Varoitus jokaiselle/ lobotomioita

Anonyymi-ap

Tanne ei nakojaan saa kirjoittaa ihan silkkoja faktoja kun yllapito poistaa ja nyt tuli botti-varoitus ja kirjoitukseni katosi. Eli vedan tasta sen johtopaatoksen, etta Suomessa on asiat todella huonosti. Olen taalla ulkomailla kuullut juttuja, etta 2000 ihmisten, pedofiiliringin uhreja lobotomisoitiin mielisairaalassa. Ja nyt kun katsoo tata palstaa ja mita saa sanoa ja mita ei, niin vaikuttaa olevan totta. Mita muuta syyta varten tallainen kontrolli olisi rakennettu? Kylla me itse ostaan saannostella meidan omia lukemisia.

Kannattaa lahtea Suomesta kun rajat ovat viela auki

7

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei täälä ole saanut enää kymmeniin vuosiin tehdä lobotomioita, eikä ole tehty.
      Mitä lie olet lukenut.

      • Anonyymi

        Mutta silti tervemenoa muualle kaikki, joilla ei ole hyvä olla Suomessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta silti tervemenoa muualle kaikki, joilla ei ole hyvä olla Suomessa!

        Ei se ole niin itsestään selvää, että kaikki muuttuisi elämässä paremmaksi, jos täältä lähtisi muualle.
        No, onneksi ei itsellä ainakaan ole tarvetta lähteä, ongelmani seuraisivat kuitenkin minne vain menisinkin.


      • Anonyymi

        No tota. Selva valhe. Niista ei ilmoiteta kenellekaan joten oletko jokaisen potilaan haastatellut itse hnek. koht. vai miksi vaitat tuollaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tota. Selva valhe. Niista ei ilmoiteta kenellekaan joten oletko jokaisen potilaan haastatellut itse hnek. koht. vai miksi vaitat tuollaista?

        Tarkoitatko nyt niitä lobotomioita ?
        Ne on Suomessa lailla kielletty jo viitisenkymmentä vuotta sitten ( ellei vielä kauemmin ), eli niitä ei enää tehdä.
        En ole ketään haastatellut, vaan sattunut itse joitain laitoksia potilaana kiertämään, ja sen seurauksena olen tuntenut, ja tunnen monia mt-ongelmaisia ihmisiä.

        Mielisairaaloissa tutustuu myös sairaalan/sairaaloiden historiaan, jos kiinnostaa.

        Miksi itse väität sanomaani valheeksi, oletko haastatellut itse..?
        Heitin nyt vastakysymyksellä.


    • Anonyymi

      Pedofiileille ei taideta antaa sähköhoitoa. Jollekin muulle ryhmälle kylläkin, mutten muista mille. Masentuneiden jne. lisäksi. Idea kai on tuhota hermoratoja aivoissa, jotka liian urautuneita, ja siten päästä järjen avulla voitolle. Uniongelmaan voisi siten myös, ja ylensyöntiin, narismiin, psykopatiaan, heikkoon itsetuntoon vaikka on nuori ja kelvollinen, terve; ei pahoja ei-korjattavia vaurioita. Laiskuuteen, energian lisäämisen, silmien, ihon ja hiusten värin muuttamiseen? Joku söi jotain normaalia lääkettä ja muuttui osin tummaksi iholtaan, jopa mustaksi. Mikä muu auttaisi pedofiiliin; pieni kivesleikkaus ainakin, mutta vain toistuvista rikoksista tai pyynnöstä, koska pedofiili on Jumalan luoma otus, eikä siitä voi parantua, kuten ei voi eheytyä homoudesta.

      Jos masennus olisi aina päällä, se on dna, että siltä osin ei ole pedofiili, vaikka joskus joku voi olla vähän aikaa, jolloin se saattaa olla parannettavissa sähköhoidolla?

    • Anonyymi

      Sähköhoito on eri asia kuin lobotomia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1820
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe