Hauska tulevaisuutta.

Anonyymi-ap

Sehän on selvää, kokoomukselaiset maksaa ylivoimaisesti eniten veroja tavalla tai toisella. Vähiten vasurit.. Onko mitään suurinpiirtein arvioita olemassa.. Minkä verran kunkin puolueen kannattajat maksaa veroja prosenteissa.

7

81

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koin syömät kommarit ei maksa veroja. Kovasti ovat toisille tuputtamassa lisää veroja.

    • Anonyymi

      Jos kaikki olisivat tyypillisiä kokkareita, ylempiä keskustalaisia tai oikean laidan demareita niin suomen väkiluku olisi 3,5 miljoonaa ja maassa olisi kolme miljoonaa erillaista yhteiskuntajärjestelmää eikä mitään lakeja perustuslain yläpuolella. Tuossa asiassa on hyviä puolia mutta.ne ei sovi nykyiseen maailmaan. Jos me nykyiset ihmiset tajuttaisiin oikein, niin sadan vuoden päästä maailma voisi olla tälläinen omilla pärjäävien maailma.

    • Anonyymi

      Jo 5300eur/kk tulot riittää isoimpaan tulodesiiliin (ylin 10%) pääsemiseksi. Kaikki kokoomuslaiset tuskin pääsee siihen. Muutenkin verojenmaksu on vajaata, koska valtio velkaantuu holtitonta tahtia.

      • Anonyymi

        Ei välttämättä verojen maksu vaan holtiton rahan jakaminen


    • Anonyymi

      Tuossa oli jo keskustelua erilaisista yhteiskuntajärjestelmistä. Itse teen tilipäivänä tilisiirron itselleni. Ostan osakkeita eri yrityksistä heti samana päivänä, kun saan palkan.

      "maksa ensin itsellesi". Tämä unohtuu monelta. Kukaan ei tee näitä toimenpiteitä puolestasi, vaan olet itse vastuussa tästä toiminnasta. Tätä ei missään opeteta, eikä varsinkaan sijoittamista, tai koron-korkoa siinä määrin, missä se olisi tarpeellista.

      Vasemmistolaisuuteen kuuluu yhteisvastuun hehkuttaminen, ainoa vaan, että vasemmisto itse ei pysty ottamaan vastuuta juuri mistään, he eivät pysty maksamaan unelmayhteiskuntansa kuluja ollenkaan.

      Verorahoille saa hyvän vastineen tiettyyn pisteeseen asti, mutta kun maksettua tuloveroa alkaa olla kunnolla, maksat 2eur siitä, että saat euron. Veroilla koetetaan tasapäistää ihmisiä, kun todellinen työn arvo ja tuotto vaihtelee niin paljon.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Noista linkeistä näkee hyvin, että kaikkiin yhteiskunnan ongelmiin tarjotaan ratkaisuksi kommunismia ja yhteisvastuun lisäämistä. Kaikki ongelmat on vasurin mielestä kommunismilla ratkaistavissa.

        Ennenvanhaan tuotannontekijätuloista Suomi sai leipänsä, nyt tulonsiirroista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe