Kuinka monen miehen kanssa

Anonyymi-ap

Kertokaan naiset kuinka monen miehen kanssa olette naineet ja minkä kokoinen on paras

35

3098

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten tää liittyy naisen itsetyydytykseen ???

    • Anonyymi

      Mun vaimo on ennen mua ollut mustan miehen kanssa suhteessa. Vaimo on myöntänyt että exällä oli tosi iso kalu, ja seksi oli hyvää. Mun mielestä oma kalu ei riitä, sillä vaimo tuntuu löysältä. Pillussa on tilaa. Vaimon mukaan exä täytti kokonaan hänet. Vaimo olisi valmis ottamaan sänkyyn mun lisäksi mustan toiseksi kimppaan mutta itse olen sairaan mustasukkainen. Olen sitten pannut toisinaan vaimon pilluun kaluni lisäksi normi kokoisen dildon. Vaimo nauttii siitä ja saa silloin kunnon orkun. Pelkään että vaimo ajattelee tuota mustaa exää ja hänen kaluaan lauetessaan.

      • Anonyymi

        "N**kerin kulli on plankattu
        ja mustalla naftalla tankattu.
        Ihan pohjaan asti tyrkätty,
        milläs sen irti saat nyt".

        " Köyhän ainoa huvitus
        on vilkas mielikuvitus"."


    • Anonyymi

      Jos ei kalu kelpaa niin nainen vaihtoon.

      • Mitä sinä tuolla haluat tarkottaa?
        Että jos ei kalu kelpaa niin vaihtoon, kuule sää mennä vaihtoon ite.


    • Anonyymi

      Sen jälkeen kun menetin neitsyyteni serkkupojalle, on minulla ollut seksisuhteita ainakin 40 eri miehen kanssa vuosien varrella ja nautin sunnattomasti siitä.

      • Anonyymi

        huora ottaa maksun normi nainen vain nautinnon


      • Anonyymi

        Puhut siis itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut siis itsestäsi.

        Horot hermostui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Horot hermostui

        Montas teitä siellä oikein on.Monikossa oikein kerrot,lauma hermostuminen nähtävästi kyseessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Horot hermostui

        Onks sulla huono oma tunto kun noin sanoit?


    • Anonyymi

      Sinkku aikana muutamia kymmeniä kumppaneita, yleensä yhden kahden yön juttuja.

      • Anonyymi

        Sun kannattaa lopettaa dokaaminen kun tollasia näkyjä näät.Taidatkin olla jo juoppohullu pidät päiväkirjaasi täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kannattaa lopettaa dokaaminen kun tollasia näkyjä näät.Taidatkin olla jo juoppohullu pidät päiväkirjaasi täällä.

        Ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip

        Niinpä tietysti ethän sä ittelles mitään voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip

        Ja Niuvanniemeltä laitat tilanne tiedotuksen itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip

        Oho paha on tilanne sulla juoppohullu ja tuo vielä päälle.Ei sulla todellakaan mee hyvin.Joko Niuvanniemi kutsuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip

        Päivitit päiväkirjaasi täällä jälleen kerran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun kannattaa lopettaa dokaaminen kun tollasia näkyjä näät.Taidatkin olla jo juoppohullu pidät päiväkirjaasi täällä.

        Juoppohullun päiväkirja niinkö ja kenelle?


    • Anonyymi

      Taitaa olla niin, että mitä enemmän miehiä ollu alapäässä sitä vähemmän järkeä yläpäässä.

      • Anonyymi

        Sullahan on omakohtainen kokemus siitä.Etkös sä läpässyt edes ala-astetta.


      • Siis huhhuh!...Siis alapää kuksittu niin että yläpäässä soi?


    • Anonyymi

      Olen ollut noin 25 eri miehen kanssa. Koolla ei merkitystä jos mies tietää mitä tekee, isompi kaluisen ei tarvitse tietää mitä tekee kun tuntuu silti jo hyvältä 🤷🏻‍♀️
      14cm pitkä ollut jees. Saan orgasmin. Mutta tähän hetkeen paras ollut 17cm ja kortsun mukaan leveys ollu 54mm 🙈

      • Juurikin näin! Itse pärjännyt mainiosti 15cm pätkän kanssa. Jos ei riitä niin kieli,sormi niin joskus jopa käsikin apuun. Niin ja naisen "herkät" paikat on opiskeltava 😀.


      • Squiter kirjoitti:

        Juurikin näin! Itse pärjännyt mainiosti 15cm pätkän kanssa. Jos ei riitä niin kieli,sormi niin joskus jopa käsikin apuun. Niin ja naisen "herkät" paikat on opiskeltava 😀.

        Oho!...Ompa ollut iso kalu äijällä!...Otitko se mahtavimman kalun suuhun?


    • Sopivan kokoinen on paras. Tuntuu ja ei satu.

    • Anonyymi

      kaupunkilaiset tietävät tämän kysymyksen

    • Anonyymi

      Mulla ollu n.400 miestä ja naista.Olen Bi.Suurimmalla osalla miehistä olleet naurettavan pienet vehkeet.Suuri ego = pienipeli

    • Anonyymi

      Kokonais määrää mahdoton tietää. Nyt kahdessa vuodessa n.550. 85%:lta ottanut suihin. Siitä voi laskea montako litraa on tullut juotua. On muuten lihottavaa tavaraa.
      Terv. Satu, Niemenmäestä. Uudet asiakkaat tervetuloa!! Huom! Edullisesti!!

      • Anonyymi

        Tämähän on Koutsisatu, alias horokoutsi. Kajaanin lahja maailmalle. Voi Jeesus......!!!
        On Suomen ennätys suihinotosta..ja nielee joka litran...siks on kun kävelevä tynnyri..
        On muuten itse humalassa näin sanonut!!!!


    • Anonyymi

      Yksinolevana miehenä on pakko sanoa pari asiaa!

      En tiedä mikä on yleisesti ”hyvä määrä”

      Muutaman naisen kanssa jutellut, ja enemmän mieti niitä jotka ovat alkaneet pitkään suhteeseen 15-16v iässä ja lapsien kasvettua aikuisiksi tai sukukypsiksi, niin alkaa pillu kaipaamaan muutakin kuin sitä tuttua. Ja siitähän se juttu alkaa ja sitten kokemusta tulee! Ei varmaan kymmeniä, mutta 40v iässä alkava vaihe on enemmän kuin yksi tai kaksi. Lojaalisuutta ja ”laatua” he kyllä ylläpitävät. Seksin lajit ovat samat.

    • Anonyymi

      Kun menetin neitsyyteni mökillä saunassta serkkupojalle ja veljelleni (minua nuoremmat), olen ollut niin monen miehen kanssa, että en hyvällä tahdollakaan muista lukumäärää ja nautin siitä suunnattomasti. Peniksien koolla ei nyt ole sillen ollut väliä, vaikka joskus kun sattu kohdalle konnolla täyttävä elin, nautin siitä vähän enemmän. Yksi voimakkaimmista muistoistani on toinen, minua vähän vanhempi serkku, joka jaksoi pitkän viikonlopun useamman kerran päivässä. Häntä olenkin tapaillut silloin tällöin, kun hänen vaimonsa on työmatkoilla. Seksi on vaan niin ihanaa.

    • Anonyymi

      Sara Sieppi sen paljastaa. Iltalehdessä otsikko Sara kertoo arjestaan Pyryn kanssa " se on uskomaton". No niin kaikkihan tietävät mikä. Pyryn pelikaverit ovat nähneet ja paljastaneet että Pyryn meisseli on iso ja paksu, kuten useilla mustilla miehillä. Sara saa siis jätti isoa meisseliä. Nyt venyy Saran paikat, kun saa kunnollista. Ja likkahan nauttii. Eikös se ole niin että iso on paras?

    • Anonyymi

      En tiedä tarkka lukumäärää, mutta yli 300 niitä on ollut osa rahasta osa pelkästä nautinnosta, myös molemmista. Alkoin 13-vuotiaasana ja ollut aktiivinen koko ajan, onkin sortin seksiaddikti.
      N32

      • Anonyymi

        Missä päin on noin kiva neito?


    Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe