Varoitus jokaiselle/ lobotomioita

Anonyymi-ap

Tanne ei nakojaan saa kirjoittaa ihan silkkoja faktoja kun yllapito poistaa ja nyt tuli botti-varoitus ja kirjoitukseni katosi. Eli vedan tasta sen johtopaatoksen, etta Suomessa on asiat todella huonosti. Olen taalla ulkomailla kuullut juttuja, etta 2000 ihmisten, pedofiiliringin uhreja lobotomisoitiin mielisairaalassa. Ja nyt kun katsoo tata palstaa ja mita saa sanoa ja mita ei, niin vaikuttaa olevan totta. Mita muuta syyta varten tallainen kontrolli olisi rakennettu? Kylla me itse ostaan saannostella meidan omia lukemisia.

Kannattaa lahtea Suomesta kun rajat ovat viela auki

7

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei täälä ole saanut enää kymmeniin vuosiin tehdä lobotomioita, eikä ole tehty.
      Mitä lie olet lukenut.

• Anonyymi

Mutta silti tervemenoa muualle kaikki, joilla ei ole hyvä olla Suomessa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta silti tervemenoa muualle kaikki, joilla ei ole hyvä olla Suomessa!

Ei se ole niin itsestään selvää, että kaikki muuttuisi elämässä paremmaksi, jos täältä lähtisi muualle.
        No, onneksi ei itsellä ainakaan ole tarvetta lähteä, ongelmani seuraisivat kuitenkin minne vain menisinkin.

• Anonyymi

No tota. Selva valhe. Niista ei ilmoiteta kenellekaan joten oletko jokaisen potilaan haastatellut itse hnek. koht. vai miksi vaitat tuollaista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tota. Selva valhe. Niista ei ilmoiteta kenellekaan joten oletko jokaisen potilaan haastatellut itse hnek. koht. vai miksi vaitat tuollaista?

Tarkoitatko nyt niitä lobotomioita ?
        Ne on Suomessa lailla kielletty jo viitisenkymmentä vuotta sitten ( ellei vielä kauemmin ), eli niitä ei enää tehdä.
        En ole ketään haastatellut, vaan sattunut itse joitain laitoksia potilaana kiertämään, ja sen seurauksena olen tuntenut, ja tunnen monia mt-ongelmaisia ihmisiä.

Mielisairaaloissa tutustuu myös sairaalan/sairaaloiden historiaan, jos kiinnostaa.

Miksi itse väität sanomaani valheeksi, oletko haastatellut itse..?
        Heitin nyt vastakysymyksellä.

• Anonyymi

Pedofiileille ei taideta antaa sähköhoitoa. Jollekin muulle ryhmälle kylläkin, mutten muista mille. Masentuneiden jne. lisäksi. Idea kai on tuhota hermoratoja aivoissa, jotka liian urautuneita, ja siten päästä järjen avulla voitolle. Uniongelmaan voisi siten myös, ja ylensyöntiin, narismiin, psykopatiaan, heikkoon itsetuntoon vaikka on nuori ja kelvollinen, terve; ei pahoja ei-korjattavia vaurioita. Laiskuuteen, energian lisäämisen, silmien, ihon ja hiusten värin muuttamiseen? Joku söi jotain normaalia lääkettä ja muuttui osin tummaksi iholtaan, jopa mustaksi. Mikä muu auttaisi pedofiiliin; pieni kivesleikkaus ainakin, mutta vain toistuvista rikoksista tai pyynnöstä, koska pedofiili on Jumalan luoma otus, eikä siitä voi parantua, kuten ei voi eheytyä homoudesta.

Jos masennus olisi aina päällä, se on dna, että siltä osin ei ole pedofiili, vaikka joskus joku voi olla vähän aikaa, jolloin se saattaa olla parannettavissa sähköhoidolla?

• Anonyymi

Sähköhoito on eri asia kuin lobotomia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      159
      4554
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      39
      2522
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      145
      2173
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      32
      1307
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      70
      1184
    6. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      71
      1112
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      68
      1019
    8. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      39
      1013
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      53
      943
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      115
      920
    Aihe