Oletko nähnyt tätä miestä? Pyhäselän vankilasta karannut edelleen kateissa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009172780.html
Onko vankilassa niin surkeat turvatoimet että vangit vaan karkailevat?
Kuinka vankilasta voi paeta?
16
259
Vastaukset
- Anonyymi
Perustuslain mukaan kuuluu ihmisoikeuksiin ja yksilövapauksiin voida paeta vankilasta.
Näin ainakin viherpunukoiden laintulkinnan mukaan.- Anonyymi
niihä myö tupaillassa tuumattiin,
ja virsiä piälle hoilattiin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niihä myö tupaillassa tuumattiin,
ja virsiä piälle hoilattiin...Ja oikeessahan siinäkin vaan olivat tupailtalaiset.
Viherpunukalla sitä riittää sympatioo,
mahtaa olla kaverit pyhäselässä,
vai liekö ite...
Pitäs nuo suomen vangit antoo ostopalaveluna,
venäjän vankiloihin paapottavaksi.
Jospa ne sieltä vaikka vietäs ukrainaan,
totteuttamaan ihteesä ja elämään,
taipumustesa mukkaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja oikeessahan siinäkin vaan olivat tupailtalaiset.
Viherpunukalla sitä riittää sympatioo,
mahtaa olla kaverit pyhäselässä,
vai liekö ite...
Pitäs nuo suomen vangit antoo ostopalaveluna,
venäjän vankiloihin paapottavaksi.
Jospa ne sieltä vaikka vietäs ukrainaan,
totteuttamaan ihteesä ja elämään,
taipumustesa mukkaan...herkee jo ryyppäämästä,
ko ajatukses o sen verran lujaa hulluja,
käy hoitajalla, antaa se sulle roppia,
ni kommunistit herkee kurkkimasta sämgyn alta...
- Anonyymi
vankiloitten ympärille ne aidat pitäisi rakentaa, eikä itärajalle. Mutta kun ei osata tehdä mitään oikein, niin kaikki päin persettä.
- Anonyymi
Ei kai se oo ku ovella morjestaa.. Nimim käynyt nokalla, sörkässä ja hammaslahdessa.
- Anonyymi
Jos vankilaan saisi salakuljetettua kengurun. Sitten menisi kengurun selkään ja kenguru loikkaisi muurin yli.
- Anonyymi
Voisi myös kakkia muurin viereen ison kakin ja kiivetä sitä pitkin muurin yli. Kakilla voi ratsastaa karkuun jippijaita huutaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi myös kakkia muurin viereen ison kakin ja kiivetä sitä pitkin muurin yli. Kakilla voi ratsastaa karkuun jippijaita huutaen.
Myöskin kuumalla ilmastopallilla voi hyvin paeta aina erkinpeltiin asti. Sieltä ei kukaan älyä vankikankureita etsiä.
- Anonyymi
Veikaan että vankilaa johtaa vihervasuri nainen jos venkulat pääsee noin helposti karkaamaan.
- Anonyymi
Joensuu on kauhun vallassa...!
- Anonyymi
Jos se on antanut nuorta patukkaa vankilan johtajattarelle ja siksi pääsi karkaamaan...?
- Anonyymi
Keravalla kärähtänyt murtokeikalta ja jäänyt kiinni. Varsinainen al capone... ;-D
- Anonyymi
Vankilat on yhtä suljettuja laitoksia kuin lasten päivähoitopaikat.
- Anonyymi
Ei kai ne nyt niin tiukkoja ole...
- Anonyymi
Lukkojen takana pidetyllle ihmiselle syntyy helposti traumoja. Sen vuoksi Rikosseuraamusvirastossa on varmaan päätetty, että ihmiselle viestitään ettei hän ole varsinaisesti lukkojen takana ellei itse halua.
Viraston täysylöspidossa olevat asukkaat pysyvätkin kernaasti paikoillaan, sillä mistäpä muualta saisi niin mukavan ja ilmaisen ylläpidon kuin näistä laitoksista.
Nämä pari karkuria olisikin hyvä käyttää tutkittavina, koska eivät hölmöt tajunneet omaa parastaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849