pikavippi 2000e

Anonyymi-ap

hei, tietääkö kukaan jos otan 2000euroa pikavippiä että paljonkohan pitää maksaa takaisin? ja paljonko aina kuukaudessa?

9

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata jos ei osaa laskea! Jos korko olisi esim. 15, niin olisiko 2300-2400€ ja sekin riippuu siitä kuinka pitkäksi venyt maksuissa. Mutta jos mietit tuollaista mitä aloituksessa on, niin älä ota ollenkaan. 2000€ on muutenkin aivan hirveä määrä rahaa! Bondora sivulla on laskuri.

      • Anonyymi

        hei, kiitos vastauksesta ja kyllä mää siis osaan laskea mutta katoin että jos 10 kuukaudessa maksaisin pois niin joka kuukausi pitäis maksaa noin 209euroa.. mietin vaan lähinnä sitä että eihän oo mikään kauhee huijaus että onkin enemmän mitä laskuri näyttää tiiätkös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei, kiitos vastauksesta ja kyllä mää siis osaan laskea mutta katoin että jos 10 kuukaudessa maksaisin pois niin joka kuukausi pitäis maksaa noin 209euroa.. mietin vaan lähinnä sitä että eihän oo mikään kauhee huijaus että onkin enemmän mitä laskuri näyttää tiiätkös?

        Jos 2000 euron lainassa on lain sallima 20 prosentin nimellisvuosikorko, kuukausieräksi tulee 10 kuukauden takaisinmaksuajalla 218,79 euroa. Siihen tulee usein vielä pienehkö tilinhoitomaksu päälle.

        https://www.calkoo.com/fi/annuiteettilaskuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hei, kiitos vastauksesta ja kyllä mää siis osaan laskea mutta katoin että jos 10 kuukaudessa maksaisin pois niin joka kuukausi pitäis maksaa noin 209euroa.. mietin vaan lähinnä sitä että eihän oo mikään kauhee huijaus että onkin enemmän mitä laskuri näyttää tiiätkös?

        Miksi tehdä tuollainen aloitus jos sanoo osaavansa laskea!

        Aloituksen takana lienee jokin muu.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Myönnetään vain työssäkäyville.

        Jos kerran on työssä, niin miksei ottaisi saman tien oikeaa perinteisen pankin luottokorttia? Siinä saa keskimäärin 30 vrk korotonta maksuaikaa, eikä laskutusmaksuakaan usein pyydetä, jos koko laskun maksaa heti eikä jätä korkoa kasvamaan.

        Esimerkiksi Stockmannin Mastercard tai Bank Norwegian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnetään vain työssäkäyville.

        Jos kerran on työssä, niin miksei ottaisi saman tien oikeaa perinteisen pankin luottokorttia? Siinä saa keskimäärin 30 vrk korotonta maksuaikaa, eikä laskutusmaksuakaan usein pyydetä, jos koko laskun maksaa heti eikä jätä korkoa kasvamaan.

        Esimerkiksi Stockmannin Mastercard tai Bank Norwegian.

        Nimenomaan työssäolevilla on vaikeuksia raha-asioissa ja keskustelu oman pankin kanssa on ”tahmeaa”.

        Omista luototiedoista ja maksukyvystä saati halusta saa puhua täällä mitä tahansa koska vastuu siirtyy lukijalle ja joku hyväuskoinen menee vipuun.


    • Anonyymi

      Ota Lainaston MasterCard. Lainaston kortissa ei ole kiinteitä kuluja. Pelkkä korkokulu käytössä olevasta lainamäärästä. Siksi sen kannattaa ottaa vaikka varakortiksi vaikkei heti tarviskaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe