Uusissa tilastoissa Toyoitat ovat vikaherkimpiä

Anonyymi-ap

179

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toyota paras edes jossain.

    • Anonyymi

      Yaris ei selvinnyt viime kerralla talvivertailussa muuten kuin lavetilla avustettuna.

      • Anonyymi

        Oli varmasti testin pienin kulutus. Voitto toyotalle :P


      • Anonyymi

        Mitä paskaa jauhat minulla oli yaris 4 vuotta koskaa ei mitään vikaa. NATOn Rav 4


    • Anonyymi

      Muka paras Buahahaahaaahhaaaa!!

    • Anonyymi

      vain Toyota osaa huijata niin et se valitaan parhaaksi brändiksi.

      • Anonyymi

        Brändäyshän on mainontaa ja sen onnistumista ja siihen auttaa rahan määrä kuinka paljon siihen uhrataan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Saksalaistutkimukset ovat ihan niin luotettavia että saksalainen on aina kärjessä. Todella uskottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalaistutkimukset ovat ihan niin luotettavia että saksalainen on aina kärjessä. Todella uskottavaa.

        Uskottavampaa kuin Toyotan oleminen paras vaikka niissä vikoja eniten.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalaistutkimukset ovat ihan niin luotettavia että saksalainen on aina kärjessä. Todella uskottavaa.

        On siellä muitakin kuin saksalaisia merkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalaistutkimukset ovat ihan niin luotettavia että saksalainen on aina kärjessä. Todella uskottavaa.

        Kummasti on muuttunut kun aina vaan toyota voittaa niin saksassa kuin muualla.
        Mutta kun mennnään katsomaan huolto tiheyttä ja kokonais ajomatkaa,,,, ,,onko selvää että seppo sedän corollaan jolla ajellaan 12 oookm vuoteen ja mahdollisesti huolletaankin parikertaa vuoteen verrataan ostomies jussin työautoon skodaan 4x4 octaaviaaan ,
        jolla ajetaan ainakin 30 oookm vuoteen ja kerran vaihdeta öljyt ja sitten katsastuksessa onkin jossain koiran luussa väljää tai renkaista tai ohueksi kuluneista jarrupaloista tai levyistä saadaan mitä sattuu insinööriKatsastajien ihan itse keksimillä jarrulevyjen mittaus laitteilla ( työntömittaan hitsatuilla lisäpaloilla) täysin laittomia tulkintoja ja siis hylkyjä tai huomautuksia joilla ei oikeasti ole lain voimaa, mitta laite on mittalaite vasta kalibroituna.
        Myös itsevaltiaille katsastajille!
        Sama koskee nastojen määrää jos joku niitä vielä käyttää laskeminen !
        Oli vaan volkkari jolla ajelttu 100 000km ja nastoista tuli huomautus että puolet irronnut!
        Mutta nihilisitnä ja tarkkana laskin ja vien sitten vielä sille diktaattorille että kyllä oli määrää vielä enemmän kuin laki pyytää.
        Mutta samalla saattaa nastarenkailla mennä avensis läpi jossa lähes kaikki nastat ovat poikki siis varsinainen nasta on lentänyt jo maanteille ja naarmuttamaan muita....mutta se kanta on renkaassa ja varmaan nastauskovaisen mielestä onkin aivan loistavaa--


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalaistutkimukset ovat ihan niin luotettavia että saksalainen on aina kärjessä. Todella uskottavaa.

        Lue tuon avauksen listoja, siellä on kärjessä monia ei saksalaisia merkkejä.


    • Anonyymi

      "ADACin tuoreen raportin parhaat ja vähävikaisimmat automerkit ovat Audi ja BMW. Vähävikaisten joukkoon kuuluvat myös Mercedes-Benzin useimmat mallit sekä Suzuki, Mini ja Mitsubishi."

      Kylläpä tuo pitää varmasti paikkansa. On mukava ajaa vähävikaisella autolla.

    • Anonyymi

      Vakuutusyhtiö vilautti hinaustilastojaan: "Näistä vioista suhteellisesti suurin osa löytyy Audeista"
      Hinausautojen kuljettajat tekevät työtään kelissä kuin kelissä ympäri vuoden. Katso videolta, miten ammattilainen nostaa Volkkarin ylös penkasta.
      POP Vakuutuksen mukaan hinaukseen johtavista auton vioista yleisin – sen tilastoimien autojen kohdalla – on noin 30 prosentin osuudella moottorivika.

      – Näistä vioista suhteellisesti suurin osa löytyy Audeista. Audien hinauksista jopa 40 prosenttia johtuu moottorivioista, yhtiön tiedotteessa kerrotaan.

      Toiseksi yleisin syy hinaukseen on se, ettei auto käynnisty. Käynnistysongelmia on tilastojen mukaan suhteellisesti eniten Hyundailla, Renaultilla ja Nissanilla.

      • Anonyymi

        Tuo huumoritilasto on ammuttu alas kauan sitten:

        "Ikä on eduksi kuskille, mutta ei autolle
        Hinattavaksi joutumisella on selkeä yhteys ajokilometreihin. Mitä enemmän niitä vuodessa kertyy, sitä suuremmalla todennäköisyydellä auto päätyy hinaukseen.

        "Tämä selittää osaltaan premium-merkkien valloittamia kärkisijoja, sillä ne ovat tyypillisesti paljon ajavien autoja. Lisäksi merkit ovat myös nuorten suosiossa, mikä osaltaan lisää myös todennäköisyyttä päätyä hinausasiakkaaksi", Jalonen täydentää.

        Auton ikä korreloi myös hinausten kanssa. Eniten hinataan yli kymmenen vuotta vanhoja autoja.

        Kuskin iän vaikutus on päinvastainen. Mitä vanhempi kuski, sen varmemmin auto pääsee määränpäähänsä omin avuin. Nuoret kuskit tutustuvat useammin hinausalan yrittäjiin."

        Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, hybridi Toyota on hinatuin.


      • Anonyymi

        Pop kertoi, että ne joilla ajetaan niitä myös hinataan.
        Aika loogista!


      • Anonyymi

        Puuttuu myös tieto kenen se auto on, saattaa audi olla leasing työsuhde muu kuin ikioma!
        Toyota useimmin oma ja kivasti enemmän huollettu!


    • Anonyymi

      Nuo Toyotathan jättivät tielle testeissäkin ja piti kuljettaa hinausauton lavalla korjaamolle.

    • Anonyymi

      Ammuttu alas? 🤣😂😁

      Tuoreita tilastoja!!!😂😅🤣
      POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

      Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.
      Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
      Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

    • Anonyymi

      "ADACin tuoreen raportin parhaat ja vähävikaisimmat automerkit ovat Audi ja BMW. Vähävikaisten joukkoon kuuluvat myös Mercedes-Benzin useimmat mallit sekä Suzuki, Mini ja Mitsubishi."

    • Anonyymi

      Ostaa Honda HR-V hybridin, niin ei tarvii hinailla tai kuunnella moottorin jollotusta. Tyylikkäin kompakti SUV, Toisin kuin C-HR.

      • Anonyymi

        C-HR on ollut korkealla rumuuskilpailuissa. Yksi rumimmista autoista koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        C-HR on ollut korkealla rumuuskilpailuissa. Yksi rumimmista autoista koskaan.

        Harmittaa muaki kun tohjot menevät kaupaksi😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaa muaki kun tohjot menevät kaupaksi😭

        Harmittaako kun VW AG myy Suomessa eniten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaako kun VW AG myy Suomessa eniten?

        Joo, se on hieno merkki tuo ag. Jokos se on ollut tm testissä kun en ole huomannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, se on hieno merkki tuo ag. Jokos se on ollut tm testissä kun en ole huomannut?

        Juuri voitti TM:n farkkuvertailun.


    • Anonyymi

      Olen ostanut pääasiassa luotettavia merkkejä.

      • Anonyymi

        Hienoa että ajat japanilaisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että ajat japanilaisilla.

        En aja enää ikinä japseilla. Ovat täysiä rimpuloita.


      • Anonyymi

        Et siis Toyotaa, fiksu valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En aja enää ikinä japseilla. Ovat täysiä rimpuloita.

        Harmi kun ei kaikilla ole rahaa oikeaan japanilaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun ei kaikilla ole rahaa oikeaan japanilaisiin.

        Mutta japanilaisethan ovat halpoja. Köyhien ihmisten autoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta japanilaisethan ovat halpoja. Köyhien ihmisten autoja.

        Minuaki vähän jurppii ku jotkut voivat laittaa oman japsin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuaki vähän jurppii ku jotkut voivat laittaa oman japsin.

        Minua jurppi kun oli japsi. Nyt on eurooppalainen ja autoilu on nautittavaa. Ovetkin menevät menevät kiinni kuin kassakaapissa. Ei tule enää selkä kipeäksi ajaessa. Ajo-ominaisuudet ovat loistavat, eikä ruoste vaivaa. Vertailutesteissä tulee menestystä, eivätkä kaverit hauku riisipussikuskiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua jurppi kun oli japsi. Nyt on eurooppalainen ja autoilu on nautittavaa. Ovetkin menevät menevät kiinni kuin kassakaapissa. Ei tule enää selkä kipeäksi ajaessa. Ajo-ominaisuudet ovat loistavat, eikä ruoste vaivaa. Vertailutesteissä tulee menestystä, eivätkä kaverit hauku riisipussikuskiksi.

        Hyvä! 👍


    • Anonyymi

      POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

      Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.
      Hinausyhtiöt lihovat näillä romuilla.

      • Anonyymi

        Tuo höperö tilasto, jossa verrataan eri ikäisiä ja eri kilometrimäärillä olevia autoja on ammuttu alas aikoja sitten.

        "Ikä on eduksi kuskille, mutta ei autolle
        Hinattavaksi joutumisella on selkeä yhteys ajokilometreihin. Mitä enemmän niitä vuodessa kertyy, sitä suuremmalla todennäköisyydellä auto päätyy hinaukseen.

        "Tämä selittää osaltaan premium-merkkien valloittamia kärkisijoja, sillä ne ovat tyypillisesti paljon ajavien autoja. Lisäksi merkit ovat myös nuorten suosiossa, mikä osaltaan lisää myös todennäköisyyttä päätyä hinausasiakkaaksi", Jalonen täydentää.

        Auton ikä korreloi myös hinausten kanssa. Eniten hinataan yli kymmenen vuotta vanhoja autoja.

        Kuskin iän vaikutus on päinvastainen. Mitä vanhempi kuski, sen varmemmin auto pääsee määränpäähänsä omin avuin. Nuoret kuskit tutustuvat useammin hinausalan yrittäjiin."

        Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, hybridi Toyota on hinatuin.


      • Anonyymi

        Suuri ADAC:in tiellejättämistilasto on julkaistu:

        1 .Mitsubishi ASX
        2. Volvo XC40
        3. BMW 2-sarja
        4. BMW X1
        5. Audi A3
        6. BMW X2
        7. VW T-Roc
        8. Mitsubishi Eclipse Cross
        9. BMW 1-sarja
        10. Seat Ateca
        11. Mazda CX-5
        12. VW Golf
        13. Audi Q2
        14. Audi Q3
        15 Mercedes Benz GLA
        16. Seat Leon
        17. Mercedes Benz A-sarja
        18. Renault Kajar
        19. VW Tiguan
        20. Hyundai Tucson
        21. Skoda Karoq
        22. VW Caddy
        23. Mercedes Benz B-sarja
        24. Mercedes Benz CLA
        25. Kia Ceed
        26. Ford Tourneo/Transit Connect
        27. Peugeot 3008
        28. Peugeot 308
        29. Ford C MAX
        30. Fiat Tipo
        31. Dacia Duster
        32. Hyundai i30
        33. Kia Sportage
        34. VW Touran
        35. Ford Focus
        36. Nissan Qashqai
        37. Mazda 3
        38. Citroen Berlingo
        39. Renault Megane
        40. Opel Astra
        41. Ford Kuga
        42. Dacia Docker
        43. Renault Scenic
        44. Toyota Corolla
        45. Toyota C-HR

        Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.

        https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/


    • Anonyymi

      Karu tilasto Toyotan kannalta. Muka luotettava auto jättää useimmin tielle.

      • Anonyymi

        Sehän on epäluotettavin.


    • Anonyymi

      Hinausautoyrittäjät hankkivat Toyotan romujen kustannuksella.

    • Anonyymi

      Aikamoinen listaus, tämmöisiä hinausyhtiöitten unelmia nämä epäluotettavat merkit:
      POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

      Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.
      Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto

      • Anonyymi

        Tuo höperö tilasto, jossa verrataan eri ikäisiä ja eri kilometrimäärillä olevia autoja on ammuttu alas aikoja sitten.

        "Ikä on eduksi kuskille, mutta ei autolle
        Hinattavaksi joutumisella on selkeä yhteys ajokilometreihin. Mitä enemmän niitä vuodessa kertyy, sitä suuremmalla todennäköisyydellä auto päätyy hinaukseen.

        "Tämä selittää osaltaan premium-merkkien valloittamia kärkisijoja, sillä ne ovat tyypillisesti paljon ajavien autoja. Lisäksi merkit ovat myös nuorten suosiossa, mikä osaltaan lisää myös todennäköisyyttä päätyä hinausasiakkaaksi", Jalonen täydentää.

        Auton ikä korreloi myös hinausten kanssa. Eniten hinataan yli kymmenen vuotta vanhoja autoja.

        Kuskin iän vaikutus on päinvastainen. Mitä vanhempi kuski, sen varmemmin auto pääsee määränpäähänsä omin avuin. Nuoret kuskit tutustuvat useammin hinausalan yrittäjiin."

        Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, hybridi Toyota on hinatuin.


    • Anonyymi

      ADACin tuoreen raportin parhaat ja vähävikaisimmat automerkit ovat Audi ja BMW. Vähävikaisten joukkoon kuuluvat myös Mercedes-Benzin useimmat mallit sekä Suzuki, Mini ja Mitsubishi.

    • Anonyymi

      Tuossa ADACin tilastoissa lähes 50% tiellejäämisistä johtui akusta. Vähän epäilyttävä tilasto. Kuulemma oli siivottu pois käyttäjän omasta huolimattomuudesta johtuneet viat, vaikea uskoa että akku simahtaisi noin suuresta osasta ilman että käyttäjä osasyyllinen.

      Eli vaikuttaa siltä että osa käyttäjän huolimattomuudesta johtuva vika siivottu pois tilastosta mutta osa ei. Ihan niin kuin olisi tavoiteltu tiettyä tulosta, ehkä oli saksalaisen autoteollisuuden tilaama tutkimus.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Siinä oli japanilaisia kärjessä.


      • Anonyymi

        Saman laitoin merkille, ensin kerrotaan että huolimattomuusviat siivottu pois, mutta silti 46% tiellejäämisistä johtui akusta ja tämä oli vielä ylivoimaisesti suurin yksittäinen syy.

        Eli aika valtavasta määrästä autoja oli akku hajalla mutta käyttäjällä ei muka mitään tekemistä asian kanssa?


    • Anonyymi

      Tyrmistyi kun luin raportin. Aikoinaan Toyotan kestävyys ja käyttövarmuus olivat parasta. Nyt huonointa! Mikä on mennyt pieleen? Liian kiire suunnittelussa, vai hutilointi kokoonpanossa?

      • Anonyymi

        Onhan nämä uudet Toyotat jo viidesti halpuutettuja. Nyt alkaa olemaan säästöjen laari jo tyhjä, eikä enää keksitä uusia säästökohteita tuotteen oleellisesti huonontumatta.


    • Anonyymi

      Puppua! Vantaalla moni taksiyrittäjä ottaa Toyotan hybridejä ja eivät merkkiä vaihda. Yksi maahanmuuttajataustainen taksi hankki uuden bZ4X:n Kaivokselan Toyotalta, tykkää autostaan. Kyllä taksikuskit tietää mikä kestää ja mikä ei.

      • Anonyymi

        Ei niitä Toyota-takseja vaan missään näy Suomessa. En ole nähnyt vuosiin kuin Virossa.


    • Anonyymi

      Noita vikaherkkiä en ostaisi.

    • Anonyymi

      Nämä ovat erityisen vikaherkkiä vaikka niillä ei ajeta enempää kuin muillakaan.
      POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

      Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.
      Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

      • Anonyymi

        1 .Mitsubishi ASX
        2. Volvo XC40
        3. BMW 2-sarja
        4. BMW X1
        5. Audi A3
        6. BMW X2
        7. VW T-Roc
        8. Mitsubishi Eclipse Cross
        9. BMW 1-sarja
        10. Seat Ateca
        11. Mazda CX-5
        12. VW Golf
        13. Audi Q2
        14. Audi Q3
        15 Mercedes Benz GLA
        16. Seat Leon
        17. Mercedes Benz A-sarja
        18. Renault Kajar
        19. VW Tiguan
        20. Hyundai Tucson
        21. Skoda Karoq
        22. VW Caddy
        23. Mercedes Benz B-sarja
        24. Mercedes Benz CLA
        25. Kia Ceed
        26. Ford Tourneo/Transit Connect
        27. Peugeot 3008
        28. Peugeot 308
        29. Ford C MAX
        30. Fiat Tipo
        31. Dacia Duster
        32. Hyundai i30
        33. Kia Sportage
        34. VW Touran
        35. Ford Focus
        36. Nissan Qashqai
        37. Mazda 3
        38. Citroen Berlingo
        39. Renault Megane
        40. Opel Astra
        41. Ford Kuga
        42. Dacia Docker
        43. Renault Scenic
        44. Toyota Corolla
        45. Toyota C-HR

        Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.

        https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/


      • Anonyymi

        Milloin ymmärrät ettei yhden vakuutusyhtiöm tilasto ole pätevä arvuioimaan kaiukkien autojen vikoja? Koko Saksan tilasto on aika paljon enemmän autoja lukumääräisesti kattava tilasto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin ymmärrät ettei yhden vakuutusyhtiöm tilasto ole pätevä arvuioimaan kaiukkien autojen vikoja? Koko Saksan tilasto on aika paljon enemmän autoja lukumääräisesti kattava tilasto.

        Suomessahan tämä pätee. Oletko vähän tyhmänsorttinen kun et ymmärrä että alla olevat merkit jättävät tielle usein? Eivät kestä käyttöä Suomen olosuhteissa. Samat merkit ovat edustettuina myöskin muissa tilastoissa.
        POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

        Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.
        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessahan tämä pätee. Oletko vähän tyhmänsorttinen kun et ymmärrä että alla olevat merkit jättävät tielle usein? Eivät kestä käyttöä Suomen olosuhteissa. Samat merkit ovat edustettuina myöskin muissa tilastoissa.
        POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

        Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.
        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

        Tässä oikea tilasto:

        1 .Mitsubishi ASX
        2. Volvo XC40
        3. BMW 2-sarja
        4. BMW X1
        5. Audi A3
        6. BMW X2
        7. VW T-Roc
        8. Mitsubishi Eclipse Cross
        9. BMW 1-sarja
        10. Seat Ateca
        11. Mazda CX-5
        12. VW Golf
        13. Audi Q2
        14. Audi Q3
        15 Mercedes Benz GLA
        16. Seat Leon
        17. Mercedes Benz A-sarja
        18. Renault Kajar
        19. VW Tiguan
        20. Hyundai Tucson
        21. Skoda Karoq
        22. VW Caddy
        23. Mercedes Benz B-sarja
        24. Mercedes Benz CLA
        25. Kia Ceed
        26. Ford Tourneo/Transit Connect
        27. Peugeot 3008
        28. Peugeot 308
        29. Ford C MAX
        30. Fiat Tipo
        31. Dacia Duster
        32. Hyundai i30
        33. Kia Sportage
        34. VW Touran
        35. Ford Focus
        36. Nissan Qashqai
        37. Mazda 3
        38. Citroen Berlingo
        39. Renault Megane
        40. Opel Astra
        41. Ford Kuga
        42. Dacia Docker
        43. Renault Scenic
        44. Toyota Corolla
        45. Toyota C-HR

        Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.

        https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/


      • Anonyymi

        Ehkä saksalaiset tilaavat hinauksen herkemmin, kuin Suomessa. Täällä tilataan naapurin Masa hinaamaan, jos ei ole vakuutuksissa hinauspalvelua. Muuten ei ole selitettävissä tuota eroa tilastoissa.


    • Anonyymi

      Tojolla ongelmii riittää. Mikään Toyota ei uutena selviä ilman takaisinkutsuja.
      Eikä iolman isoja teknisiä vikoja. Muka luotettavuus ei auta jos kaikessa käytetään halpispaska osia.

      • Anonyymi

        Toyota on vikaisa kertakäyttötuote.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Huonoja nämä merkit.
      POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

      Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.
      Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
      Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

      • Anonyymi

        Tässä oikea tilasto:

        1 .Mitsubishi ASX
        2. Volvo XC40
        3. BMW 2-sarja
        4. BMW X1
        5. Audi A3
        6. BMW X2
        7. VW T-Roc
        8. Mitsubishi Eclipse Cross
        9. BMW 1-sarja
        10. Seat Ateca
        11. Mazda CX-5
        12. VW Golf
        13. Audi Q2
        14. Audi Q3
        15 Mercedes Benz GLA
        16. Seat Leon
        17. Mercedes Benz A-sarja
        18. Renault Kajar
        19. VW Tiguan
        20. Hyundai Tucson
        21. Skoda Karoq
        22. VW Caddy
        23. Mercedes Benz B-sarja
        24. Mercedes Benz CLA
        25. Kia Ceed
        26. Ford Tourneo/Transit Connect
        27. Peugeot 3008
        28. Peugeot 308
        29. Ford C MAX
        30. Fiat Tipo
        31. Dacia Duster
        32. Hyundai i30
        33. Kia Sportage
        34. VW Touran
        35. Ford Focus
        36. Nissan Qashqai
        37. Mazda 3
        38. Citroen Berlingo
        39. Renault Megane
        40. Opel Astra
        41. Ford Kuga
        42. Dacia Docker
        43. Renault Scenic
        44. Toyota Corolla
        45. Toyota C-HR

        Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.

        https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/


    • Anonyymi

      Toyotan laatu on muinaismuisto vain.

    • Anonyymi

      Uusien autojen tilastot on vähän humpuukia. Erot on pieniä ja autoissa on takuut yms. Yleensä uudet autot toimii ja niitä ei tarvitse korjata. Oikeaa tilastoa alkaa syntymään 5-10 vuotiaissa ja Suomalaisille oikeastaan vasta sen jälkeen.

    • Anonyymi

      Nämä automerkit jättävät tien päälle vähän väliä.
      POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

      Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.
      Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
      Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

      • Anonyymi

        Tässä sitten oikeaa tietoa:

        1 .Mitsubishi ASX
        2. Volvo XC40
        3. BMW 2-sarja
        4. BMW X1
        5. Audi A3
        6. BMW X2
        7. VW T-Roc
        8. Mitsubishi Eclipse Cross
        9. BMW 1-sarja
        10. Seat Ateca
        11. Mazda CX-5
        12. VW Golf
        13. Audi Q2
        14. Audi Q3
        15 Mercedes Benz GLA
        16. Seat Leon
        17. Mercedes Benz A-sarja
        18. Renault Kajar
        19. VW Tiguan
        20. Hyundai Tucson
        21. Skoda Karoq
        22. VW Caddy
        23. Mercedes Benz B-sarja
        24. Mercedes Benz CLA
        25. Kia Ceed
        26. Ford Tourneo/Transit Connect
        27. Peugeot 3008
        28. Peugeot 308
        29. Ford C MAX
        30. Fiat Tipo
        31. Dacia Duster
        32. Hyundai i30
        33. Kia Sportage
        34. VW Touran
        35. Ford Focus
        36. Nissan Qashqai
        37. Mazda 3
        38. Citroen Berlingo
        39. Renault Megane
        40. Opel Astra
        41. Ford Kuga
        42. Dacia Docker
        43. Renault Scenic
        44. Toyota Corolla
        45. Toyota C-HR

        Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.

        https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/


    • Anonyymi

      Toyotan surkea laatu näkyy kaikessa.

    • Anonyymi

      Tässäpä tämä Suomen olosuhteiden tilasto. Saksankokkareet hinatuimpia paskaautoja.

      • Anonyymi

        POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

        Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.
        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

        Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.
        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

        Tajua jo et Toyotat on puolivalmiste paskaa alusta loppuun.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17247237/kuluttajat-valittavat-usein-toyotan-latauskelvottomien-talviongelmista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

        Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.
        Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
        Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

        Toyotan romut hinatuimpia:

        1 .Mitsubishi ASX
        2. Volvo XC40
        3. BMW 2-sarja
        4. BMW X1
        5. Audi A3
        6. BMW X2
        7. VW T-Roc
        8. Mitsubishi Eclipse Cross
        9. BMW 1-sarja
        10. Seat Ateca
        11. Mazda CX-5
        12. VW Golf
        13. Audi Q2
        14. Audi Q3
        15 Mercedes Benz GLA
        16. Seat Leon
        17. Mercedes Benz A-sarja
        18. Renault Kajar
        19. VW Tiguan
        20. Hyundai Tucson
        21. Skoda Karoq
        22. VW Caddy
        23. Mercedes Benz B-sarja
        24. Mercedes Benz CLA
        25. Kia Ceed
        26. Ford Tourneo/Transit Connect
        27. Peugeot 3008
        28. Peugeot 308
        29. Ford C MAX
        30. Fiat Tipo
        31. Dacia Duster
        32. Hyundai i30
        33. Kia Sportage
        34. VW Touran
        35. Ford Focus
        36. Nissan Qashqai
        37. Mazda 3
        38. Citroen Berlingo
        39. Renault Megane
        40. Opel Astra
        41. Ford Kuga
        42. Dacia Docker
        43. Renault Scenic
        44. Toyota Corolla
        45. Toyota C-HR

        Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.

        https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/


    • Anonyymi

      Taattua pa*kaa Toyota ei saa kuntoon edes toyotan huollossa.

    • Anonyymi

      Mitä enemmän Toyota myy sitä enemmän vikoja tulee ilmi.

    • Anonyymi

      Hukkuva Toyota postaa samaa viestiä koko ketjun täyteen ettei vain jäis valehtelusta kiinni. Mutta osoittaa sillä julkisesti tyhmyytensä.
      Vaikea uskoa tosiasioita niin epätoivo iskee.

    • Anonyymi

      POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

      Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.
      Mitä ihmettä? Katso mitkä kalliit premiummerkit roikkuvat useimmin hinurin koukussa tien päällä
      Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

      Toyotat ovat luotettavimpia autoja eivätkä tarvitse hinauksia kuten yllämainitut kulkuneuvot.

      • Anonyymi

        Toyotaa hinataan eniten:


        1 .Mitsubishi ASX
        2. Volvo XC40
        3. BMW 2-sarja
        4. BMW X1
        5. Audi A3
        6. BMW X2
        7. VW T-Roc
        8. Mitsubishi Eclipse Cross
        9. BMW 1-sarja
        10. Seat Ateca
        11. Mazda CX-5
        12. VW Golf
        13. Audi Q2
        14. Audi Q3
        15 Mercedes Benz GLA
        16. Seat Leon
        17. Mercedes Benz A-sarja
        18. Renault Kajar
        19. VW Tiguan
        20. Hyundai Tucson
        21. Skoda Karoq
        22. VW Caddy
        23. Mercedes Benz B-sarja
        24. Mercedes Benz CLA
        25. Kia Ceed
        26. Ford Tourneo/Transit Connect
        27. Peugeot 3008
        28. Peugeot 308
        29. Ford C MAX
        30. Fiat Tipo
        31. Dacia Duster
        32. Hyundai i30
        33. Kia Sportage
        34. VW Touran
        35. Ford Focus
        36. Nissan Qashqai
        37. Mazda 3
        38. Citroen Berlingo
        39. Renault Megane
        40. Opel Astra
        41. Ford Kuga
        42. Dacia Docker
        43. Renault Scenic
        44. Toyota Corolla
        45. Toyota C-HR

        Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.

        https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/


    • Anonyymi

      Kannattaa etsiä alkuperäinen uutinen ja kääntää se suomeksi. Toyotat ovat tarvinneet apuvirtaa, mutta muita vikoja ei ole ollut. Muissa merkeissä viat ovat liittyneet moottorinohjaukseen, Transitissa reikänauhapannan varassa roikkuvan polttonestesäiliön putoamiseen autosta ajon aikana.

      • Anonyymi

        Toyotalla on erittäin paljon vikoja. Mm. relevikoja, jotka estävät käynnistymisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotalla on erittäin paljon vikoja. Mm. relevikoja, jotka estävät käynnistymisen.

        Näissä autoissa on erityisen paljon rele-, ja muita suuria ongelmia.
        POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

        Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.
        Hinausyhtiöt lihovat näillä romuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näissä autoissa on erityisen paljon rele-, ja muita suuria ongelmia.
        POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

        Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.
        Hinausyhtiöt lihovat näillä romuilla.

        Saksalainen tilasto on yhtä luotettava kuin suunniteltu ja tarkoituksellinen saksalainen päästöhuijausohjelma!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalainen tilasto on yhtä luotettava kuin suunniteltu ja tarkoituksellinen saksalainen päästöhuijausohjelma!

        Saksalaiseen voi luottaa kuin vuoreen. Jäävuoreen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näissä autoissa on erityisen paljon rele-, ja muita suuria ongelmia.
        POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

        Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.
        Hinausyhtiöt lihovat näillä romuilla.

        Tuo pelletilasto on ammuttu alas ajat sitten:

        "Ikä on eduksi kuskille, mutta ei autolle
        Hinattavaksi joutumisella on selkeä yhteys ajokilometreihin. Mitä enemmän niitä vuodessa kertyy, sitä suuremmalla todennäköisyydellä auto päätyy hinaukseen.

        "Tämä selittää osaltaan premium-merkkien valloittamia kärkisijoja, sillä ne ovat tyypillisesti paljon ajavien autoja. Lisäksi merkit ovat myös nuorten suosiossa, mikä osaltaan lisää myös todennäköisyyttä päätyä hinausasiakkaaksi", Jalonen täydentää.

        Auton ikä korreloi myös hinausten kanssa. Eniten hinataan yli kymmenen vuotta vanhoja autoja.

        Kuskin iän vaikutus on päinvastainen. Mitä vanhempi kuski, sen varmemmin auto pääsee määränpäähänsä omin avuin. Nuoret kuskit tutustuvat useammin hinausalan yrittäjiin."

        Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, hybridi Toyota on hinatuin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pelletilasto on ammuttu alas ajat sitten:

        "Ikä on eduksi kuskille, mutta ei autolle
        Hinattavaksi joutumisella on selkeä yhteys ajokilometreihin. Mitä enemmän niitä vuodessa kertyy, sitä suuremmalla todennäköisyydellä auto päätyy hinaukseen.

        "Tämä selittää osaltaan premium-merkkien valloittamia kärkisijoja, sillä ne ovat tyypillisesti paljon ajavien autoja. Lisäksi merkit ovat myös nuorten suosiossa, mikä osaltaan lisää myös todennäköisyyttä päätyä hinausasiakkaaksi", Jalonen täydentää.

        Auton ikä korreloi myös hinausten kanssa. Eniten hinataan yli kymmenen vuotta vanhoja autoja.

        Kuskin iän vaikutus on päinvastainen. Mitä vanhempi kuski, sen varmemmin auto pääsee määränpäähänsä omin avuin. Nuoret kuskit tutustuvat useammin hinausalan yrittäjiin."

        Oikeassa tilastossa, jossa huomioidaan ajomäärät ja vuosimallit, hybridi Toyota on hinatuin.

        Tässä oikeaa tietoa:

        1 .Mitsubishi ASX
        2. Volvo XC40
        3. BMW 2-sarja
        4. BMW X1
        5. Audi A3
        6. BMW X2
        7. VW T-Roc
        8. Mitsubishi Eclipse Cross
        9. BMW 1-sarja
        10. Seat Ateca
        11. Mazda CX-5
        12. VW Golf
        13. Audi Q2
        14. Audi Q3
        15 Mercedes Benz GLA
        16. Seat Leon
        17. Mercedes Benz A-sarja
        18. Renault Kajar
        19. VW Tiguan
        20. Hyundai Tucson
        21. Skoda Karoq
        22. VW Caddy
        23. Mercedes Benz B-sarja
        24. Mercedes Benz CLA
        25. Kia Ceed
        26. Ford Tourneo/Transit Connect
        27. Peugeot 3008
        28. Peugeot 308
        29. Ford C MAX
        30. Fiat Tipo
        31. Dacia Duster
        32. Hyundai i30
        33. Kia Sportage
        34. VW Touran
        35. Ford Focus
        36. Nissan Qashqai
        37. Mazda 3
        38. Citroen Berlingo
        39. Renault Megane
        40. Opel Astra
        41. Ford Kuga
        42. Dacia Docker
        43. Renault Scenic
        44. Toyota Corolla
        45. Toyota C-HR

        Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.

        https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksalainen tilasto on yhtä luotettava kuin suunniteltu ja tarkoituksellinen saksalainen päästöhuijausohjelma!

        Katsokaas japanilaisia tilastoja. Japsilehdissäkin vedetään kotiin päin ja matstat ja mitsut on kärjessä. Tojo on testijumbo sielläkin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tässäpä tämä tilasto mikä kertoo Suomen vaativista olosuhteista. Vain Toyota kestää.
      "POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

      Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä."
      Hinausyhtiöt lihovat näillä saksan romuilla.

      • Anonyymi

        Toyotan romuja hinataan eniten:

        1 .Mitsubishi ASX
        2. Volvo XC40
        3. BMW 2-sarja
        4. BMW X1
        5. Audi A3
        6. BMW X2
        7. VW T-Roc
        8. Mitsubishi Eclipse Cross
        9. BMW 1-sarja
        10. Seat Ateca
        11. Mazda CX-5
        12. VW Golf
        13. Audi Q2
        14. Audi Q3
        15 Mercedes Benz GLA
        16. Seat Leon
        17. Mercedes Benz A-sarja
        18. Renault Kajar
        19. VW Tiguan
        20. Hyundai Tucson
        21. Skoda Karoq
        22. VW Caddy
        23. Mercedes Benz B-sarja
        24. Mercedes Benz CLA
        25. Kia Ceed
        26. Ford Tourneo/Transit Connect
        27. Peugeot 3008
        28. Peugeot 308
        29. Ford C MAX
        30. Fiat Tipo
        31. Dacia Duster
        32. Hyundai i30
        33. Kia Sportage
        34. VW Touran
        35. Ford Focus
        36. Nissan Qashqai
        37. Mazda 3
        38. Citroen Berlingo
        39. Renault Megane
        40. Opel Astra
        41. Ford Kuga
        42. Dacia Docker
        43. Renault Scenic
        44. Toyota Corolla
        45. Toyota C-HR

        Sijoille 1-7 sijoittuneiden autojen vikojen määrä oli erittäin matala (vikaindeksi 0.9-1.4), sijoilla 8-28 matala (vikaindeksi 1.7-3.8), sijoilla 29-42 keskiverto (vikaindeksi 4.1-6.5), sijalla 43 korkea (vikaindeksi 7.6) ja sijoilla 44-45 erittäin korkea.

        https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/unfall-schaden-panne/adac-pannenstatistik/


    • Anonyymi

      Miksi tilastot kertoo et Toyota tarvitsee eniten apua eli jåää tielle eniten jos se on luotettavin? Toyota taitaa valehdella.

    • Anonyymi

      POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

      Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.
      Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

      Tämä kertoo miten Suomessa käy.

      • Anonyymi

        Toyota vakuutus ei kerro kuin usein Toyotia hinataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota vakuutus ei kerro kuin usein Toyotia hinataan.

        VÄHITEN hinausapua tarvitsevat Toyota, Honda ja Nissan.

        – Erityisesti japanilaismerkit erottuvat näissäkin tilastoissa toimintavarmuudellaan. Tekninen toimintavarmuus näissä keskitasoa paremmalla tasolla, toteaa tiedotteessa POP Vakuutuksen aktuaari- ja talousjohtaja Erkka Jalonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VÄHITEN hinausapua tarvitsevat Toyota, Honda ja Nissan.

        – Erityisesti japanilaismerkit erottuvat näissäkin tilastoissa toimintavarmuudellaan. Tekninen toimintavarmuus näissä keskitasoa paremmalla tasolla, toteaa tiedotteessa POP Vakuutuksen aktuaari- ja talousjohtaja Erkka Jalonen.

        No POP vakuutus on pilipali yhtiö missä ei vakuuteta miään uusia autoja.
        Ei edes uusia Tojoja eikä varsinkaan premiium merkkejä.
        heillä ei ole edes toimivaa asiakaspalvelua.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aff76ef6-b2a1-431c-87b9-e857b37f9883
        Eli jos haluaa joskus korvauksia jos auto esimerkiksi varastetaan ei kannata pop vakuutusta ottaa. Ehkä en luottais tilastoihin mitä huijarifirma antaa ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No POP vakuutus on pilipali yhtiö missä ei vakuuteta miään uusia autoja.
        Ei edes uusia Tojoja eikä varsinkaan premiium merkkejä.
        heillä ei ole edes toimivaa asiakaspalvelua.

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aff76ef6-b2a1-431c-87b9-e857b37f9883
        Eli jos haluaa joskus korvauksia jos auto esimerkiksi varastetaan ei kannata pop vakuutusta ottaa. Ehkä en luottais tilastoihin mitä huijarifirma antaa ulos.

        Taitaa If olla sitten myös volsun vähäpojan mielestä huijarifirma:

        "Eri automerkkien todennäköisyys tarvita hinauspalveluja vaihtelee Ifin tilastojen perusteella huomattavasti.

        Selvästi eniten hinausta tarvitsevat BMW:t, Mercedes-Benzit ja Audit, kun hinausten määrä suhteutetaan vakuutettujen autojen määrään.

        Vähiten hinausta vaativia vahinkoja on puolestaan sattunut Toyotalle ja Nissanille."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa If olla sitten myös volsun vähäpojan mielestä huijarifirma:

        "Eri automerkkien todennäköisyys tarvita hinauspalveluja vaihtelee Ifin tilastojen perusteella huomattavasti.

        Selvästi eniten hinausta tarvitsevat BMW:t, Mercedes-Benzit ja Audit, kun hinausten määrä suhteutetaan vakuutettujen autojen määrään.

        Vähiten hinausta vaativia vahinkoja on puolestaan sattunut Toyotalle ja Nissanille."

        Noilla merkeillä myös ajetaan eniten.
        Toyotat päätyy lunastukseebn nopeimmin.
        Siksi et ne on heikoimpia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla merkeillä myös ajetaan eniten.
        Toyotat päätyy lunastukseebn nopeimmin.
        Siksi et ne on heikoimpia?

        Pakkoko se on sillä loppuunajetulla lintalla körötellä, kun voi hankkia luotettavan ja virheettömän Toyotan ?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko aageissa vielä veivikäynnistys, kun akun hyytyminen ei muka haittaa ajoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko aageissa vielä veivikäynnistys, kun akun hyytyminen ei muka haittaa ajoa?

        Toyotan releet ei toimi pakkasessa. Eli autosta saa irrottaa osia et saa sen ehkä käyntiin pakkas aamuna. Se on Toyotakuskin arkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan releet ei toimi pakkasessa. Eli autosta saa irrottaa osia et saa sen ehkä käyntiin pakkas aamuna. Se on Toyotakuskin arkea.

        Voi voi, se rele, mistä höriset, on jo aikoja sitten vaihdettu tehdastakuuna kaikkiin autoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, se rele, mistä höriset, on jo aikoja sitten vaihdettu tehdastakuuna kaikkiin autoihin.

        Onkohan vilunkivaginoissa vielä se suunnitelmallinen päästöhuijausmode käytössä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, se rele, mistä höriset, on jo aikoja sitten vaihdettu tehdastakuuna kaikkiin autoihin.

        Yhtään ei ole vaihdettu takuuseen. Toyota sanoo et kuluva osa ei mene takuuseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtään ei ole vaihdettu takuuseen. Toyota sanoo et kuluva osa ei mene takuuseen.

        Älä huijaa kuten Vag tekee.

        Takuuseen ne on kaikki menneet, jos on ollut valittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtään ei ole vaihdettu takuuseen. Toyota sanoo et kuluva osa ei mene takuuseen.

        Rele kuuluu Relax-turvan sekä tehdastakuun piiriin:

        Sähköjärjestelmä

        Ajovalojen säätömoottorit
        Anturit
        Audio ja Navibox
        ECU: n ja ohjelmiston uudelleenohjelmointi vianpoistossa (paitsi DTC -poisto)
        Elektroninen sytytysyksikkö
        Ikkunamoottorit/säätimet
        Istuinten lämmitysvastukset
        Johtosarjat
        Kaiuttimet
        Katvevahtiyksikkö (BSM)
        Kauko-ohjaimet avaimissa
        Kellot
        Keskuslukitussolenoidit
        Keskuslukon ohjausyksikkö
        Kierroslukumittari
        Käynnistysmoottori
        Laturi
        Lämmitetyt elementit
        Lämmityslaitteen puhallin
        Mittarit
        Nopeusmittari ja nopeusanturi
        Peilimoottorit
        Pesimen moottorit
        Puolat
        Pyyhkijän moottorit
        Releet
        Savukkeensytyttimet
        Sisävalon viiveyksikkö
        Spiraalikaapeli
        Sytytysjohdot
        Sähköikkunakytkin
        Sähköiset istuimen moottorit
        Turvatyynyanturit
        Vahvistin
        Varashälytin (vain alkuperäinen Toyota)
        Vilkkurele
        Äänitorvi: Käsikäyttöiset kytkimet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rele kuuluu Relax-turvan sekä tehdastakuun piiriin:

        Sähköjärjestelmä

        Ajovalojen säätömoottorit
        Anturit
        Audio ja Navibox
        ECU: n ja ohjelmiston uudelleenohjelmointi vianpoistossa (paitsi DTC -poisto)
        Elektroninen sytytysyksikkö
        Ikkunamoottorit/säätimet
        Istuinten lämmitysvastukset
        Johtosarjat
        Kaiuttimet
        Katvevahtiyksikkö (BSM)
        Kauko-ohjaimet avaimissa
        Kellot
        Keskuslukitussolenoidit
        Keskuslukon ohjausyksikkö
        Kierroslukumittari
        Käynnistysmoottori
        Laturi
        Lämmitetyt elementit
        Lämmityslaitteen puhallin
        Mittarit
        Nopeusmittari ja nopeusanturi
        Peilimoottorit
        Pesimen moottorit
        Puolat
        Pyyhkijän moottorit
        Releet
        Savukkeensytyttimet
        Sisävalon viiveyksikkö
        Spiraalikaapeli
        Sytytysjohdot
        Sähköikkunakytkin
        Sähköiset istuimen moottorit
        Turvatyynyanturit
        Vahvistin
        Varashälytin (vain alkuperäinen Toyota)
        Vilkkurele
        Äänitorvi: Käsikäyttöiset kytkimet

        Mitä se auttaa jos huijari firma lupaa jotain mitä ei pysty ikinä toteuttamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se auttaa jos huijari firma lupaa jotain mitä ei pysty ikinä toteuttamaan?

        Eli vaihdoitkin nyt puheenaiheen VW AG:hen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rele kuuluu Relax-turvan sekä tehdastakuun piiriin:

        Sähköjärjestelmä

        Ajovalojen säätömoottorit
        Anturit
        Audio ja Navibox
        ECU: n ja ohjelmiston uudelleenohjelmointi vianpoistossa (paitsi DTC -poisto)
        Elektroninen sytytysyksikkö
        Ikkunamoottorit/säätimet
        Istuinten lämmitysvastukset
        Johtosarjat
        Kaiuttimet
        Katvevahtiyksikkö (BSM)
        Kauko-ohjaimet avaimissa
        Kellot
        Keskuslukitussolenoidit
        Keskuslukon ohjausyksikkö
        Kierroslukumittari
        Käynnistysmoottori
        Laturi
        Lämmitetyt elementit
        Lämmityslaitteen puhallin
        Mittarit
        Nopeusmittari ja nopeusanturi
        Peilimoottorit
        Pesimen moottorit
        Puolat
        Pyyhkijän moottorit
        Releet
        Savukkeensytyttimet
        Sisävalon viiveyksikkö
        Spiraalikaapeli
        Sytytysjohdot
        Sähköikkunakytkin
        Sähköiset istuimen moottorit
        Turvatyynyanturit
        Vahvistin
        Varashälytin (vain alkuperäinen Toyota)
        Vilkkurele
        Äänitorvi: Käsikäyttöiset kytkimet

        Linkki puuttuu ja maininta, että normaali kuluminen kumoaa tuon turvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki puuttuu ja maininta, että normaali kuluminen kumoaa tuon turvan.

        Laatumerkissä vaihdelaatikko ei ole loppuunkulunut 200000 kilometrissä kuten vag aageessa on tapana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan vilunkivaginoissa vielä se suunnitelmallinen päästöhuijausmode käytössä?

        Ei ole, ja nythän se poistuu Tojoistakin kun Hino jäi kiinni.


    • Anonyymi

      Toyotat.

    • Anonyymi

      Toyota on tehnyt surkeita ja rimpuloita autoja jo vuosikymmeniä.

      • Anonyymi

        Pesee aina AG:n tuotteet 100-0.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pesee aina AG:n tuotteet 100-0.

        Mitenkä testit sanoo ja ajetut kilometrit, hihii!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Se onki saksalaista laatua kuten ooppeli, ag autot ja merzedec bencit


      • Anonyymi

        Autoihin tulee joskus vikoja. Toyotat on pääosin jo paalissa pienemmillä kilometreillä ja niitä on huollettu ja korjattu kunnes korjaus on kalliimpaa kuin auton käypä arvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onki saksalaista laatua kuten ooppeli, ag autot ja merzedec bencit

        Ja sitten kouluun opettelemaan äidinkieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten kouluun opettelemaan äidinkieltä.

        Auttaako se saksalaisten suureen vikaherkkyyteen?


    • Anonyymi

      Hauskaa kun Toyotan omapoika tekee kaikkensa kieltääkseen faktat, eli tilastot ja lisäksi nostaa hänelle ikävän ketjun itse pinnalle.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten tämäkö pitäisi kieltää? https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tama-automerkki-on-vakuutusyhtion-mukaan-moottorivikojen-kuningas/8254570

        Hauskan hassu poika olet.😁

        Mikäköhän siinäkin on että se saksalaislaatu on niin laadutonta ettei myönnetä juurikaan parempaa takuuta kuin kaksi vuotta joka tarkoittaa meillä vain jotain kolmekymmentä tuhatta kilometriä keskimäärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäköhän siinäkin on että se saksalaislaatu on niin laadutonta ettei myönnetä juurikaan parempaa takuuta kuin kaksi vuotta joka tarkoittaa meillä vain jotain kolmekymmentä tuhatta kilometriä keskimäärin?

        Miksi muut merkit myöntää 5 tai 7 vuotta takuuta?
        Toyota takuu on vain 3v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi muut merkit myöntää 5 tai 7 vuotta takuuta?
        Toyota takuu on vain 3v.

        Relax-turva on voimassa 10 vuotta ja se vastaa monessa suhteessa muiden merkkien tehdastakuuta.

        Vagin Romux-lupaus on voimassa välittömästi kun auto ajetaan liikkeestä ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Relax-turva on voimassa 10 vuotta ja se vastaa monessa suhteessa muiden merkkien tehdastakuuta.

        Vagin Romux-lupaus on voimassa välittömästi kun auto ajetaan liikkeestä ulos.

        Taas huijaat mutta siihen on totuttu jo.
        Jos se tuurva vastaisi tehdadas takuuta se olisi sillä nimellä.
        Turva ei korvaa oikeasti yhtään mitään. Koska autossa ei ole sellaista osaa mikä ei luokiteltais kuluvaksi osaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas huijaat mutta siihen on totuttu jo.
        Jos se tuurva vastaisi tehdadas takuuta se olisi sillä nimellä.
        Turva ei korvaa oikeasti yhtään mitään. Koska autossa ei ole sellaista osaa mikä ei luokiteltais kuluvaksi osaksi.

        Änkyrä ei ymmärrä mitään koko asiasta.

        "Turva kattaa pääosin auton yllättävät rikkoutumiset, pois lukien normaalit kulutusosat esim. jarruosat sekä huolto-osat kuten öljyn- tai ilmansuodattimet."

        Ymmärrän kyllä, että tämäntyyppinen, kattava turva on täysin käsittämätön Vag-ongelmien kanssa kärvistelevälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Änkyrä ei ymmärrä mitään koko asiasta.

        "Turva kattaa pääosin auton yllättävät rikkoutumiset, pois lukien normaalit kulutusosat esim. jarruosat sekä huolto-osat kuten öljyn- tai ilmansuodattimet."

        Ymmärrän kyllä, että tämäntyyppinen, kattava turva on täysin käsittämätön Vag-ongelmien kanssa kärvistelevälle.

        Olisit lukenut Toyotra relaxin kelpoisuus vaatimukset.
        Kelpoisuusvaatimukset, milloin Toyota Relax -turva aktivoituu seuraavaksi huoltoväliksi:

        Auto on yli 2 vuotta vanha tai sillä on ajettu yli 85 000 kilometriä.
        Toyotan yleistakuuta on jäljellä alle vuosi tai alle 15 000 ajokilometriä.
        Ajoneuvo on alle 10 vuotta vanha ja sillä on ajettu alle 185 000 kilometriä.

        Eli ei se ole aina voimassa. Ei toyotat kestä edes tuota 85 000 km ajettua matkaa.


    • Anonyymi

      Pitäisiköhän Toyotan lyhentää huoltovälejä, että saisi taas tilastot näyttämään paremmilta? Toyotalla on korjaukset tehty yleensä huoltojen yhteydessä ja silloin ollaan yleisesti puhuttu vain isommasta huollosta kun muilla puhutaan viankorjauksesta.

      • Anonyymi

        Hassua, kun "korjaavat vikoja" ilmaiseksi öljynvaihdon yhteydessä. Pitäisikö sinun siirtyä höpöttämään salaliitto-palstalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua, kun "korjaavat vikoja" ilmaiseksi öljynvaihdon yhteydessä. Pitäisikö sinun siirtyä höpöttämään salaliitto-palstalle?

        Toyota huolto tutkii moottorin läpikotaisin aina öljynvaihdossa ja varsinkin nais asiakkaille tulee lappu huollosta moottori vaihdettava uuteen pikaissti. Vaihtotyö ja uusi moottori on tuplasti kalliimpi kuin auton todellinen arvo. Huollolla syytää huijata asiakkaita jostain syystä aika rankasti. Joku asiakas aina maksaa mmuiden muka ilmaiset korjaukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota huolto tutkii moottorin läpikotaisin aina öljynvaihdossa ja varsinkin nais asiakkaille tulee lappu huollosta moottori vaihdettava uuteen pikaissti. Vaihtotyö ja uusi moottori on tuplasti kalliimpi kuin auton todellinen arvo. Huollolla syytää huijata asiakkaita jostain syystä aika rankasti. Joku asiakas aina maksaa mmuiden muka ilmaiset korjaukset.

        Nyt on näköjään jäänyt lääkkeet ottamatta jo monta päivää putkeen.


    • Anonyymi

      Toyotassa ei ole muuta kuin vikaa. Jos joku muuta väittää valehtelee taatusti.

    • Anonyymi

      Toyota vikatilastojen käärjessä jatkuvasti ja testien jumbona.
      Hyvin menee vaikka korjaamot pullollaan tojotii jatkuvasti.

      • Anonyymi

        Korjaamot ovat toista mieltä:

        "Toyotan on aina tiedetty olevan virheetön. Nämä ovat suhteellisen yksinkertaisesti suunniteltuja autoja, joissa ei ole paljon monimutkaisia ​​ominaisuuksia, jotka voivat rikkoutua, eräältä korjaamolta sanotaan.

        – Toyota on todellinen ikuisuuspeli. Se vain kulkee ja kulkee. On harvinaista, että autot tarvitsevat muuta kuin huoltoa ja kuluvien osien vaihtamista. En ymmärrä, kuinka ne voivat olla niin hyviä, toiselta korjaamolta kommentoidaan."


    • Anonyymi

      Pitää kysyä luottomyyjältä miten Toyota saa luotettavuuden paranemaan.

    • Anonyymi

      Voittiks Toyota luotettavuudessa edes Skodan?

      • Anonyymi

        Ei tietenkään.


    • Anonyymi

      Toyotan viat vaihtuu sen muykaan miten mutterit väännetään kiinni tehtaalla.

    • Anonyymi

      Tällaisia Toyotat on oikeassa elämässä, eli vikaisia ja heikkoja ominaisuuksiltaan.

    • Anonyymi

      Toyota on luotettavin.
      Saksalaiset ja ranskikset jättävät tiheään tien laitaan odottamaan hinausyksiköitä.

      • Anonyymi

        Se en nähtävissä tilastosta et Toyota on jättää eniten tielle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se en nähtävissä tilastosta et Toyota on jättää eniten tielle.

        Saksan romut menee rikki helposti.
        – Erityisesti japanilaismerkit erottuvat näissäkin tilastoissa toimintavarmuudellaan. Tekninen toimintavarmuus näissä keskitasoa paremmalla tasolla, toteaa tiedotteessa POP Vakuutuksen aktuaari- ja talousjohtaja Erkka Jalonen.


    • Anonyymi

      Toyotan syrkea laatu tulee silmille hati jos koskee ja koputtelee ja heiluttelee autoa ja sen osia.

      • Anonyymi

        Vag-autoilija nuolee, nuuskii, koputtelee ja taputtelee kulkinettaan päivittäin?


    • Anonyymi

      Oikeassa elämässä Toyotat ovat surkeimpia ja vikaisempia. Ruostuvatkin nopeasti.

      • Anonyymi

        Häiriintyneessä mielikuvituksessa toki kaikki tuo on mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häiriintyneessä mielikuvituksessa toki kaikki tuo on mahdollista.

        Mahdotonta et Toyota tekis jotain oikeasti hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdotonta et Toyota tekis jotain oikeasti hyvää.

        Aamulääkkeet tekisivät sinulle oikein hyvää.


    • Anonyymi

      Jos Toyotastaei löydy vikaa Toyota huolto keksii siihen vian et voi rahastaa asiaksta.
      Toyota ei videoi huoltoa van huijaa asiakkaita.

      BMW videoi kaikkien autojen hultotapahtumat.

      BMW SERVICE VIDEO - VAIHEITTAIN.

      01 Huoltokäynti - varaa aika ja jätä autosi.
      02 Videotallennus - mekaanikkomme tallentaa kameralla autosi tarkastuksen.
      03 Ilmoitus - saat tekstiviestin tai sähköpostin, jossa on linkki sovellukseen.
      04 BMW Service Video - katso video ja kuvaus auton teknisestä kunnosta.
      05 Yhteenveto - näe huollon kustannukset sekä värikoodit, jotka ilmaisevat mahdollisten korjausten kiireellisyyden.
      06 Valtuutus - hyväksy mahdollisten korjausten laajuus ja kustannukset sovelluksen sivulla.

      Huijausfitma Toyota ei voi videoida huoltoa, koska huijauksesta jää kiinni jos niin tekee.

    • Anonyymi

      Lahjomaton fakta :

      Vakuutusyhtiö vilautti hinaustilastojaan: "Näistä vioista suhteellisesti suurin osa löytyy Audeista"
      Hinausautojen kuljettajat tekevät työtään kelissä kuin kelissä ympäri vuoden. Katso videolta, miten ammattilainen nostaa Volkkarin ylös penkasta.
      POP Vakuutuksen mukaan hinaukseen johtavista auton vioista yleisin – sen tilastoimien autojen kohdalla – on noin 30 prosentin osuudella moottorivika.

      – Näistä vioista suhteellisesti suurin osa löytyy Audeista. Audien hinauksista jopa 40 prosenttia johtuu moottorivioista, yhtiön tiedotteessa kerrotaan.

      Toiseksi yleisin syy hinaukseen on se, ettei auto käynnisty. Käynnistysongelmia on tilastojen mukaan suhteellisesti eniten Hyundailla, Renaultilla ja Nissanilla.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaa, tää yksittäistapaus monen vuoden takaa.

        Kuluttajaasiamiehen mukaan ongelmista valitetaan todella usein. Eli enemmän kuin mistään muusta autoomerkistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuluttajaasiamiehen mukaan ongelmista valitetaan todella usein. Eli enemmän kuin mistään muusta autoomerkistä.

        Tuo Toyota oli vain yksittäistapaus. Pääasiassa ongelmia on ollut muun merkkisissä hybrideissä, kuten volsuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Toyota oli vain yksittäistapaus. Pääasiassa ongelmia on ollut muun merkkisissä hybrideissä, kuten volsuissa.

        Volkkarin siis pitäis korjata kaikki Toyotan viat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volkkarin siis pitäis korjata kaikki Toyotan viat?

        Ei, se olisi liian helppo homma.
        Volkkarin kannattaisi keskittymään korjaamaan omia vikojaan ja nostamaan laatutasoaan, muuten tulee noutaja pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, se olisi liian helppo homma.
        Volkkarin kannattaisi keskittymään korjaamaan omia vikojaan ja nostamaan laatutasoaan, muuten tulee noutaja pian.

        Mun tiedossa ei ole et vw.n sähköautoisa olis jotain merkittäviä vikoja.


    • Anonyymi

      Ei Toyotaa ilman vakavia vikoja. Se todistetaan selvästi tässä tilastossa.

    • Anonyymi

      Mielipidekyselyt ei kerro oikeaa totuutta..

    • Anonyymi

      Tiepalveluraportti kertoo totuuden siitä kuinka paljon mitäkin merkkiä joututaan auttamaan tienpäällä.
      Meillä ei olla keskitetysti kerätty tietoa vakuutusyhtiöiltä, hinausfirmoista ja tiepalveluista jne... olisi kovin mielenkiintoista saada kokonaiskäsitys suhteutettuna ajettuihin kilometreihin.

      • Anonyymi

        Se on mielenkiintoinen tilasto, jos katsotaan mitä alle 10v vanhaa merkkiä poistuu eniten liikenteestä ja paljonko niillä on ajettu.


    • Anonyymi

      Ovat myös ruosteherkkiä. En ostaisi.

    • Anonyymi

      Vikoja, ongelmia, ruostetta ja huonoja ominaisuuksia. Siksi ei koskaan Toyotaa.

    • Anonyymi

      Joo luotettava ja aina silti ongelmia.
      On se kumma ettei noita vikoja saa korjattua edes merkkihuolto.

      • Anonyymi

        Vaikeaa on näitä korjata, susia jo syntyessään.
        POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

        Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeaa on näitä korjata, susia jo syntyessään.
        POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

        Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.

        Miksi spämmäät ikivanhaa tilastoa?
        Yhden vakuutusyhtiön tilasto verrattuna euroopanlaajuiseen tilastoon ei ei kerro totuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikeaa on näitä korjata, susia jo syntyessään.
        POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

        Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.

        Tuo kertoo vain sen, että ne joilla ajetaan paljon voi joutua hinurin lavalle useammin kuin ne jotka seisovat parkkiruudussa. Näin tuossa POP yhtiön jutussa kertoi yhtiön edustaja suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi spämmäät ikivanhaa tilastoa?
        Yhden vakuutusyhtiön tilasto verrattuna euroopanlaajuiseen tilastoon ei ei kerro totuutta

        Muaki harmittaa totuus kuinka suomes ei sakemannit eikä ranskalaiset kestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kertoo vain sen, että ne joilla ajetaan paljon voi joutua hinurin lavalle useammin kuin ne jotka seisovat parkkiruudussa. Näin tuossa POP yhtiön jutussa kertoi yhtiön edustaja suoraan.

        Tottakai vakuutusyhtiön edustajan pitää helliä hävinneitä lohdutuksen sanoilla ettei tulisi niin paha mieli että vaihtaisivat vakuutusyhtiötä mutta ei se totuutta miksikään muuta. Jos on niin vikaherkkä kuin konsrnimerkitkin ovat niin itseään siinä vaan pettää jos ei sitä usko. Harmin paikkahan tuo on ja vähän nolokin jos joutuu selittelemään pacgaa kullaksi vaikka kottero on hinurin lavalla.


    • Anonyymi

      Uuder tilastot kertoo totuudeen

    • Anonyymi

      Uskomattoman heikko esitys Toyotalta.

    • Anonyymi

      Ostin hinausyhtiön osakkeita.
      POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

      Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.
      Saksalaiset premiummerkit Audi, BMW ja Mercedes tarvitsevat eniten hinauspalveluita tien päällä, paljastaa vakuutusyhtiön tilasto.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ihania satuja poika vääntää.


    • Anonyymi

      Vuoden, parin vanha tutkimus. Eli nuo ranskalaiset ja saksalaiset ovat jo pari vuotiaana loppuunajettuja eivätkä kestä Suomen vaativia olosuhteita kuten Toyota ja muut japanilaiset. Totuus kirpaisee.

      POP Vakuutuksen tiedotteessa kerrottiin tilastojen osoittavan, että Bemarit, Mersut, Citroenit ja Audit työllistävät hinausfirmoja kaikkein eniten, kun tarkastellaan kaikkia hinauksia.

      Kärkimerkit kuitenkin muuttuvat aavistuksen verran, mikäli katsotaan pelkästään teknisestä viasta johtuneita hinaustarpeita, sillä niissä Citroenit, Audit ja BMW:t ovat ykkösiä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ja kuten tuolla aiemmin kerrotaan, että ne merkit joilla ajetaan joutuu hinurin lavalle. Toyotalla ajetaan erittäin vähän ja pelastaa meillä tuon yhden vakuutusyhtiön tilaston.
        Kuitenkin saksalainen tilasto on montakertaa isompi ja kattavampi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuten tuolla aiemmin kerrotaan, että ne merkit joilla ajetaan joutuu hinurin lavalle. Toyotalla ajetaan erittäin vähän ja pelastaa meillä tuon yhden vakuutusyhtiön tilaston.
        Kuitenkin saksalainen tilasto on montakertaa isompi ja kattavampi.

        Toyotalla ajetaan satoja tuhansia kilometrejä enemmän kuin Vagilla. AaGeet eivät kestä kilometrejä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Puotilan murha: hei me tienataan - ei ollut 1 kerta - Milad Tadayyon nimi

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakkaan-houkutuslinnuksi-alamaailman-velanperintaan/4580356 -----
      Maailman menoa
      51
      5033
    2. Pia Nykänen paljastaa Matti Nykäsen alkoholismista: "Kun tulin töistä, niin se oli koko päivän..."

      Pia Nykänen ei olisi halunnut rekkalasteittain olutta autotalliinsa. Sponssioluet mahdollistivat Matti Nykäsen juomisen. Mäkikotka kuoli v. 2019 pitkä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2779
    3. Kohujulkkis Martina Aitolehti jätti Suomen taakseen - Yksi kuva ja lyhyt viesti somessa: "Byeee"

      Bye bye baby! Aitolehti on karistanut Suomen pölyt jaloistaan seurapiirikaunottarien kera. Mukana mm. dj Suvi Pitkänen. Lue juttu ja katso kuvat: htt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      2103
    4. Mies, mainitse yksi asia minussa

      Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?
      Ikävä
      63
      967
    5. Mä vikittelen sut papparaisena :D

      Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua. Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen. Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilm
      Ikävä
      67
      887
    6. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

      ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      444
      844
    7. Tajuan, että tein virheen

      kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      53
      827
    8. Kahta pahoinpidelty Kemijärvellä

      Kemijärvelläkin sattuu väkivallantekoja mikä on yllätyksellistä. Onhan Kemijärvi ollut aina rauhallinen ja turvallinen paikkakunta.
      Kemijärvi
      27
      800
    9. Mulla on ikävä sitä aikaa

      kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      48
      745
    Aihe