Kävi kerran näin taas, Miesten vessassa tietty.
Olin siellä paskalla kun siihen tuli tämä yksi konkariasiakas. Siinä käsiäni pestessä hän kosketti "vahingossa" toista kättäni...tunsin lämmön sisälläni, hehkun ja kiiman.
Katsoin häneen ja totesin: " haluatko minua yhtälailla kuin minä sinua?"
Hän suuteli minua rajusti ja rakastelimme rajusti vessan lattialla. Lattialla haisi kusi mutta se ei meitä haitannut, niin intohimoista oli meininki.
Tulen käymään tuolla toistekkin! Rakkaita mumeja kaikille!
Baarissa tapahtuu
4
1250
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoituksessasi haisee ja maistuu sottainen kunnon miehen kiima, joka on löytänyt purkautumiskanavan veljellisestä painista. Kirjoituksesi oli niin intensiivinen, mukaansa tempaava, että noinkin suht lyhyt, mutta voimakas teksti sai asiat housuissani jo kovaksi. Ps. Patukkaa tarjolla
- Anonyymi
Menin käymään ABC:llä kahvilla puolenyön jälkeen. Ketään tuttuja ei ollut paikalla. Muutama rekkakuski ja joku kalaporukka. Joten ajattelin viipyä vain hetken. Pesin vessassa käsiäni kun viereen tuli yksi niistä kalaporukasta. Kyseli ja minä vastailin olevani paikallisia ja uudella mopolla matkalla kotiin. Naurahti, siis sakolihaa, myöntelin punastellen. Voisinko auttaa häntä rikollisessa toiminnassa. En oikein ymmärtänyt mitä mies haki mutta myöntelin olevani kiinnostunut ja kyselin mitä minä saisin? Sain hätäisen suudelman poskelleni. Tajusin sydämeni pysähtyvän. Sormet koskettivat housujeni etumusta. Tajusin miehen tuntevan kaluni kovuuden. Saat viiden kympin setelin. Tule se sanoi. Mies edellä läksimme ulos. Mies koputti viereisen invavessan oveen. Luikahdimme sisään meitä odottaneiden kahden miehen seuraksi. Vessassa ollut mies istui pöntön kannen pääle. Vei minut eteensä. Otin seinästä tukea kun mies veti housuni alas. Odottanut kaksikko levitti pakarani työntyen kerralla sisään. Miehet naivat ja mies edessäni imi.
- Anonyymi
Ihan hyvä alku tarinalle, olisko jatkoo ?
- Anonyymi
olen myös antanut vakkari miehelle peppua lattialla en kerennyt nousta kun oli jo toinen takanani en tuntenut nähnyt edes mutta hyvää teki
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk672208Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921486Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621292Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11863