Risut ja ruusut Ruissalosta viime kesältä.
Mulla ihana kokemus kesältä kun olin jo lähdössä pois paikalta mutta käväisin pissalla ennen pukemista. Kävelin hieman syrjemmälle jossa on kaisloista tehtyjä näkösuojia ja löysin sellaisen takaa masturboivan kaljun lihaksikkaan miehen joka selvästi pelästyi kun näin hänet runkulla. Hoidin tarpeeni niin että mies pääsi katselemaan sitä ja sen jälkeen tyydytimme itsemme toisiamme katsellen.
Risut täytyy heittää yhden pariskunnan miehelle ja yhdelle yksinään liikkeelle olleelle runkkarille. Kumpikaan ei ymmärrä mitä sana EI tarkoittaa.
Yleensä ihmiset kyllä ihania jotka tuolla käyvät ja paikkakin suojaisa ja kaunis.
Ruissalo muistot
7
1574
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti ET tule sinne enää uudestaan. Ranta on tarkoitettu NATURISTEILLE. Eikä runkkareille.
Olisit pissaamisesi jälkeen jatkanut matkaa ja runkannut kotonasi jos niin kovat tarpeet oli runkkaamiseen. Juuri kaltaistesi runkkarien takia itse lopetin siellä käymisen 2010.
T. Aito naturistimies 34v - Anonyymi
Olimme viime kesänä vaimon kanssa pari kertaa siellä, juuri niiden kaislojen vieressä kalliolla. Yhden kaisla kasan takana oli mies joka selkeästi runkkasi katsellen vaimoani. Kivien suojassa oli pariskunta jonka miehellä seisoi välillä, oli muuten aika parru jota vaimoni vilkuili. Joten kaikkea mahtui pariin päivään.
- Anonyymi
Jos Ruissalon rannalta poistettaisiin runkkaavat miehet, itseään esittelevät naiset, seksiä harrastavat parit, apumiestä etsivät parit ja miehet jotka kyttäävät apumiehen paikkaa niin jäljelle ei taida jäädä kuin ehkä muutama pari ja ehkä jokunen nainen🤣.
Tähän ei laskettu homoja vielä mukaan. - Anonyymi
Itse kuulun niihin miehiin joka ei ainakaan omasta mielestä näyttele, mutta myönnän että oon vähän kiimassa kun naiset luo katseita aika avoimesti kyrpääni. Viime kesänä näin kun pari nussi siellä metsässä, mies viittoili mua mukaan, en rohjennut mennä, kotona harmitti, oli ihan hyvän-näköinen daami.
- Anonyymi
Parasta paikassa on yksinäiset naiset. Jotka tykkäävät katsella kulleja ja näytellä pilluaan kuten ketjunaloittaja runkkarinainen.
- Anonyymi
Suu suppuun tai heinolan rane tulee nussimaan äitiäsi.
- Anonyymi
Kävin aikoinaan nimenomaan ottamassa aurinkoa ja uimassa nakuna ko. rannalle ja tykkäsin siitä. Tykkäsin lämmöstä alastomalla vartalollani ja olihan niitä ohikulkijoitakin ihan kiva katsella. En ollut siellä seksipartnereita etsimässä.
Myönnettäköön, että jonain iltapäivänä, aika myöhään jo, meitä oli enää pari henkilöä rannalla, kun sinne tuli itseäni ehkä 15 vuotta vanhempi, minua heti puoleensavetänyt herra, siisti, fiksukäytöksinen. Aloimme jutella ja luonnollisesti makoilimme vähitellen melko lähellä toisiamme. Kävimme uimassa ja nautimme siitä, mitä toisissamme näimme. Lähdimme yhdessä pois rannalta ja poikkesimme syrjäisessä (toisessa) rannassa, jossa nautimme toisistamme muita häiritsemättä! Se oli ihanan vapauttavaa ja luonnollista. Harmittaa oikeasti, että hävitin hänen minulle antamansa yhteystiedot.
Ketjusta on poistettu 72 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833815
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322689Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201667Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251491Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281461
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111284