Kyllästynyt

Anonyymi-ap

Olen kyllästynyt Niinistön jatkuvaan "esille" oloon. jospa joku muu presidentti olisi ollut jatkuvasti esillä niin kyllä toimittajat olisivat hänet teilanneet. Kukaan ei kyseen alaista onko hänen aina oltava esillä. Muuten ei tämä Natoon liittyminen ole ollenkaan Niinistön ansiota, kansa tämän sai aikaan. Nyt Niinistö on kuin olisi tehnyt suurenkin urotyön. Muistan sen ajan jolloin Niinistö oli ministerinä, kyllä köyhät sai "kyytiä". Onko kukaan kertaakaan huomannut että Presidentti olisi ottanut kantaa köyhien puolesta ? Minä en ainakaan.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nythän on niin...... Meille on ensiarvoisen tärkeää olla Usan buudeleita. Ohjeet otamme välikäden kautta EU:lta.

      • Anonyymi

        Gyu


      • Anonyymi

        Olen bideninkin kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gyu

        Tukea Islannista.


      • Anonyymi

        Opastus olisi paikallaan.


    • Anonyymi

      Minusta Saulin tulee antaa nyt esiintyä vaikka ansiot olisi Sannan: Vanhuksen olemuksessa alkaa olla jo jälleen hiukan lastakin, kujeileva virnistelevä iloinen vanhus on omaisillekin helpompi kuin ilkeä diktaattorimainen päällepäsmäri. Silti olen sitämieltä jotta Niinistö tulisi mitä pikenmin päästää eläkkeelle hän on sen ansainnut ja tulee saada nauttia nuorikostaan ja lapsesta . Sopivia ehdokaista pressan toimeen on jo useampikin framilla uskoisin jottei tämmöistä intersexonalitista feminististä maata voi johtaa kuin nainen, toivotaan jotta Sanna asettuu ehdolle Tytti. olisi tietty toinen onhan hän enempi saksalaisen ylimyksen oloinenkin ja bryselissä olisi heil Hautala ehkä sopiva?

      • Anonyymi

        Matkamies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkamies.

        Tukea Liettuasta.


    • Anonyymi

      Tyhjänpäiväistä

    • Anonyymi

      Hyvä aloittaja! Oletkohan nyt ihan kartalla tapahtuneista asioista ja toiseksi, mediahan presidenttiä julkisuudessa pitää ja nyt tilanteen ollessa tämä, niin oikeasta aiheestakin!

      • Anonyymi

        Onkohan se Aarosta kivaa, kun iskän kuvia on lehdissä ja televisiossa?


    • Anonyymi

      Tälle kaudelle sattui kansainvälinen kriisi: sota Euroopassa. Presidentti ei ole mikään sometähti, hän tekee työtään. Media seuraa, koska se on Suomelle merkityksellistä.

      Usko pois, mieluummin työskentelisi ilman perässä kulkevia reportterilaumoja!

      Minua taas ahdistaa Venäjän hyökkäys jopa niin paljon että en pysty seuraamaan sitä kovin aktiivisesti! Sinäkin voi valita, mitä katsot!

    • Anonyymi

      Matkoista pitää kertoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe