Moro moro
Asuin ennen Paraisten koulukadulla niissä kolmikerroksisissa kivikerrostaloissa suoraan kalkkitehtaan rantaa vastapäätä ,minua kiinnostaisi takaisinmuutto lapsuus maisemiin,onko nykyisillä paikallisilla tietoa minkälaista porukkaa asustaa siellä että onko rauhallista yms. Silloin kun itse olin niin asui pääasiassa pari lapsiperhettä ja vanhuksia
Paraisten koulukatu
4
1452
Vastaukset
- Anonyymi
Rauhalliselta vaikuttaa, vaikken itse siinä kohtia asukaan.
- Anonyymi
Tennbyssä asuimme myös mutta siellä ollessa tuntu että en edes ole Paraisilla vaan jossain lausteella,todella paljon oli kaikkea epämääräistä,kesäisin tulee Paraisilla pyörähdettyä usein mökillä ,onhan paikka vuosien saatossa muuttunut ja joidenkin mukaan paikka on ihan kuollut etenkin talvisin ,mutta eipä se itseä haittaa,tykkäsin itse juuri tästä keskusta alueesta ja edempänä mm våno ja skräbböle oli kivoja ja osissa näistä kun merinäköala oli yms .ja myös koulut lapsille olis lähellä ja kaupat yms ,tennby Söderby alueet on kyllä ehdoton Nou nou meille,tuli vuosien saatossa kuultua ja nähtyä näillä kulmilla yhtä sun toista eikä vaikuta isommin muuttuneen koulukadullahan läjäpäin näitä nättejä puutaloja jotka kyllä kiinnostaa ,tavoitteena olisi siis ostaa ja ehkä rempata kämppä siellä
- Anonyymi
Onhan se ihan rauhallista seutua Paraisilta ja melkolailla sielläpäin asuu iäkkäitä sekä lapsiperheitä ,hyvä paikka,Koulukadun kerrostalosta oli joku asunto myynnissä vähän aikaa sitten ja hintaa oli jonkin verran en tiiä vaikuttaako merinäköala siihen ,nämä puutalot ovat kyllä upeita ja pihat hyvin hoidettuja,itse suosittelen myös parsbyn aluetta ,oletko AP muuten Suomen vai ruotsinkielinen? Siinähän on ruottikielinen koulu ihan vieressä
- Anonyymi
Suomenkielinen olen,ollaan asuttu nyt keski-suomessa reilut kymmenen vuotta,veri vetää meren ääreen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008930
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265418- 534631
- 894410
- 593589
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.593223Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502692- 432601