Uskooko kukaan ennustajiin

nimetön

Tuolla toisella palstalla kirjoitetaan niin paljon näkijöistä.
Onko kellään kokemusta???

22

3098

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinih52

kuinka monta kokemusta ja positiivisia kokemuksia
      kaikki..:=))))))))))))

• sinkku55

olen joskus käynyt ja ovat kyllä aika hyvin tieneet.

• sinkku55

Minä kävin viime kesänä ennustajalla ja se ennustaja tiesi sen hetkisen tilanteen mulle tosi hyvin.
        Ennusti myös tulevaa ja osa on pitänyt paikkansa,mut tulevaisuusdesta en vielä tiedä,odotan mielenkiinnolla.
        Minä kun niihin uskon.

• Pirre*

olla uskomatta; nimittäin joskus 70- luvulla eräs kurssikaveri halusi ennustaa ja mitäpä minulla sitä vastaan oli sitte, hän ennusti että kuolen väkivaltaisesti, onneksi ei sanonut koska ja missä olosuhteissa..

Toivottavasti ennustus meni pieleen, en skeptikkona usko mihinkään olemattomaan, enkä "rajatieteisiin", mutta unohtanut en tätä ennustusta koskaan ole, aina se joskus putkahtaa mieleeni..en kyllä pelkää yhtään mitään tuon ennustuksen takia, koska luulen etteivät ihmiset voi nähdä tällaisia asioita etukäteen, eikä minkäänlaisia....

• Pirre*

ei ole kokemusta, että onko ennustukset toteutuneet..:DD

• Mies vailla nikkiä

Muija oli soittanut "ennustajalle" ja tämä oli uskotellut minun olleen uskoton vaimolleni ennen lapsemme syntymää. Edelleen tämä "ennustaja"eukko väitti minun olevan parhaillaan etsimäsä uutta työpaikkaa. Vaan kun ei pidä paikkaansa kumpikaan väite. Miten nämä arvailijat kuvitelevat tietävänsä tulevaisuuden, kun eivät tunne edes menneisuuttä ja nykyisyyttä. Tuulesta temmatuilla väitteillään vaan kylvävät riitaa ja epäsopua ja nythtävät hyväuskoisilta soittajilta rahat pois!

• Kakku

Olen elämässäni käynyt kaksi kertaa ennustajalla. Kahdella eri ennustajalla. Ensimmäinen ei edes tiennyt, että olin justiinsa paksuna ja kun kerroin siitä, sanoi tulossa olevan tytön. Olin riemuissani;kaksi poikaa kun oli jo. Kuinka ollakaan....munat tälläkin oli :0))) Toinen tiesi isäni suvun puolelta olevan tulossa perintöä. Ainoa sukulainen, jonka isän puolelta tunsin kuoli aika päiviä sitten...köyhänä kuin kirkon rotta. Lisäksi tiedustelin pitkään kurkkuani vaivanneen kivun syytä. Kertoi kyseessä olevan ulkomailta peräisin oleva pöpö. Minähän en ollut ulkomailla päinkään ollut ja lisäksi kurkkuvaiva osoittautui väärästä puheenkäytöstä johtuvaksi rasitusvammaksi. Että semmosia ennustajia täälläpäin.

• TR.maalariN

ehkäpä siksi, että pyrin järkeistämään ns. yliluonnollisia ilmiöitä. Ja ilman uskoa ennustuksiin on niistä aika turhaa maksaa.
      Ajattelen niin, että on olemassa ihmisiä joilla on äärimmäisen pitkälle hioutunut intuitiokyky. Kyky rekisteröidä aivoihinsa meidän keskustelussa antamiamme pieniä vihjeitä tai nonverbaalia ilmaisuamme ja rakentaa niistä oikeaan osuvia kuvia. Ja mitä enemmän tuota taitoaan käyttää sitä enemmän alkaa intuitiossaan osua oikeaan.

Osa ennustajista ei varmaan edes itse tajua mielensä kykyä rekisteröidä asioita ja uskoo silloin itsekin ennustavansa.

Mielenkiintoista tässä ennustuskeskustelussa olisi myös miettiä sitä, miksi meistä olisi mukava ajatus, se että joku osaisi ennustaa tulevaisuuttamme? ...tai kertoa menneisyydestämmekin.

Joku tarvehan tuon ennustusbisniksenkin synnyttää. Vai mitä?

• ykstypy

käynyt. Mutta ihan leikkimielessä. Pelkkää uteliaisuuttani. 15 vuotta sitten. Ennustaja sanoi,että mieheni lähtee Saksaan töihin ja minä löydän uuden rakkauden :=)))
      Minähän sitä uutta rakkautta sitten olen tässä oottanut ja mieheni on yhä Suomen kamaralla. Mutta eihän sitä koskaan tiedä :=))
      Luin muuten tässä eräs päivä lehdestä, että liikemiehet käyvät ennustajalla aika usein. Se oli minulle uutta.

• yks höpö

Aikoinaan kävivät Aino Kassisella monet poliitikotkin. Kuka lieneekään heidän nykyinen ennustajaeukko.

• Pirre*

poliitikot, jopa presidentit ovat tunnustaneet käyneensä ennustajalla, voi pyhä yksinkertassuus niihen kanssa!!!!

• leikki

Kun lapseni olivat pieniä niin olin eräässä leikkipuistossa, seuraamme tunki väkisin nainen, joka halusi ennustaa. Sanoin, ei kiitos, mutta hän seurasi meitä rahastuksen toivossa.

Muistan kun hän sanoi, että hän "näkee ja tietää", että olen yksinhuoltaja.

Jessus, olikohan se vaikeaa päätellä kun kummassakin kädessä roikkuivat lapset.

Olisi pahempi juttukin tästä ennustamisesta, se tuhosi liittoni, mutta en sitä halua kertoa. Anoppi kuitenkin oli asialla ja kertoi miehelleni, mitä ennustaja oli minusta kertonut ja ukko uskoi.

• Olen käynyt samalla ennustajalla neljä kertaa elämäni aikana. Hän tiesi niin paljon menneestä, nykyhetkestä ja tulevistakin tapahtumista, etten enää ikinä uskalla mennä ennustajalle.
      Ihan kylmiä väreitä kulkee vieläkin kun ajattelen. Miten ihminen voi nähdä tuntemattomasta ihmisestä niin paljon.

• huomaamattasi

menneisyyden ja sovitat ympäripyöreitä kertomuksia käyntien jälkeisiin tapahtumiin.

• Norma.Jane

on joillekin suotu helvetti ja joillekin lahja.
        Miten asia ajattelemme. Toinen kestää sen että näkee asiat ennakkoon ja toinen sortuu sen alle.
        Olen nähnyt ihmisistä koska heidän on aika lähteä tunpuoleiseen. Alussa lapsena se oli kammottava asia, nyt en sitä enää pelkää. Jokainen ajallaan lähtee, koskaan en kerro kenellekään mitä näen. Tähän asti 100 prosenttinen tieto. Uskokoon ken uskoo on kuitenkin ihmisiä jotka ovat herkempiä kuin toiset.

• Pirre*
        Norma.Jane kirjoitti:

on joillekin suotu helvetti ja joillekin lahja.
        Miten asia ajattelemme. Toinen kestää sen että näkee asiat ennakkoon ja toinen sortuu sen alle.
        Olen nähnyt ihmisistä koska heidän on aika lähteä tunpuoleiseen. Alussa lapsena se oli kammottava asia, nyt en sitä enää pelkää. Jokainen ajallaan lähtee, koskaan en kerro kenellekään mitä näen. Tähän asti 100 prosenttinen tieto. Uskokoon ken uskoo on kuitenkin ihmisiä jotka ovat herkempiä kuin toiset.

lottonumeroita..:))

• Norma.Jane
        Pirre* kirjoitti:

lottonumeroita..:))

eikä kukaan muukaan todellinen ennustaja niitä kerro vaikka näkisikin.

• Pirre*
        Norma.Jane kirjoitti:

eikä kukaan muukaan todellinen ennustaja niitä kerro vaikka näkisikin.

ne lottoomata..!!:)

• Norma.Jane
        Pirre* kirjoitti:

ne lottoomata..!!:)

koskaan käytä hyväkseen tietoa joka hänelle on suotu.Jos hän sen tekee annettu kyky katoaa. Miksi haluamme rikkautta kun kaikki mitä todella haluamme on sydämessämme ja rakkaissamme?

• uskoa

mutta onhan Suomessakin oikeuden päätöksellä ko. toiminta todettu viihteeksi jolla todellisuuden kanssa ei ole mitään tekemistä.

Oikeestaa aika naurettavaa että ennustajat eivät KOSKAAN ole hyödyntäneet taitojaan esim. rahapeleissä tai pörssissä vaan kuppaavat yleensä jonkinasteisessa pulassa olevan viimeiset lantit.

• n52

vastaus olisi en,mutta toisaalta kaikki on mahdollista.Vaistoihin uskon lujasti ja jokaisen pitäisi kuunnella niitä.

• pysy erossa ennustajista

Parempi kun et lähde siihen kelkkaan, jäät vain kiinni ennustajiin ja menetät vapauden.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      68
      4286
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      68
      4136
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3552
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3123
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2792
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2562
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2324
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      21
      1446
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1272
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      74
      1049
    Aihe