Taisi olla rankka päivä ❤️. Haluan silti sanoa, että minä tiedän. Minä tunnen sen. Ja minä annan sinun mennä. Ilman vihaa. Ilman katkeruutta. Sekin on rakkautta ja kunnioitusta. Ehkä ystävinä joskus kohdataan.
https://youtu.be/2fngvQS_PmQ
Hei sinä siellä.
16
753
Vastaukset
- Anonyymi
Rankka päivä :). https://www.youtube.com/watch?v=R3Jwfq8dscY. Joo niin oli, eli länsirintamalta ei mitään uutta.
- Anonyymi
Toivottavasti ei noin rankka kuitenkaan. Tulee parempia päiviä.
- Anonyymi
😭😭😭😭
- Anonyymi
Ei aihetta kyyneliin. Se mikä on tarkoitettu kestämään, se kestää. Muut menköön iloisina ja tyytyväisinä menojaan.
- Anonyymi
Hanki oma elämä
- Anonyymi
Onhan se jo minulla😊
- Anonyymi
Kenelle tarkoitettu?
- Anonyymi
Tässä vaan on se ongelma, että minä päästin jo irti viikkoja sitten ja ongelma on se ettei se irtoa. Se ei suostu irtoamaan. Vihaan sinua sen vuoksi, että täytät ajatukseni 24/7.
- Anonyymi
Okei? Olen kyllä tuosta aika yllättynyt.
- Anonyymi
Niin mä uskon. Täällä palstalla joskus kohdataan.
- Anonyymi
Kyse on siitä ettrn kelvannutkaan.
- Anonyymi
Harmi surku voi harmi
- Anonyymi
Löydät jonkun vielä
- Anonyymi
Niin ehkä joskus ystävinä kohdataan...ilman vihaa ja katkeruutta.
- Anonyymi
lässyn lässyn. Ihan tarpeetonta huomion keräämistä.
- Anonyymi
Kummallinen tapa reagoida jonkun rankkaan päivään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193444
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1282546- 242086
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.51939Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s241580Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291560Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151525Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?27980- 87952
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai63900