Veturissa on osa akuista ja loput on kaapelien päässä tavaravaunuissa veturin takana. Kuinka monta junanvaunullista akkuja tarvittaisiin? Lyhyellä matkalla ei ehkä yhtään.
Natrium-ioni akku on raskaampi kuin litium-ioni, mutta halvempi ja turvallisempi.
Jonkinlaisessa junassa akut voi ehkä olla seinien välissä äänieristyksenä.
Sähköjohtoja ei saa kaikkien ratojen päälle.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sodium-ion_battery
Sähköjuna joka toimii natrium-ioni akuilla jotka on lastattu tavaravaunuihin?
Anonyymi-ap
1
79
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sähkölankoja tarvitse olla kokomatkaa jos veturissa on akusto jota ladataan ajon aikana johdotetuilla alueilla.
Näin toimii mm. Keski-Euroopan kaupungeissa sähköbussit. Osa matkasta mennään johtimilla ja osa akustolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876