Anteeksi kuin olen ollut ilkeä seurakunnalle

Anonyymi-ap

Saarnaajille sekä vaitolle ja palstan anonyymeille ja satunnaisille vierailijoille jo melkein vuoden päivät täällä suomi24 ssa!

Joskus voidaan sanoa että tarkoitus pyhittää keinot! Siinä voi mennä kyllä liian pitkälle. Olihan nuo viimepäivien viestit jo vähän minunkin leikkisään tai huolettomaan tapaan suhtautua vastuunottamiseen aika yli ampuavia. Kun miettii että pidättäydyn kaikesta vastuusta.

Siitä pahoittelut. Kaikella nöyryydellä. Oikeasti lupaan vuodattaa kyyneleen jos rukoilette katumisen armoa.

Mutta en mä tollasta enää laita! Ku ihmisiä ollaan kaikki erehtyväisiä ja epäonnistuneita. Kuka täällä täydellinen olisi paitsi mun isoveli.

5

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinä on kyllä sellanen äijä kanssa vois käydä ajaa seinästä läpi autolla.

Niin siis pahoittelen olette jo varmaan ymmärtäneetkin että keskustelette hieman latvasta lahon ihmisen kanssa joten varmasti jaksatte antaa anteeksi.

En mä enempää teitä kiusaa. Näillä näkymin.

Jumalanrauhaa!

• Anonyymi

Oikeesti kaduin äsken. Sain katumisen armon niin sanotusti vaikka kyyneleitä ei tullut kuin 10-15 kappaletta. Mutta niin uskon että Herra lukee kaikki kyyneleet ja kostaa niille ketkä eiku hetkinen. Tota siis. Mitenhän se menikään. ? Siis varmaan antaa anteeksi minulle. Niin uskon että koska sain katumisen armon niin sain jo kaikki anteeksi. Ei tarvi vaiton erikseen todistaa!

• Anonyymi

No miten on vaito , hitsari, mäntti sanaa käyttävä mies, todistatko minulle vielä synnit anteeksi?

• Anonyymi

Ilm.21:2-3 Ja pyhän kaupungin uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvat alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsiain, miehellensä kaunistettu. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa.

• Anonyymi

Kirjailija, juokko nää keskikaljaa iltaisin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      72
      4128
    2. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      57
      3813
    3. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      52
      2354
    4. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      44
      2151
    5. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      36
      1925
    6. Oliko kiihkeä

ensimmäinen yö?
      Ikävä
      49
      1829
    7. 99
      1626
    8. Kummallista

Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?
      Sinkut
      55
      1603
    9. Miltä meidän

Riidat näyttäisi ja mistä niitä voisi tulla?
      Ikävä
      48
      1592
    10. Ikävä Jii.

Toivotko vielä näkemistä?
      Ikävä
      57
      1463
    Aihe