Olemme miehen kanssa todenneet, että seksiä täytyy opetella harrastamaan muuallakin kuin sängyssä ilta-aikaan. Tämän hetkinen perhe-elämä on siinä pisteessä, että täytyy alkaa oikeasti käyttää mielikuvitusta, jos sitä seksiä vielä meinataan harrastaa. Ollaan todettu, että alakerrassa olisi hyvää rauhallista aikaa harrastaa seksiä kylppärissä lukitun oven takana kun lapset pelaa pleikkaa yläkerrassa, mutta ei vaan olla oikein löydetty mitään hyvää tapaa / asentoa siihen. Mitään akrobaattista en halua kokeilla ja toisaalta tuntuu, että seisaaltaan esim, yhdyntä ei oikein onnistu. Yleensä olen nyt ottanut suihkussa suihin mieheltäni siten, että istun pienellä jakkaralla hänen edessään, mutta sitten itse jää ikään kuin "kuivin suin" :) Eli miten kylppäriä tai vaikka saunaa voisi hyödyntää helliin hetkiin. Ideoita kaivataan!
vinkkejä suihkuseksiin
Anonyymi-ap
2
2257
Vastaukset
- Anonyymi
- Mies istumaan jakkaralle ja sitten sinä ratsastamaan hänen syliinsä?
- Nojaat ylävartalosi lavuaarin päälle ja mies tulee taaksesi?
- Saunassa makaat yläauteella ja mies häärii alalauteelta? - Anonyymi
Meillä toimii hyvin Joko saunan lauteille niin että nainen on keskilaiteella ja minä seison lattialla (irtojakkara siirretty pois), hyvin onnistuu panna pilluun.. Ja suihkussa on harrastettu peppu seksiä, niin että molemmat seisoo. Pituus eromme vuoksi seisaaltaan ei onnistu kun laittaa peppuun.
Kivoja hetkiä vietetty monet kerrat..
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161342
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931782- 54691