Mitä tapahtuu marraskuussa?

Anonyymi-ap

Mitä mitä kaikkea mielenkiintoista on tulevana marraskuuna?
Onko talvirenkaat alla? Koska tulee ensilumi?
Yms pikkujouluja kellään?

28

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä alkaa toisen lapsen yritys (ivf) nyt marraskuussa. Eli jännittää aivan kamalasti vaikka ihan tuttua tämä on jo meille :D. En malta odottaa, että vaimo on raskaana ja pääseen läärimään sitä mahaa ❤️❤️

    • Anonyymi

      Ei oo vielä talvirenkaita enkä mene työpaikan pikkujouluihin.

    • Anonyymi

      En ole vielä laittanut talvitassuja, kun lauhaa on.
      Pikkumusta hankittu pikkujouluja varten👗👠 tykkään tälläytyä ja olla seksikäs

      • Anonyymi

        Olisipa ko. naisia enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa ko. naisia enemmän.

        eikö yks riitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö yks riitä?

        Tietysti. Mutta jos olis enemmän, niin löytys helpommin se jonka kanssa kiinnostus olis molemminpuolista. Oon valikoiva enkä kestä mm tyhjäpäisten naisten seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti. Mutta jos olis enemmän, niin löytys helpommin se jonka kanssa kiinnostus olis molemminpuolista. Oon valikoiva enkä kestä mm tyhjäpäisten naisten seuraa.

        mistä tiedät niin monen olevan "tyhjäpää" ilman syvempää tutustumista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti. Mutta jos olis enemmän, niin löytys helpommin se jonka kanssa kiinnostus olis molemminpuolista. Oon valikoiva enkä kestä mm tyhjäpäisten naisten seuraa.

        Pikkumusta tuskin kertoo mitään pään sisällöstä, mutta senhän jo tiesitkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti. Mutta jos olis enemmän, niin löytys helpommin se jonka kanssa kiinnostus olis molemminpuolista. Oon valikoiva enkä kestä mm tyhjäpäisten naisten seuraa.

        Jos panostaa pukeutumiseen ja haluaa olla, joskus seksikäs, niin ei se tarkoita, että on tyhjäpää tai olisi pinnallinen. En yhtään ihmettele joidenkin naisten sinkkuutta, kun vedetään johtopäätöksiä ketään tuntematta.


      • Anonyymi

        Haluaisin tutustua tuollaiseen naiseen😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkumusta tuskin kertoo mitään pään sisällöstä, mutta senhän jo tiesitkin.

        Juurikin näin👍 Jos täällä alkais kaikkia juttuja uskomaan, niin menis usko koko ihmiskuntaan😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin👍 Jos täällä alkais kaikkia juttuja uskomaan, niin menis usko koko ihmiskuntaan😬

        Yhden hölmön takia? Tuskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos panostaa pukeutumiseen ja haluaa olla, joskus seksikäs, niin ei se tarkoita, että on tyhjäpää tai olisi pinnallinen. En yhtään ihmettele joidenkin naisten sinkkuutta, kun vedetään johtopäätöksiä ketään tuntematta.

        Veditpä ihmeellisen päätelmän kommentistani. Totesin vain että olen valikoiva ja pikkumustaan pukeutuminen on seksikästä.
        En ihmettele jos itse olet sinkku kun teet tuollaisia hätiköityjä ja passiivisaggressiivisia analyyseja ihmisistä parin kommentin takia.


    • Anonyymi

      Virittelen heijastimia, ei jää lenkillä auton alle. Kumit vaihdettuna. Vieläkö pikkujouluja järjestellään?

    • Anonyymi

      Marraskuun-joulukuun aikana on muutamat pikkujoulut, glögitapaamisia, joulumarkkinoita. Ensilumi voisi sataa joulukuun alussa.

      • Anonyymi

        no oon ainaki joka viikonlopun töissä eikä mitään pikkujoulut kiinnostuneita eikä glögitapaamiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no oon ainaki joka viikonlopun töissä eikä mitään pikkujoulut kiinnostuneita eikä glögitapaamiset

        Ihan vapaasti, mua taas kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Työnteko varmaan nyt maistuu niille jotka olivat lähes pari vuotta työttömänä tai korkeintaan muutamia vuoroja teki sinä aikana.

    • Nastat alla. Lapsenlapsen syntymän odotusta.... teatteria työporukan kanssa.
      Jouluverhojen ripustelua loppukuusta, vähän aiemmin led-kynttilöiden roudaamista ikkunalaudoille. Joululahjojen ostelua...
      Ja ensilumen jännäämistä, kun aamulla avaa verhot...

      • Anonyymi

        Onnea tulevasta lapsenlapsesta! ❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnea tulevasta lapsenlapsesta! ❤️

        Kiitos. Uuden elämän alkaminen ja mukana touhuaminen on 😍


    • Marraskuu on alkanut sairastelun merkeissä. Voimien palautumista oottelen. Lunta ei näillä leveyksillä oo vielä näkynyt, eikä ennusteiden mukaan ihan heti oo näkyvissäkään. Tosin sekin on nähty kuinka usein nämä ennusteet mennee pieleen eli ei niihin kannata satasella luottaa. Joka tapauksessa kesäkengillä menee vielä autoki. Kohta puoliin voisi alkaa viritellä pihalle kaamosvaloja, niistä en tingi ellei ole pakko. Ja kuuleman mukaan ei ole pakko, kun ei nämä nykyset mallit paljon sähköä syö, etenkään jos ovat vielä ajastettuina.

      • Anonyymi

        Tsemppiä ja voimia sulle❣️ Kaamosvalot ihana piristys syksyn pimeisiin iltoihin ja kiva niitä on katsella, meni sähköö tai ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tsemppiä ja voimia sulle❣️ Kaamosvalot ihana piristys syksyn pimeisiin iltoihin ja kiva niitä on katsella, meni sähköö tai ei.

        Kiitos 😊 Kyllä nuo valot on tosiaan semmonen kiva piristys.


      • Sitkeässä on, vaikka välissä muutama parempi päivä olikin. Eli kohta on menny puol marraskuuta sairastaessa. Kaipa tuo ei nyt heti taho hellitään kun kerran kiinni nappas. Mites muut, ootteko pysyneet terveenä?


    • Anonyymi

      Jaa-a, osaavatko kanssalesbot muuta kuin riidellä ja vängätä pikkuasioista? Ei ihme ettei osa halua pariutua jos tarjonta on tämä.

      • Anonyymi

        Ihmeellisiä mielensäpahoittajia kyllä ovat 😳🖐️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellisiä mielensäpahoittajia kyllä ovat 😳🖐️

        Lesbodeittailu olisi mukavampaa ja mielekkäämpää jos tyypit kävisivät juttelemassa pääasioistaan jollain ammattilaisella, sen sijaan että deitti joutuu likasangoksi tai terapeutin rooliin. Ei mulla muuta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2732
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      239
      2640
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2356
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      196
      1841
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1328
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      22
      1266
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1132
    Aihe