Älkää tilatko luonnotar.com verkkokaupasta. Tuotteita ei toimiteta eikä yhteydenottoihin vastata. Erittäin hämärää toimintaa.
luonnotar.com kokemuksia epäluotettava verkkokauppa
45
5579
Vastaukset
- Anonyymi
Mainokset pyörii mutta tuotteita ei toimiteta.
- Anonyymi
Samoja kokemuksia täällä. Lisäksi yrityksen sivuilla oleva sähköpostiosoite ei ole enää olemassa eikä puhelimeen vastata. Mitenkään ei saa myyjään yhteyttä. Rahat lähtivät tililtä ja tilaukseni jäi tulematta. Kannattaa olla yhteydessä Luottokuntaan (vai mikä sen nimi nykyään on) tai jos maksoit PayPalilla, voit sen kautta riitauttaa maksun ja saat 30 pv sisällä rahat takaisin. Lisäksi kannattaa tehdä ilmoitus kuluttaja-asiamiehelle -> https://asiointi.kkv.fi/asiointi
- Anonyymi
Tein myös ilmoituksen kuluttaja asiamiehelle ko. Firmasta. Ja luottokortti firma palauttaa rahat. Yhteydenottoihin ei vastattu ja sähköposti osoite lopetti toimintansa.
- Anonyymi
Minä sain tilaukselleni italian postin seurantatunnuksen eikä pakettia ole näkynyt eikä kuulunut.
- Anonyymi
Kieltämättä hurjaa toimintaa.Tilasin myös eikä tuotetta ole näkynyt.Seurantakoodit keksittyjä.Kuluttajaasiamiehelle on mennyt asiasta tietoa ja myös poliisille koska minä ja moni muu olemme menettäneet rahat.
- Anonyymi
Nyt olikin poistettu taas vaihteeksi kaikki palaute lähettämättömistä tuotteista ym palaute heidän facebook sivuiltaan. Tämmöiseen riittää yrittäjällä kyllä aikaa ja energiaa. Mutta tuotteita ei toimiteta ja rahat kyllä kelpaa. Toivottavasti paha karma kostaa.
- Anonyymi
Tämän firman omistaja on avoimesti kertonut sivulla mistä oli kyse. Ei tahallinen este, vielä vähemmän huijaus.
Elämä potkaissut pahasti, tutkikaa ennen kuin hutkitte.- Anonyymi
Jos ”elämä potkaisee”, niin se ei oikeuta huijaamaan kuluttajia ja jatkamaan yritystoimintaa, johon on kylenemätön.
Suoraselkäinen ihminen ilmottaisi, että ei tällä hetkellä pysty hoitamaan yritystään ja sulkee tilausmahdollisuudet.
Nyt hän on vain huijari, joka lupaa muttei tee. Vaikka ongelma olisi tilapäinen, niin mainehaitta on pysyvä. - Anonyymi
Voi kuule on asiaa tutkittu. Vaikka kuinka olisi rankkaa, ei sitä omaa paskaa kaadeta asiakkaiden niskaan. Jokainen kunnon yrittäjä tietää tämän. Kaikki me ihmisiä ollaan ja tässäkin yrittäjän olisi kannattanut olla rehellinen ja kertoa kaikki, pyytää anteeksi sekä sopia rahojen palautuksista asiakkaille, jotka eivät enää halua odottaa tuotteitaan ja hyvityksiä niille (esim. toimituskulut pois seuraavasta tilauksesta) jotka vielä odottavat. Nyt hän on sahannut sen oksan, jolla hän istuu. Tämän olisi voinut hoitaa tyylikkäämmin, avoimesti, näkyvästi ja hyvissä ajoin. Mitään postausta ei ole tullut sosiaalisiin medioihin pitkään aikaan ja asiakkaat ovat pimennossa. Myöskään yrityksen sivuilla ei lue mitään muuta kuin yläpalkissa jostain muutosta Hkiin, mitä ei mainita vieläkään sosiaalisissa medioissa. Sähköposti ei toimi. Puhelimeen ei vastata.
YTJ:n verovelkarekisterin mukaan yrityksellä on muuten väh. 10 000 € maksamatonta verovelkaa. Ei hyvältä näytä kaiken tämän muun päälle. Tämä on julkinen tieto, jonka jokainen voi tarkistaa YTJ:stä. En tilaisi tuolta enää mitään.
- Anonyymi
Itse hairahduin tekemään tilauksen aiemmin syksyllä, ja olipahan ensimmäinen ja viimeinen tilaus samassa, ei koskaan enää! Sain keksityn seurantakoodin jolla ei koskaan tullut mitään lähetystä. Mielestäni tämä on ihan tietoista asiakkaan erehdyttämistä.
Selitykset on täysin utopistisia, ja vaihtuvat viikottain. Yrityksen facebook-päivityksiä häviää, tyytymättömät asiakkaat estetään kokonaan ja kommentteja poistetaan.
Yrityksen sähköposti on kokonaan suljettu ja verovelkaa ehtineet tosiaan "saavuttaa" jo ensimmäisellä tilikaudella yli 10t€.
Näin ei voi kahdella asiakkaita, elämäntilanteesta huolimatta. On täysin vastuutonta ja törkeää pyörittää uusia alekampanjoita samaan aikaan kun on noin mittavia toimitusvaikeuksia. - Anonyymi
Tämä on aivan totta. Tuotteita ei näy eikä kuulu, rahat kelpaavat kyllä. Ilmeisesti näillä rahoilla, joita toimittamattomilla tilauksilla on saatu, on ostettu huutokaupasta hevonen. Ensin oli ns. Rahankeruukampanja hevoskauppaa varten, mutta kun se alkoi kuumentaa asiakkaiden tunteita poistui julkaisu sivuilta. Ymmärrän, että elämässä tulee välillä haasteita ja ongelmia, mutta on kyllä huono tie jos niitä vilpillä ja huijaamisella yrittää ratkoa. Suosittelen tilaamaan tuotteet muista, rehellisistä ja ammattitaitoisista yrityksistä. Ja huijattujen kannattaa viedä asiaa eteenpäin.
- Anonyymi
Kumma kun sivustoa ei ole vieläkään saatu laitettua kiinni. Viattomien rahat valuu koko ajan huijareiden taskuun.
- Anonyymi
Nyt Facebook-sivuilla taas höpötetään tilien kaappauksesta. 😂 Uskoo ken tahtoo. Sopivasti "kaappari" aina poistaa yrityksen kannalta huonot kommentit ja postaukset, mm. tuohtuneilta asiakkailta, jotka ovat odotelleet jo pitkään tuotteitaan. Ruskeakielisten jeestyyppien ylistyskommentit toki saa jäädä. Edellinen postaus kaappauksesta oli poistunut jo jokin aika sitten. Aikamoista pelleilyä.
- Anonyymi
Puhelinnumerokin oli kait kaapattu kun yhteydenottoihin ei vastattu ....huh huh ja seli seli.
- Anonyymi
Huippu tuote taitamaton yrittäjä. Eiköhän ollut luonnotaren lorunloppu.
- Anonyymi
Pelästyin hiljattain itsekin, kun ei lähetysvahvistusta kuulunut. Lähetin asiasta sähköpostikyselyn, ei vastausta. Olin jo valmistautunut siihen, ettei tilausta toimiteta, kun netissä paljon tästä keskustelua. Lopulta tilaus tuli kuitenkin postissa päivälleen kaksi viikkoa tilauspäivästä. Toivottavasti homma alkaa yrityksellä pelittää, ettei mainehaitta tästä kasva. Tuote oli virheetön.
- Anonyymi
Meillä hyvät kokemukset, kaksi kertaa ollaan tilattu 😊. Nyt tilaus kesti ostoksesta saapumiseen 1,5 viikkoa, mutta olin varautunut odottamaan pidempäänkin nettisivuilla kerrotun ison tilausruuhkan vuoksi. Saimme myös ylimääräisen kaupanpäällisen "pitkän" toimitusajan vuoksi. Itse suosittelen ja me ainakin tilaamme jatkossakin.
- Anonyymi
Täysi kusetus firma,rahat kelpasivat mutta sen jälkeen estettiin joka paikasta ettei saa yhteyttä eikä tietenkään tuotteita,ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN
- Anonyymi
Minulla on firmasta ihan hyvät kokemukset.
Tilaamani tuotteet tulivat n.1,5 vko:ssa,
Vastastasivat sähköpostiini ja myös kun soitin heille, kyselläkseni tuotteesta.
Voin suositella, tarkoitus tilata uudelleenkin. - Anonyymi
Minulla on vain hyviä kokemuksia tästä yrityksestä. Joka kerta on tuotteet tulleet, parhaimmillaan jo seuraavana päivänä. Aina olen saanut myös yrittäjän kiinni ja kolmannessa tilauksessa oli mukana ylimääräinen lahja joka lämmitti mieltä kovasti. En usko näihin haukkujiin lainkaan. Itse toivon yrittäjille kaikkea hyvää ja tilaan heiltä jatkossakin!
- Anonyymi
Erittäin hyvä ja luotettava kotimainen perheyritys jolla loistavat tuotteet! Asiakaspalvelu toimii hyvin ja olen itse saanut yhteyttä aina kun olen näin halunnut. Itse tilannut heiltä jo monta kertaa ja aion jatkossakin tilata! Suosittelen yritystä aina kun joku kertoo iho-ongelmasta tai tulee puhetta luonnonkosmetiikasta. Erityisesti Nordic Natural Beauty Awards -voittaja Luonnotar Lempeä on mun suosikki. Ei sitä ole turhaan rankattu pohjoismaisen luonnonkosmetiikan parhaaksi kasvovoiteeksi! Huipputuote huipputiimiltä!
- Anonyymi
Meillä nää tuotteet pelasti sekä lapsen yöt että meidän vanhempien mielenterveyden! Meidän kolmevuotias kärsii atooppisesta ihosta ja heräsi öisin raapimaan itseään ja kirkumaan.. Kokeiltiin kaikkea ihotautilääkärinkin ohjeilla mutta sieltä saatoin avuksi lähinnä kortisonia joka auttoi vain sen hetken kun sitä laittoi. Ainoa mikä on auttanut, on Luonnotar Hunajavoide! Sillä iho alkoi rauhoittumaan heti ja jo ensimmäisestä yöstä meillä nukuttiin pitkästä aikaa koko yö. Nyt kun iho on kunnossa, riittää että voidetta lisätään muutaman kerran viikossa eikä raapimista ole enää lainkaan!
Meidän perheellä on paitsi tuotteista myös asiakaspalvelusta hyviä kokemuksia. Suosittelemme yritystä ja tuotteita kaikille. Meidän perhe on nykyisin vakioasiakas ja tilataan varmasti jatkossakin. - Anonyymi
Tiedän useita yrityksiä joiden sometilit on kaapattu joten siitä ei voi yrittäjää syyttää. Tärkeintä on että asiasta informoitiin asiakkaita. Jos joku ei usko niin se on hänen häpeänsä. Onneksi saivat tilinsa takaisin, tiedän monia jotka eivät ole olleet niin onnekkaita. Haluaisinpa nähdä että joku tulee kertomaan näitä syytöksiä omalla nimellään. Tämä yritys nousi raketin lailla hyvien tuotteidensa ansiosta joten en ihmettele vaikka olisi kilpaijoitten aikaansaamaa nämä nimettömät ketjun alkupäässä olevat kirjoitukset. Pistää silmään että kaikki valitukset yhtä lukuunottamatta ovat jo kuukausien takaa ja nämä hyvät palautteet ovat vain päiviä vanhoja. Jos syytökset olisivat totta edes pieniltä osin, ei yritys taatusti olisi toiminnassa enää. Kateus on suomalaisten perisynti ja vie kalatkin vedestä. Isäni aina sanoo että vain suomalainen maksaa satasen siitä ettei naapuri saa viittäkymppiä. Luonnotar on kansainvälisesti palkittu kotimainen tuote josta on syytä olla ylpeä! -Pekka
- Anonyymi
Jaa-a, tuolla heidän facen sivuillaan on ainakin paikka johon voi jättää palautetta. Siihen on tänään pelkästään jätetty valtava määrä positiivisia kokemuksia yrityksestä ja tuotteista. Itse uskon enemmän ihmisten omalla nimellään jättämiin palautteisiin kuin nimettömiin haukkuihin. Lukekaa itse ja päätelkää, mikä on totuus:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02apSeHS9bEBcaWHDH2vsnjiYUVUDxxHrXkH7mM91evFivFTiLhi17LMokqy2KXWrSl&id=100068958889764
Kun palautteita lukee, näyttäisi siltä että ihmiset todella rakastavat Luonnotarta ja sen tuotteita. Enpä ole vastaavaa kehumista nähnyt yhdenkään toisen yrityksen kohdalla. Ja ainakin nuo ihmiset ovat tilauksensa saaneet ja niihin enemmän kuin tyytyväisiä. Taitaa näissä haukuissa taustalla olla enemmän kilpailijan pelkoa kuin totuutta..- Anonyymi
Huonot palautteet poistetaan. Mietippä sitä.
- Anonyymi
Ihan kauhea firma oli kun viime vuoden puolella tilasin. Mihinkään yhteydenottoihin ei vastattu. Älkää tilatko missään nimessä. Yrityksestä on tehty ilmoitus kuluttaja asiamiehelle monen ihmisen taholta. Voi tarkistaa sieltä jos ei usko. Onneksi sain luottokortti yhtiöltä rahat takaisin.
- Anonyymi
Kannattaa tehdä rikosilmoituksia, jos on huijattu!
- Anonyymi
Surullista kuinka ihmiset jaksaa purkaa pahaa oloaan ja valehdella muista. Eiköhän tämä nyt ole aika selvää ettei nämä ole totta. Aika nopeasti meillä uutisoidaan jos joku firma osoittautuu huijatuksi enkä ole itse nähnyt yhtään vastaavaa uutista. Päinvastoin, nämä muutamat negatiiviset "palautteet" ovat aina nimettömiä, toisin kuin lukuisat kehut ja kiitokset joita näkee jatkuvasti.
Itsekin olen ollut asiakkaana alusta asti ja suosittelen heitä muille aina kun mahdollista.
Yrittäjää käy kyllä sääliksi kun kaikenlaiset epävakaat ihmiset maalittavat. Juuri luin, kuinka joku nainen joka ei koskaan ollut itse kokeillutkaan tuotteita, oli mennyt julkaisemaan täysin toisen yrityksen tietoja Luonnottaren mainoksen kommenteissa. Hän ei tiennyt ettei yrityksen nimi ja hallussa oleva brändi ole aina sama asia. Joku toinen tuli valittamaan ikäväksi kokemaansa asiakaspalautetta vaikka oli saanut tuotteensa ja oli siihen tyytyväinen. Yrittäjältä vasta selvisi että asia oli jo liki vuoden vanha, toisin kuin syytöksessä annettiin ensin ymmärtää ja että ko.asiakas oli ensin itse esittänyt syytöksiä ja uhkaillut yrittäjää. Tällöin ei ole ihme jos sattuu saamaan tiukan asiallisen vastauksen takaisin. Pakko sanoa että ihailen kuinka yrittäjä pystyy vastaamaan ystävällisesti ja silti tiukasti rajaten samaan aikaan. Nuo toiseen yrittäjään liittyvät kommentit yrittäjä ymmärrettävästi poisti, mutta esim.tuo jälkimmäinen negatiivinen palaute on kyllä edelleen näkyvissä. En ole itse siis huomannut kommenttien poistoa. Tietysti täysi asiattomat jutut tuleekin poistaa. Niin toimii varmasti jokainen yrittäjä.
Kannattaa siis vähän käyttää sitä kuuluisaa maalaisjärkeä. On aika uskomatonta ettei pelkkiä huijauksia tehtailevaa firmaa olisi jo suljettu ja asiasta uutisoitu. Tämäkin keskustelu on liki täysin viime syksynä sattuneista huonoista kokemuksista. Missä ne kaikki uudet uhrit ovat ja miksi yksikään näistä vanhoista ei ole tullut kertomaan, miten hänen kohdallaan asiat etenivät? Koska nämä jutut eivät yksinkertaisesti ole olleet totta alkujaankaan.
On muuten kummallista että yrittäjä jota ei muka saada millään kiinni, vastaa tuolla somessa jokaiseen tulleeseen palautteeseen ja kyselyyn. Hän näyttää päinvastoin olevan hyvin helposti tavoitettavissa jopa iltaisin ja viikonloppuisin.
Itse olen tosi tyytyväinen ollut sekä tuotteisiin että asiakaspalveluun. Henkilökohtaisesti tykkään yrittäjästä joka on mielestäni erittäin lämmin ihminen. Hänestä paistaa kunnon suomalainen sisu jota ei kateelliset tuulet ja vastoinkäymiset kaada. Hävetkää te, jotka tahraatte täällä rehellisen yrittäjän mainetta väärillä syytöksillä. Käyttäkää aikanne vaikka oman elämän parantamiseen niin ei tarvi purkaa sitä pahaa oloa muihin.
Tiesittekö että yksi ihminen voi keksiä tälläisen kokonaisen ketjun ja vastailla vain itselleen koska rekisteröitymistä ei tarvita, eikä mikään estä julkaisemasta vaikka kuinka montaa kommenttia peräkkäin? Mielestäni nuo negatiiviset kommentit ja syyttelyt ovat kaikki turhan saman oloisia.. Miksi niitä ei näy missään, missä pitää rekisteröityä ja esiintyä omalla nimellään? Ei yrittäjä voi somessa poistaa kuin omalla sivullaan esiintyviä kommentteja. Miksi niitä ei näy sitten muuallakaan? - Anonyymi
Tämä taitaa olla yrittäjän oma kirjoitus :D
- Anonyymi
Täällä yksi itsensä huijatuksi tunteva. Lähetys muka lähtenyt 9.6 matkaan, mutta ei koskaan ole päätynyt Postin kuljetettavaksi. P****le!
- Anonyymi
Itse olen erittäin tyytyväinen tuotteisiin, toimitus kesti muutaman päivän pidempään kuin oletin. Ehdin jo vähän huolestua, kun tilaukseni jälkeen, pakettia odotellessa, luin nämä kommentit pettyneiltä asiakkailta. Kaikki hyvin täällä, terveisin tyytyväinen asiakas. 😊
- Anonyymi
Erittäin hyvät tuotteet ja nopea toimitus. Suositellen.
- Anonyymi
Parhaat käyttämäni kotimaiset tuotteet, ollaan koko perhe siirrytty nyt näihin. Tilaukset tulleet aina perille ja asiakaspalvelu on ollut ystävällistä sekä nopeaa.
- Anonyymi
Taitaa yrittäjä itse näitä kommentteja tänne kirjoitella. Omakin tilaus lähti matkaan vasta, kun sen perään kyseli. Enkä ollut ainoa.
- Anonyymi
Näistä tuotteista on todella apua! Ja ainakin meillä on hyvät kokemukset verkkokaupasta. Asiakaspalvelusta en tiedä kun ei ole ollut tarvetta sinne yhteyttä ottaa. Meidän tilaukset on tulleet aina viikon sisällä tilauksesta. Monta kertaa on tilattu ja jatkossakin näitä käytetään.
- Anonyymi
Tilasin tuotteita ja jouduin odottelemaan kauan, lopulta tuli väärä tuote. Onneksi en maksanut, vaan hoidin Klarnan kautta. Lupasi lähettää oikean tuotteen, mutta kun oli yrittäjällä niin kiirettä, että unohti, peruin kaupan kokonaan. Kaikenlaisia syitä on ollut aiemmin ja edelleen, eiköhän tässä ole tällainen krooninen selittelijä kyseessä.
- Anonyymi
Sait siis ilmaisen tuotteen ja kehtaat vielä valittaa? Mitä olisit ollut vielä vailla? Enpä ole itse ikinä mistään verkkokaupasta saanut vastaavassa tilanteessa yhtään mitään. Olisit edes reilu ja palauttaisit tuotteen kun et osaa olla siitä kiitollinen.
- Anonyymi
Meillä vain hyviä kokemuksia. Monta kertaa on tilattu ja jatkossakin tilataan. Ainahan on ihmisiä joita ei mitenkään voi miellyttää kuten tämä yksi joka sai ilmaisen tuotteen ja silti jaksaa valittaa. Kun itse peruu tilauksen, ei voi enää toimitusta odottaa. Sen luulisi kenen tahansa ymmärtävän.
Suosittelen! - Anonyymi
Poistaa kommentit kun mainitsee, ettei Pihkasalva sopinut koiran tassuille.
T. Tony Söderlund - Anonyymi
Poistivat facesta viestin ja estivät minut, kun mainitsin ettei Pihkasalva sopinut minun koiralleni. Hienoa toimintaa.
T. Tony Söderlund - Anonyymi
Minulla hyvä ostokokemus, tuotteet tulivat noin viikossa, ei mitään valittamista, suosittelen yritystä ja tuotteita.
- Anonyymi
Tämän yrityksen omistaja on täysi huijari. Kasvatti aikanaan koiria ja jätti paperit toimittamatta ja sovitut asiat hoitamatta. Petoksesta sai syytteen. Samat selitykset vaikeista elämäntilanteista on näköjään jäänyt päälle :D
Se on ihme että nämä samat koijarit saa jatkaa ihmisten huijaamista nimeä vaihtamalla. - Anonyymi
Kaikista negatiivisista kommenteista huolimatta rohkenin tilata yritykseltä muutaman tuotteen. Tuotteista minulla ei ole aikaisempaa kokemusta, joten niitä en pysty arvioimaan. Tilauksen tein alennuskoodilla viikonloppuna, maksoin Klarnan kautta ja tuotteet sain hakea postista seuraavana torstaina. Toimitus oli nopea ja sain kaikki tilaamani tuotteet. Kaikki meni sujuvasti.
- Anonyymi
Pihkasalvaa myyvät muutkin yritykset, joten kannattaa googlata toinen firma!
- Anonyymi
Kyseinen yrittäjä oli sekaisin kuin seinäkello. Aivan maanisen oloinen. Jutut sitä luokkaa, että tarvitsisi jonkin lääkityksen.
En yhtään ihmettele, että tuotteita ei toimiteta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1233114Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen352474Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302425Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631112129- 1141690
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1711398Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2891222Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .241207Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2741198- 621077