Postin kuljetus

Anonyymi-ap

Ostin Verkkokauppa comista 4 tuotetta ja valitsin kuljetusmuodoksi: Postipaketti, kuljetus lähimpään postiin, 6,99- selvityksessä mainitaan: lähetys noudetaan lähimmästä postista.
Näin olen oletin, että paketti(t) tulee lähimpään postin toimipaikkaan vaan näin ei käynyt.

Lähetys jakautui neljään pakettiin, joista ensimmäinen tuli 2 päivän sisällä kauppakeskuksen postilaatikkoon. Loput kolme pakettia tulivat sitten tästä parin päivän päästä, 1 kauppakeskuksen postilaatikkoon, toinen R-kirjakaupan hyllyyn ja kolmas R-kirjakaupan postilaatikkoon eli mikään näistä neljästä paketista ei osunut tilauksen mukaisesti postiin?

Parasta tässä oli, että tavarat saapuivat ehjinä ja yhdellä postimaksulla.

Miten tuon kuljetuksen kanssa mahtaa olla? Verkkokauppa antaa valita useamman eri muodon ja eri hinnan, velvoittaako se postia vai voiko posti muodostaa itselleen sopivamman kuljetusmuodon?

2

817

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Monipakettilähetykset eivät välttämättä mene lajitteluhihnalla peräkkäin ja voivat ajautua eri toimipisteisiin tämän takia.

Paketit ohjautuvat lähimpään vapaana olevaan toimipisteeseen/automaattiin. Siihen ei juuri voi vaikuttaa. Lähinnä voi esittää vienon toiveen.

• Anonyymi

Kyllä minä tämän monipaketti systeemin ymmärrän, ei siinä mitään.

Edelleen kyseenalaistan postin toiminnan omalla kohdallani.
        Ostin kuljetuksen postilta, postipaketti noudetaan Postista, hintaan 6,99

Lisäksi Verkkokauppa comin sivuilla tarjotaan Postin kuljetuksia:
        -pakettiautomaatti, 4,90, toimitetaan valittuun postilaatikkoon
        - noutopaketti 6,99, toimitetaan valittuun noutopaikkaan
        - postinkotiin kuljetus 8,99, toimitetaan vastaanottajalle
        eli
        tämä ostamani postipaketti noudetaan postista ei osunut yhdenkään paketin kohdalla tilauksen mukaisesti.
        3 pakettia meni 2- eri pakettiautomaattiin ja yksi noutopaikkaan (R-kirjaan)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe