pikavippi 2000e

Anonyymi-ap

hei, tietääkö kukaan jos otan 2000euroa pikavippiä että paljonkohan pitää maksaa takaisin? ja paljonko aina kuukaudessa?

9

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata jos ei osaa laskea! Jos korko olisi esim. 15, niin olisiko 2300-2400€ ja sekin riippuu siitä kuinka pitkäksi venyt maksuissa. Mutta jos mietit tuollaista mitä aloituksessa on, niin älä ota ollenkaan. 2000€ on muutenkin aivan hirveä määrä rahaa! Bondora sivulla on laskuri.

      • Anonyymi

        hei, kiitos vastauksesta ja kyllä mää siis osaan laskea mutta katoin että jos 10 kuukaudessa maksaisin pois niin joka kuukausi pitäis maksaa noin 209euroa.. mietin vaan lähinnä sitä että eihän oo mikään kauhee huijaus että onkin enemmän mitä laskuri näyttää tiiätkös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei, kiitos vastauksesta ja kyllä mää siis osaan laskea mutta katoin että jos 10 kuukaudessa maksaisin pois niin joka kuukausi pitäis maksaa noin 209euroa.. mietin vaan lähinnä sitä että eihän oo mikään kauhee huijaus että onkin enemmän mitä laskuri näyttää tiiätkös?

        Jos 2000 euron lainassa on lain sallima 20 prosentin nimellisvuosikorko, kuukausieräksi tulee 10 kuukauden takaisinmaksuajalla 218,79 euroa. Siihen tulee usein vielä pienehkö tilinhoitomaksu päälle.

        https://www.calkoo.com/fi/annuiteettilaskuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei, kiitos vastauksesta ja kyllä mää siis osaan laskea mutta katoin että jos 10 kuukaudessa maksaisin pois niin joka kuukausi pitäis maksaa noin 209euroa.. mietin vaan lähinnä sitä että eihän oo mikään kauhee huijaus että onkin enemmän mitä laskuri näyttää tiiätkös?

        Miksi tehdä tuollainen aloitus jos sanoo osaavansa laskea!

        Aloituksen takana lienee jokin muu.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Myönnetään vain työssäkäyville.

        Jos kerran on työssä, niin miksei ottaisi saman tien oikeaa perinteisen pankin luottokorttia? Siinä saa keskimäärin 30 vrk korotonta maksuaikaa, eikä laskutusmaksuakaan usein pyydetä, jos koko laskun maksaa heti eikä jätä korkoa kasvamaan.

        Esimerkiksi Stockmannin Mastercard tai Bank Norwegian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnetään vain työssäkäyville.

        Jos kerran on työssä, niin miksei ottaisi saman tien oikeaa perinteisen pankin luottokorttia? Siinä saa keskimäärin 30 vrk korotonta maksuaikaa, eikä laskutusmaksuakaan usein pyydetä, jos koko laskun maksaa heti eikä jätä korkoa kasvamaan.

        Esimerkiksi Stockmannin Mastercard tai Bank Norwegian.

        Nimenomaan työssäolevilla on vaikeuksia raha-asioissa ja keskustelu oman pankin kanssa on ”tahmeaa”.

        Omista luototiedoista ja maksukyvystä saati halusta saa puhua täällä mitä tahansa koska vastuu siirtyy lukijalle ja joku hyväuskoinen menee vipuun.


    • Anonyymi

      Ota Lainaston MasterCard. Lainaston kortissa ei ole kiinteitä kuluja. Pelkkä korkokulu käytössä olevasta lainamäärästä. Siksi sen kannattaa ottaa vaikka varakortiksi vaikkei heti tarviskaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1340
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      120
      1181
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      880
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      20
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      713
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe