Miks ees miettisit mua mut toivottavasti kaikki on hyvin sulla 💕
Turhaan mietin sua nainen taas
88
1540
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä puutut olisi paremmin silloin
- Anonyymi
No tuleppa si korjaan pois jos noin kaipaat ei kai sen ihmeempää pitäisi olla kysyvä kun ei tieltä eksy en ole ainakaan itse eksynyt kun toisinaan kysynyt neuvoa tai ohjeita milloin mihinkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuleppa si korjaan pois jos noin kaipaat ei kai sen ihmeempää pitäisi olla kysyvä kun ei tieltä eksy en ole ainakaan itse eksynyt kun toisinaan kysynyt neuvoa tai ohjeita milloin mihinkin
No missä sinua näkee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No missä sinua näkee?
sitten minut nakee kun tulen espanjasta luoksesi
- Anonyymi
Kyllä mä sua mietin. Ja kaikkea sitä että mitä sä musta oikein halusit. Testata viehätysvoimaasi varattuun naiseen? Onnistuit! Mut oo kiltti ja älä flirttaa huviksesi noin. Saat paljon ikävää sillä aikaiseksi....
- Anonyymi
Mä en flirttaile mä keskustelen ihmisten kanssa toki mieleni vaeltaa valtoimenaan keskustelun aikanakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en flirttaile mä keskustelen ihmisten kanssa toki mieleni vaeltaa valtoimenaan keskustelun aikanakin
Keskustele ihan rauhassa. Kyllä mä sua jatkossa moikkaan ihan niinkuin ennenkin, mutta pidetään etäisyys kiitos.
- Anonyymi
Oot daiju ja höpötät jos oot varattu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot daiju ja höpötät jos oot varattu
Miks meni tunteisiin hä
- Anonyymi
en jaksa ajattelin pysyä miehista erossa vahan aikaa
- Anonyymi
Jos on hyvä, yksi asia..tulee kylkeen ainakin viisi ei hyvää.
Nyt meni niin, kaksi hyvää tapahtui ja vain yksi ikävä homma tuli lisäksi...
Onko mahdollusesti parannusta loppuelämään... - Anonyymi
Kyllä mies mielessäni vierailet joka päivä. Nytkin heräilen täällä ihan väärässä kainalossa. Mutta mitä tälle tilanteelle voi tehdä...sain niin suoraa puhetta, että edes minä en voi ymmärtää väärin.
- Anonyymi
Voihan sinua. Eikös tuo ole itsesi aliarvioimista, jos ajatuksesi ovat kuitenkin toisessa henkilössä?
Pakenetko jotain hakeutumalla väärään kainaloon? Eikös tuttu ja turvallinen olisi se parempi valinta?
Nyt vaan tsemppiä sinulle ja ota häneen yhteyttä. Ei se ole keneltäkään pois. Rohkeasti vaan. Luulenpa, että voit yllättyä kuinka iloiseksi myös kaipaamasi henkilö yhteydenotostasi voisi tulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sinua. Eikös tuo ole itsesi aliarvioimista, jos ajatuksesi ovat kuitenkin toisessa henkilössä?
Pakenetko jotain hakeutumalla väärään kainaloon? Eikös tuttu ja turvallinen olisi se parempi valinta?
Nyt vaan tsemppiä sinulle ja ota häneen yhteyttä. Ei se ole keneltäkään pois. Rohkeasti vaan. Luulenpa, että voit yllättyä kuinka iloiseksi myös kaipaamasi henkilö yhteydenotostasi voisi tulla.En ole sinun Hän. Sillä Hän, mies tietää kyllä, ettei tuollaisesta ole kyse.
- Anonyymi
Sehän se vika onkin, kun ne muut kainalot on kiinnostanut aina enemmän. Aikuisen naisen luulisi tietävän mitä haluaa, eikä antavan miesten päättää puolestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se vika onkin, kun ne muut kainalot on kiinnostanut aina enemmän. Aikuisen naisen luulisi tietävän mitä haluaa, eikä antavan miesten päättää puolestaan.
Hän ei ole enää kainaloaan tarjonnut. Ei ole tarvinnut valita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole enää kainaloaan tarjonnut. Ei ole tarvinnut valita.
Oletko kenties torjunut hänet jollain tapaa, ettei hän ole kainaloaan enää tarjonnut?
sivusta m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kenties torjunut hänet jollain tapaa, ettei hän ole kainaloaan enää tarjonnut?
sivusta mOn saanut pakit. Sitä tarkoittaa.
Sivusta- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivusta mTorjui joskus
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torjui joskus
-sivustaSiis torjuin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sinun Hän. Sillä Hän, mies tietää kyllä, ettei tuollaisesta ole kyse.
olen siella sen aikaa etta saan tavarani sinne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vaan tsemppiä sinulle ja ota häneen yhteyttä. Ei se ole keneltäkään pois. Rohkeasti vaan. Luulenpa, että voit yllättyä kuinka iloiseksi myös kaipaamasi henkilö yhteydenotostasi voisi tulla.min haluan sinun kainaloosi
- Anonyymi
Trolomies elää täälläkin jotain neverland fantasiaa varatusta naisesta itselleen vastaillen, itsensä huijaaminen on muuten yksi psykologisen käyttäytymistieteen kulmakiviä ja kertoo heikkoudesta, kannattaa sitä työstää
- Anonyymi
Joo mä oon kans huvittuneena lukenut näitä sen vastauksia itselleen onpa niin kivuliaan huonoa performanssia taas
- Anonyymi
Tämä ois voinut olla mulle jos olisi ollut netherlands fantasiaa.
- Anonyymi
Ja sulla näyttää olevan kaikki ok vintillä?
Sivusta vaan pakko kommentoida
- Anonyymi
Mieti mitä kaikuja annat ja kenelle. Ensin tulee 💕 ja sitten sulta tulee 🥶
- Anonyymi
Siis eikö sulla tuu jatkuvalla syötöllä
Ei ja juuu ja. . . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis eikö sulla tuu jatkuvalla syötöllä
Ei ja juuu ja. . .Ei.
No time to play.
Life is short.... - Anonyymi
Tuo onkin tosi vaikeaa. Nimittäin pysyä tasapaksuna 😆
- Anonyymi
Mä mietin sua koko ajan ,missä meet ja mitä teet. Onko sulla kaikki hyvin? Mulla ihan ok meininki. Olet rakas mulle.
- Anonyymi
Aloitukseni alkoi näköjöön elää ihan omaa elämäänsä. Siis melko hulluja te ootte mut no jatkakaa ei täällä voi ketään aidosti ees kaivata kun sotkette kaiken T. Aloittaja
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olen huomannut saman. Palstalla hilluvat nykyisin pervot ja muut pellet.
Niin kuin sinäkin. 😆😂
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin sinäkin. 😆😂
No se on sinun näkemys asiasta. Minun tänne eksymisen syynä, ei koskaan ollut mikään sikailu täällä. Monella muulla näkyy nykyisin olevan.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No se on sinun näkemys asiasta. Minun tänne eksymisen syynä, ei koskaan ollut mikään sikailu täällä. Monella muulla näkyy nykyisin olevan.
Tykkäät kuitenkin vastailla sikailu ketjuihin esim. munan kokosi. 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäät kuitenkin vastailla sikailu ketjuihin esim. munan kokosi. 🤣
Hahah. No mitä tänne voi muutakaan vastata, kun ei muuta kysytä? 😅
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hahah. No mitä tänne voi muutakaan vastata, kun ei muuta kysytä? 😅
No se. 😂
PalstaRinssi kirjoitti:
Olen huomannut saman. Palstalla hilluvat nykyisin pervot ja muut pellet.
Minuako tarkoitat?
- Anonyymi
nyt menen obottamaan ruokaa ja sitten kayn suihkussa joten palaan taas jonkin ajan paastä
- Anonyymi
Ketä mietit? Minäkin mietin miestä lämmöllä🧡
- Anonyymi
Ei ole hyvin asiat. Kysyisit irl, toope.
- Anonyymi
Ei olla tekemisissä oltu vuosiin enkä jaksa enää vastailla näille kaikenmaailman hörhöille t. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla tekemisissä oltu vuosiin enkä jaksa enää vastailla näille kaikenmaailman hörhöille t. Aloittaja
Aina sama juttu. Kohta alat haukkumaan trolliksi yms. Sitten et edes viitsi vastata. Minä aidosti vastasin yhteenkin sinun ketjuusi. Muuten kaikki täsmäsi, mutta kuukausi ei. Aloit haukkumaan trolliksi. Olet lapsellinen idiootti.
No niin..sain sanottua asiani.
A - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina sama juttu. Kohta alat haukkumaan trolliksi yms. Sitten et edes viitsi vastata. Minä aidosti vastasin yhteenkin sinun ketjuusi. Muuten kaikki täsmäsi, mutta kuukausi ei. Aloit haukkumaan trolliksi. Olet lapsellinen idiootti.
No niin..sain sanottua asiani.
AEt sitten kai ollut se oikea tai sitten muistan kuukauden väärin koska siitä on kauan aikaa tai sitten emme ees tunne toisiamme
ainakaan enään me emme tunne t. Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten kai ollut se oikea tai sitten muistan kuukauden väärin koska siitä on kauan aikaa tai sitten emme ees tunne toisiamme
ainakaan enään me emme tunne t. Aloittajakylla me voimme nahba
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten kai ollut se oikea tai sitten muistan kuukauden väärin koska siitä on kauan aikaa tai sitten emme ees tunne toisiamme
ainakaan enään me emme tunne t. AloittajaVuosi oli 2013, mutta kuukaudet heitti. No jokatapauksessa haukuit trolliksi ym. Kertoo paljon sinusta...
- Anonyymi
Ihan samaa mietin itsekin naisesta, vaikka ei häntä varmasti kiinnosta. Muista P että oot aina ihana.
- Anonyymi
Oletko kertonut hänelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kertonut hänelle?
On saanut kuulla olevansa ihanin useammankin kerran. Olin liiankin avoin tunteistani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On saanut kuulla olevansa ihanin useammankin kerran. Olin liiankin avoin tunteistani.
Ei tunteistaan voi olla liian avoin, hän ei vain tintenut samoin ja ollut sinulle oikea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tunteistaan voi olla liian avoin, hän ei vain tintenut samoin ja ollut sinulle oikea.
Näinhän se on. Toivottavasti hän löytää unelmiensa miehen ja on onnellinen, koska hän ansaitsee sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kertonut hänelle?
en ole kertonut kenellekkaan mitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on. Toivottavasti hän löytää unelmiensa miehen ja on onnellinen, koska hän ansaitsee sen.
miten kaikki taas jaksaa
- Anonyymi
Elämä ottanut jo, oman veronsa, & ei, ole helppoa olla, mitä on Suomessa, ja, Suomi on äärimmäisen iso, rakennus, projekti, että sairaat ja heikot saavat viimeinkin olla rauhassa Suomessa, joten, tarkoitan sitä, että Suomen Rakkaaseen Poliisi, voimiin, saa laittaa rahaa joka ikinen kuukausi ja pitää laittaa rahaa, joka ikinen kuukausi, kuin Aladdinin taikalampusta, että, minun elämäni ja minun elämäni tarina jää viimeiseksi, Rakkaassa Suomessa, ja, Suomen Rakkaitten poliisien avulla Suomesta tulee jälleen se, paratiisi, mikä sen on jo pitänyt, 50- luvulla olla, mutta ei ollut, N
- Anonyymi
mene sina nukkumaan minakin menen kohta suihkuun joten palataan taas viim huomenna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mene sina nukkumaan minakin menen kohta suihkuun joten palataan taas viim huomenna
miten sina jaksat valvoa niin pitkaan
- Anonyymi
kaikki ei ole hyvin mutta se ei sinua kiinosta seuraava viestini minulta on sinulle sellainen etta mina lahbin
- Anonyymi
kylla minulla on kaikki hyvin se minua vaan harmittaa etta me ei kuitenkaan nahbä
- Anonyymi
se on kuule aivan varma etta me nahbaan usko sinase jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on kuule aivan varma etta me nahbaan usko sinase jo
yhben asian mina sinulle kyllä kirjoitan sina et osaa olla naisen kanssa jolla on vaatteet paalla
- Anonyymi
Ei ole mikään hyvin. Ei tämä kyllä minulle ole.
- Anonyymi
ei minua kannata aina miettiä
- Anonyymi
miksi muka ei
- Anonyymi
kuule sinussa on nyttebn paljon mietittavaa jotta saan asuat jarjestettya paahani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuule sinussa on nyttebn paljon mietittavaa jotta saan asuat jarjestettya paahani
Miess
- Anonyymi
Mä en ees enään kirjottele tänne tai hänelle. Päätin luovuttaa. Morjestan jos tulee vastaan mua.
Tää suoli24 on HOURULA, enkä tunne kuuluvani tänne.
Jatkan omia juttuja nyt.... - Anonyymi
Miksi miettisin jotain varattua kaiken sen jälkeen?😢
- Anonyymi
Niimpä Öö varattua itke
- Anonyymi
Huono olo tuli tästä päivästä.
- Anonyymi
Voihan pylly. Toivottavasti olo paranee.
- Anonyymi
Ei ole paljon järkeä ihmisellä, joka tällaista kirjoittaa. Mieti vähän
- Anonyymi
Kaikki menee, maailmassa ja Suomessa paremmin, kannattaa antaa vain ajan kulua, niin, maailma ja Suomi, näyttää paremman huomisen, 🤔😇😇😇😇😇😇😇😇
- Anonyymi
on edelleen kaikki hyvin
- Anonyymi
Hyvä juttu älä huoli en enää kirjoittele tänne sulle enkä ikävöi on muuten niin sekoo porukkaa täällä että ei voi muutakuin ihmetellä t. Aloittaja 💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu älä huoli en enää kirjoittele tänne sulle enkä ikävöi on muuten niin sekoo porukkaa täällä että ei voi muutakuin ihmetellä t. Aloittaja 💕
Tänään on täysikuu. Sekopäät liikkeellä.
- Anonyymi
Jos kerta ikävöit, miksi et kerro sitä. Joka päivä taistelen etten viestiä laita. Kaipaan valtavasti, varsinkin kun tietty päivämääräkin lähenee. Ja se viimeinen kohtaaminen, ei mitenkään auttanut mitään - kaikki on enemmän kun kesken.
- Anonyymi
Voitkp kerto mitä tarkoitat sillä päivämäärällä?
- Anonyymi
Onko 19.11 tuttu päivämäärä t. Aloittaja 💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko 19.11 tuttu päivämäärä t. Aloittaja 💕
Joo on se 💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo on se 💕
Niin ja mikä vuosi? Todennäköisyys sille että molemmat kaipaa toisiaan täällä on aika olematon t. Aloittaja 💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo on se 💕
Mitä silloin tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä silloin tapahtui?
Onko se päivä mistä puhuit eilen?
- Anonyymi
Miten itsekeskeinen ihmisen täytyy olla kirjoittaakseen tällaisia viestejä
- Anonyymi
Taas jollain meni tunteisiin täysin tuntemattoman ihmisen kirjoitus Onko se sulta jotenkin pois jos joku ikävöi toista ihmistä?
- Anonyymi
Olenko montakin vuotta ajatuksissasi seikkaillut?
- Anonyymi
Muutaman valitettavasti 💕
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924587
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?803703Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1303081Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152605Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292524- 432121
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251810Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881649