Onkohan täällä rakkaushuijareita

🙄🕚☕ Hyvä kun niistä puhutaan uutisissa. Saisi lapset vahtia mummojaan vähän paremmin, ettei heitä miten vaan pystytä huijaamaan. Tietyn ikäluokan ihmiset ovat liian hyväuskoisia.

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On varmasti, eri asia sitten miten menee läpi😄

• Mulle tulee facebookkiin ulkomailta maireita ystäväpyyntöjä. Kaikki menee samointein roskiin. Facebook on vain sukulaisille.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Mulle tulee facebookkiin ulkomailta maireita ystäväpyyntöjä. Kaikki menee samointein roskiin. Facebook on vain sukulaisille.

Mulle tulee Instaan..todellista suhdetta etsivät ym.👩‍🦰

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en käytä Instaa vaikka mulla on tunnus sinne. Tutustun ihmisiin mieluummin ruudun tällä puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niisä on hyvä käyttää omaa harkintaa sielläkin on joukossa aidostikin niitä jotka hakevat si oikeaa niin sanotusti

• On niitä nykyisin nuo deittipalvelut pullollaan.

• Ja somessa myös. Voi tulla yhteydenottoja vaikka keltä. Aina ne on ulkomaalaisia.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Ja somessa myös. Voi tulla yhteydenottoja vaikka keltä. Aina ne on ulkomaalaisia.

Vieläkin tulee puhelimeen joskus Afrikan suunnalta tekstareita miljoonaperinnöstä jonka saa jos lähettää rahaa ensin sinnepäin. 😄

• lounas.ajatus kirjoitti:

Vieläkin tulee puhelimeen joskus Afrikan suunnalta tekstareita miljoonaperinnöstä jonka saa jos lähettää rahaa ensin sinnepäin. 😄

Joo se on hämmentävää, miten nuo ei koskaan lopu. Vanha email huijauskin on voimissaan, missä kirjeenvaihdon jälkeen aletaan pyytämään lentolippuihin rahaa... Ei niiltä keinot lopu kesken.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ja somessa myös. Voi tulla yhteydenottoja vaikka keltä. Aina ne on ulkomaalaisia.

Pitäisikö seurata sitä omaa somen käyttöä

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Niitä tuli joskus johonkin sähköpostiin kun noita aikuisviihde ja vastaavia sivuja tartti selata sähköpostilla monasti joutu luomaan uuden sähköpostin kui ei muistanu aiemman tunnuksia mu niistä ny normijärjellä miettien pitäs jo itsekin huomata helpostikin et ne on kusetusta

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Joo se on hämmentävää, miten nuo ei koskaan lopu. Vanha email huijauskin on voimissaan, missä kirjeenvaihdon jälkeen aletaan pyytämään lentolippuihin rahaa... Ei niiltä keinot lopu kesken.

Eipä ne monasti meinaa suomalaisilta huijareiltakaan loppua keinot kesken ennen kuun on rahat loppu eikä pysty lahjomaan enään

• Anonyymi

En oo onneksi somealustoilla. Ulkomailta tulevat soitot ovat lisääntyneet, sitä ihmetellyt. Niissä ehkä samansuuntainen ilmiö. Siksi en halua palstoillakaan klikkailla juuri mitään linkkiä.

• Silloin kun mulla oli luukkuposti niin sinne tuli paljon esim. Viakara mainoksia jos oli käynyt ulkomaisilla sivuilla. Gmail on onneksi siistimpi ja tulevat mainokset menevät omaan kansioonsa.

Se oli kyllä outoa että väliviivaa ei voinut laittaa gmail tunnukseen. Täytyyhän niitä väliviivallisia nimiä olla muuallakin kuin Suomessa.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Silloin kun mulla oli luukkuposti niin sinne tuli paljon esim. Viakara mainoksia jos oli käynyt ulkomaisilla sivuilla. Gmail on onneksi siistimpi ja tulevat mainokset menevät omaan kansioonsa.

Se oli kyllä outoa että väliviivaa ei voinut laittaa gmail tunnukseen. Täytyyhän niitä väliviivallisia nimiä olla muuallakin kuin Suomessa.

Yhtä lailla Outlookiin ja G-mailiin tulee mainosta ettei sen puoleen voi mitään paremmaksi sanoa.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Silloin kun mulla oli luukkuposti niin sinne tuli paljon esim. Viakara mainoksia jos oli käynyt ulkomaisilla sivuilla. Gmail on onneksi siistimpi ja tulevat mainokset menevät omaan kansioonsa.

Ei välttis ole kun monessa maassa se väliviiva käsitetään miinuksena

• Anonyymi

Mä en ole itse ulkomailta tulleihin puheluihin edes vastannu kun ole koskaan saksan satamaa pidemmällä käyny silloikin pojan äidin kanssa haettiin kaks akitaa sieltä yks piti hakea mu uroksen myyjä osin vähä niin kui pakko myi nartun mukaan ja melko pian oivalsin miksi oli melko vaativa narttu

• Anonyymi kirjoitti:

Yhtä lailla Outlookiin ja G-mailiin tulee mainosta ettei sen puoleen voi mitään paremmaksi sanoa.

Ei mulle gmailiin tule mainoksia, kuin niiltä sivuilta mihin olen kirjautunut tai tilannut joskus jotakin. Lisäksi ne menevät eri kansioon, mistä ne on helppo putsata valitsemalla kaikki ja poista.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en ole itse ulkomailta tulleihin puheluihin edes vastannu kun ole koskaan saksan satamaa pidemmällä käyny silloikin pojan äidin kanssa haettiin kaks akitaa sieltä yks piti hakea mu uroksen myyjä osin vähä niin kui pakko myi nartun mukaan ja melko pian oivalsin miksi oli melko vaativa narttu

Ulkomailta tulleisiin puheluihin ei kannatakaan vastata, kun ne voivat olla maksullisia. Voi tulla isokin lasku perään.

• Anonyymi

Monesti he ovat vain yksinäisiä ja kaipaavat sukulaisiaan monelta kun on se puoliso menehtynyt kenen kanssa keskustella ja joka heitä kuunteli ja keskusteli heidän kanssaan

• Näin uutisissakin sanottiin, että uhrit ovat yksinäisiä. Kiinnitin vaan huomiota lukumäärään, joka oli 500 huijattua vuodessa. Plus tietysti ne, jotka eivät kehtaa ilmoittaa mihinkään tulleensa huijatuksi. Ja tapahtuuhan sitä huijausta paremmillekin ihmisille. Vesa Keskiseltäkin afrikkalainen "prinsessa" huijasi mersun ja sitä ihan telkkarissakin etsittiin Jetin toimesta.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3583
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2214
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1865
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1609
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1548
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      15
      1545
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1407
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1277
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1255
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1212
    Aihe