S-Pankin verkkopankki nurin koko viikonlopun !

Anonyymi-ap

Mikä mättää ?


S-Pankin verkkopankki on ollut nurin koko viikonlopun PE 4.11 - SU 6.11.2022.

Googlen vakoiluun suostuneet ovat ehkä voineet kiertää ongelman käyttämällä S-Mobiilia (jota et saa ladattua mistään suostumatta Googlen vakoiltavaksi, mikä tapahtuu jos laitat puhelimeesi Google -tilin).


S-Pankillahan oli etukäteen tiedotettu huoltokatko SU 6.11.2022 klo 00:05-08:00, minä aikana ei toiminut verkkopankki eikä S-Mobiili.

Luulisi, että edes huoltokatkon jälkeen S-Panki verkkopankki olisi alkanut toimia, mutta ei vieläkään. Ja asiakaspalveluhan ei ole viikonloppuna auki, joten sinnekään ei ole voinut tehdä vikailmoitusta.

Korttien sulkupalvelu on ilmeisesti ulkoistettu, joten hekään eivät ota vastaan verkkopankkia koskevia vikailmoituksia.

Laittaisin tänne kuvakaappauksen tilanteesta, mutta tännehän ei saa suoraan postattua kuvia, ja netin ilmaiset ja ilman rekisteröintiä toimivat kuva-uploadauspalvelut ovat ilmeisesti lopettaneet toimintansa tai alkaneet vaatia rekisteröimistä.

Ironisesti S-Pankki itse väittää tiedotteessaan 31.10.2022:
"Häiriöt verkkopankkiin ja S-mobiiliin kirjautumisessa ohi

S-Pankin verkkopankin ja S-mobiilin kirjautumisen häiriöt on nyt korjattu ja kirjautuminen onnistuu jälleen normaalisti. Pahoittelemme tilanteesta aiheutunutta haittaa.  "

Eli saivat jollain tilapäiskorjauksella hetkeksi asiat toimimaan ja taas ei toimi !

Pankkia voi tietysti vaihtaa, mutta eipä kyllä houkuttele maksaa esim. Nordealle jatkuvasti nousevia pankkipalvelumaksuja.

25

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kas kas... olen joutunut sellaisen kohteeksi, mitä jotkut täällä harhaanjohtavasti kutsuvat "joukkovainoamiseksi".

      Kysehän ei ole koskaan ollutkaan siitä, että suuret "joukot" jotakuta vainoaisivat, vaan ilmeisesti SUPO:n ja sen yhteistyötahojen suorittamasta vainoamisesta.

      Eli kun käytössä oli oma nettiliittymä (dna Welho kaapelimodeemi) niin S-Pankin verkkopankki on ollut koko ajan nurin.

      Ja kun keksin hakkeroida naapurin Wi-Fin salasanan, ja kirjautua naapurini Wi-Fi -verkkoon, niin kun tämän lisäksi myös käytin selaimeni "poista kaikki evästeet" -toimintoa... niin kas kummaa: S-Pankin verkkopankki toimi ilman mitään ongelmia.

      Kun pankkiasiat tuli hoidettua, niin sitten kirjauduin ulos naapurin Wi-Fi -verkosta, ja palautin oman kaapelimodeemin tarjoaman yhteyden tietokoneelle.

      Ihan uteliaisuuttani testasin, toimiiko verkkopankki... ei toimi - vaan näyttää siltä, että se todellakin on ollut koko viikonlopun nurin - mutta vain kaapelimodeemini IP -osoitteelle - siis muista IP -osoitteista S-Pankin verkkopankki toimii (ja on todennäköisesti koko ajan toiminutkin) ilman ongelmia.

      Eli olen siis havainnut "joukkovainoamisen" uuden ilmenemistavan: verkkopankin toiminta tietystä IP -osoitteesta estetään, jolloin uhrin näkökulmasta näyttää siltä, että verkkopankki on ollut huomattavan pitkän ajan epäkunnossa.

      Tällöin jää vain 1 kysymys:

      Jos tällaisen sikailun takana on SUPO (kuka muukaan Suomessa tekisi tämänkaltaista ilkivaltaa), niin onko SUPO:lla pääsy S-Pankin verkkopankkia hoitavalle palvelimelle ?

      Ja jos ei ole, niin kuka S-Pankin sisältä osallistuu omien asiakkaidensa tämänkaltaiseen häiriköintiin ?

      • Anonyymi

        Olet varmasti todella tärkeä henkilö, aivan uskomattoman merkittävä, että jokin taho paitsi rikkoo lakia, käyttää suuren määrän aikaa, vaivaa, rahaa ja resursseja tuollaiseen vainoamiseen.

        Kannattaa ottaa yhteyttä oman kunnan terveydenhuoltoon ja keroa sinne noista kokemuksista. Heidän kauttaan asia lähtee varmasti selviämään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmasti todella tärkeä henkilö, aivan uskomattoman merkittävä, että jokin taho paitsi rikkoo lakia, käyttää suuren määrän aikaa, vaivaa, rahaa ja resursseja tuollaiseen vainoamiseen.

        Kannattaa ottaa yhteyttä oman kunnan terveydenhuoltoon ja keroa sinne noista kokemuksista. Heidän kauttaan asia lähtee varmasti selviämään!

        Älä luule


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmasti todella tärkeä henkilö, aivan uskomattoman merkittävä, että jokin taho paitsi rikkoo lakia, käyttää suuren määrän aikaa, vaivaa, rahaa ja resursseja tuollaiseen vainoamiseen.

        Kannattaa ottaa yhteyttä oman kunnan terveydenhuoltoon ja keroa sinne noista kokemuksista. Heidän kauttaan asia lähtee varmasti selviämään!

        oletko itse SUPOn agentti, vai muuten vaan hölmö ?

        Jos joku tietää, minne saa lähettää anonyymisti kuvatiedostoja (esim. kuva.png) ja sille saa URL:n jonka voi inkata tänne, niin laitan kuvan näkyviin S-Pankin virheilmoituksesta, jonka mukaan verkkopankki ei ole käytettävissä.

        Tuollaisia kuvanjakopalveluja oli aiemmin paljon, mutta moni on joko lopetettu tai sitten on tullut pakollinen rekisteröinti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko itse SUPOn agentti, vai muuten vaan hölmö ?

        Jos joku tietää, minne saa lähettää anonyymisti kuvatiedostoja (esim. kuva.png) ja sille saa URL:n jonka voi inkata tänne, niin laitan kuvan näkyviin S-Pankin virheilmoituksesta, jonka mukaan verkkopankki ei ole käytettävissä.

        Tuollaisia kuvanjakopalveluja oli aiemmin paljon, mutta moni on joko lopetettu tai sitten on tullut pakollinen rekisteröinti.

        Hihi et ole mitään muuta kuin vainoharhainen etkä edes näytä tietävän mitä olet tekemässä. Tuo sinun hölmöily ei estä sinun seuraamista yhtään mitenkään. ;)


    • Anonyymi

      'S-Pankin verkkopankki on ollut nurin koko viikonlopun PE 4.11 - SU 6.11.2022.'

      Pankin tietojärjestelmään tehdään isoja muutoksia, tulevaisuuteen liittyen. Kun tiedotettavaa tulee, näkyy laajaltii medioista.

    • Anonyymi

      Saatava laskuttavien yritysten kustantamat maksuautomaatit

      • Anonyymi

        Pankeissahan on automaatit. Miksi ostat laskutettavia palveluita, jos et osaa maksaa laskua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankeissahan on automaatit. Miksi ostat laskutettavia palveluita, jos et osaa maksaa laskua?

        Näin sanoo pankin kätyri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sanoo pankin kätyri

        Verkkopankki oli virhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankeissahan on automaatit. Miksi ostat laskutettavia palveluita, jos et osaa maksaa laskua?

        Ammattivalehtelija munasi itsensä taas. Ei hän muiden osaamisesta voi tietää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sanoo pankin kätyri

        Ketkuilla on ankara paiine selittää ongelmat asiakkaiden syykksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkuilla on ankara paiine selittää ongelmat asiakkaiden syykksi.

        Härski linja, muiden tyhmyyttä kaikki ongelmat


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Asiakasneuvojinakin jotain "karjakkoja". Ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakasneuvojinakin jotain "karjakkoja". Ei kiitos.

        Ne pyörittävät samaa mantraa kuulematta itse asiaa.


    • Anonyymi

      Olen S-pankki ollut12vuotta. Sirtyessäni S-pankin en ottanut verkkopankki tunnuksia.Koska ei velkaa ei rikkauksia.Nin mitä nillä tunuksilla tee? Maksavat perusmaksuni suoravelotuksella ilmasiksi.Käytän tarvitaessa Itis Prisman yhteydessä olevaa S-pankki palvelua. Joka on arkisin auki ja lauantaisin potkät aukioloajat.Todella hyvää palvelua livenä.Koskan en harrastanut tilausmyynti ostoja. Minkä ostan menen liikeet ja nähtyäni teen ostopäätös.Johtuu kai sitä elämisen maksan itse ei tässä ukkoa jakamassa menoja tai lesken eläke.Niin on koko aikuisiän joutunut olemaan tarkka rahasta.

      • Anonyymi

        Miten maksat laskut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten maksat laskut?

        Rahalla maksan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahalla maksan

        Käteiselläkö rahalla makselet?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käteiselläkö rahalla makselet?.

        Meni jauhot suuhun


    • Anonyymi

      Minulla meni S-pankin mobiilisovellukset pois toiminnasta aivan yllättäen . Luki vain laitteellesi ei voi kytkeä S-pankkia. Aikasemmin oli toiminut normaalisti samalla laitteella. Voiko joku kertoa mistä hakisin apua.

    • Anonyymi

      Täytyy näköjään käydä lopettamassa koko S-Pankin asiakkuus. Nyt tullut joku paska uudistus. Kun yrittää maksaa isompaa laskua tai siirtää toiseen pankkiin isompaa tilisiirtoa, niin tulee tämä tekstiviestivahvistus lisäjuttu.

      Ei siinä mitään, mutta S-Pankin vahvistuskoodi ei tule puhelimeeni!!! Tämänkin homman ovat näköjään onnistuneet ryssimään. Puhelinnumeroni on kyllä oikein järjestelmässä, mutta S-Pankin paskasysteemi ei saa viestiä lähetettyä, ainakaan oikeaan puhelinnumeroon. Kaikkien muiden palveluiden ja palveluidentuottajien vahvistusviestit tulevat oikein perille.

    • Anonyymi

      ne sijoittelee meidän rahoja luulen.. vittu

    • Anonyymi

      Ja taas nurin koko S-pankin sivusto. Ei vastaa lainkaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe