Ostin Verkkokauppa comista 4 tuotetta ja valitsin kuljetusmuodoksi: Postipaketti, kuljetus lähimpään postiin, 6,99- selvityksessä mainitaan: lähetys noudetaan lähimmästä postista.
Näin olen oletin, että paketti(t) tulee lähimpään postin toimipaikkaan vaan näin ei käynyt.
Lähetys jakautui neljään pakettiin, joista ensimmäinen tuli 2 päivän sisällä kauppakeskuksen postilaatikkoon. Loput kolme pakettia tulivat sitten tästä parin päivän päästä, 1 kauppakeskuksen postilaatikkoon, toinen R-kirjakaupan hyllyyn ja kolmas R-kirjakaupan postilaatikkoon eli mikään näistä neljästä paketista ei osunut tilauksen mukaisesti postiin?
Parasta tässä oli, että tavarat saapuivat ehjinä ja yhdellä postimaksulla.
Miten tuon kuljetuksen kanssa mahtaa olla? Verkkokauppa antaa valita useamman eri muodon ja eri hinnan, velvoittaako se postia vai voiko posti muodostaa itselleen sopivamman kuljetusmuodon?
Postin kuljetus
2
835
Vastaukset
- Anonyymi
Monipakettilähetykset eivät välttämättä mene lajitteluhihnalla peräkkäin ja voivat ajautua eri toimipisteisiin tämän takia.
Paketit ohjautuvat lähimpään vapaana olevaan toimipisteeseen/automaattiin. Siihen ei juuri voi vaikuttaa. Lähinnä voi esittää vienon toiveen.- Anonyymi
Kyllä minä tämän monipaketti systeemin ymmärrän, ei siinä mitään.
Edelleen kyseenalaistan postin toiminnan omalla kohdallani.
Ostin kuljetuksen postilta, postipaketti noudetaan Postista, hintaan 6,99
Lisäksi Verkkokauppa comin sivuilla tarjotaan Postin kuljetuksia:
-pakettiautomaatti, 4,90, toimitetaan valittuun postilaatikkoon
- noutopaketti 6,99, toimitetaan valittuun noutopaikkaan
- postinkotiin kuljetus 8,99, toimitetaan vastaanottajalle
eli
tämä ostamani postipaketti noudetaan postista ei osunut yhdenkään paketin kohdalla tilauksen mukaisesti.
3 pakettia meni 2- eri pakettiautomaattiin ja yksi noutopaikkaan (R-kirjaan)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894