hei, tietääkö kukaan jos otan 2000euroa pikavippiä että paljonkohan pitää maksaa takaisin? ja paljonko aina kuukaudessa?
pikavippi 2000e
9
796
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata jos ei osaa laskea! Jos korko olisi esim. 15, niin olisiko 2300-2400€ ja sekin riippuu siitä kuinka pitkäksi venyt maksuissa. Mutta jos mietit tuollaista mitä aloituksessa on, niin älä ota ollenkaan. 2000€ on muutenkin aivan hirveä määrä rahaa! Bondora sivulla on laskuri.
- Anonyymi
hei, kiitos vastauksesta ja kyllä mää siis osaan laskea mutta katoin että jos 10 kuukaudessa maksaisin pois niin joka kuukausi pitäis maksaa noin 209euroa.. mietin vaan lähinnä sitä että eihän oo mikään kauhee huijaus että onkin enemmän mitä laskuri näyttää tiiätkös?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei, kiitos vastauksesta ja kyllä mää siis osaan laskea mutta katoin että jos 10 kuukaudessa maksaisin pois niin joka kuukausi pitäis maksaa noin 209euroa.. mietin vaan lähinnä sitä että eihän oo mikään kauhee huijaus että onkin enemmän mitä laskuri näyttää tiiätkös?
Jos 2000 euron lainassa on lain sallima 20 prosentin nimellisvuosikorko, kuukausieräksi tulee 10 kuukauden takaisinmaksuajalla 218,79 euroa. Siihen tulee usein vielä pienehkö tilinhoitomaksu päälle.
https://www.calkoo.com/fi/annuiteettilaskuri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei, kiitos vastauksesta ja kyllä mää siis osaan laskea mutta katoin että jos 10 kuukaudessa maksaisin pois niin joka kuukausi pitäis maksaa noin 209euroa.. mietin vaan lähinnä sitä että eihän oo mikään kauhee huijaus että onkin enemmän mitä laskuri näyttää tiiätkös?
Miksi tehdä tuollainen aloitus jos sanoo osaavansa laskea!
Aloituksen takana lienee jokin muu.
- Anonyymi
Lainaston MasterCard voisi olla sulle sopiva lisä. Tuo joustoa arkeen.
https://lainasto.fi/lainasto-ostosraha/- Anonyymi
Myönnetään vain työssäkäyville.
Jos kerran on työssä, niin miksei ottaisi saman tien oikeaa perinteisen pankin luottokorttia? Siinä saa keskimäärin 30 vrk korotonta maksuaikaa, eikä laskutusmaksuakaan usein pyydetä, jos koko laskun maksaa heti eikä jätä korkoa kasvamaan.
Esimerkiksi Stockmannin Mastercard tai Bank Norwegian. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnetään vain työssäkäyville.
Jos kerran on työssä, niin miksei ottaisi saman tien oikeaa perinteisen pankin luottokorttia? Siinä saa keskimäärin 30 vrk korotonta maksuaikaa, eikä laskutusmaksuakaan usein pyydetä, jos koko laskun maksaa heti eikä jätä korkoa kasvamaan.
Esimerkiksi Stockmannin Mastercard tai Bank Norwegian.Nimenomaan työssäolevilla on vaikeuksia raha-asioissa ja keskustelu oman pankin kanssa on ”tahmeaa”.
Omista luototiedoista ja maksukyvystä saati halusta saa puhua täällä mitä tahansa koska vastuu siirtyy lukijalle ja joku hyväuskoinen menee vipuun.
- Anonyymi
Ota Lainaston MasterCard. Lainaston kortissa ei ole kiinteitä kuluja. Pelkkä korkokulu käytössä olevasta lainamäärästä. Siksi sen kannattaa ottaa vaikka varakortiksi vaikkei heti tarviskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1201181
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279880- 113867
- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi20745- 52719
- 30713
- 49619