongelma on siinä jos jokainen alkaa tehdä kuin "oma järki sanoo". Missä yhteiskuntamallissa jokainen tekee kuin itse parhaaksi kokee? Anarkiassa. Sen vastakohta on fasismi, josta usein puhut - maailma, missä jokaisen tulee sokeana totella lähes uskonnollisella tasolla toimivaa järjestelmää.
        Itse uskon, että totuus löytyy aina teesin ja antiteesin väliltä: synteesistä. Se kultainen keskitie on demokratia, jossa tasapainotellaan komentumisen ja kritisoinnin välillä. Tarkoitus ei ole valita jompaa kumpaa vaan elää lähes paradoksaalisessa, molemmat sallivassa tilassa. Se on vaikeaa, koska ihminen näkee asiat aina joko mustana tai valkoisena. Mutta se on se, miten yhteiskunta toimii parhaiten. Olen saanut sen käsityksen, että mielestäsi demokratia tarkoittaa maailmaa, missä jokainen tekee mitä haluaa.

• Anonyymi

"Minulla on kokemusta tästä käräjäoikeudesta, kokkikoulusta, englantilaisesta rugby-joukkueesta, nappulaliigasta, poliittisesta puolueesta, mielisairaalasta ja armeijasta. "

Huutista.

• Huutia antaa väkivaltainen kasvattaja tietyn asian takia, ja pakottaa käyttäytymään. Valehtelu syrjimisen aikaansaamiseksi todellista syytä kertomatta vastuullisessa virkatehtävässä on pellen toimintaa johdossa. ja minä keskustelen oikeasta ja väärästä huudin antamisen sijaan, joten olen parempi isä kuin sössötyöntekijät. Etkä tajunnut mitä tarkoittaa

huuti etkä pelleauktoriteetti

• Seuraavaksi aiot kirjoittaa, että ei väkivallassa ole mitään vikaa. Sehän on kasvatusta ja lapsen etu, jottei lapsi joudu vaaran tielle tai kasva kieroon. Niin kuin kunnon fasisti ja täydellinen ideologinen voitto

• Anonyymi

Laki ei ole sydämenasia, vain Jumala yksin on.

• eli lain henkeä ei tarvitse noudattaa, kunhan pakottaa toiset omaan tahtoonsa, joka väännetään toisten tekemistä laeista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4700
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2441
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      574
      1841
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1673
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      105
      1530
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1197
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1138
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      988
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      987
    Aihe