Tässä esimerkki Lidlin hinnoittelutavasta

Anonyymi-ap

175

3677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lidlissä on käänteinen logiikka, hintalappua pitää etsiä tuotteen yläpuolelta.

      • Anonyymi

        Harhaanjohtava tuo on, ei missään muualla ole moista.


      • Anonyymi

        K-marketin logiikassa hintalapussa on nuoli alaspäin jos tuote löytyy alemmalta hyllyltä. Jos nuolta ei ole, tuote löytyy hintalapun hyllyltä. Usein vain tuo nuoli puuttuu ja pitää luottaa pelkkään tuotteen nimeen, joka hintalappuun on kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaanjohtava tuo on, ei missään muualla ole moista.

        EI vaan Suomessa asia on eritavalla, muualla maailmassa se on oikein


      • Anonyymi

        Lidl on nostanut hintoja niin paljon, että kannattanee käydä jatkossa pää-asiassa Prismassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K-marketin logiikassa hintalapussa on nuoli alaspäin jos tuote löytyy alemmalta hyllyltä. Jos nuolta ei ole, tuote löytyy hintalapun hyllyltä. Usein vain tuo nuoli puuttuu ja pitää luottaa pelkkään tuotteen nimeen, joka hintalappuun on kirjoitettu.

        K ja citymarketissa kaikki on kolmekertaa kalliimpaa olipa se hintalappu sitten missä hyvänsä,no itse en ole näissä kaupoissa käynyt enää vuosiin enkä mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidl on nostanut hintoja niin paljon, että kannattanee käydä jatkossa pää-asiassa Prismassa!

        Lidl on silti edullinen kun vertaa näitä kahta eli K ja S ryhmää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K ja citymarketissa kaikki on kolmekertaa kalliimpaa olipa se hintalappu sitten missä hyvänsä,no itse en ole näissä kaupoissa käynyt enää vuosiin enkä mene.

        Mutta k marketissa voi olla tarkoituksia silloin kannattaa ostaa enemmän kerralla jos söilykettä juustoa piimää jogurttia tai makkaraa. Joskus on tarjouksia kasvikset ja hedelmät. Sokos myy kakkoslaatua virosta Venäjältä Kiinasta. Myös Lindex vetää pohjat kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta k marketissa voi olla tarkoituksia silloin kannattaa ostaa enemmän kerralla jos söilykettä juustoa piimää jogurttia tai makkaraa. Joskus on tarjouksia kasvikset ja hedelmät. Sokos myy kakkoslaatua virosta Venäjältä Kiinasta. Myös Lindex vetää pohjat kyllä.

        Mitä venäläisiä tuotteita on Sokoksessa myynnissä? Taidat valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K ja citymarketissa kaikki on kolmekertaa kalliimpaa olipa se hintalappu sitten missä hyvänsä,no itse en ole näissä kaupoissa käynyt enää vuosiin enkä mene.

        Ei muuten ole enää Citymarket kalliimpi. Kaikkein kallein kauppa on S-Market, joita on myös joka kylässä Tarjoukset S-Marketissa vähäisiä. Halpuuttaminen on haihtunut savuna ilmaan ja "kissakin sen tietää". CM:n tarjoukset mittavan kattavia. Lidl on nostanut melkoisesti hintoja ja CM jo monen tuotteen vertailussa edullisempi. Tuon myynti kuitenkin laskenut 7 % ja siirrytty edullisempi ruokiin ja tekemään kotona "soppaa". Kyllä se kulutus laskee, kun kaikki nousee. Ei vaan osteta mitään turhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidl on silti edullinen kun vertaa näitä kahta eli K ja S ryhmää

        Ähäkutti. Teimme talouden kurssilla tehtävän jossa katsottiin mitä ostoskori maksaa missäkin kaupassa. Itse halusin mennä Lidliin koska tiesin että se on halvin. No, nykyään käyn S-marketissa.


      • Anonyymi

        Tarkoituksellista harhaanjohtamista. Jos asiaa tutkii yhtään sen tarkemmin huomaa äkkiä, että kaikki tuotteet Lidlissä on aseteltu samalla tavalla, missä kallista tuotetta mainostetaan harhaanjohtavasti halvemman tuotteen hinnalla. Harva niitä hintoja enää siinä kassalla muiden ostosten lomassa sen tarkemmin mieti.

        K- ja S-kaupoissa käytetään hyllyissä perinteisempää mallia, eli kalliimmat tuotteet on kuluttajan silmien korkeudella. Kaupan omat brändit, tai muutoin pienemmän katteen tuotteet sijoitetaan lähemmäs lattiaa.

        Molemmissa tyyleissä kyse on myynnin edistämisestä, mutta toinen on kuluttajan ohjailua, kun taas toinen kuluttajan harhaanjohtamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidl on silti edullinen kun vertaa näitä kahta eli K ja S ryhmää

        Miltä osin? Milloin olet viimeksi vertaillut hintoja?

        Varmaa on ainoastaan se, että K-ketju on ässää ja lidliä kalliimpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoituksellista harhaanjohtamista. Jos asiaa tutkii yhtään sen tarkemmin huomaa äkkiä, että kaikki tuotteet Lidlissä on aseteltu samalla tavalla, missä kallista tuotetta mainostetaan harhaanjohtavasti halvemman tuotteen hinnalla. Harva niitä hintoja enää siinä kassalla muiden ostosten lomassa sen tarkemmin mieti.

        K- ja S-kaupoissa käytetään hyllyissä perinteisempää mallia, eli kalliimmat tuotteet on kuluttajan silmien korkeudella. Kaupan omat brändit, tai muutoin pienemmän katteen tuotteet sijoitetaan lähemmäs lattiaa.

        Molemmissa tyyleissä kyse on myynnin edistämisestä, mutta toinen on kuluttajan ohjailua, kun taas toinen kuluttajan harhaanjohtamista.

        Toinen taktiikka mitä olen huomannut lidlin käyttävän on halpa tuote, mikä on aina loppu. Vierestä kyllä löytyy vastaavaa tuotetta hieman kalliimmalla hinnalla vaikka kuinka paljon.

        Härskeintä tämä on saman tuotteen eri pakkauskokojen välillä: tuotteen pienemmän pakkauskoon kilohinta on halvempi, mutta itse tuote aina loppu. Isompaa pakkauskokoa löytyy aina, mutta kallimmalla kilohinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidl on silti edullinen kun vertaa näitä kahta eli K ja S ryhmää

        Lähden kun huomenna Eurajoki ja merkkadoonaan siellä vielä halvempaa kierrän kaukaa kalliit mini marketit voin 1.5 e lasipullo saa ja hyvä laatu ei halvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K ja citymarketissa kaikki on kolmekertaa kalliimpaa olipa se hintalappu sitten missä hyvänsä,no itse en ole näissä kaupoissa käynyt enää vuosiin enkä mene.

        Vaikka K-hintalappu olisi ylösalaisin, niin hinta on hillittömän korkea. K-lisä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen taktiikka mitä olen huomannut lidlin käyttävän on halpa tuote, mikä on aina loppu. Vierestä kyllä löytyy vastaavaa tuotetta hieman kalliimmalla hinnalla vaikka kuinka paljon.

        Härskeintä tämä on saman tuotteen eri pakkauskokojen välillä: tuotteen pienemmän pakkauskoon kilohinta on halvempi, mutta itse tuote aina loppu. Isompaa pakkauskokoa löytyy aina, mutta kallimmalla kilohinnalla.

        Tarjoustuotteissa aina lukee ERÄ ja tuoi erä on niin pieni, että se loppuu heti .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidl on silti edullinen kun vertaa näitä kahta eli K ja S ryhmää

        Prismat ovat halvempia kuin lidlit, hyväksyit sitä tosiasiaa tai et.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidl on nostanut hintoja niin paljon, että kannattanee käydä jatkossa pää-asiassa Prismassa!

        Pakkohan se on nostaa hintoja kun ainakin täällä Espoossa Karakallion Lidlissä sähköautoilijat saavat ladata autoaan muiden asiakkaiden maksaessa tuotteiden hinnankorotuksina autojen lataussähköt !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidl on nostanut hintoja niin paljon, että kannattanee käydä jatkossa pää-asiassa Prismassa!

        Olen todennut saman että Prisma on kiristänyt kilpailua vaikka löysin kyllä päinvastaisenkin hinnan kun oli kolminkertainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka K-hintalappu olisi ylösalaisin, niin hinta on hillittömän korkea. K-lisä !

        Paras on kun hintalapun hinta kassalla on vielä 1 euron korkeampi. Himassa katot kauppalapua ja houomaat kusetuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K ja citymarketissa kaikki on kolmekertaa kalliimpaa olipa se hintalappu sitten missä hyvänsä,no itse en ole näissä kaupoissa käynyt enää vuosiin enkä mene.

        Ja just helsingin halvin ostoskori Citymarket Ruoholahti. Herätkää nyt siitä osuuskaupan parhaudesta😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä osin? Milloin olet viimeksi vertaillut hintoja?

        Varmaa on ainoastaan se, että K-ketju on ässää ja lidliä kalliimpi.

        Ei pidä paikkaansa. Herää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen taktiikka mitä olen huomannut lidlin käyttävän on halpa tuote, mikä on aina loppu. Vierestä kyllä löytyy vastaavaa tuotetta hieman kalliimmalla hinnalla vaikka kuinka paljon.

        Härskeintä tämä on saman tuotteen eri pakkauskokojen välillä: tuotteen pienemmän pakkauskoon kilohinta on halvempi, mutta itse tuote aina loppu. Isompaa pakkauskokoa löytyy aina, mutta kallimmalla kilohinnalla.

        Aika usein isomman pakkauksen kilohinta on halvempi, taidat olla oikeasti tyhmä tekemään mitään vertailua. Sen kilo ja litrahinta ym. voi itsekin laskea, mutta moni ei osaa. Täällä valittaa ne joilla on aikaa valittaa kaikesta, oma työ on paskaa, elämä vituttaa ja luullaan että sitä kaupan työntekijää oikeasti vittu kiinnostaa onko se hintalappu oikeassa vai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjoustuotteissa aina lukee ERÄ ja tuoi erä on niin pieni, että se loppuu heti .

        Erä kuin erä! Mikään laki ei velvoita erän suuruutta kertomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prismat ovat halvempia kuin lidlit, hyväksyit sitä tosiasiaa tai et.

        No ei kyllä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten ole enää Citymarket kalliimpi. Kaikkein kallein kauppa on S-Market, joita on myös joka kylässä Tarjoukset S-Marketissa vähäisiä. Halpuuttaminen on haihtunut savuna ilmaan ja "kissakin sen tietää". CM:n tarjoukset mittavan kattavia. Lidl on nostanut melkoisesti hintoja ja CM jo monen tuotteen vertailussa edullisempi. Tuon myynti kuitenkin laskenut 7 % ja siirrytty edullisempi ruokiin ja tekemään kotona "soppaa". Kyllä se kulutus laskee, kun kaikki nousee. Ei vaan osteta mitään turhaa.

        Jumbon Prisma halpa ja laaja valikoima


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjoustuotteissa aina lukee ERÄ ja tuoi erä on niin pieni, että se loppuu heti .

        Huomenna merkjacadoonssn
        Viini 1 5 e

        Kalja 20 c

        Broilerr 1/3 suomen riisto hinnasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K-marketin logiikassa hintalapussa on nuoli alaspäin jos tuote löytyy alemmalta hyllyltä. Jos nuolta ei ole, tuote löytyy hintalapun hyllyltä. Usein vain tuo nuoli puuttuu ja pitää luottaa pelkkään tuotteen nimeen, joka hintalappuun on kirjoitettu.

        Lidl on saksalainen ja jos he valitsevat, että hinta esitetään tuotteen yläpuolella, kun muut kaupat ovat valinneet hintalapun alapuolelle, niin tuottakko sen muistaminen suuria vaikeuksia?
        Silloin on parasta käydä kaupoissa, joissa hintalapun paikka miellyttää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidl on nostanut hintoja niin paljon, että kannattanee käydä jatkossa pää-asiassa Prismassa!

        Niin, Lidl ei jäänyt samoihin halpoihin hintoihin, kuin oli ennen.
        Käy niissä kaupoissa, joiden hinnan kohotuksia katsot läpi sormien!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen taktiikka mitä olen huomannut lidlin käyttävän on halpa tuote, mikä on aina loppu. Vierestä kyllä löytyy vastaavaa tuotetta hieman kalliimmalla hinnalla vaikka kuinka paljon.

        Härskeintä tämä on saman tuotteen eri pakkauskokojen välillä: tuotteen pienemmän pakkauskoon kilohinta on halvempi, mutta itse tuote aina loppu. Isompaa pakkauskokoa löytyy aina, mutta kallimmalla kilohinnalla.

        Lisäksi tarjoustuotteet ovat usein loppu, kun kauppa on ollut auki alle puoli tuntia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika usein isomman pakkauksen kilohinta on halvempi, taidat olla oikeasti tyhmä tekemään mitään vertailua. Sen kilo ja litrahinta ym. voi itsekin laskea, mutta moni ei osaa. Täällä valittaa ne joilla on aikaa valittaa kaikesta, oma työ on paskaa, elämä vituttaa ja luullaan että sitä kaupan työntekijää oikeasti vittu kiinnostaa onko se hintalappu oikeassa vai ei.

        Kilohintaa tai litrahintaa ei tarvitse itse laskea, vaan nuo tiedot voi katsoa hintalapusta siitä tuotteen vierestä.
        Laki määrää näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaanjohtava tuo on, ei missään muualla ole moista.

        12:31!
        Kyllä meidän K-kaupassa on. Pakko lukea aina kirjoitettu teksti hintalapusta, sillä hintalappu ja tuote eivät välttämättä ole toistensa lähettyvillä. Usein hintalappuun merkitty paino ei ole sama kuin tuotteen, jonka lähellä lappu on. Oikean painoinen tuote on kauempana.
        Ihmeesti lappu siirtyy usein niin kauas tuotteesta, että joutuu etsimään sitä hyllyltä, ja päin vastoin, etsimään hintalappua hyllyn reunasta.
        Kyllä taito on muillakin kaupoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K ja citymarketissa kaikki on kolmekertaa kalliimpaa olipa se hintalappu sitten missä hyvänsä,no itse en ole näissä kaupoissa käynyt enää vuosiin enkä mene.

        Kuitenkin tiedät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidl on nostanut hintoja niin paljon, että kannattanee käydä jatkossa pää-asiassa Prismassa!

        Prismassa on kalliimpaa monikin tuote.
        Olen vertaillut hintoja.
        Kala esim.kalliimpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prismat ovat halvempia kuin lidlit, hyväksyit sitä tosiasiaa tai et.

        Polttaa pitäisi kaikki nämä natsisiwat kuten sakut tekivät lapissa, lapinpolttajien kaupaksikin tätä kutsutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K ja citymarketissa kaikki on kolmekertaa kalliimpaa olipa se hintalappu sitten missä hyvänsä,no itse en ole näissä kaupoissa käynyt enää vuosiin enkä mene.

        kertoihan johtava k-ukkeli vuosineljänneksen huipputuloksesta. Ei ole tällaista tulosta Kesko tahkonnut sitte miesmuistiin. Eli, tämähän tarkoittaa sitä, että hinnankorotukset perustuvat ahneuteen, ei mihinkään maailmanmarkkinatilanteeseen, logistiikkaan tai muuhunkaan. Markkinamiesten AHNEUS !!!!! :( :( :( P****LE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähden kun huomenna Eurajoki ja merkkadoonaan siellä vielä halvempaa kierrän kaukaa kalliit mini marketit voin 1.5 e lasipullo saa ja hyvä laatu ei halvin

        Tarkoitit mitä, en millään ymmärtänyt. No minä olenkin vanha ja höperö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harhaanjohtava tuo on, ei missään muualla ole moista.

        Loogista todellakin olisi, että jokaisessa hyllynreunahintaetiketissä olisi nuoli ylös, jos tuote löytyy etiketin yläpuolelta ja nuoli alas, jos tuote löytyy etiketin alapuolelta.

        Näin asiakkaiden ei tarvitsisi yrittää arvata, kumpaan suuntaan etiketti viittaa.

        Lidlille on jätetty palautetta asiasta asiakaspaveluun, mutta sillä ei ole ollut mitään vaikutusta.

        Ennen kuin ottaa uudelleen yhteyttä Lidlin asiakaspaveluun, voisi ehkä selvittää Unicode -koodit merkeille "Nuoli ylös" ja "Nuoli alas" ja kertoa ne yhteydeoton yhteydessä.

        Jos saavat syötettyä nuo koodit tuotteen nimen yhteydessä, niin silloin asia ei tarvitsisi edes ohjelmistomuutosta ohjelmaan, joilla noita etikettejä tulostetaan.

        toki ohjelmistomuutos olisi sikäli perusteltu, että se tekee noiden nuolien lisäämisestä etiketteihin helpompaa ja nopeampaa, ja tätä luulisi sekä Lidlin että sen työntekijöiden arvostavan, sillä voi olla, että jos nuolen lisäämiseen menee kauan, niin se jää kiireessä tekemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen taktiikka mitä olen huomannut lidlin käyttävän on halpa tuote, mikä on aina loppu. Vierestä kyllä löytyy vastaavaa tuotetta hieman kalliimmalla hinnalla vaikka kuinka paljon.

        Härskeintä tämä on saman tuotteen eri pakkauskokojen välillä: tuotteen pienemmän pakkauskoon kilohinta on halvempi, mutta itse tuote aina loppu. Isompaa pakkauskokoa löytyy aina, mutta kallimmalla kilohinnalla.

        " tuotteen pienemmän pakkauskoon kilohinta on halvempi, mutta itse tuote aina loppu. Isompaa pakkauskokoa löytyy aina, mutta kallimmalla kilohinnalla."

        Prismassa on hyvin usein (aina?) myös se tilanne että esim. vehnäjauhoissa 2kg pakkauksen kilohinta on halvempi kuin 5kg pakkauksen ostajille.

        Isompi pakkauskoko = kuluu vähemmän pakkausmateriaalia, alemmat pakkauksen painokustannukset ja ainakin vähän halvemmat kuljetuskustannukset... miksi sitten pienempi pakkaus on kilohinnaltaan halvempi? Käsittämätöntä. Mihin se Prisman "halpuutus" muuten katosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidl on nostanut hintoja niin paljon, että kannattanee käydä jatkossa pää-asiassa Prismassa!

        SAMAA MIELTÄ..LIDL NOSTANUT HINTOJA TODELLA PALJON..SIIRRYN HALPAHALLIIN OSTOKSILLE TAI CITTARIIN..PAREMMAT TARJOUKSET


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidl on silti edullinen kun vertaa näitä kahta eli K ja S ryhmää

        Ei ole enää..katsopa hintoja ja tuttuja tuotteita.. kaikki hinnat ovat nousseet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K-marketin logiikassa hintalapussa on nuoli alaspäin jos tuote löytyy alemmalta hyllyltä. Jos nuolta ei ole, tuote löytyy hintalapun hyllyltä. Usein vain tuo nuoli puuttuu ja pitää luottaa pelkkään tuotteen nimeen, joka hintalappuun on kirjoitettu.

        K-RosvoMarket ottaa tuplahinnat Lidliin verrattuna, Eli Rosvoaa Rahat !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidl on nostanut hintoja niin paljon, että kannattanee käydä jatkossa pää-asiassa Prismassa!

        Lidlistä on tullut yht’äkkiä kallein. Ei onneksi tarvitse enää asioida siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidl on silti edullinen kun vertaa näitä kahta eli K ja S ryhmää

        Ei pidä paikkaansa, Lidl on kallein ja ”ketkuin”. Esim. Lidlin kallein wc-paperipaketin hinta on pysynyt samana (4,39), mutta ennen paketissa oli kahdeksan rullaa, nyt siinä on kuusi. Suomen kansa ei onneksi ole tyhmää eikä helposti nenästä vedettävä.


    • Anonyymi

      Kumma kun kaupoissa saa hinnoitella noin harhaanjohtavasti ilman että kukaan siihen puuttuu.

      • Anonyymi

        Niinpä. Härskiä on nykyään kaikki täällä Suomessa. Valvovat viranomaiset vaikuttavat lähinnä iltapäivälehtien vitseiltä, joille voi sitten osoittaa mieltään internetin keskustelupalstoilla.


      • Anonyymi

        No nythän siihen jo puututtiin!


    • Anonyymi

      Kyllä! Kerran minulla oli viitosen seteli käytettävissä, mutta laskut menivät pilalle kun suklaa maksoikin noin kaksi euroa eikä yhtä euroa kuten sen kohdan hyllyssä luki.

      • Anonyymi

        Ja juuri tällaisilla asenteilla kaikenlainen sumuttaminen ja harhaanjohtaminen on hyväksyttyä.


    • Anonyymi

      Etkö ole vielä saanut sitä tukihenkilöä? huvittava tyypi hän ei osaa lukea edes kaupan hintalappuja ja menee sitten kasalle riitelemään kun on niin osaamaton itse ihan hyvä vaan että et mene kauppaan riitleemään kassatyönteköiden kanssa kun sinä itse et osaa edes hintalappuja lukea.

      • Anonyymi

        Olet kyllä aika tyhmä et osaa edes kaupan hintalalappuja lukea ja nyt itket siitä sitten täällä hahaha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä aika tyhmä et osaa edes kaupan hintalalappuja lukea ja nyt itket siitä sitten täällä hahaha.

        On täällä tyhmää porukkaa kommentoimassa, eivät osaa suomea, eivät ymmärrä aloittajan pointtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä aika tyhmä et osaa edes kaupan hintalalappuja lukea ja nyt itket siitä sitten täällä hahaha.

        Vain köyhimykset osaava lukea tuollaisia hinnoittelua koska käyvät vain Lidliä. Muut kaupparyhmät laittavat hintalapun tuotteen hyllyn reunaan ei ylempään hyllyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä tyhmää porukkaa kommentoimassa, eivät osaa suomea, eivät ymmärrä aloittajan pointtia.

        Sun aloituksesi pointti on se että sinä et osaa lukea kaupan hintalappuja ja nyt itket siitä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain köyhimykset osaava lukea tuollaisia hinnoittelua koska käyvät vain Lidliä. Muut kaupparyhmät laittavat hintalapun tuotteen hyllyn reunaan ei ylempään hyllyyn.

        Juuri näin ja tätä eivät tyhjäpäät täällä keskustelussa ymmärrä, haukkuvat aloittajaa tuhmäksi vaikka ovat itse sellaisia.


      • Anonyymi

        Hintalappu muuttuu niissä sirut siinä hyllyn reunassa ja hinnat vaihtelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä aika tyhmä et osaa edes kaupan hintalalappuja lukea ja nyt itket siitä sitten täällä hahaha.

        Kyllä ne hintalaput on asetettu kauemmas ko. tuotteista, jotta saataisiin asiakas ottamaan kalliimman tuotteen ainakin Lidli toimii juuri näin. Sitä on turha kieltää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne hintalaput on asetettu kauemmas ko. tuotteista, jotta saataisiin asiakas ottamaan kalliimman tuotteen ainakin Lidli toimii juuri näin. Sitä on turha kieltää.

        Tämä on oikein Lidlin tapaa laittaa hintalaput vääriin paikkoihin, jotta saa paremmin ihmisiä jymäytettyä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on oikein Lidlin tapaa laittaa hintalaput vääriin paikkoihin, jotta saa paremmin ihmisiä jymäytettyä!

        Vertaan EAN-koodiin, onko siis kyseessä sama tuote kuin hyllyn hintalapussa. Ei tarvii arvailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertaan EAN-koodiin, onko siis kyseessä sama tuote kuin hyllyn hintalapussa. Ei tarvii arvailla.

        Se on erittäin hyvä olla valveutunut kuluttaja nykyisinä aikoina. Varsinkin kun homma on mennyt jo niin härskiksi, että kusetetut puolustavat kusettajaansa.


      • Anonyymi

        Kylläpä hallitus ja Marie nostaa hintoja. Ja laitaa kauppqlautkin väärin päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain köyhimykset osaava lukea tuollaisia hinnoittelua koska käyvät vain Lidliä. Muut kaupparyhmät laittavat hintalapun tuotteen hyllyn reunaan ei ylempään hyllyyn.

        Minä köyhä sinä rikas ja onnellinen

        Sinä ei valitaa kun sähkön hinta nousee sinulla varaa maksaa kun olet kokoomus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täällä tyhmää porukkaa kommentoimassa, eivät osaa suomea, eivät ymmärrä aloittajan pointtia.

        Taidan ymmärtää olen ollut kouluttajana ja esimiehenä ja yrittäjänä kymmeniä vuosia. joten kyllä tunnen nämä kikat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertaan EAN-koodiin, onko siis kyseessä sama tuote kuin hyllyn hintalapussa. Ei tarvii arvailla.

        Ei muuten toimi lidlissä ja muissa, missä niillä on vain omat tuotenumerot nähtävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten toimi lidlissä ja muissa, missä niillä on vain omat tuotenumerot nähtävissä.

        Niipä ja on muuten välillä vaikea löytää pakkauksesta se numero.


      • Anonyymi

        Etkä sinä osaa kieliopin alkeitakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan ymmärtää olen ollut kouluttajana ja esimiehenä ja yrittäjänä kymmeniä vuosia. joten kyllä tunnen nämä kikat.

        Taidat nyt kyllä huijata.
        Olet varmaan ollut kassalla töissä nuo vuodet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain köyhimykset osaava lukea tuollaisia hinnoittelua koska käyvät vain Lidliä. Muut kaupparyhmät laittavat hintalapun tuotteen hyllyn reunaan ei ylempään hyllyyn.

        Kauppiaat ei hinnan nousuista valita
        Kansa valitas
        Kauppiat vaan lihoo kun Köyhä sinä maksaa eikä tajuu että tää on kokoomus politiikkaa vaan rikkaat rikastuu entisestään teidä tuössäkäyvien rahoills


    • Anonyymi

      Kannattaa ihan lukea se lapun teksti, siinä se tuote kerrotaan yleensä selkeästi.

      • Anonyymi

        No mutttakun tämä tunari ei osaa lukea kaupan hintalappuja ja on kertonut että menee vielä riitelemään kasalle tyntekiän kanssa tämän takia kiva kaupan tyntekiöille että tässä ilmoitti että ei mene enään tuskin häntä kaivataan sinne riitelemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutttakun tämä tunari ei osaa lukea kaupan hintalappuja ja on kertonut että menee vielä riitelemään kasalle tyntekiän kanssa tämän takia kiva kaupan tyntekiöille että tässä ilmoitti että ei mene enään tuskin häntä kaivataan sinne riitelemään.

        On niillä joku tarjous niin siinä on joku pointti mitä se koskee ....juju


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutttakun tämä tunari ei osaa lukea kaupan hintalappuja ja on kertonut että menee vielä riitelemään kasalle tyntekiän kanssa tämän takia kiva kaupan tyntekiöille että tässä ilmoitti että ei mene enään tuskin häntä kaivataan sinne riitelemään.

        Opettele kirjoittamaan .


      • Anonyymi

        Ei Lidlissä.


    • Anonyymi

      3 eri hintaa, en näe ongelmaa edes suurennoksella 500%

    • Anonyymi

      Juntit luulee että Lidl on halpa mutta se on halpa vain hintalapuissa.

      • Anonyymi

        Halpa hinta ei siis tarkoita että...hinta halpa?


    • Anonyymi

      Miksi maksatti kassalla isompia hintoja, kuin mitä hintalapussa oli näkyvissä? Onko jotenkin vaikeaa ottaa se tavara, jonka hinta on näkyvissä? Pitääkö välttämättä ottaa viereinen tavara, jolla on eri hintalappu?

    • Anonyymi

      Kaupoissa pitäisi olla samanlainen hintojen esille laitto. Lidl toimii juuri päinvastatoin kuin muut kaupat. Hinnat on yläpuolella tuotetta, vaikka suomalaiset on totuttu katsomaan sen hyllyn reunaa jossa tuote sijaitsee.

      • Anonyymi

        Pitäs näköjään olla kun sä oot noin tunari mut tuskin ne yhden tunarin takia muuttavat kun muut kyllä osaa.


      • Anonyymi

        Näin on, juuri siksi se on hämäävää hinnoitelua.
        Kumma kun tätä eivät keskusteluun vastanneet tyhjäpäät ymmärrä?


      • Anonyymi

        On se hämäävää mu(i)llekin. Aina etsin hintoja väärästä paikasta ja sekoilen niiden kanssa kun Lidliin eksyn, vaikka yleensä ei ole ongelmaa tällaisten asioiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hämäävää mu(i)llekin. Aina etsin hintoja väärästä paikasta ja sekoilen niiden kanssa kun Lidliin eksyn, vaikka yleensä ei ole ongelmaa tällaisten asioiden kanssa.

        Ai teitä on jopa 2 siis toinekin joka ei osaa luka kaupan hintalappuja noh tuskin lidil vielä 2 kaan takia rupeaa muuttamaan kun muut osaa.


      • Anonyymi

        Sokos kaikki munkit on pakasteesta sulatettua.


    • Anonyymi

      Ihmiset laittaa rahansa Saksaan.

      • Anonyymi

        Joulukalenteriin tuon rahat meni osti tupalasti kalliiman tuoteen mitä luuli hahaha buhahaah.


      • Anonyymi

        Kukaan täällä ei itke, sinulla ei vain ole älyä käydä normaalia keskustelua ihmisten tavoin.
        No, turha tänne tyhjäpäiden palstalle on mitään kirjoittaa.
        Nollapäät eivät mitään ymmärrä kuitenkaan.


    • Anonyymi

      Aloittaja on oikeassa. Pitäisi elää maassa maan tavalla lisäksi sämpylät on nimetty oudosti. Sekasämpylä on muka vehnäsämpylä.

      • Anonyymi

        Et sinä aloittaja ole oikeassa olet vain osaamaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä aloittaja ole oikeassa olet vain osaamaton.

        Suurin osa vastauksista on Lidlin työntekijöiden katkeria kommentteja, he kun eivät voi myöntää olevansa väärässä.
        Normaali ja samanlainen hinnoittelu kuin muissa kaupoissa tulisi olla myös Lidlissä, ihan turha väittää mitään muuta.


      • Anonyymi

        Laatu on lähellä nollaa tuotteissa nykyään noi ei tajua että laatu myy eikä piraatti.


    • Anonyymi

      Suihkugeeli olikin kosteustusgeeli.

    • Anonyymi

      Joo, hatusta heittelevät noita tuotteiden nimiä. Mitäköhän noi kissa joulukalenterit maksaa, vai millä nimellä se on nakattu?

      • Anonyymi

        Raahesa Ja oulusa nakataan roskat pigalle.


    • Anonyymi

      Onhan näitä tokmanilla on usein lehdessä alennus mutta kaupan hyllyssä ei alennus hintaa näy täytyy käydä kassalla kysymässä että onko tämä alenuksessa vaiko ei meilkeina aina on kyllä ollut.

    • Anonyymi

      En ymmärtänyt ongelmaa.

      1,49€, en kuvasta löytänyt, enkä joolupukki suklaakakenteria.

      Käytin 500% suurennusta.

    • Anonyymi

      Anonyymi-ap
      2022-11-03 12:04:29
      "Kiitti riitti enää en Lidlisdä käy".

      Itselleni riitti se kun luin mediasta että työntekijöitä
      oli sanottu irti koska: Paisto-uunista myymättä jääneitä
      tuotteita oli henkilökuntaa ketkä olivat vieneet
      tuotteita kotia`?

      Ne olisi siis pitänyt laittaa siis ROSKIIN!

      • Anonyymi

        Tai sitten myyntiin sinne hyllyille asiakkaiden saataville, eikä talteen uuniin, jotta voisi viedä itselleen illan päätteeksi ilmaiseksi kotiinsa.


      • Anonyymi

        Kysymys on tiukka tulkinta ansiotulosta ja verotuksesta. Suomen verotus on syyllinen.


      • Anonyymi

        Ne pitää ostaa rahalla ne tuotteet myös myyjät .


    • Anonyymi

      Vapaakirkolla saa joskus kauppojen myymättä jäänyttä ja Korson hellarit jakaa kasseja.

    • Kassajonotkin on aina niin pitkiä, etteivät kaikkein sekopäisimmän tyypit edes pysty käymään Lidlissä. Tulee kauppahiki.

    • Anonyymi

      Tyhmät ei tajua hintoja edes.

    • Anonyymi

      En tajua miten tuosta kuvasta saa käsityksen jostain muusta hinnasta kuin mitä siinä selvästi näkyy eli 3.09€

      • Anonyymi

        AAaaaa sori luin kai vähän väärin joo.. Tosiaan niin kuin kirjoitit..


      • Anonyymi

        Joulupukkikalenteri ylemmällä hyllyllä maksaa 3,09€, ja sen hinta on alemmalla hyllyllä. Hintalapussa oleva tieto tuotteesta ei sekään paljasta että mitä tuotetta sillä tarkoitetaan.


    • Anonyymi

      Lidlissä hinta on eri hyllyllä kuin tuote, ja ihan lähellä ja suoraan alla eri tuottetta siellä eri hyllyllä.

    • Anonyymi

      Ennen vanhaan oli sellainen pieni hintalappu kaikissa tuotteissa, sellanen kone millä niitä lätkittiin tuotteisiin. Vaivaa toki mutta tiesipähän ainakin mitä maksaa.

    • Anonyymi

      Ostan lidlistä aina samat tutut tuotteet ja tiedän niiden hinnat kutakuinkin ulkomuistista, ovat tietenkin viime aikoina jonkin verran nousseet. Margariini oli pitkään 0,29, ketsuppi 0,49, tomaattimurska 0,23.

    • Anonyymi

      > https://i.ibb.co/WygL9KT/41-D1-D895-1-A8-D-4096-80-AB-D24-F65762890.jpg

      Tuota alkuperäisen kirjoittajan kuvaa pelkästään kommentoin. Ylemmällä hyllyllä on "Christmas calendereita" ja alemmalla hyllyllä "Always be cool" kalentereita, joissa on joulupukin kuva.

      Mihinkä kohtaan tuota myyntihyllykköä 3,09 € ja 1,59 € hintalaput olisi pitänyt sijoittaa, että alkuperäinen kysyjä olisi ollut tyytyväiunen?

      • Anonyymi

        Se pitää olla suoraan tuotteen alla eikä yllä, samalla tavalla kuin muissakin kaupoissa on.
        Miksi pitää kikkailla hintojen sijoittelussa?


    • Anonyymi

      Monesti ihmetellyt tätä samaa, Lidlin erittäin sekavaa hinnoittelua. Usein ajatellut sen olevan esimerkiksi tuotevalikoiman muutoksista johtuva inhimillinen virhe, mikä nyt sitten vain sattunut omalle kohdalle vähän turhan monta kertaa.

      Tosiasiassa kyseessä taitaa olla näitä amerikkalaisoppien mukaisia alitajuntaisia kulutuskäyttäytymiseen vaikuttavia piilotekijöitä. Kun ei enää pystytä huijaamaan pakkauskoolla tai kilohinnoilla, niin pakko kehittää jotain muuta luomaan mielikuvaa "halvasta".

      Siinä mielessä kyllä erittäin onnistunut, että antaa äärimmäisen halpamaisen kuvan tästä yrityksestä.

      • Anonyymi

        Näin on, tämä on tietysti Lidlin mielestä hyvä että saadaan harhautettua kuluttajaa.


    • Anonyymi

      Ette ole näköjään koskaan Tokmannilla asioineet?
      Sekavia "tarjouksia", jotka saa vain luettelemalla puhelinnumeronsa kassalla jne. Saat 8 jogurttia halvemmalla, mutta se yksi sekaan piilotettu rasvaton tekee sen, että maksat täyden hinnan jne.

      AINA joku kassalla tukkona selvittämässä milloin mitäkin huijausta!

      • Anonyymi

        Tokmannilla myydään myös alkoholijuomia "tarjouksena" tyyliin 7 tölkkiä kympillä. Lain mukaan ei saa markkinoida siten. Yhden tölkin saa suhteessa samalla hinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokmannilla myydään myös alkoholijuomia "tarjouksena" tyyliin 7 tölkkiä kympillä. Lain mukaan ei saa markkinoida siten. Yhden tölkin saa suhteessa samalla hinnalla.

        Tuo laki on alun jälkeen unohdettu, tai ainakaan sitä ei kukaan valvo koska sitä ei noudateta enää juuri missään.


    • Anonyymi

      Lidl on kallis kauppa. Kannattaa vertailla esim, S-Markettiin niin yllätyt.

      • Anonyymi

        Hyvä vitsi.


    • Anonyymi

      City-market iso-omena mainosti kypsiä granaattiomenoita olivat sisältä mätiä,siis todella kypsiä. Hyvästi City-market.

    • Anonyymi

      Väiskin itku kaikuu päivittäin. Iso paha lidl lisäsi kilpailua ja laski hintoja, ja sehän on k-väiskin pahin painajainen.

    • Anonyymi

      Elämä pilalla kun hyllyssä pieni virhe?

    • Anonyymi

      Kyllä monessa kaupassa saa tavata hintalappuja. Tokmannillakin on 'tarjouksia', joita ei oikeasti ole 'enää' ja hyllypaikalla on kalliimpaa tuotetta.

      • Anonyymi

        Väärä hyllypaikka kuulema, hinta oin toisen tuotteen hinta, Pyysin henkilökuntaa hakemaan sewn toisen tuotteen, Eihän sitä ollutkaan vaan väärä hinta kassalla. Hinta kyllä hyvitettiin ja olivat noilona kun jäivät kiinni petoksesta.


    • Anonyymi

      Nyt kun viimein oppinut hintalaput niin miksi lopetat lidlissä asioinnin, kyseessä on muita edullisempi kauppa?

      Kaikissa kaupoissa pitää hintalapun tiedot tarkistaa että kyseessä sama tuote mikä kädessä on eli tuotteen nimi ja muut tiedot täsmää.
      Monessa kaupassa on ylälauta ammuttu täyteen erilaisia hintoja ja alla on tuotteita joille pitää etsiä oikea hintatieto...

      Monet asiat eivät ole itsestään selviä joten kauppaketjuilla omat logiikkansa jotta ne itse pysyvät asian tasalla.

    • Anonyymi

      Venäjällä ei ole lappuja mutta eipä ole myytävääkään.

      Tiskin alla voi olla jotain, kannattaa ottaa kääpiö mukaan.

      • Anonyymi

        Glasnost! Sputnik!🤣


      • Anonyymi

        Neuvostoliiton hupaisissa tavaratalossa oli vain viisi eri tuotatta, ja joka kerroksessa oli samat huonot viisi tuotetta joita kukaan ei tarvinnut. Neuvostoliiton viisivuotissuunitelmat määräsivät kuinka monta kutakin tuotetta pitää valmistaa.


      • Anonyymi

        Venäjällä on niin paljon myytävää ettei kaikki edes mahdu hyllyihin.8


    • Anonyymi

      Ihmeellistä, että hintalapussa jopa lukee tavaran nimi. Lukuongelmaisilla suomalaisilla on vaikeaa kaupassakin!

      • Anonyymi

        Lidlin kauppiaat yrittävät epätoivoisesti puolustaa sekavaa hinnoittelua! Ei onnistu nyt.


      • Anonyymi

        Tavaran nimi hintalapussa joka on sijoitettu eri tuotteen alle ei paljasta mitä tuotetta se nimi siinä tarkoittaa.


    • Käyn sekä Lidlissä että Prismassa. Todennut tämän hyväksi systeemiksi. Toki noussut hinta ei kivaa ole. Ja olen ymmärtänyt että kauppa pitää kiinni marginaaleistaan. Kärsijänä Putler kriisissä ovat Suomen kansa ja tuottaja. Mut Lidlistä osa ja Prismasta loput..

      • Anonyymi

        Ihanaa kun ei tarvitse hintoja miettiä ostaa mitä haluaa ja mistä vaan usein kyllä syön ravintolassa se on kätevää ei tarvii laittaa itse


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kun ei tarvitse hintoja miettiä ostaa mitä haluaa ja mistä vaan usein kyllä syön ravintolassa se on kätevää ei tarvii laittaa itse

        Mä ostan molemmista kun yhdestä ainoasta ei kaikkea saa.

        Esim Snitsel Lidlistä ja bearnaise Prismasta. Jne.

        Toki myönnän että katson tarjoukset ennen kauppaan menoa.


    • Anonyymi

      Tokmanni vs Lidl?

      Tokmanni selkeästi rikollisempi!

      • Anonyymi

        Tokmanin tarjoukset, kun pääset kauppaan : Ei kuulu meidä valikoimiin, toisessa tokmanissa on laajemmat velikoimat.


    • Anonyymi

      > Se pitää olla suoraan tuotteen alla eikä yllä, samalla tavalla
      > kuin muissakin kaupoissa on.

      Mutta kun katsot tuota alkuperäisen kirjoittajan lähettämää kuvaa, niin siinähän Lidlin hintalaput nimenomaan ovat kyseisten tuotteiden alapuolella.

      Kerro nyt tarkalleen, että missä kohtaa kuvassa ne 3,09 € ja 1,59 € hintalaput pitäisi olla kiinnitettynä?

      • Anonyymi

        Huh, huh oletteko te noin tyhmiä?


      • Anonyymi

        Hintalappu siinä hyllyssä jossa tuotekkin on yleinen sääntö


    • Anonyymi

      Kuva oli Biefran Lidi:istä ei euroopasta.

      • Anonyymi

        Haha, ihan suomesta se on!


    • Anonyymi

      Kannattaa myös opetella lukemaan se tuotteen nimi ettei osta vahingossa vaikka kalsareita kun olet nenäliinaa hakemassa...

    • Anonyymi

      No kieltämättä hieman epäloogillista. Jotenkin kävis järkeen paremmin, että tuote on samalla hyllyllä kuin sen hinta. Tai sitten vaikka nuoli osoittaisi siihen suuntaan missä hintalapun tavara mahdollisesti sijaitsee.

    • Anonyymi

      Vittunoot tyhmä! Itse olen kaupassa töissä, hintalaput elää elämäänsä, tavaraa siirtyy ja siirretään paikasta toiseen. Kysy kassalta äläkä täällä itke! Olet joku jäykkä suomi patu joka ei uskalla puhua ja kysyä!

      • Anonyymi

        Kysyn kyllä, mutta aikaa kuluu myyjää etsiessä tai kassajonon häiritsemisessä kysymisen vuoksi.


      • Anonyymi

        Itse olet tyhmä kun et tajua.


    • Anonyymi

      Joo lude on paska
      Mee k kauppaan ostaa mätiä tomaatteja tai Porkkanoita ja kun valittaa saat samasta erätä uudet mädät
      Tammiston k market

    • Anonyymi

      En koskaan osta Lidlistä. En halua rikastuttaa saksalaista kommandiittiyhtiötä. Voittovarat menevät Saksaan. Ostan vain suomalaisomisteisesta kaupasta. Silloin rahavirrat jäävät kotimaahan eikä rikkaan Saksan talouselämän hyväksi.

    • Anonyymi

      Citymarketin elektronisissa hyllyhintalapuissa huvittaa kun monen tuotteen kohdalla on ihan väärän tuotteen hinta.

      • Anonyymi

        No TÄSTÄ nyt ainakaan ei pitäisi kenenkään asiakkaan valittaa!! Siis vaikka siitä valitettaisiinkin kun Lidlissä oli ollut hintalappu jotenkin väärässä paikassa.

        Citymarket on täysin suomalainen kauppaketju. Mahdollisista hinnoitteluvirheistä asiakkaalle aiheutuvat lisämenot jäävät joka tapauksessa voittoina Suomeen. Ne rahat vilkastuttavat suomalaista elinkeinoelämää.

        Aivan toisin kuin Lidlin kehräämät mittavat voitot, ne rahat lähetetään suoraan Saksaan.


    • Anonyymi

      Pääasia, että Tokmannilla on aina kaikki hinnat oikein ilman virheitä.

      • Anonyymi

        Tyypillinen tilanne Tokmannilla. Kaikki kolme kassaa jumissa. Myyjät puhelimessa selvittämässä taas jotakin huijausta vihaisen asiakkaan edessä. 😠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen tilanne Tokmannilla. Kaikki kolme kassaa jumissa. Myyjät puhelimessa selvittämässä taas jotakin huijausta vihaisen asiakkaan edessä. 😠

        Niinpä voi kuinka kaipaan niitä ihania pieniä kyläkauppoja siellä aina hyvä palvelu tunsi olevansa aina tervetullut


    • Anonyymi

      Lidl on halvin kauppa ja paras. Sieltä löytyy edullista, jos osaa vain etsiä.

      • Anonyymi

        Se on juurikin näin. Jotkut eivät vain löydä ja luulevat saavansa äässiboonuksilla hyvät edut, vaikkei todellisuudessa ole hyvät ne bonukset.


    • Anonyymi

      >>Aivan toisin kuin Lidlin kehräämät mittavat voitot, ne rahat
      lähetetään suoraan Saksaan.>>

      Paitsi että Lidl Finland Oy maksoi viime vuonna prosentuaalisesti enemmän veroa voitoistaan kuin K-ryhmä tai S-ryhmä.

      Sakemannien Liideli-kauppa, sehän se vasta onkin oikeiden suomalaisen kauppa.-

    • Anonyymi

      Täällä joku tietäväinen väitti Citymarketeja täysin suomalaisiksi kaupoiksi!
      Miten asia niin voi olla??
      Haloo!
      Citymarketien takana on Kesko Oyj, joka on Helsingin arvopaperipörssissä
      noteerattu osakeyhtiö, jonka osakkeita kuka tahansa saa ostaa. Kuluneena
      perjantaina kurssit, A ja B sarja olivat runsaat € 20,- /kpl, eikä ostajan koti-
      paikan tarvitse olla Suomessa!
      Jos haluaa saada kutsun yhtiökokoukseen ja näin ollen päästä "päättämään"
      yhtiön asioista, riittää mikäli ostaa yhden osakkeen.

    • Anonyymi

      Missään ei kyllä näy hintaa 1,49 €. Ei taida kukaan osata laittaa hintoja hyllyihin niin, että sinäkin ymmärtäisit.

      Eikä tuossa ole kyse hinnoittelusta. Ainoastaan hintamerkinnöistä. Kuvan mukaan se on looginen. Ei tuossa jää epäselvyyttä.

    • Anonyymi

      Lidlissä hinnat nousseet pilviin on todellinen natsisikatavaratalo

      • Anonyymi

        Jos Lidlin hinnat on pilvissä, niin K-kauppojen hinnat on sitten kaukana avaruudessa.


    • Anonyymi

      Ei mitään epäseivää hinnoittelussa Lidlissä.

      • Anonyymi

        Katso ylempää viestiketjusta.


    • Anonyymi

      Älä käy "Lidlisdä ", älä. Apua, happi loppuu, silmät menee kieroon. Jos talous menee pilalle euro kuudestakymmenestä, niin osta se saatanan suklaa levyssä ja työnnä minne vaan perseenreikiisi keksit. Ääliö.

    • Anonyymi

      Tietysti Lidl maksaa veroja Suomeen. Parempi olisi jos suomalainen firma maksasi ne verot, sillä jos Lidliä ei olisi vastaava myynti koituisi suomalaisen kaupan kassaan. Kuitenkin Lidlin voittovarat menevät Saksaan. Niistä voittovaroista saksalaiset omistajat maksavat veronsa Saksaan. Kyllä saksalaiset omistajat haluavat sijoittamistaan varoista mahdollisimman korkeaan hyödyn. Jokaisen suomalaisen ostoksista tämä voittovarojen osuus kilahtaa saksalaisten omistajien kassaan eikä Suomen hyväksi.

    • Anonyymi

      Katsoin tänään lidl uuden mainoslehtisen.. Lidl nostaa hintoja aivan RUTKASTI..järestään tuotteet kallistuneet ja paljon..siirryn takaisin cittarille siellä viikoittain paremmat tarjoukset..naapuri oli samaa mieltä

    • Anonyymi

      Cittaria ja s-ryhmää ei voi verrata hinnoiltaan lidliin tai ette osaa ostaa edullisia tuotteita Lidlistä. Mutta tuhlatkaa vaan, minä ostan Lidlistä ja säästän joka kauppareissulla.

    • Mä joudun käymään myös Prismassa. Lidlistä saan snitselin mutta en bearnaise soosia sille. Näitä esimerkkejä on useita, ei vaan Lidlistä löydy.

      Ehkä ostokseni on 60 % Lidl ja 40 Prisma.

    • Lidl ottaa maksun pakastekassista joka kerta oli se sitten vanha ja maksettu

    • ja vaikka siinä olisi nimesi kuinka suurella tahansa kirjoitettuna. Tarkkailkaa vaikka. Ittellä Lidl tippunu listalta K-kauppojen tasolle.

    • Anonyymi

      Lidln taholta harkittu huijaus yritys.

    • Anonyymi

      Mie luulen et asiakaS itse vetänyt lapun pois ja siirtänyt toista. Sitten näpännyt kuvan ja laittanut suomi24 lehteen. 🤔

    • Anonyymi

      Kuka edes haluaa ostaa tuommosia epämääräisiä sopottipaketteja, kun ei tiedä, mistä ne on tuotu.
      Ostakaa aina kotimaisia tuotteita, niin eivät ole myrkytettyjä, niinkuin kiinalaiset lasten ruuat elohopealla ja muilla paskoilla.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      205
      8317
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4708
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2270
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2158
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe