Vähän sukulaisia

Anonyymi-ap

Siis miten ihmeessä sitä voi elämässä muka pärjätä ilman sukulaisia? Ei oo ku kaks sukulaista elossa. Ei oo äitiä eikä isää eikä tätejä tai serkkuja. Onko kellään muulla samanlaista.

12

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sukulaiset on aika tuhoisia, joten pidettävä käsivarren mitan päässä. Ehkä olisi parempi olla ilman. Kummassakin tapauksessa on varmaan turvatonta ja yksinäistä.

      • Anonyymi

        Moni sanoo niin sukulaisistaan mistä lienee johtuvan , itse rakastan sukulaisiani todella ja puhelimessa jaetaan ilot ja surut


    • Anonyymi

      No, sulla on elämä. Ainutkertainen. Hanki kavereita. Mun äiti ja isä ovat kuolleet. Mulla on kaksi siskoa ja niillä perheet. Olen vähän ulkopuolinen. Eipä tuo haittaa.

    • Anonyymi

      Sama täällä kaikki sukulaiset kaukana , joten kyllä joskus tuntuu yksinäiseltä ja niitä kaipaa kovasti.
      Ja kun on vanhempi ihminen niin pelottaa muuttaa myös kodistaan heitä lähemmäksi kun sitä on asunut samassa paikassa yli30 vuotta.
      Vaikka sitäkin ajatusta on elätellyt mielessään usein

    • Anonyymi

      Kyllä pärjää,suku on vain rasite pysyn kaukana ja olen onnellisempi,valitettavasti sukuaan ei voi valita,ystävät voi luojan kiitos.

    • Anonyymi

      Mulla on oikein mukava suku, tosi harvoin nähdään mutta meitä on whatsapp- yhteys, hauskat jutut lentää päivittäin, suku tietää aina mistä puhutaan kun onyhteinen kantaäiti.

    • Anonyymi

      Ei näköjään oo kellään samaa tilannetta.. Surullista tässä että oon vielä tosi nuori. En ymmärrä miksi elämä menee näin. Ei täällä kukaan pärjää yksinään. 😢

    • Anonyymi

      minkä ikäinen aloittaja on ?
      ikääntyneillä meillä ei myöskään , äitiä, isää, ei monta sukulaistakaan, ei ainakaan sellaisia , joista edes tietäisi mitään lapsuuden jälkeen.
      niin se vaan elämä kapenee siltä osin läheisten poismenoon.

    • Anonyymi

      Herkistää tapaaminen toki aina kun tavataan siis, ei muuten.

    • Anonyymi

      Äiti ja isä erosivat kun olin pieni tytö me lapset 9kpl jätin isälle.Isä kuoli kun olin 11vuotias. Lasten koti ja toisten nurkissa asuminen.Isä kun ei ollut ei isän taloa.Ei isän suku maalta tulut käymän enä kysy edes kuin alaikäiset voi ja mihin sijoitetan kun ei hultajaa? Koska olin nuorin 9 lasesta.Olin pariton siarussarjasta. Kuoleita heistä jo 6kpl.Elossa meitä minä mukan lukien 3.En kaipaa en ikävöi noita kahta tantaa,Ovat keskenän kuin perse ja paita. Toki tervehdin jos näen esim.Itis kauppakeskus.Mutta ei mitän tunteita heihin. Ei elossa enää lähiserkut.Jotka katosi isän kuolemaan ja ei mitään tarvetta tutustua heidän jälkipolviin.Toki jokainen kun elämä kapeneen kuoemienkin kautta on yksinäine.Kuolema vei viimeisen 2 vuoden sisällä siskon,veljen,mies ystävän ja ystävät yht kaikkia oli 17kpl.Elämää aivosumujen kanssa. Vanha nainen itä Helsingistä

    • Anonyymi

      Aloittajalle haluan kertoa, että ei ne sukulaiset yksinäisyyttä poista. Minunkin suurin osa sukulaisista asuu ruotsissa, niin eipä noista turvaa ole.

    • Anonyymi

      Minulla on tosi vähän sukulaisia, 2 sisarta. Asuvat viereisessä kaupungissa, mutta eivät pidä mitään yhteyttä. Eivät koskaan edes soita, ei mitään. Pidin vuosia heihin yhteyttä, mutta se oli yksipuolista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      57
      877
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe