Onko normaalia että kolmanneksi mukaan otettu mies kutsuu naista pikku huoraksi pannessaan tätä?
Minua kiihoitti olla pikku huorana.
Onko normaalia
14
974
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sovitaan niin. Muuten vaan panen ja nuolen naista miehensä kanssa yhdessä tai vaan yksin ja mies katsoo, kulliaan runkaten.
- Anonyymi
Ainaskin meillä kolmen kimpassa toivon vieras puhuu rumia kun nussii vaimoo.
- Anonyymi
Molemmat huohottaa kiimassa silloin sopii lisätä kiimaa puheilla.
- Anonyymi
Ei ole ollenkaan normaalia
- Anonyymi
Eipä huoraksi,mutta kerran nartuksi yks mies sanoi.
Ravintola reissulla tarttui mukaan kaks nuorta miestä.
Vaimolla iskikin pikkuinen ujous,eka kerta oli.
Vaimolla oli vaikeaa luopua pikkuhousuista, ja kaikki kiimassa.
Siinä repesivät nätit pitsiset pikkarit.
Toinen mies sanoi silloin vaimolle että nyt sinä narttu saat kullia. - Anonyymi
Vaimoni haluaisi kokeilla huoran hommaa. Nyt ollaan vain oltu 1N&2M ja kerran mökillä 1N ja 6M kun toinen nainen panikoi eikä tullut paikalle.
- Anonyymi
Noinaa...naapurin pojat kutsuvat vaimoani kyllä Ladyksi tai seksi Ladyksi. On tuota ikäeroa abaut 30 vuotta vaimon hyväksi. Ehkä se sitten johtuu juuri tuosta.
- Anonyymi
Oma mies voi kutsua mua pikku huoraksi, ja toisinaan kutsuukin. Mukanamme oleva mies jos kutsuis mua nartuksi, juuri kuten joku tuossa aiemmin kertoi "nyt saat narttu kullia" tms., se olis kiihottavaa. Välttämättä itse en pitäisi siitä, että vieras huoraksi sanoisi. Tai no, en tiiä, voihan se olla myös niin, että tilanteen mukaan 🤤 Kokemusta ei ole kuin hiljaisesta puurtajasta ns. ylimääräisenä jäsenenä.
- Anonyymi
Me ollaanñ hyvän kaverimme kanssa kimpassa. Ollaan oltu jo ýli 3 vuotta seksisuhteessa. Käymme yhdessä lenkillä ja sen jälkeen suihkussa ja miehet saippua minut ja minä heitä. Kyllä kimppaseksiksi menee usein. Tunteet ovat tulleet mukaan rakastan molempia miehiä enkä halua luopua kummastakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaanñ hyvän kaverimme kanssa kimpassa. Ollaan oltu jo ýli 3 vuotta seksisuhteessa. Käymme yhdessä lenkillä ja sen jälkeen suihkussa ja miehet saippua minut ja minä heitä. Kyllä kimppaseksiksi menee usein. Tunteet ovat tulleet mukaan rakastan molempia miehiä enkä halua luopua kummastakaan.
Huora avautui
- Anonyymi
Yhdessähän ne pelisäännöt pitää sopia... mikä on sopivaa ja mikä taas ei. Kyllähän se koskee tuota "nimittelyäkin", se kun ei välttämättä ole kaikkien juttu vaikka vierasta kullia haluavatkin... Itse ehkä kutsuisin tätä naimaani rouvaa sitten nartuksi ;)
- Anonyymi
Nai ittes narikkaan hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nai ittes narikkaan hönö
Piip piip tööt tööt..ota lääke mee nukkuu hetkeksi😞
- Anonyymi
Minusta on nautinnollista olla miesten "pikkuhuorana". Pääasia että panevat kunnolla kiimapano ja vuorottelevat useaan kertaan ja mieluiten ajan kanssa.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057