Mihin voisin myydä tietoni?

Anonyymi-ap

Olen saunonut alasti merkittävän poliittisen vaikuttajan kanssa eikä se jäänyt siihen. Olen 16v tyttö.

289

2688

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitääkö olla myös kuvia vai riittääkö haastattelu?

      • Anonyymi

        Myös minäkin olen saunonut alasti kahden merkittävän poliittisen vaikuttajan kanssa eikä se jäänyt siihen. Olen 16v tyttö.

        Kuvasin kaiken vaikka olen itsekkin kuvissa.

        Miten se on onnistui? Ei mitenkään muuten kuin Suomi24 sivustolla ja tyhmät uskoo?


      • Anonyymi

        Lehteen ei tule juttua kun koko tarina on keksitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehteen ei tule juttua kun koko tarina on keksitty.

        Minä uskon, että kertomus on 100% tosi. Lehdet julkaisee sen sopivalla hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös minäkin olen saunonut alasti kahden merkittävän poliittisen vaikuttajan kanssa eikä se jäänyt siihen. Olen 16v tyttö.

        Kuvasin kaiken vaikka olen itsekkin kuvissa.

        Miten se on onnistui? Ei mitenkään muuten kuin Suomi24 sivustolla ja tyhmät uskoo?

        Tyhmät ei vain oo koskaan kuvannut selfieitä puhelimella. Helppoa kuin heinänteko. Persu ei koskaan opi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös minäkin olen saunonut alasti kahden merkittävän poliittisen vaikuttajan kanssa eikä se jäänyt siihen. Olen 16v tyttö.

        Kuvasin kaiken vaikka olen itsekkin kuvissa.

        Miten se on onnistui? Ei mitenkään muuten kuin Suomi24 sivustolla ja tyhmät uskoo?

        Helsingin Sanomat ja Aamulehti ovat kiinnostuneita kuvista jos ne eivät ole Demareista tai Kokkareista.


    • Anonyymi

      Mulla olisi puhelimessa kuvia mutta haluan että mut rajataan niistä pois.

      • Anonyymi

        No kuka otti kuvia jos olitte kehdestaan? Mielikuvitusko kuvasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka otti kuvia jos olitte kehdestaan? Mielikuvitusko kuvasi?

        Minä otin. Sillä oli pyyhe naamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä otin. Sillä oli pyyhe naamalla.

        Miten sä itse sitten olet niissä kuvissa? Kun kuvasit itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sä itse sitten olet niissä kuvissa? Kun kuvasit itse?

        Kun mä kuvasin ne puhelimen selfie kameralla. Ootko koskaan ottanut selfietä itsestäs ja kaverista? Tyhmä.


      • Anonyymi

        Vai haluat itsesi pois! Sehän oli kahden kauppa!
        Sinua tietysti pelottaa ja haluat vain ahneudessasi hyötyä!
        Halveksin sinua jo nyt! Toiset tulevat tekemään sen paljastettuasi!


      • Anonyymi

        Ilman muuta rajaa, älyäkin saa vain rajallisen määrän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman muuta rajaa, älyäkin saa vain rajallisen määrän.

        Koko tarina on mielikuvitusta ja mitään juttua ei tule mihinkään lehteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko tarina on mielikuvitusta ja mitään juttua ei tule mihinkään lehteen.

        Minun kokemukseni perusteella koko tarina on alusta loppuun asti täyttä totta.


    • Anonyymi

      Voisko tästä saada tonnin jos tekee hyvännhaastattelun?

      • Anonyymi

        Ei lehdet ole kiinnostuneita mielikuvitus tarinoista.

        Joten mitään juttua ei koskaan julkaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lehdet ole kiinnostuneita mielikuvitus tarinoista.

        Joten mitään juttua ei koskaan julkaista.

        Lehdet julkaisevat tämän tositarinan sopivalla hetkellä, kun tulee tarve vaikuttaa tarinassa mainitun poliitikon uraan.


    • Anonyymi

      Saudomided od vähäd eri kuid sauvomided.

    • Anonyymi

      16-vuotias on jo ylittänyt suojaikärajan, joten tuossa ei ole mitään paheksuttavaa.

      • Anonyymi

        Riippuu ihan siitä, kenen kanssa aloittaja saunoi.

        T. perus-Antero


    • Anonyymi

      Myy tietosi koulujen lehtiin tai julkaisuihin. Voit sitten iloisena katsella naamaasi kun painattavat siitä lisäkuvia ja laittavat joka tolppaan mihin saavat. Olet sitten julkkis ja saat kokea mitä on olla naurunalainen.

      • Anonyymi

        Mut mä en halua että mun naama tulee siihen juttuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mä en halua että mun naama tulee siihen juttuun.

        Se joka suuttuu sen naama mustaksi muuttuu🤬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mä en halua että mun naama tulee siihen juttuun.

        Mikset? Sehän olisi koko jutun kohokohta. Kuka jostain käppänästä on kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset? Sehän olisi koko jutun kohokohta. Kuka jostain käppänästä on kiinnostunut.

        Lehdet on ainakin kiinnostunu siitä kun se on niin usein lehdissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehdet on ainakin kiinnostunu siitä kun se on niin usein lehdissä.

        No kuka teitä kuvasi jos sut pitää rajata kuvista pois? Onko taas jonkun huomiota haluavan teinin kirjoitus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mä en halua että mun naama tulee siihen juttuun.

        Kysyisit siltä pyyhkeen alla olevalta, jos hän haluaa nimensä puuhaan!
        Noin, niinkuin oikeuden mukaisesti.
        Kyllä noit nuoret osaavat olla kieroja ja moraalittomia,
        vaikkeivat ymmärrä elämästä tai laeista mitään.
        Helpotuksen huokaus, että kuolee ennen kuin nuo ottavat ohjat käsiinsä yhteiskunnassa. Vielä omistautuvat viihdealalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mä en halua että mun naama tulee siihen juttuun.

        Ei sun naamas ketään kiinnosta. Ei myöskään sitä "saunakaveria".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut mä en halua että mun naama tulee siihen juttuun.

        Tulee koska olet niin tyhmä ja ansaitset sen Jumalan kostoksi ahneudestasi.


    • Anonyymi

      Et ole. Sinä olet keski-ikäinen, maaseudulla asuva naimaton persumies.

      • Anonyymi

        Olitko sä muka mukana saunalla? Et ollut siellä ei ollut muita kuin me. Minä ja se tärkeä mies jonka naama on lehdissä.


      • Anonyymi

        Pitääks mun muka kertoo sen nimi tässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko sä muka mukana saunalla? Et ollut siellä ei ollut muita kuin me. Minä ja se tärkeä mies jonka naama on lehdissä.

        No Haavisto se ei varmaan ole 🤣😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääks mun muka kertoo sen nimi tässä?

        Putinin naama on joka päivä lehdessä. Miten pääsit sen saunaan, tuskin se saunassa käy.


      • Anonyymi

        Niin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko sä muka mukana saunalla? Et ollut siellä ei ollut muita kuin me. Minä ja se tärkeä mies jonka naama on lehdissä.

        Mites sinä sinne saunaan "sen tärkeän miehen" kanssa jouduit?
        Tunkeutuiko "tärkeä mies" sinne sinun saunavuorollasi?

        Kakara ei osaa kirjoittaa, mutta nähtävästi oppinut haaransa levittämään! Minkälaiset vanhemmat sinullakin on?
        Häpeäisivät silmät päästään tuollaisesta pennusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääks mun muka kertoo sen nimi tässä?

        Älä ihmeessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putinin naama on joka päivä lehdessä. Miten pääsit sen saunaan, tuskin se saunassa käy.

        Sen takia ei kukaan osta enää iltalehtiä koska sen naamaa ei kukaan halua katsella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen takia ei kukaan osta enää iltalehtiä koska sen naamaa ei kukaan halua katsella.

        Aika monikin mielellään silloin, kun se on joko nyrkkeilysäkissä, tikkatauluna tai ampumatauluna purkaakseen siihen pahaa oloaan ja/tai tehdäkseen siitä hakkelusta😈


    • Anonyymi

      Jos saunoit jonkun muun kuin perussuomalaisen kanssa, niin sinun kannattaa myydä tietosi ehdottomasti Perussuomalaisten pää-äänenkannattajalle Seiska -lehdelle.

      • Anonyymi

        Mitä ne maksaa siitä?


      • Anonyymi

        Ilman muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne maksaa siitä?

        Soita Seiskaan, älypää! Ei kai niitä hintalistoja täällä ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soita Seiskaan, älypää! Ei kai niitä hintalistoja täällä ole!

        Suomi24 palstalla satuilee joku joka haluaa yrittää mustamaalata jotain. Mutta kuka uskoo satuihin?

        Mitään juttua ei tule kun aloitus on keksitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi24 palstalla satuilee joku joka haluaa yrittää mustamaalata jotain. Mutta kuka uskoo satuihin?

        Mitään juttua ei tule kun aloitus on keksitty.

        Kertomus on tosielämän kokemuksesta kirjoitettu. Sellaista ei keksitä.


    • Anonyymi

      Oliko Kik-Keli juttua?

      • Anonyymi

        Harva pystyy kuvata kun sekstailee ja vielä sitten että näkyy itse kuvissa.

        Ihan mielimuvitus skeidaa Koko tarina.

        Haluaa vaan mustamaalata jotain politikkoa.


    • Anonyymi

      Sillä on vaimo ja kaks lasta.

      • Anonyymi

        Mä,voisin soittaa sen vaimolle jos kukaan ei osta tätä juttua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä,voisin soittaa sen vaimolle jos kukaan ei osta tätä juttua.

        Mieti vielä tota ammatinvalintaa...


      • Anonyymi

        Vaimo ilahtuu ja lasten omanarvontunto kasvaa tuollaisesta isukista.
        Vaimolla on varmasti täysi oikeus avioeroon. Soita ihmeessä vaimolle!
        Se olisi oikeudenmukaista ja vaimo vapautuisi olemasta ilmainen talousorja. Minä kiittäisin sinua kaulasta halaen, jos olisin vaimo!


      • Anonyymi

        Hienoo, sä oot ajan hermolla, harvoilla 2 lasta.
        Sä oot selvästi sivistynyt.


      • Anonyymi

        Onko nykyhallituksen ministeri? Paljasta edes vähän.


      • Anonyymi

        Kerrot vaimolle että sen miehellä on seksi suhteita


      • Anonyymi

        Kappas vain, kun tänne on eksynyt tuollainen rakkaudellinen uskovainen, joka ohjaa nuoria oikeaan paikkaan!
        Vaikuttaa helluntailaiselta hurskaudelta?


    • Anonyymi

      Saaks siitä enemmän rahaa jos myy jutun niille jotka tykkää siitä vai niille jotka ei tykkää?

      • Anonyymi

        Jos haluut myydä itseäsi, käteinen on parempi kuin keksitty juttu. Kuka teitä kuvasi jos olitte kahdestaan saunassa? "Mut pitää rajata kuvista pois"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluut myydä itseäsi, käteinen on parempi kuin keksitty juttu. Kuka teitä kuvasi jos olitte kahdestaan saunassa? "Mut pitää rajata kuvista pois"

        Mä otin siitä useamman selfien missä se makaa humalassa pyyhe naamalla saunan pesuhuoneessa ja odottaa mun pesevän vartaloaan. Mä näyn myös niissä kuvissa. Mulla on myös kuva sen henkilöllisyystodistuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä otin siitä useamman selfien missä se makaa humalassa pyyhe naamalla saunan pesuhuoneessa ja odottaa mun pesevän vartaloaan. Mä näyn myös niissä kuvissa. Mulla on myös kuva sen henkilöllisyystodistuksesta.

        Höpö, kuka uskoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä otin siitä useamman selfien missä se makaa humalassa pyyhe naamalla saunan pesuhuoneessa ja odottaa mun pesevän vartaloaan. Mä näyn myös niissä kuvissa. Mulla on myös kuva sen henkilöllisyystodistuksesta.

        Pyyhe naamalla, voi olla kukavaan😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä otin siitä useamman selfien missä se makaa humalassa pyyhe naamalla saunan pesuhuoneessa ja odottaa mun pesevän vartaloaan. Mä näyn myös niissä kuvissa. Mulla on myös kuva sen henkilöllisyystodistuksesta.

        Hyvänen aika, kun nämä nuoret naiset ovat oma-aloitteisia ja hoksaavia! Kerta kaikkiaan, että Suomineidon taso on jo noussut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvänen aika, kun nämä nuoret naiset ovat oma-aloitteisia ja hoksaavia! Kerta kaikkiaan, että Suomineidon taso on jo noussut!

        Aloittaja on kaiken lisäksi mies joka on keksinyt tarinan ja olisi halunnut saunoa naapurin tytön kanssa.

        Mitään juttua ei koskaan julkaista muualla kuin Suomi24 palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö, kuka uskoo?

        Minä uskon, aivan ehdottomasti. Taidat olla sen poliitikon ystävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä otin siitä useamman selfien missä se makaa humalassa pyyhe naamalla saunan pesuhuoneessa ja odottaa mun pesevän vartaloaan. Mä näyn myös niissä kuvissa. Mulla on myös kuva sen henkilöllisyystodistuksesta.

        Lensikö permaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä otin siitä useamman selfien missä se makaa humalassa pyyhe naamalla saunan pesuhuoneessa ja odottaa mun pesevän vartaloaan. Mä näyn myös niissä kuvissa. Mulla on myös kuva sen henkilöllisyystodistuksesta.

        Pitääkö saunaan olla henkkarit,että voi toditaa olevansa täys ikäinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyyhe naamalla, voi olla kukavaan😆

        Niin tai vaikka ei olisikaan, niin helposti kuvamanipuloinnilla omasta tavallisesta miehensä pään tilalle tämä akka voisi lätkäistä jonkun tunnetun ukon irtopään ja fantasioda itsensä itkusilmin uneen tietäen, ettei koskaan oikeasti mitään sellaista saisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lensikö permaa

        Kumminkin tämä nainen käytti tilaisuuden hyväkseen, että tämän sankarin kuitti ensin humalaan ja sitten saattoi miehen laukeamaan sisälleen niin, että nytten sitten odottaa heidän yhteistä lastaan ja tulevia elatusmaksujaan ja voi kätevästi kiristää aina vähän lisärahaa tai muuten uhkaisi kertoa totuuden hänen vaimolleen ja myydä iltapäivälehdille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumminkin tämä nainen käytti tilaisuuden hyväkseen, että tämän sankarin kuitti ensin humalaan ja sitten saattoi miehen laukeamaan sisälleen niin, että nytten sitten odottaa heidän yhteistä lastaan ja tulevia elatusmaksujaan ja voi kätevästi kiristää aina vähän lisärahaa tai muuten uhkaisi kertoa totuuden hänen vaimolleen ja myydä iltapäivälehdille.

        Tässä tätä moraalia! Nainen joi miehen humalaan!
        Joiko nainen ja mies humaltui, vai miten se toimii?
        Miehet ovat täysin vastuuttomia, kehdosta hautaan.


    • Anonyymi

      Jos olet seksuaalisesti hyväksikäytetty, mene viranomaisten luo kertomaan tilanne, ja laki määrittelee, onko kyse rikoksesta jne. Jos haluat ainoastaan kiristää tai hyödyntää rahallisesti asiasta, olet väärällä tielle ja ehkä jopa kohti hylkiötä.

      • Anonyymi

        En mä halua kiristää vaan myydä vaan hyvän jutun. Mun kuuluu saada jostain rahaa. Kaikki tuntee sen naaman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä halua kiristää vaan myydä vaan hyvän jutun. Mun kuuluu saada jostain rahaa. Kaikki tuntee sen naaman.

        Kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluu?

        Mä luulin että se olis ollut antelias mutta ei se ollut. Se ei antanut mulle mitään fyrkkaa. Sen takia mulle ei tuota mitään tuskaa myydä se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulin että se olis ollut antelias mutta ei se ollut. Se ei antanut mulle mitään fyrkkaa. Sen takia mulle ei tuota mitään tuskaa myydä se.

        Seksin osto alaikäiseltä on rikos. Jos harrastaa seksiä 16v kanssa, ei pidä maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulin että se olis ollut antelias mutta ei se ollut. Se ei antanut mulle mitään fyrkkaa. Sen takia mulle ei tuota mitään tuskaa myydä se.

        Tulen samaan elämässä vielä monta konfettipaperi, ilman konfektia!

        Ei käy sinua sääliksi! Olet vastenmielinen ja ryhdyit naimisissa olevan miehen kanssa moraalittomaan toimintaan ahneudessasi!

        Sinua tullaan käyttämään hyödyksi vielä monin tavoin.
        Nekin, joille itseäsi myyt ja joiden elämää sotket tulevat halveksimaaan sinua ja antamaan korkeintaan vähäisen "fyrkan" korostaaksen halveksuntansa. Olet itse valinnut harkiten elämäntapasi.
        Moni tulee kostamaan sinulle toimintasi.
        Minkälaisia "kavereita" sinulla on koulussa?
        Mitä he sinulle neuvovat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen samaan elämässä vielä monta konfettipaperi, ilman konfektia!

        Ei käy sinua sääliksi! Olet vastenmielinen ja ryhdyit naimisissa olevan miehen kanssa moraalittomaan toimintaan ahneudessasi!

        Sinua tullaan käyttämään hyödyksi vielä monin tavoin.
        Nekin, joille itseäsi myyt ja joiden elämää sotket tulevat halveksimaaan sinua ja antamaan korkeintaan vähäisen "fyrkan" korostaaksen halveksuntansa. Olet itse valinnut harkiten elämäntapasi.
        Moni tulee kostamaan sinulle toimintasi.
        Minkälaisia "kavereita" sinulla on koulussa?
        Mitä he sinulle neuvovat?

        Sinä tulet saamaan niitä tyhjiä konfektipapereita!
        Kun kerrot poliisille toimistasi ja vaikuttimistasi, niin...
        Hyvää tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksin osto alaikäiseltä on rikos. Jos harrastaa seksiä 16v kanssa, ei pidä maksaa.

        Onko seksin osto Suomessa rikos nykyisin?
        Kumpi on rikollisempi - se, joka ostaa vai se, joka myy?
        Olen ihan sekaisin, kun joissain maissa seksityö on kuin olisi samarialainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulin että se olis ollut antelias mutta ei se ollut. Se ei antanut mulle mitään fyrkkaa. Sen takia mulle ei tuota mitään tuskaa myydä se.

        Ai, luulit! No opit, että umpihumalainen mies ei ole ajatustenluku kykyinen. Voin valistaa sinua, että selväpäiset miehetkään eivät osaa ajatustenlukua.
        He tekevät mielestään naiselle suuren palveluksen huomioidessaan tämän ylipäätään. Varsinkin sinunlaisesi räkänokan.
        Nämä nykyiset luomakunnan kruunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä halua kiristää vaan myydä vaan hyvän jutun. Mun kuuluu saada jostain rahaa. Kaikki tuntee sen naaman.

        Tuntee sen naaman jos pyyhe naamalla. Menet nyt seiskan lehti toimitus ja kysyt mitä ne maksaa kun vilautat itseäsi ja sitä kuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä halua kiristää vaan myydä vaan hyvän jutun. Mun kuuluu saada jostain rahaa. Kaikki tuntee sen naaman.

        Se ei ole sun oikeus. Rikollista toimintaa tuollainen härksi hyväksikäyttö. Menisitkö kadulle veitsi kädessä ryöstämään viattomilta rahaa? Et todellakaan, mutta miksi edes voisit kuvitella mitään vastaavaa kiristystä? Häpeäisit silmät päästäsi, saatana!


    • Anonyymi

      Rikosilmoitus tehdään poliisiasemalla/ netissä.

      • Anonyymi

        En mä mitään rikosilmoitusta tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä mitään rikosilmoitusta tee.

        Kautta rantain

        Mitä tapahtu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kautta rantain

        Mitä tapahtu?

        Se sauno ekaks mun kanssa ja sit se halus että me saippuoidaan ja pestään toisemme. Siihen meni ainakin kaks tuntia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä mitään rikosilmoitusta tee.

        Sitten sä olet pelkästään ahne runkku, aika varhainen ikä ryhtyä runkuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sä olet pelkästään ahne runkku, aika varhainen ikä ryhtyä runkuksi.

        päivän paras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä mitään rikosilmoitusta tee.

        Mitä sitten?
        Yrität tienata, huijaamalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se sauno ekaks mun kanssa ja sit se halus että me saippuoidaan ja pestään toisemme. Siihen meni ainakin kaks tuntia.

        Oi, kaksi tuntia saunoit miehen kanssa, jonka tiesit tunnetuksi ja naimisissa olevaksi!
        Olet jo valmista kauraa porttoloihin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sä olet pelkästään ahne runkku, aika varhainen ikä ryhtyä runkuksi.

        Minun sanakirjastani ei löydy merkitystä "runkulle".
        Valistakaa, mitä se merkitsee, että ei tule lausuttua sitä kuin kohteliaisuutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, kaksi tuntia saunoit miehen kanssa, jonka tiesit tunnetuksi ja naimisissa olevaksi!
        Olet jo valmista kauraa porttoloihin!

        Äijä oli vielä umpikännissä, joten siinä tilassa tarvitseekin sen saippujoijan, ettei liukastu ja kuole kupsahda kaakeleihin.
        Jos vaimo maksaisi sinulle sen saippujoijan fyrkan, että sai miehensä ehjänä takaisin elättämään kakaransa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä mitään rikosilmoitusta tee.

        No et varmasti tee rikosilmoitusta kun juttu on keksitty.

        Eikä mitään juttua tule samasta syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, kaksi tuntia saunoit miehen kanssa, jonka tiesit tunnetuksi ja naimisissa olevaksi!
        Olet jo valmista kauraa porttoloihin!

        Taitaa olla kyse lesta miehestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten?
        Yrität tienata, huijaamalla?

        Permasta saa reeänaan.


    • Anonyymi

      Seiska uutisoi kyllä😆

      • Anonyymi

        Täytyy olla näyttöä ja kuka kuvaa saunassa jos olivat kahdestaan. Ihan keksitty juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla näyttöä ja kuka kuvaa saunassa jos olivat kahdestaan. Ihan keksitty juttu.

        Mä otin siitä kuvia pesuhuoneessa kun se makas humalassa penkillä pyyhe naamalla ja halus mun saippuoivan ja pesevän vartalonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä otin siitä kuvia pesuhuoneessa kun se makas humalassa penkillä pyyhe naamalla ja halus mun saippuoivan ja pesevän vartalonsa.

        Mulla on myös kuva sen henkilöllisyystodistuksesta jonka otin sen lompakosta kun kävin pukuhuoneessa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on myös kuva sen henkilöllisyystodistuksesta jonka otin sen lompakosta kun kävin pukuhuoneessa,

        Mulla on myös kuvat sen lompakosta jossa näkyy kuvissa sen lasten naamat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on myös kuva sen henkilöllisyystodistuksesta jonka otin sen lompakosta kun kävin pukuhuoneessa,

        No otit varmasti lompakosta myös käteistä. Ihan keksitty Koko tarina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No otit varmasti lompakosta myös käteistä. Ihan keksitty Koko tarina.

        En ottanut kun siellä ei ollut käteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä otin siitä kuvia pesuhuoneessa kun se makas humalassa penkillä pyyhe naamalla ja halus mun saippuoivan ja pesevän vartalonsa.

        Kuka makaa pyyhe naamalla,ei kukaan🤣


      • Anonyymi

        Seiska saa varmasti lisää asiakkaita tälle "samarialaiselle saunottarelle"!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ottanut kun siellä ei ollut käteistä.

        Millä humalainen äijä olisi voinut maksaa sulle fyrkkaa tyhjästä lompakosta?
        Sehän tarjosi sulle sitä, mitä sillä oli - vahvaa viinaa!
        Tarjosiko muutakin suuren työsi tehtyäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ottanut kun siellä ei ollut käteistä.

        Tyhjästä on paha nyhjästä sitä - fyrkkaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on myös kuvat sen lompakosta jossa näkyy kuvissa sen lasten naamat.

        Kuka uskoo?

        Tuskin kukaan.

        Juttua ei julkaistu kun mun puhelimesta loppuu akku ja valokuvat katosi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on myös kuva sen henkilöllisyystodistuksesta jonka otin sen lompakosta kun kävin pukuhuoneessa,

        Kävit lompakolla. Lompakot on yksityisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä humalainen äijä olisi voinut maksaa sulle fyrkkaa tyhjästä lompakosta?
        Sehän tarjosi sulle sitä, mitä sillä oli - vahvaa viinaa!
        Tarjosiko muutakin suuren työsi tehtyäsi?

        Oli kuitenkin joku puliukko nobody, jota ulkonäkönsä ja nimensä puolesta erehtyi luulemaan joksikin tunnetuksi.


    • Anonyymi

      Onko jo ens seiskassa?
      Voisin kipasta ostaan lehen.

      • Anonyymi

        Ei tule mitään juttua mihinkään lehteen, kun koko tarina on keksitty.


    • Anonyymi

      Älä lähde siihen peliin, siinä käy kuin Tuksulle.
      Maine menee, eikä siitä saa mitään hyötyä.
      Noilla poliitiikan vaikuttajilla on ikäviä kontakteja, voit saada jopa palkkamurhaajan perääsi.

      Jos jotain hyötyä haluat, niin soita sille kohteellesi suoraan ja sovi jostain "avusta", voit päästä itsekin "piireihin" pyörimään ja pelaamaan heidän kanssaan likaista peliä, vaikka riskinsä siinäkin on.
      Se eliittiporukka on sellainen rikollispiiri joka on nyt menossa tuomiolle ja sen takia pääsisit piireihin syntipukiksi pientä palkkiota vastaan, mutta todennäköisesti joudut onnettomuuteen ja kuolo korjaa sinut pois.

      • Anonyymi

        Meitin pressa takavarikoi hetikohta tultuaan valituuksi sihteeriopiston serverit...


      • Anonyymi

        olen samaa mieltä. Anonyymi
        2022-11-01 21:22:47

        Sinut painetaan suohon. Yksittäisellä jutulla ei saa kuin saman ilon kun pakkasella housuihin pissaamisella. Hetken se lämmittää ja sitten vielä kylmempää.


      • Anonyymi

        Täällä ollaan perillä noiden maata johtavien moraalisesta tasosta!
        Sitten niille pitäisi vielä antaa äänensä luottamuksensa osoitukseksi!
        Säännöllisin väliajoin heidän soitinlaulujensa päätteeksi.
        Voi, hyvät sykkyrät!


    • Anonyymi

      Siinä on vaan pieni riski jos ajattelit sen jälkeen liikkua jossain iltaisin. Voi tulla ullatuksia.

    • Anonyymi

      Nauratti, tää palstako ekaks tuli mieleen???

      • Anonyymi

        Jep
        Tällä eläkeläispalstalla pyörii 16 vuotiaita, just.


    • Anonyymi

      Saunominen sinänsä ei ole kovinkaan erikoinen asia, mutta jos harrastitte seksiä, se onkin jo ihan eri juttu.

      • Anonyymi

        Se halus pestä mut saunan jälkeen ja mun piti tehdä sille sama. Se myös tarjos mulle koko ajan väkevää viinaa.


      • Anonyymi

        Kuka kuvasi jos olitte kahdestaan saunassa. Ja vielä kännykällä. Täysin keksitty tarina. Pornolehdey julkaisi joskus seksitarina kirjotuksia. Kirjota johonkin nettipornojulkaisuun? Voit saada 30 Jos juttu on kiihottava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kuvasi jos olitte kahdestaan saunassa. Ja vielä kännykällä. Täysin keksitty tarina. Pornolehdey julkaisi joskus seksitarina kirjotuksia. Kirjota johonkin nettipornojulkaisuun? Voit saada 30 Jos juttu on kiihottava.

        Mä jo sanoin että mä kuvasin. Se makas pyyhe naamalla saunan pesuhuoneen penkillä ja odotti että mä pesen sitä. Se oli ihan kännissä. Mä näyn myös niissä kuvissa kun ne on kuvattu puhelimen selfie kameralla. Mulla on myös kuva sen henkilöllisyystodistuksesta ja sen lompakosta jossa näkyy sen lasten kuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä jo sanoin että mä kuvasin. Se makas pyyhe naamalla saunan pesuhuoneen penkillä ja odotti että mä pesen sitä. Se oli ihan kännissä. Mä näyn myös niissä kuvissa kun ne on kuvattu puhelimen selfie kameralla. Mulla on myös kuva sen henkilöllisyystodistuksesta ja sen lompakosta jossa näkyy sen lasten kuvat.

        Toinen makaa pyyhenaamas kännis, toinen kuvaa, kaivelee lompakot🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se halus pestä mut saunan jälkeen ja mun piti tehdä sille sama. Se myös tarjos mulle koko ajan väkevää viinaa.

        Eihän sillä humalaisella tyhjälompakolla ollut muuta tarjottavaa.
        Seksiin ei varmaan siinä kunnossa oleva äijä edes pysty.
        Haluja voi olla, mutta ei kykyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen makaa pyyhenaamas kännis, toinen kuvaa, kaivelee lompakot🙈

        Oliko sinuntuttäresi? Hyvin nämä lapset opetetaan nykyisin!
        Hoksaavat tarkistaa lompakot ja perhesuhteet tulevia liiketoimiaan varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sinuntuttäresi? Hyvin nämä lapset opetetaan nykyisin!
        Hoksaavat tarkistaa lompakot ja perhesuhteet tulevia liiketoimiaan varten.

        Koko juttu on keksitty ja mitään juttua ei koskaan julkaista missään lehdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko juttu on keksitty ja mitään juttua ei koskaan julkaista missään lehdessä.

        Aloitus on alusta loppuun asti täyttä totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kuvasi jos olitte kahdestaan saunassa. Ja vielä kännykällä. Täysin keksitty tarina. Pornolehdey julkaisi joskus seksitarina kirjotuksia. Kirjota johonkin nettipornojulkaisuun? Voit saada 30 Jos juttu on kiihottava.

        Pornovideoilla on julkkiksia googlesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se halus pestä mut saunan jälkeen ja mun piti tehdä sille sama. Se myös tarjos mulle koko ajan väkevää viinaa.

        Ei edes pannu sua, joten tuskin medioita tai perhettään tai ketään muutakaan kiinnostaa tämä pyyhepääsi😁


    • Anonyymi

      Se on luonnollisesti se Kokoomuksen lasten ahdistelija, jota puolue ja poliisi suojelevat. Seksiä tietenkin vonkasi ja käytti asemaansa hyväksi. Eiköhän kaltaisiasi saman kokemuksen jakaneita ole kymmeniä.

      • Anonyymi

        Mä saunoin kans politikon kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä saunoin kans politikon kanssa.

        Poliitiikot ratkovat monia asioita - saunassa!
        Selvähän se, että siellä tarvitaan myös virkistysaineita ja napostelua.


    • Anonyymi

      Sillä yhdellä ärhinmäellä on ollut outoja kähinöitä jos siellä ois..

    • Anonyymi

      Mä saunoin kanssa julkiksen kanssa. Mut puhelin oli ihan huurussa.

      • Anonyymi

        Mä saunoin kanssa kuuluisan politikon kanssa. Mutta juttua ei julkaista kun keksin sen itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä saunoin kanssa kuuluisan politikon kanssa. Mutta juttua ei julkaista kun keksin sen itse.

        Keksittyä juttua ei voi myydä, mutta tämä kertomus on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä saunoin kanssa kuuluisan politikon kanssa. Mutta juttua ei julkaista kun keksin sen itse.

        Se voi kato olla muidenkin naisten mielikuvitusfantasioiden kohde, kun eivät todellisuudessa saa vaikka kuinka vonkaisivat näiltä herroilta seksiä, koska ovat varattuja ja suoraselkäisiä herrasmiehiä, joilla on hyvin korkeat standardit ja vaatimukset naisia kohtaan sen lisäksi, että ovat uskollisia.


    • Anonyymi

      Putin hyvä, et ole 16-vuotias tyttö.

    • Anonyymi

      Tämmöisiä suunniteltuja juttuja taitaa monet raiskaustapauksetkin olla, jos ei rahaa kiristämällä irtoa niin sitten menköön maine, kunnia, työ. Tässä kuitenkin selkee kuvio, kun rikoksen suunnittelua julkisesti ja vielä neuvojakin kysellen.

    • Anonyymi

      Jos sulla ei ole mitään dokumenttia asiasta , unohda koko juttu.

    • Anonyymi

      Naton Hybridikeskukselta saat parhaat massit mikäli se poliitikko ei vielä ole niiden pihdeissä. Et kai sinä itse ole niiden lähettämä "16-vuotias" houkutuslintu?
      Jos olet oikeasti viaton ja sinulla ei ole vaikutusvaltaista suojelijaa, itsellesi turvallisinta olisi unohtaa koko juttu ja tehdä katoamistemppu, jos osaat.

      • Anonyymi

        Pikemminkin Putinin Venäjän propagandakoneistolta, mutta maan petturuus on äärimmäisen vakava rikos, jota ei anneta anteeksi, eikä siten pitäisi koskaan tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikemminkin Putinin Venäjän propagandakoneistolta, mutta maan petturuus on äärimmäisen vakava rikos, jota ei anneta anteeksi, eikä siten pitäisi koskaan tehdä.

        Vain putte itse saa pitää nuorta tyttöä elinkautisena rakastajattarenaan ja parin lapsen äitinä.
        Voimistelija-tyttö sai valita puten ja Siperian välillä.


    • Anonyymi

      Mä saunoin kuuluisan laulajan kanssa. Otin paljon kuvia kännykällä. Nyt mun pitää saada rajattua itseni kuvista pois. Ihmettelen vain kuinka jouduim kuviin kun oltiin kahdestaan ja otin itse kuvat?

      • Anonyymi

        Sä et oo sit koskaan kuvannut selfieitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et oo sit koskaan kuvannut selfieitä.

        Älä odota köyhältä vanhukselta kohtuuttomia!
        Minä en ole koskaan osannut ottaa selfietä ja
        vielä vähemmän toisen kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä odota köyhältä vanhukselta kohtuuttomia!
        Minä en ole koskaan osannut ottaa selfietä ja
        vielä vähemmän toisen kanssa!

        Miksi sitä juttua ei tule mihinkään lehteen?

        Miksi lehdet ei tee juttuja Suomi24 palstan kirjoituksista?

        Mä saunoin eduskunnan saunassa kansanedustaja miesten kanssa ja saippuoin ne. Otin toisella kädellä selfietä.

        Tuli hyvä tarina mut ei keksittyjä tarinoista lehdet julkaiset, kuten ei aloittajankasn sepustuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitä juttua ei tule mihinkään lehteen?

        Miksi lehdet ei tee juttuja Suomi24 palstan kirjoituksista?

        Mä saunoin eduskunnan saunassa kansanedustaja miesten kanssa ja saippuoin ne. Otin toisella kädellä selfietä.

        Tuli hyvä tarina mut ei keksittyjä tarinoista lehdet julkaiset, kuten ei aloittajankasn sepustuksia.

        Aloittajan kertomus on elettyä elämää ja ehdottoman totuudellinen.


    • Anonyymi

      Seiskaan.

    • Anonyymi

      Seiska on varmaan hyvä ne ei ainakaan yhteen aikaan tainnu kovinkaan hyvin tarkastaa juttujensa toden peräisyyttä kun skandaali otsikot on ne millä lehtiä myydään

      • Anonyymi

        Ei tästä mitään juttua tule kun koko tarina on keksitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tästä mitään juttua tule kun koko tarina on keksitty.

        Mistä sinä sen tiedät? Olen varma siitä, että kertomus on tosi.


    • Anonyymi

      Täällä on tosi tyhmää porukkaa. Ootteko koskaan ottaneet puhelimen takakameralla kuvia jossa olette jonkun kanssa? Siitä ei tartte tulla mua neuvoon.

      • Anonyymi

        Ei kukaan maksa sun mielimuvitus selfiestä latin latia. Kaikillshan on puhelimet täynnä selfietä.

        Et kai usko et joku uskoo sun tarinan???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan maksa sun mielimuvitus selfiestä latin latia. Kaikillshan on puhelimet täynnä selfietä.

        Et kai usko et joku uskoo sun tarinan???

        Minä uskon jokaisen sanan.


    • Anonyymi

      En voi neuvoa sinua, kun ei ole muuta myytävää kuin käytettyjä vaatteita. Kas, kun kroppaani ja sieluani en ole koskaan myynyt!

    • Anonyymi

      Ainoat kunnon saunat löytyy Pattayalta.

    • Anonyymi

      Aloittaja, kirjota seksinovelli erotiikka sivistolle. Ei t Suomi24 palstalla kukaan maksa keksityistä tarinoista.

      • Anonyymi

        Aloitus on kirjoitettu sydänverellä ja taatusti todenmukainen.


    • Anonyymi

      Mahtava elämä sulla edessä kun teet asiasta julkisen.Pääset samaan sarjaan Tukiaisen ja Belorfin yms.kanssa.

      • Anonyymi

        En usko, että kersalla olisi ulkonäköä riittävästi siihen tarvittavaan kiinnostukseen. On joku Pissi-Liisa!


    • Anonyymi

      Siinä iässä tietää jo mihin pystyy. Pystyminen taas on saunanoven takana. Ja saunanoven on rakentanut demareita äänestämään sattunut. Siltikin ne loput on ihan demareita.

    • Anonyymi

      Tervemenoa sitten vain kohukaunottarien, nyk. alkoholistien monenkirjavaan kaartiin. Sääliks käy, joka rupeaa kroppaansa julkisesti myymään. Kas kun kelpaat vain max. 30:een asti. Ja sitten ei töitä eikä miehiä. Paitsi toisia alkkiksia ja hakkaajia.

      • Anonyymi

        Suominainen kelpaisi varmasti vanhempanakin, mutta lihominen ja rupsahtaminen on vääjäämätöntä kun ei osata pitää itsestään huolta pätkääkään.


      • Anonyymi

        Näin on! Pentu selvisi jo nyt kuin koira veräjästä!


    • Anonyymi

      Mielimuvitus tarina, kuvasin ja jouduim kuviin itsekkin. Heh heh

    • Anonyymi

      Ihan laillisen ikäinen oot, ihan turha yrittää hyötyä jotenkin rasiansa levittelystä.

      • Anonyymi

        Jos antaa ilmaiseksi, turhaan jäljikäteen on pyytää maksua.

        Varsinkin jos antaa mielikuvitukselle.


    • Anonyymi

      Kävikö tässä niin että loppui rahat ja sitten tuli idea?

    • Anonyymi

      Kuules, keneltä luulisit saavasi parhaan palkkion? No tottakai siltä julkkikselta jonka kanssa olit saunassa. luulempa että maksaa tonnin jos toisenkin että pidät suusi kiinni! :D Ehtiihän sen Seiskan rahastaa myöhemmin.. ;)

    • Anonyymi

      Olitko ovela kun kaivoit esiin 11.1 tehdyn aloituksen 1.11?

      • Anonyymi

        Päivät sekaisin vai? Korkki kiinni!


    • Anonyymi

      Ja sitten sä heräsit, lue toki Seiskaa, saat elämänohjeita, mut suosittelen, älä noudata.

    • Anonyymi

      Kyllä te demarit olette seksuaalisesti aktiivisia, menkää töihin.

      • Anonyymi

        🙈 noniin taas. On sillä hintansa.


    • Anonyymi

      No niin mä olen nyt jo melkein myynyt sen. Mä soitin siis just äsken lehden toimituksen päivystysnumeroon. Se ei ollut mikään Seiska. Se meni vastaajaan mutta yx toimittaja soitti mulle heti takaisin. Me puhuttiin jo sen verran että se sanoi heti että se on niin kuuma juttu että jos se pitää paikkansa niin ne ei voi ehkä julkaista sitä. Mut ne haluaa kaiken materiaalin jos se on olemassa ja ne ostaa sen multa pois ja sit haastatella mut ja maksaa haastattelupalkkion. Mutta mitään juttua siitä ei välttämättä koskaan tule.

      Joten mä saan siitä rahaa ilman mitään riskiä. Kiitti vaan tyhmistä neuvoista.

      • Anonyymi

        Eli Supo löysi sut jo.


      • Anonyymi

        Kantsii pyytää sitten tarpeeksi, että pääset muuttamaan jonnekin ja vaihtamaan henkilöllisyytesi ja katoamaan.
        Siellä saattaa olla niiden vastapuolen haastattelijoitakin haastattelemassa ja keräämässä tiedot ja sitten ne päättävät mitä sinulle tehdään.

        Eli ihan henkivakuutukseksi kerro aikeistasi jollekin johon luotat, äläkä käytä puhelinta vaan tapaa hänet henk kohtaisesti ja kerro mitä olet tekemässä.
        Mieluiten joku tuttu kuin perheenjäsen tai muu läheinen johon olet usein yhteydessä.

        Se rahanhimossa tehty paljastus ei johda usein mihinkään hyvään.
        Niillä piireillä on kontakteja ja rahaa tehdä melkeinpä mitä vaan, että laske tarkkaan mihin olet lähtemässä ja suunnittele asiat etukäteen äläkä kerro niistä kellekään paitsi yhdelle keneen luotat.

        Todennäköisesti se jolle kerrot jutun, hänen lehden pomolla on jo kontakteja sinne piireihin.
        Katsos kun maailmassa on tietyt tahot soluttautuneet vähän kaikkialle, eli ole varovainen.


      • Anonyymi

        Heh heh. Mielikuvitus juttu joka oli keksitty. Kun kukaan ei uskonut niin piti valhe peittää uudella valheella. Sain rahat mut eivät tee juttua kuitenkaan.

        Kuka uskoo että lehdet maksaa jos eivät tee juttua kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantsii pyytää sitten tarpeeksi, että pääset muuttamaan jonnekin ja vaihtamaan henkilöllisyytesi ja katoamaan.
        Siellä saattaa olla niiden vastapuolen haastattelijoitakin haastattelemassa ja keräämässä tiedot ja sitten ne päättävät mitä sinulle tehdään.

        Eli ihan henkivakuutukseksi kerro aikeistasi jollekin johon luotat, äläkä käytä puhelinta vaan tapaa hänet henk kohtaisesti ja kerro mitä olet tekemässä.
        Mieluiten joku tuttu kuin perheenjäsen tai muu läheinen johon olet usein yhteydessä.

        Se rahanhimossa tehty paljastus ei johda usein mihinkään hyvään.
        Niillä piireillä on kontakteja ja rahaa tehdä melkeinpä mitä vaan, että laske tarkkaan mihin olet lähtemässä ja suunnittele asiat etukäteen äläkä kerro niistä kellekään paitsi yhdelle keneen luotat.

        Todennäköisesti se jolle kerrot jutun, hänen lehden pomolla on jo kontakteja sinne piireihin.
        Katsos kun maailmassa on tietyt tahot soluttautuneet vähän kaikkialle, eli ole varovainen.

        Aloittaja on mies joka on keksinyt koko tarinan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on mies joka on keksinyt koko tarinan.

        Aloittaja on 16v tyttö, joka kertoo omasta kokemastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on mies joka on keksinyt koko tarinan.

        Tai sitten homomies ja ehkä se tunnettu henkilökin oli homomies😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten homomies ja ehkä se tunnettu henkilökin oli homomies😆

        Siten päätyivät samaan aikaan samaan saunaan.
        H-omothan puhuvat kuin jälkeenjääneet tytöt.


    • Anonyymi

      Hieno trolli, 16v muija ei kirjoittais noin.

      • Anonyymi

        Onpas täällä paljon 16v muijien asiantuntijoita. Mä en tunne yhtäkään.


    • Anonyymi

      MV lehti maksaa hyvin tuosta jutusta, paitsi jos kyse on Anosta.

      • Anonyymi

        Ei mikään lehti maksa Suomi24 palstan keksityistä tarinoista.

        Ei kai kukaan oikeasti usko tuota tarinaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mikään lehti maksa Suomi24 palstan keksityistä tarinoista.

        Ei kai kukaan oikeasti usko tuota tarinaa?

        Minä uskon.


    • Anonyymi

      Olen saunonut alasti merkittävän poliittisen vaikuttajan kanssa eikä se jäänyt siihen. Olen 16v tyttö.

      Lehdet ei kiinnostunut mun mielikuvitustarinasta.

      Joten myyn nyt käytettyjä pikkuhousuja käteisellä.

      Sain jo viidet myytyä.

      • Anonyymi

        Olet satusetä ja ketjun aloitus on totta.


      • Anonyymi

        Olet varastanut ne alushousut mitä myyt. Tunnusta pois.


      • Anonyymi

        Seuraavaksi voit alkaa myymään (omia) kuviasi onlyfansissa.


    • Anonyymi

      Rehellisyys maailman perii! Mitenkähän sitä viisautta tulisi tässä soveltaa? Hänen hyväksikäyttönsä ja kuraan polkemisensa on sitten käynnistetty ihan omasta valinnastaan.
      Olikohan ne kiellot ryhtyä paljastuksiin niitä huonoja ohjeita?
      Saahan nähdä, millaista soppaa saunojatar lähti hämmentämään.
      Pata on kovin nokinen. Kuten saunojattaren sielu.

      • Anonyymi

        Tuo soppa on vain mielikuvitusta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo soppa on vain mielikuvitusta...

        Uskon, että kaikki pitää paikkansa.


    • Anonyymi

      Kiitti kaikille lukijoille.

      Aprilia!

      😂😅🤣

      • Anonyymi

        Hyvänen aika! Eilen oli aprillipäivä! Unohdin kokonaan.
        Olen uskonut koko ajan ja ollut ensin huolissani pennusta
        ja sitten vihainen ja sitten surullinen.
        Tosin tuli naurettuakin siinä tunteiden aallokossa.
        Oli tosi ajankohtainen pila, kun ajattelee nuorten arkea.
        Miten vanha olet ja minkä ikäinen?


      • Anonyymi

        Tarina on tosi, päivämäärästä riippumatta. Kaikki kunnia sen kertojalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvänen aika! Eilen oli aprillipäivä! Unohdin kokonaan.
        Olen uskonut koko ajan ja ollut ensin huolissani pennusta
        ja sitten vihainen ja sitten surullinen.
        Tosin tuli naurettuakin siinä tunteiden aallokossa.
        Oli tosi ajankohtainen pila, kun ajattelee nuorten arkea.
        Miten vanha olet ja minkä ikäinen?

        Syökää tilliä.. aprilli päivä on April 1, eli aprili, eli ensimmäinen huhtikuuta ja siitä muistatte sen, kun vain muistatte kuut englanniksi😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syökää tilliä.. aprilli päivä on April 1, eli aprili, eli ensimmäinen huhtikuuta ja siitä muistatte sen, kun vain muistatte kuut englanniksi😉

        Oikeastaan oli huono aprilli-pila, kun kopioit monen politikon arkipäivää. Tuollainen käytös on tyypillistä stressin laukaisua.


    • Anonyymi

      Elämme jännittäviä aikoja. Miten moni poliitikko on jo kaikkivoivan median taskussa?

    • Anonyymi

      Yritä BellinCatia. Olen juuri miettinyt, että minullakin olisi salaista tietoa, jos hinnoista sovitaan.

    • Anonyymi

      Yritä ensi kerralla kirjoitta uskottavampi tarina?

      • Anonyymi

        Minulla on 100% luottamus aloittajan rehellisyyteen. Tarinasta paistaa läpi kertojan vilpittömyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on 100% luottamus aloittajan rehellisyyteen. Tarinasta paistaa läpi kertojan vilpittömyys.

        Tarinasta huokuu hämmentyneen teinitytön hapuileva tyyli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarinasta huokuu hämmentyneen teinitytön hapuileva tyyli.

        Totta.


    • Anonyymi

      Voit myydä kyseisen poliitikon useaan kertaan:

      1) Ensin sen omalle puolueelle, jotta sitä ei julkaistaisi
      2) Sitten iltapäivälehdille, mutta jätä mehevimmät jutut pois
      3) Lopuksi Seiskalle

      Toivottavasti teet omaisuuden näiden ohjeiden avulla.

    • Anonyymi

      Jos ei ollut persu niin persuilla on parhaiten verorahaa tällaisiin. Soita putkoselle.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tännekin sinä pöljä ehdit !


    • Anonyymi

      No jo on, kertomuksen kommenteista näkee, että tämä silmäätekevä poliitikko on tunnistanut itsensä. Herättänyt ystävänsä ja laittanut heidät kirjoittamaan ketjun täyteen kommentteja, joissa tarinan totuudellisuus kiistetään.

      Varma osoitus tarinan todenperäisyydestä on se, kun poliitikko rypistää hätäkakat housuihinsa ja rientää kiistämään kaiken.

      Oi aikoja, oi tapoja!

      • Anonyymi

        A: Silmää tekevä politikkoja ei kirjoita palstalla yötä päivää

        B: Juttu on keksitty

        C: Lehti ei julkaisekkaan juttua


    • Anonyymi

      Jos on valtakunnan tason politikko niin varmaan se 1000 euroa saa helposti. Jos on Sauli Niinistö tai Jussi Halla Aho tai Sanna Marin niin ehkäpä jopa 2000 tuhatta euroa.

      • Anonyymi

        Ryydmanin saunomiset on jo poliisin tutikinnassa joten sieltä tuskin saa mitään rahaa.


    • Anonyymi

      Minä se en ainakaan ollut!Olin kyllä samassa rakennuksessa mutta mulla oli nuorkauppakamarin johdon kanssa palaveri!

    • Anonyymi

      Sattuilua

    • Anonyymi

      Kannattaa ensiksi keksiä uskottavampi tarina.

      • Anonyymi

        Totuus ei pala tulessakaan. Uskon 100% luotettavuudella 16-vuotiaan tytön kertomukseen.

        Se on ainoa mahdollisuus lähestyä tätä kysymystä rationaalisesti.


    • Anonyymi

      Satuilua

      • Anonyymi

        Aloitus on enemmän kuin uskottava, se on osa poliitikon arkipäivän elämää.


    • Anonyymi

      Mutta meidän politiikothan ovat kelpo kansalaisia ja ryhdikkäiksi havaittuja.

    • Anonyymi

      Kyseinen 16-vuotia tyttö mitä todennäköisimmin yksinäinen maalaiskylän änkyräinen, joka haluaa pyörittää skeidaulostuksiaan somessa. Jätetään omaan typeryyteensä.

      • Anonyymi

        Joo, niinpä se on. Ja sanonutkin vielä ha oikeen alasti. Maaseudun pöhelö.


      • Anonyymi

        Olen varma siitä, että 16-vuotias tyttö asuu Espoossa. Mikään muu paikka ei oikein tule kyseeseen.


      • Anonyymi

        Ja sinä juntti olet äsken muuttanut kaupunkiin sieltä yksinäisestä maalaiskylästä. Sellaisia ne vihreiden tiedostavat miehet usein ovat. Omaa junttiuttaan peittääkseen liittyvät heti urbaaniin viherpiipertäjälahkoon.


      • Anonyymi

        Venäläinen kontulasta


    • Anonyymi

      Pelkällä kuvalla ei ole mitään merkitystä, koska kuka tahansa pystyy väärentämään niitä.

    • Anonyymi

      Vuotaisit viemäriin naurettavat hölmöytesi. Kyllä Suomessa on paljon yksinjääneitä yhteiskunnasta tippuneita ...

      • Anonyymi

        Totta. Siinähän sinäkin kirjoittelet.

        Antaisit nyt 16 -vuotiaan avaajan kertoa kokemuksistaan, vaikka se sinua harmittaisikin.


    • Anonyymi

      Mene samaan sairaalaan Johanna Tukiaisen kanssa.
      Siellä hän ja muut vastaavat ovat omien mielikuvitustarinoiden kanssa

      • Anonyymi

        Taas löytyi tietäjä, jolla on ihan omia mielikuvituskavereita. Antakaa nyt 16 -vuotiaan tytön kertoa, mitä hänelle on tapahtunut.


      • Anonyymi

        Kaikki uskontokirjat ja satukirjat arabiasta on tarinoita myös faaraot on satua ei niitä ole.


    • Anonyymi

      Olet fiksu nuori nainen. Kilpailusta tietosi ja myy ne eniten tarjoavalle.

    • Anonyymi

      Kokeile seiskaa.
      Mieti ensin haluatko Tuksu 2.0:ksi.

      • Anonyymi

        Kannustan nuorta kirjoittajaa harkitsemaan esimerkiksi toimittajan työtä. Hänestä tulisi varmasti uusi Jarno Liski.


    • Anonyymi

      Toivottavasti viet asiasi loppuun asti. Poliitikkoja ei saa päästää muita ihmisiä helpommalla.

      • Anonyymi

        Juuri niin!


    • Anonyymi

      Sinun pitää ottaa se, mikä sinulle kuuluu.

      • Anonyymi

        Tsemppiä!


      • Anonyymi

        Ei muuta kuin oppia ettei juopuneita ihmisiä hyväksikäytetä, koska muuten maailmankaikkeus, joka on Jumala karman maailmaan kostaa takaisin niin, että itse tulisit jollain tavalla hyväksikäytetyksi, ei siksi että Jumala olisi paha, vaan koska rakastaa luomiaan olentoja ja haluaa niille parasta ja että oppisivat tällaiset perusasiat ja tavat käyttäytyä, kuten rakastava isä joka rankaisee lastaan vain, koska tahtoo tälle vain parasta ja että tämä oppisi, että vääryydestä *aina* rangaistaan ennemmin tai myöhemmin.


    • Anonyymi

      No jos olet vapaa ehtoisesti niin tehnyt ei kukaan pidä sinua minään. Kasvat aikuiseksi.

      • Anonyymi

        Juu, tommonen on huippupoliitikon arkipäivää. Saunassa 16v kanssa ja kesärataa.


    • Anonyymi

      Miksi eliitin pedofiilirinkejä tulisi suojella?

      • Anonyymi

        Pedofiliahan ei tähän liity mitenkään, nyt ne oikeat termit haltuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pedofiliahan ei tähän liity mitenkään, nyt ne oikeat termit haltuun.

        Sinä voit vetää vitun päähäsi termeinesi.


    • Anonyymi

      Mitä ikinä sä teetkin, muista, loppuun asti meet.

    • Anonyymi

      Kirkko ja Kaupunki on varmaan kiinnostunut. Kysy sieltä. Tai vaihtoehtoisesti Nakke Nakuttaja.

    • Kertomuksesi vaikutta uskottavalta, mutta edes sensaatiolehti ei julkaise juttua, johon ei ole vahvoja todisteita. Jos lehti väittää toisin, kuin tuomioistuin päättää, lehti määrätään maksamaan kovat korvaukset. 🌹👀

      • Anonyymi

        Et kai usko tuota aloitusta? Ihan selvä provo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai usko tuota aloitusta? Ihan selvä provo.

        Totta se on.


    • Anonyymi

      Keksitty tarina, ei uppoa.

      • Anonyymi

        Minusta se vaikuttaa todenmukaiselta.


    • Anonyymi

      Aloittaja on oikealla asialla.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hyvä vinkki.


    • Anonyymi

      Ensin oli poliittinen vaikuttaja, ja myöhemmin totesi olleen joku laulaja.
      Ulf Sundquist oli sekä ROck laulaja että poliitikko. En tosin muista oliko Ulf Sunquist jo kuolleiden kirjoissa.
      Muita poliitikkoja jotka olisivat myös laulajia en tiedä.
      Claes Andersson soitti pianoa, mutta Claes on varmuudella kuollut.
      16 vuotiaan tarinaan jää varteenotettava epäily.
      Saavutettava hyöty saattaa olla riskejä huomattavasti pienempi, joten koska riskien osuus on jättimäinen, antaisin aloittajana jutun jäädä sikseen tällä kertaa.
      Jos tuollaista alaa aloittaja havittelee, ei muuta kuin uudestaan kärkylle ja h*oraamaan lisää.

    • Anonyymi

      Eiks saunassa yleensäkkin saunota alasti,vai saunotko sinä kaapu päällä

    • Anonyymi

      Hesari kuuntelee juttusi mielellään. Eivät maksa mitään mutta tekevät jutun tapauksesta. Panoikäisenä teininä sinulla ei ole juridisia oikeuksia, sinulta on saanut panna silloin vaikka aivot pihalle

    • Anonyymi

      Olen saunonut alasti koirani kanssa eikä silläkään ollut vaatteita.
      Itse olev 65v ja koira vasta 5v.
      Mihin voin ilmoittaa itseni?

      • Anonyymi

        😆😂🤣🤣😂😂


    • Anonyymi

      Olen saunonut alasti merkittävän suomalaisen julkkiksen kanssa. Olen mies.

    • Äitisi kanssa vai?

    • Anonyymi

      Joo mäkin oon kirjoittanut sketsejä ja biisin sanoituksia suomi24selle ennenkuin se olikaan suomi24ljä se oli joku tivoli kun aloitin kirjoittamaan 1996-2010 kirjoitin eräälle kuuluisalle räppärille biisejä miten saan rahat niistä?

    • Anonyymi

      Toivottavasti sait jutun myytyä. Yksi poliitikko vähemmän.

    • Anonyymi

      Minua ei kiinnosta, millä lailla poliitikon saa käpälälautaan. Tärkeintä on, että se ulostetaan pois politiikasta.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe