Olen kyllästynyt Niinistön jatkuvaan "esille" oloon. jospa joku muu presidentti olisi ollut jatkuvasti esillä niin kyllä toimittajat olisivat hänet teilanneet. Kukaan ei kyseen alaista onko hänen aina oltava esillä. Muuten ei tämä Natoon liittyminen ole ollenkaan Niinistön ansiota, kansa tämän sai aikaan. Nyt Niinistö on kuin olisi tehnyt suurenkin urotyön. Muistan sen ajan jolloin Niinistö oli ministerinä, kyllä köyhät sai "kyytiä". Onko kukaan kertaakaan huomannut että Presidentti olisi ottanut kantaa köyhien puolesta ? Minä en ainakaan.
Kyllästynyt
13
185
Vastaukset
- Anonyymi
Nythän on niin...... Meille on ensiarvoisen tärkeää olla Usan buudeleita. Ohjeet otamme välikäden kautta EU:lta.
- Anonyymi
Gyu
- Anonyymi
Olen bideninkin kaveri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gyu
Tukea Islannista.
- Anonyymi
Opastus olisi paikallaan.
- Anonyymi
Minusta Saulin tulee antaa nyt esiintyä vaikka ansiot olisi Sannan: Vanhuksen olemuksessa alkaa olla jo jälleen hiukan lastakin, kujeileva virnistelevä iloinen vanhus on omaisillekin helpompi kuin ilkeä diktaattorimainen päällepäsmäri. Silti olen sitämieltä jotta Niinistö tulisi mitä pikenmin päästää eläkkeelle hän on sen ansainnut ja tulee saada nauttia nuorikostaan ja lapsesta . Sopivia ehdokaista pressan toimeen on jo useampikin framilla uskoisin jottei tämmöistä intersexonalitista feminististä maata voi johtaa kuin nainen, toivotaan jotta Sanna asettuu ehdolle Tytti. olisi tietty toinen onhan hän enempi saksalaisen ylimyksen oloinenkin ja bryselissä olisi heil Hautala ehkä sopiva?
- Anonyymi
Matkamies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkamies.
Tukea Liettuasta.
- Anonyymi
Tyhjänpäiväistä
- Anonyymi
Hyvä aloittaja! Oletkohan nyt ihan kartalla tapahtuneista asioista ja toiseksi, mediahan presidenttiä julkisuudessa pitää ja nyt tilanteen ollessa tämä, niin oikeasta aiheestakin!
- Anonyymi
Onkohan se Aarosta kivaa, kun iskän kuvia on lehdissä ja televisiossa?
- Anonyymi
Tälle kaudelle sattui kansainvälinen kriisi: sota Euroopassa. Presidentti ei ole mikään sometähti, hän tekee työtään. Media seuraa, koska se on Suomelle merkityksellistä.
Usko pois, mieluummin työskentelisi ilman perässä kulkevia reportterilaumoja!
Minua taas ahdistaa Venäjän hyökkäys jopa niin paljon että en pysty seuraamaan sitä kovin aktiivisesti! Sinäkin voi valita, mitä katsot! - Anonyymi
Matkoista pitää kertoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483