Muistakaa ....

Anonyymi-ap

Antaa uusille ihmisille mahdollisuuksia, se voi todellakin yllättää! Öitä!

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietysti, aina kun olosuhde on huomioitu myös voi antaa mahdollisuuden asiassa kuin asiassa, riippuen siitä mitä on itse sillä hetkellä vailla. Öitä

      • Anonyymi

        Mikä olosuhde? Kuka tällaisia selittää


    • Anonyymi

      Niinhän se on. Hyvä näin.

    • Anonyymi

      Kannattaa siirtyä rusikoimaan uusia kun entisiin ei enää saa yhtä näyttäviä lommoja.

      • Anonyymi

        Näin se on. Mersu on paska auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Mersu on paska auto.

        Puhuin ihmisistä.


    • Anonyymi

      Tottahan toki, jos joku mielenkiintoinen ilmestyy kuvioihin ja mielenkiinto on molemminpuolista. Ei sitä väkisin voi vääntää. Yksin on aika hyvä siihen asti.

      • Anonyymi

        Totta, juuri näin.


      • Anonyymi

        Missähän lie vika jos suhteet aina kariutuu? Kannattaisko katsoa peilistä?


    • Anonyymi

      Miksi se pitää muistaa?

    • Anonyymi

      Pyyh, ajattelin kyllä sinua, ei mistään niin uudesta ole kyllä kyse :)

      • Anonyymi

        Ihanaa olla vanha :))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa olla vanha :))

        Pitäisikö aloituksessa lukea että, anna vanhoille ihmisille uusi mahdollisuus?


    • Anonyymi

      Maailma on täynnä mahdollisuuksia mutta sopivatko ne sitten itselle kuitenkaan yllätys voi olla ikäväkin.

    • Anonyymi

      Mitäpä narsistit muuta tekisivätkään, kun ottaisiat niitä uusia uhreja. Se onkuin ennätyskisa, kuinka monen ihmisen elämän nassu pystyy tuhoamaan. Kannattaa asiasta mainita yltiöpositiivisesti, niin aina joku menee narssun lankaan.

      • Anonyymi

        Mä en tykkää näistä "narsu" jutuista sit ollenkaan, miksei aamuja voi aloittaa positiivisella mielellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tykkää näistä "narsu" jutuista sit ollenkaan, miksei aamuja voi aloittaa positiivisella mielellä?

        Eli muiden pitäisi viihdyyttää narssua ja olla samanmielinen hänen kanssaan? Pääasia, että narssu on tyytyväinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli muiden pitäisi viihdyyttää narssua ja olla samanmielinen hänen kanssaan? Pääasia, että narssu on tyytyväinen?

        Huoh, mä en lähde näihin.. Aurinkoista ja mukavaa päivää.


      • Anonyymi

        Ihmettelen kyllä että tällaista saisi tehdä keskellä kirkasta päivää ja ihmiset hyväksyisivät ja nyökyttelisivät. Ja uusia mukaan lähtijöitä löytyisi aina?


    • Anonyymi

      Oletko sinä aloittaja itse antanut uusille ihmisille mahdollisuuden? Jos esim joku on halunnut tutustua sinuun?

      • Anonyymi

        Järkyttävää meininkiä


    • Anonyymi

      No Joo joo, koko ajan ei tarvi jankuttaa

    • Anonyymi

      Tyhjät kaapit kolisee kumeimmin.

    • Anonyymi

      Ei ainakaan positiivisesti.

    • Anonyymi

      Muistaminen on helppoa heille joilla on muisti. Digitalisaatiossa sen saa kaupan päälle.

    • Anonyymi

      Kyllä. Monen nykyinen ex. On joskus ollut uusi ihminen.

    • Anonyymi

      Hyvä aloitus, ajatuksia herättävä. Silti, itse ajattelen, et antaisin, jos kyvyt riittäisi sille? Nyt ei riitä, toivon mukaan tulevaisuudessa tilanne muuttuu paremmaksi. Ihmiset tuntuvat liian hyviltä itselle, paska jätkä fiilis itsellä, siksi parempi olla ilman. Öitä!

      • Anonyymi

        Toivotaan että muuttuisi paremmaksi.


      • Anonyymi

        Miksi paska jätkä fiilis? Oletko ollut ilkeä vielä jouluun aikaa!


    • Anonyymi

      Eivät ne uudet ihmiset vanhaa sinua muuksi muuta.

      • Anonyymi

        No eivät niin eikä ikävä kyllä sinuakaan🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eivät niin eikä ikävä kyllä sinuakaan🤭

        Minä en olekaan vaihtamassa vanhoja, paitsi sinä pääsit kierrätykseen.

        Miksiköhän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en olekaan vaihtamassa vanhoja, paitsi sinä pääsit kierrätykseen.

        Miksiköhän?

        Sinä menit ämmäsuolle


    • Anonyymi

      Doch, suuntaan tai toiseen. Kuka tykkää yllätyksistä.

    • Niin, kun vähiten odottaa... Täytyy lakata odottamasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe