Tänne voisi laittaa paikallisten "tummien" toilailuita? Ovatko mainettaan parempia vai meneekö rötöstelyjen puolelle touhut etupäässä?
paikalliset tummat
7
1076
Vastaukset
- Anonyymi
Onko niitä enää täällä?
- Anonyymi
Ainakin Siulakaarteella on jonkilainen esiintymä
- Anonyymi
Pakolaisia on katukuvassa paljon enemmäm kuin kanttihousuja
- Anonyymi
Loppuuko sivuston serveriltä tallennustila jos aletaan ruotia rahtihameosaston toilailuja? Niistä saisi romaanin... :)
- Anonyymi
Menehän itkemään isännöitsijälle täältä!
- Anonyymi
Kovia työmiehiä ovat
- Anonyymi
Moni raatanut itsensä jo lapsena/nuorena itsensä niin huonoon kuntoon, että joutuvat heti täysi-ikäisyyden saavutettuaan työkyvyttömyyseläkkeelle. Moni vielä joutunut tekemään terveydelle haitallisia töitä, ns. hämärähommia, mikä ei tee näkökyvylle hyvää? Siksi joskus vaikeuksia erottaa omaa omaisuuttaan muiden omaisuudesta, mutta sehän on äskeisen kertomani perusteella ymmärrettävää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398