Tarvis apua tämmöseen tehtävään.
Voisiko joku kiltti tehdä tämän koodin toimintakelpoiseksi puolestani, jotta ymmärtäisin tämän tehtävän.
Tehtävänanto:
Tee yksinkertainen laskinohjelma, joka laskee kahden luvun erotuksen, summan tai tulon. Ohjelma kysyy ensin mikä laskutoimitus suoritetaan. Tämän jälkeen ohjelma kysyy luvut, suorittaa laskutoimituksen ja tulostaa saadun tuloksen. Ohjelman valinta on tehtävä käyttämällä switch()-lausetta.
Esimerkkituloste:
1: vähennyslasku
2: yhteenlasku
3: kertolasku
Valitse toiminto:3
Anna eka luku:3
Anna toka luku:54
3*54=162
Ohjelman tarkastus ei huomioi tyhjiä merkkejä eikä erottele isoja ja pieniä kirjaimia
Ohjelmoinnin C kielen lasku.
8
300
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen joutuu joskus aloittamaan alusta. Onneksi on olemassa loistava polku mitä pitkin lähteä omaan tahtiin etenemään oppimalla samalla koko ajan uutta.
https://www.w3schools.com/c/index.php
Hyvää matkaa!- Anonyymi
Käynti Githubissa riitää!
Katso miten osaajat on sen tehnyt, Ja unohda tollainen kapulakoodi!
- Anonyymi
#include <stdio.h>
int main() {
int Luku;
int LukuEka;
int LukuToka;
//Luo valikko
//Kysy laskettavat luvut
int LukuErotus = LukuEka - LukuToka;
int LukuSumma = LukuEka LukuToka;
int LukuTulo = LukuEka * LukuToka;
switch (Luku) {
case 1:
printf("%d-%d=%d", LukuEka, LukuToka, LukuErotus);
break;
case 2:
printf("%d %d=%d", LukuEka, LukuToka, LukuSumma);
break;
case 3:
printf("%d*%d=%d", LukuEka, LukuToka, LukuTulo);
break;
}
return 0;
}
Tuossa on jo melkein kaikki, mutta jätetään osa opiskelijan itse ratkaistavaksi. Lisää vielä toimintovalikko ja kysy laskettavat luvut käyttäen printf ja scanf -funktioita.- Anonyymi
Omituisesti tähän foorumiin kirjoitetuista postauksista putoaa plus-merkit pois. Tuossa edelläkin parilla rivillä pitäisi olla plus-merkki. Kertomerkki ja miinusmerkki sentään näkyy omilla paikoillaan.
- Anonyymi
Saa luntata
https://pastebin.com/vHu1rnMT
vasta kun on ensin itse yrittänyt. - Anonyymi
Viikon paras keskustelu.
- Anonyymi
Viikon paskin keskustellu koska tollasta kapulakoodaamista ei edes kannata harrastaa koska sillä ei ole oikean koodamisen kanssa mitään tekemistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikon paskin keskustellu koska tollasta kapulakoodaamista ei edes kannata harrastaa koska sillä ei ole oikean koodamisen kanssa mitään tekemistä!
Näin on!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984