Onkohan täällä rakkaushuijareita

🙄🕚☕ Hyvä kun niistä puhutaan uutisissa. Saisi lapset vahtia mummojaan vähän paremmin, ettei heitä miten vaan pystytä huijaamaan. Tietyn ikäluokan ihmiset ovat liian hyväuskoisia.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On varmasti, eri asia sitten miten menee läpi😄

      • Mulle tulee facebookkiin ulkomailta maireita ystäväpyyntöjä. Kaikki menee samointein roskiin. Facebook on vain sukulaisille.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mulle tulee facebookkiin ulkomailta maireita ystäväpyyntöjä. Kaikki menee samointein roskiin. Facebook on vain sukulaisille.

        Mulle tulee Instaan..todellista suhdetta etsivät ym.👩‍🦰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tulee Instaan..todellista suhdetta etsivät ym.👩‍🦰

        Mä en käytä Instaa vaikka mulla on tunnus sinne. Tutustun ihmisiin mieluummin ruudun tällä puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tulee Instaan..todellista suhdetta etsivät ym.👩‍🦰

        Niisä on hyvä käyttää omaa harkintaa sielläkin on joukossa aidostikin niitä jotka hakevat si oikeaa niin sanotusti


    • On niitä nykyisin nuo deittipalvelut pullollaan.

      • Ja somessa myös. Voi tulla yhteydenottoja vaikka keltä. Aina ne on ulkomaalaisia.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja somessa myös. Voi tulla yhteydenottoja vaikka keltä. Aina ne on ulkomaalaisia.

        Vieläkin tulee puhelimeen joskus Afrikan suunnalta tekstareita miljoonaperinnöstä jonka saa jos lähettää rahaa ensin sinnepäin. 😄


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Vieläkin tulee puhelimeen joskus Afrikan suunnalta tekstareita miljoonaperinnöstä jonka saa jos lähettää rahaa ensin sinnepäin. 😄

        Joo se on hämmentävää, miten nuo ei koskaan lopu. Vanha email huijauskin on voimissaan, missä kirjeenvaihdon jälkeen aletaan pyytämään lentolippuihin rahaa... Ei niiltä keinot lopu kesken.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja somessa myös. Voi tulla yhteydenottoja vaikka keltä. Aina ne on ulkomaalaisia.

        Pitäisikö seurata sitä omaa somen käyttöä


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Vieläkin tulee puhelimeen joskus Afrikan suunnalta tekstareita miljoonaperinnöstä jonka saa jos lähettää rahaa ensin sinnepäin. 😄

        Niitä tuli joskus johonkin sähköpostiin kun noita aikuisviihde ja vastaavia sivuja tartti selata sähköpostilla monasti joutu luomaan uuden sähköpostin kui ei muistanu aiemman tunnuksia mu niistä ny normijärjellä miettien pitäs jo itsekin huomata helpostikin et ne on kusetusta


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo se on hämmentävää, miten nuo ei koskaan lopu. Vanha email huijauskin on voimissaan, missä kirjeenvaihdon jälkeen aletaan pyytämään lentolippuihin rahaa... Ei niiltä keinot lopu kesken.

        Eipä ne monasti meinaa suomalaisilta huijareiltakaan loppua keinot kesken ennen kuun on rahat loppu eikä pysty lahjomaan enään


    • Anonyymi

      En oo onneksi somealustoilla. Ulkomailta tulevat soitot ovat lisääntyneet, sitä ihmetellyt. Niissä ehkä samansuuntainen ilmiö. Siksi en halua palstoillakaan klikkailla juuri mitään linkkiä.

      • Silloin kun mulla oli luukkuposti niin sinne tuli paljon esim. Viakara mainoksia jos oli käynyt ulkomaisilla sivuilla. Gmail on onneksi siistimpi ja tulevat mainokset menevät omaan kansioonsa.

        Se oli kyllä outoa että väliviivaa ei voinut laittaa gmail tunnukseen. Täytyyhän niitä väliviivallisia nimiä olla muuallakin kuin Suomessa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Silloin kun mulla oli luukkuposti niin sinne tuli paljon esim. Viakara mainoksia jos oli käynyt ulkomaisilla sivuilla. Gmail on onneksi siistimpi ja tulevat mainokset menevät omaan kansioonsa.

        Se oli kyllä outoa että väliviivaa ei voinut laittaa gmail tunnukseen. Täytyyhän niitä väliviivallisia nimiä olla muuallakin kuin Suomessa.

        Yhtä lailla Outlookiin ja G-mailiin tulee mainosta ettei sen puoleen voi mitään paremmaksi sanoa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Silloin kun mulla oli luukkuposti niin sinne tuli paljon esim. Viakara mainoksia jos oli käynyt ulkomaisilla sivuilla. Gmail on onneksi siistimpi ja tulevat mainokset menevät omaan kansioonsa.

        Se oli kyllä outoa että väliviivaa ei voinut laittaa gmail tunnukseen. Täytyyhän niitä väliviivallisia nimiä olla muuallakin kuin Suomessa.

        Ei välttis ole kun monessa maassa se väliviiva käsitetään miinuksena


      • Anonyymi

        Mä en ole itse ulkomailta tulleihin puheluihin edes vastannu kun ole koskaan saksan satamaa pidemmällä käyny silloikin pojan äidin kanssa haettiin kaks akitaa sieltä yks piti hakea mu uroksen myyjä osin vähä niin kui pakko myi nartun mukaan ja melko pian oivalsin miksi oli melko vaativa narttu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä lailla Outlookiin ja G-mailiin tulee mainosta ettei sen puoleen voi mitään paremmaksi sanoa.

        Ei mulle gmailiin tule mainoksia, kuin niiltä sivuilta mihin olen kirjautunut tai tilannut joskus jotakin. Lisäksi ne menevät eri kansioon, mistä ne on helppo putsata valitsemalla kaikki ja poista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ole itse ulkomailta tulleihin puheluihin edes vastannu kun ole koskaan saksan satamaa pidemmällä käyny silloikin pojan äidin kanssa haettiin kaks akitaa sieltä yks piti hakea mu uroksen myyjä osin vähä niin kui pakko myi nartun mukaan ja melko pian oivalsin miksi oli melko vaativa narttu

        Ulkomailta tulleisiin puheluihin ei kannatakaan vastata, kun ne voivat olla maksullisia. Voi tulla isokin lasku perään.


    • Anonyymi

      Monesti he ovat vain yksinäisiä ja kaipaavat sukulaisiaan monelta kun on se puoliso menehtynyt kenen kanssa keskustella ja joka heitä kuunteli ja keskusteli heidän kanssaan

      • Näin uutisissakin sanottiin, että uhrit ovat yksinäisiä. Kiinnitin vaan huomiota lukumäärään, joka oli 500 huijattua vuodessa. Plus tietysti ne, jotka eivät kehtaa ilmoittaa mihinkään tulleensa huijatuksi. Ja tapahtuuhan sitä huijausta paremmillekin ihmisille. Vesa Keskiseltäkin afrikkalainen "prinsessa" huijasi mersun ja sitä ihan telkkarissakin etsittiin Jetin toimesta.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      140
      2020
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      171
      1220
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1137
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      167
      994
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      911
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      850
    7. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      849
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      804
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      770
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      117
      688
    Aihe