Olen kyllästynyt Niinistön jatkuvaan "esille" oloon. jospa joku muu presidentti olisi ollut jatkuvasti esillä niin kyllä toimittajat olisivat hänet teilanneet. Kukaan ei kyseen alaista onko hänen aina oltava esillä. Muuten ei tämä Natoon liittyminen ole ollenkaan Niinistön ansiota, kansa tämän sai aikaan. Nyt Niinistö on kuin olisi tehnyt suurenkin urotyön. Muistan sen ajan jolloin Niinistö oli ministerinä, kyllä köyhät sai "kyytiä". Onko kukaan kertaakaan huomannut että Presidentti olisi ottanut kantaa köyhien puolesta ? Minä en ainakaan.
Kyllästynyt
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nythän on niin...... Meille on ensiarvoisen tärkeää olla Usan buudeleita. Ohjeet otamme välikäden kautta EU:lta.
- Anonyymi
Gyu
- Anonyymi
Olen bideninkin kaveri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gyu
Tukea Islannista.
- Anonyymi
Opastus olisi paikallaan.
- Anonyymi
Minusta Saulin tulee antaa nyt esiintyä vaikka ansiot olisi Sannan: Vanhuksen olemuksessa alkaa olla jo jälleen hiukan lastakin, kujeileva virnistelevä iloinen vanhus on omaisillekin helpompi kuin ilkeä diktaattorimainen päällepäsmäri. Silti olen sitämieltä jotta Niinistö tulisi mitä pikenmin päästää eläkkeelle hän on sen ansainnut ja tulee saada nauttia nuorikostaan ja lapsesta . Sopivia ehdokaista pressan toimeen on jo useampikin framilla uskoisin jottei tämmöistä intersexonalitista feminististä maata voi johtaa kuin nainen, toivotaan jotta Sanna asettuu ehdolle Tytti. olisi tietty toinen onhan hän enempi saksalaisen ylimyksen oloinenkin ja bryselissä olisi heil Hautala ehkä sopiva?
- Anonyymi
Matkamies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkamies.
Tukea Liettuasta.
- Anonyymi
Tyhjänpäiväistä
- Anonyymi
Hyvä aloittaja! Oletkohan nyt ihan kartalla tapahtuneista asioista ja toiseksi, mediahan presidenttiä julkisuudessa pitää ja nyt tilanteen ollessa tämä, niin oikeasta aiheestakin!
- Anonyymi
Onkohan se Aarosta kivaa, kun iskän kuvia on lehdissä ja televisiossa?
- Anonyymi
Tälle kaudelle sattui kansainvälinen kriisi: sota Euroopassa. Presidentti ei ole mikään sometähti, hän tekee työtään. Media seuraa, koska se on Suomelle merkityksellistä.
Usko pois, mieluummin työskentelisi ilman perässä kulkevia reportterilaumoja!
Minua taas ahdistaa Venäjän hyökkäys jopa niin paljon että en pysty seuraamaan sitä kovin aktiivisesti! Sinäkin voi valita, mitä katsot! - Anonyymi
Matkoista pitää kertoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650