Baarissa tapahtuu

Anonyymi-ap

Kävi kerran näin taas, Miesten vessassa tietty.
Olin siellä paskalla kun siihen tuli tämä yksi konkariasiakas. Siinä käsiäni pestessä hän kosketti "vahingossa" toista kättäni...tunsin lämmön sisälläni, hehkun ja kiiman.
Katsoin häneen ja totesin: " haluatko minua yhtälailla kuin minä sinua?"
Hän suuteli minua rajusti ja rakastelimme rajusti vessan lattialla. Lattialla haisi kusi mutta se ei meitä haitannut, niin intohimoista oli meininki.
Tulen käymään tuolla toistekkin! Rakkaita mumeja kaikille!

4

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoituksessasi haisee ja maistuu sottainen kunnon miehen kiima, joka on löytänyt purkautumiskanavan veljellisestä painista. Kirjoituksesi oli niin intensiivinen, mukaansa tempaava, että noinkin suht lyhyt, mutta voimakas teksti sai asiat housuissani jo kovaksi. Ps. Patukkaa tarjolla

    • Anonyymi

      Menin käymään ABC:llä kahvilla puolenyön jälkeen. Ketään tuttuja ei ollut paikalla. Muutama rekkakuski ja joku kalaporukka. Joten ajattelin viipyä vain hetken. Pesin vessassa käsiäni kun viereen tuli yksi niistä kalaporukasta. Kyseli ja minä vastailin olevani paikallisia ja uudella mopolla matkalla kotiin. Naurahti, siis sakolihaa, myöntelin punastellen. Voisinko auttaa häntä rikollisessa toiminnassa. En oikein ymmärtänyt mitä mies haki mutta myöntelin olevani kiinnostunut ja kyselin mitä minä saisin? Sain hätäisen suudelman poskelleni. Tajusin sydämeni pysähtyvän. Sormet koskettivat housujeni etumusta. Tajusin miehen tuntevan kaluni kovuuden. Saat viiden kympin setelin. Tule se sanoi. Mies edellä läksimme ulos. Mies koputti viereisen invavessan oveen. Luikahdimme sisään meitä odottaneiden kahden miehen seuraksi. Vessassa ollut mies istui pöntön kannen pääle. Vei minut eteensä. Otin seinästä tukea kun mies veti housuni alas. Odottanut kaksikko levitti pakarani työntyen kerralla sisään. Miehet naivat ja mies edessäni imi.

      • Anonyymi

        Ihan hyvä alku tarinalle, olisko jatkoo ?


    • Anonyymi

      olen myös antanut vakkari miehelle peppua lattialla en kerennyt nousta kun oli jo toinen takanani en tuntenut nähnyt edes mutta hyvää teki

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1697
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe