Heillä on taatusti kaikkea mitä rahalla saa! HUOMIO RAHALLA!
Herlineillä on suuret turvajärjestelyt kotonaan
37
<50
Vastaukset
- Anonyymi
RAHALLA saa mittavat turvajärjestelyt kotiinsa.
- Anonyymi
Mitä köyhillä on, ei mitään!
- Anonyymi
Olisin apua vailla ei eläkkeestä makseta velkaa. Joudun pakkaseen. Jos apua sais miljönääriltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin apua vailla ei eläkkeestä makseta velkaa. Joudun pakkaseen. Jos apua sais miljönääriltä.
Voit vaikuttaa kun et koskaan OSTA yhtäkään lehteä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit vaikuttaa kun et koskaan OSTA yhtäkään lehteä!
Eläkeläiset ovat itse olleet synnyttämässä tätä nykyistä maailmaa! He saavat niittää nyt satoa siitä. He ovat luoneet tämän tyylin millä mennään. He vaativat nyt nuorempia passaamaan itseään! Heidän olisi pitänyt olla nuorempina riittävän viisaita ja nähdä huijaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeläiset ovat itse olleet synnyttämässä tätä nykyistä maailmaa! He saavat niittää nyt satoa siitä. He ovat luoneet tämän tyylin millä mennään. He vaativat nyt nuorempia passaamaan itseään! Heidän olisi pitänyt olla nuorempina riittävän viisaita ja nähdä huijaus.
Eläkeläinen on typerä, hän on menossa kohti heikkoutta. Luotatte johonkin apuun. Ruikuttaminen ei koskaan auta teitä yhtään! Nykyinen eläkeläinen sai aikoinaan kaikkea!
nyt kun on seuraukset käsillä niin yritetään kuvitella maailmaa jota ei ole.
Emme me teitä auta! Te itse jätitte ennen ikääntymistä tekemättä jotain, nyt luotatte kilttiin naiseen! Ei kilttejä naisia enää ole! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeläinen on typerä, hän on menossa kohti heikkoutta. Luotatte johonkin apuun. Ruikuttaminen ei koskaan auta teitä yhtään! Nykyinen eläkeläinen sai aikoinaan kaikkea!
nyt kun on seuraukset käsillä niin yritetään kuvitella maailmaa jota ei ole.
Emme me teitä auta! Te itse jätitte ennen ikääntymistä tekemättä jotain, nyt luotatte kilttiin naiseen! Ei kilttejä naisia enää ole!Uskotte eläkeläiset johonkin kilttinaismaahan, se oli juuri se kuvitelmanne. Sitä 50-luvun maalaismiljöötä ei enää ole.
Teillä on edessä vuosia helvettiä jossa teitä kiusaa joku nainen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotte eläkeläiset johonkin kilttinaismaahan, se oli juuri se kuvitelmanne. Sitä 50-luvun maalaismiljöötä ei enää ole.
Teillä on edessä vuosia helvettiä jossa teitä kiusaa joku nainen!Se naine ei ole minä joten tuhlasitte aikanne, se on hoitajistanne joku!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se naine ei ole minä joten tuhlasitte aikanne, se on hoitajistanne joku!
En mitenkään kunnioita heitä koska eivät tehneet mitään kun oli aika sille.
Olen nähnyt vain yhden vanhan miehen ( Jyväskylässä) jonka huolisin tiimiini. Hän teki minuun kieltämättä vaikutuksen. Olin juoksemassa ja samoja lenkkireittejä ja siellä juoksi vanha mies, ei niitä luikkuja. Hän todellakin oli hyvässä kunnossa, juoksi rappuja ja juoksi varmasti 30 km lenkkiä. Hän veti rappuja niin kevyesti, ettei kukaan nuori mene niin kevyesti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mitenkään kunnioita heitä koska eivät tehneet mitään kun oli aika sille.
Olen nähnyt vain yhden vanhan miehen ( Jyväskylässä) jonka huolisin tiimiini. Hän teki minuun kieltämättä vaikutuksen. Olin juoksemassa ja samoja lenkkireittejä ja siellä juoksi vanha mies, ei niitä luikkuja. Hän todellakin oli hyvässä kunnossa, juoksi rappuja ja juoksi varmasti 30 km lenkkiä. Hän veti rappuja niin kevyesti, ettei kukaan nuori mene niin kevyesti!Hän on ainoa vanha mies joka saisi olla seurassani koska hän EI OLE RIESA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on ainoa vanha mies joka saisi olla seurassani koska hän EI OLE RIESA.
Oli varmasti joku entinen urheilija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli varmasti joku entinen urheilija.
Hän oli siis oikeasti vanha!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on ainoa vanha mies joka saisi olla seurassani koska hän EI OLE RIESA.
Mutta tosiaan ei hän ole elämässäni mitenkään, tämä oli vain esimerkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen jos en nyt suorastaan köyhä, niin ainakin pienituloinen ja silti minulla on kotonani kaikki tarvittavat turvajärjestelyt.
Kirves, vesuri, haulikko ja vaarallinen akka.
- Anonyymi
Tällä lailla he kaatoivat Suomen!
- Anonyymi
Eivät he mitään kärsi, heillä varaa mittaviin turvajärjestelmiin. Voin melkein veikata, että on, totta kai panssarilasit omaavat autot.
- Anonyymi
Mutt me olemmekin "prinsessoja" ihan hemmoteltuja. pitikö sitä lähteä orjaksi johonkin hikiseen huoltoasemaan yksin töihin? Vai myyjäksi johonkin.
Maailma menee juuri näin!- Anonyymi
Voi kun on niin hemmoteltuja ihmisiä, jotka jätettiin tähän maahan ottamaan vastaan kaikki saasta mitä täällä on.
MUTTA MISSÄ HERLIN ON? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun on niin hemmoteltuja ihmisiä, jotka jätettiin tähän maahan ottamaan vastaan kaikki saasta mitä täällä on.
MUTTA MISSÄ HERLIN ON?Herlin saa kaikkea kaikkea ja hän saa elää turvassa jossakin mittavien turvajärjestelyjen takana!
Kiitos vain akat päävaivaisesta yhteiskunnastanne! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herlin saa kaikkea kaikkea ja hän saa elää turvassa jossakin mittavien turvajärjestelyjen takana!
Kiitos vain akat päävaivaisesta yhteiskunnastanne!Akan keksimässä päävaivais yhteiskunnassa vain naiset ovat vaarassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akan keksimässä päävaivais yhteiskunnassa vain naiset ovat vaarassa!
Voi pitikö sen naisen taas nöyränä rientämään tekemään jotain orjapaska työtä jossa on aina VAARASSA! Sieltä työstä saa aina liudan päävaivaisia kintereille...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi pitikö sen naisen taas nöyränä rientämään tekemään jotain orjapaska työtä jossa on aina VAARASSA! Sieltä työstä saa aina liudan päävaivaisia kintereille...
Tyypillinen nolo mies jää jonkun myyjän riesaksi, siellä se hiipparoi hänen kintereillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen nolo mies jää jonkun myyjän riesaksi, siellä se hiipparoi hänen kintereillään.
MUTTA HERLIN HÄN SAA olla turvassa. Se myyjä siellä myy heidän paskalehtiään!
- Anonyymi
Jos joutuisin myymään enää heidän paskalehteään levittäisin niihin jotain saastaa.
- Anonyymi
Meidän pitäisi olla jotain ihme ressuja jotka ovat ihastuksissaan heistä!
Jokaisella olisi tuommonen jos miljardi omaisuus. Niin sinullakin.
Ja olihan tuossa se kidnappaus tapaus. Varmaan vaikuttanut asiaan.- Anonyymi
Ei tarvitse tehdä muuta kuin jättää NE lehdet lukematta!
- Anonyymi
Kaikki ovat myyneet itsensä jotta saisivat julkisuutta ( elanto), joten jos jätetään jopa lukematta he eivät saa mitään. Julkkikset jättävät heidät silloin jos kukaan EI lue!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ovat myyneet itsensä jotta saisivat julkisuutta ( elanto), joten jos jätetään jopa lukematta he eivät saa mitään. Julkkikset jättävät heidät silloin jos kukaan EI lue!
ELI ÄLKÄÄ OSTAKO LEHTIÄ, älkää lukeko niitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ELI ÄLKÄÄ OSTAKO LEHTIÄ, älkää lukeko niitä!
Tämä on ainoa keino jolla voitte vielä vaikuttaa! Mediatalot ja valtio ovat nivoutuneet toisiinsa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ainoa keino jolla voitte vielä vaikuttaa! Mediatalot ja valtio ovat nivoutuneet toisiinsa!
Kirjat ovat niitä mitä tiedän tulee katsoa tarkasti, mitä ostatte!
- Anonyymi
Kirjojen ajattelun taso on alempana kuin tavallisen kansalaisen ajattelu!
Ne ovat pelkää valhetta ja höttöä! Täyttä roskaa!- Anonyymi
Erehdyin ostamaan mukamas viisaan kirjan ja heti oli höttöä tarjolla! Kadun kun ostin! Täyttä valhetta ja täysin typerää ajattelua! Se kirja oli juuri niitä "älykkäämpiä"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erehdyin ostamaan mukamas viisaan kirjan ja heti oli höttöä tarjolla! Kadun kun ostin! Täyttä valhetta ja täysin typerää ajattelua! Se kirja oli juuri niitä "älykkäämpiä"
(Olen niitä ihmisiä jotka ovat nuoruutensa lukeneet kirjoja).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Olen niitä ihmisiä jotka ovat nuoruutensa lukeneet kirjoja).
Ne ovat selkeästi päässeet joillakin suhteilla sinne lässyttämään! Lässytys on jotain mitätöntä lässytystä! Minun pitäisi sitten ostaa sitä roskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat selkeästi päässeet joillakin suhteilla sinne lässyttämään! Lässytys on jotain mitätöntä lässytystä! Minun pitäisi sitten ostaa sitä roskaa.
Ne jotka pääsevät niitä kirjoja kirjoittamaan, ovat juuri niitä keskinkertaisia. Mutta nykyään keskitason alapuolella olevia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne jotka pääsevät niitä kirjoja kirjoittamaan, ovat juuri niitä keskinkertaisia. Mutta nykyään keskitason alapuolella olevia.
Heillä ei ole oikeasti mitään sanottavaa, mutta lässyttävät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762171Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2591786Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi57802- 70788
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48777- 68759
- 54744
- 71725
- 65717
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss176700