Tarvis apua tämmöseen tehtävään.
Voisiko joku kiltti tehdä tämän koodin toimintakelpoiseksi puolestani, jotta ymmärtäisin tämän tehtävän.
Tehtävänanto:
Tee yksinkertainen laskinohjelma, joka laskee kahden luvun erotuksen, summan tai tulon. Ohjelma kysyy ensin mikä laskutoimitus suoritetaan. Tämän jälkeen ohjelma kysyy luvut, suorittaa laskutoimituksen ja tulostaa saadun tuloksen. Ohjelman valinta on tehtävä käyttämällä switch()-lausetta.
Esimerkkituloste:
1: vähennyslasku
2: yhteenlasku
3: kertolasku
Valitse toiminto:3
Anna eka luku:3
Anna toka luku:54
3*54=162
Ohjelman tarkastus ei huomioi tyhjiä merkkejä eikä erottele isoja ja pieniä kirjaimia
Ohjelmoinnin C kielen lasku.
8
329
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen joutuu joskus aloittamaan alusta. Onneksi on olemassa loistava polku mitä pitkin lähteä omaan tahtiin etenemään oppimalla samalla koko ajan uutta.
https://www.w3schools.com/c/index.php
Hyvää matkaa!- Anonyymi
Käynti Githubissa riitää!
Katso miten osaajat on sen tehnyt, Ja unohda tollainen kapulakoodi!
- Anonyymi
#include <stdio.h>
int main() {
int Luku;
int LukuEka;
int LukuToka;
//Luo valikko
//Kysy laskettavat luvut
int LukuErotus = LukuEka - LukuToka;
int LukuSumma = LukuEka LukuToka;
int LukuTulo = LukuEka * LukuToka;
switch (Luku) {
case 1:
printf("%d-%d=%d", LukuEka, LukuToka, LukuErotus);
break;
case 2:
printf("%d %d=%d", LukuEka, LukuToka, LukuSumma);
break;
case 3:
printf("%d*%d=%d", LukuEka, LukuToka, LukuTulo);
break;
}
return 0;
}
Tuossa on jo melkein kaikki, mutta jätetään osa opiskelijan itse ratkaistavaksi. Lisää vielä toimintovalikko ja kysy laskettavat luvut käyttäen printf ja scanf -funktioita.- Anonyymi
Omituisesti tähän foorumiin kirjoitetuista postauksista putoaa plus-merkit pois. Tuossa edelläkin parilla rivillä pitäisi olla plus-merkki. Kertomerkki ja miinusmerkki sentään näkyy omilla paikoillaan.
- Anonyymi
Saa luntata
https://pastebin.com/vHu1rnMT
vasta kun on ensin itse yrittänyt. - Anonyymi
Viikon paras keskustelu.
- Anonyymi
Viikon paskin keskustellu koska tollasta kapulakoodaamista ei edes kannata harrastaa koska sillä ei ole oikean koodamisen kanssa mitään tekemistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikon paskin keskustellu koska tollasta kapulakoodaamista ei edes kannata harrastaa koska sillä ei ole oikean koodamisen kanssa mitään tekemistä!
Näin on!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569