Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Anteeksi kuin olen ollut ilkeä seurakunnalle

Anonyymi-ap

Saarnaajille sekä vaitolle ja palstan anonyymeille ja satunnaisille vierailijoille jo melkein vuoden päivät täällä suomi24 ssa!

Joskus voidaan sanoa että tarkoitus pyhittää keinot! Siinä voi mennä kyllä liian pitkälle. Olihan nuo viimepäivien viestit jo vähän minunkin leikkisään tai huolettomaan tapaan suhtautua vastuunottamiseen aika yli ampuavia. Kun miettii että pidättäydyn kaikesta vastuusta.

Siitä pahoittelut. Kaikella nöyryydellä. Oikeasti lupaan vuodattaa kyyneleen jos rukoilette katumisen armoa.

Mutta en mä tollasta enää laita! Ku ihmisiä ollaan kaikki erehtyväisiä ja epäonnistuneita. Kuka täällä täydellinen olisi paitsi mun isoveli.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä on kyllä sellanen äijä kanssa vois käydä ajaa seinästä läpi autolla.

      Niin siis pahoittelen olette jo varmaan ymmärtäneetkin että keskustelette hieman latvasta lahon ihmisen kanssa joten varmasti jaksatte antaa anteeksi.

      En mä enempää teitä kiusaa. Näillä näkymin.

      Jumalanrauhaa!

    • Anonyymi

      Oikeesti kaduin äsken. Sain katumisen armon niin sanotusti vaikka kyyneleitä ei tullut kuin 10-15 kappaletta. Mutta niin uskon että Herra lukee kaikki kyyneleet ja kostaa niille ketkä eiku hetkinen. Tota siis. Mitenhän se menikään. ? Siis varmaan antaa anteeksi minulle. Niin uskon että koska sain katumisen armon niin sain jo kaikki anteeksi. Ei tarvi vaiton erikseen todistaa!

    • Anonyymi

      No miten on vaito , hitsari, mäntti sanaa käyttävä mies, todistatko minulle vielä synnit anteeksi?

    • Anonyymi

      Ilm.21:2-3 Ja pyhän kaupungin uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvat alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsiain, miehellensä kaunistettu. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa.

    • Anonyymi

      Kirjailija, juokko nää keskikaljaa iltaisin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      87
      2305
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      51
      1997
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      89
      1837
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1432
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1390
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1351
    Aihe