vinkkejä suihkuseksiin

Anonyymi-ap

Olemme miehen kanssa todenneet, että seksiä täytyy opetella harrastamaan muuallakin kuin sängyssä ilta-aikaan. Tämän hetkinen perhe-elämä on siinä pisteessä, että täytyy alkaa oikeasti käyttää mielikuvitusta, jos sitä seksiä vielä meinataan harrastaa. Ollaan todettu, että alakerrassa olisi hyvää rauhallista aikaa harrastaa seksiä kylppärissä lukitun oven takana kun lapset pelaa pleikkaa yläkerrassa, mutta ei vaan olla oikein löydetty mitään hyvää tapaa / asentoa siihen. Mitään akrobaattista en halua kokeilla ja toisaalta tuntuu, että seisaaltaan esim, yhdyntä ei oikein onnistu. Yleensä olen nyt ottanut suihkussa suihin mieheltäni siten, että istun pienellä jakkaralla hänen edessään, mutta sitten itse jää ikään kuin "kuivin suin" :) Eli miten kylppäriä tai vaikka saunaa voisi hyödyntää helliin hetkiin. Ideoita kaivataan!

2

2278

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

- Mies istumaan jakkaralle ja sitten sinä ratsastamaan hänen syliinsä?
      - Nojaat ylävartalosi lavuaarin päälle ja mies tulee taaksesi?
      - Saunassa makaat yläauteella ja mies häärii alalauteelta?

• Anonyymi

Meillä toimii hyvin Joko saunan lauteille niin että nainen on keskilaiteella ja minä seison lattialla (irtojakkara siirretty pois), hyvin onnistuu panna pilluun.. Ja suihkussa on harrastettu peppu seksiä, niin että molemmat seisoo. Pituus eromme vuoksi seisaaltaan ei onnistu kun laittaa peppuun.
      Kivoja hetkiä vietetty monet kerrat..

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      145
      1404
    2. 74
      1254
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      105
      1016
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      50
      945
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      832
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      808
    7. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      801
    8. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      115
      678
    9. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      673
    10. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      77
      663
    Aihe