Miksi naiset tuomitaan

Anonyymi-ap

Miksi aviossa olevat naiset tuomitaan kimppaseksin harrastamisesta?
Me olemme yhdessä miestemme kanssa mukana kun taas miehistä useimmat ovat aviossa ja pettävät vaimojaan.

46

1409

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, täällä on niin paljon näitä heikkolahjasia peräkammarin poikia ja muita ongelmaisia, että he eivät kykyne käsittämään muunlaista seksiä kuin pimeässä peiton alla. Osa myös yksinkertaisia "tosimiehiä", joille muu kuin oman tyydytyksen saaminen ei mene jakeluun :)

      • Anonyymi

        Idiootti.


    • Anonyymi

      Hyvässä suhteessa elävät parit, nauttivat seksistä ilman muiden hörhöjen kommenteista välittämättä. Täällä turha kysellä neuvoja, vastaajat avohoito potilaita.

      • Anonyymi

        Se on juurikin näin... kun parisuhde on kunnossa ja kumpainenkin sitä haluaa, ei siinä ole yhtään mitään tuomittavaa... Painotan kuitenkin myös sitä, että myös naisen tulee olla omasta tahdostaan niissä kimpoissa mukana, eikä vain miestään miellyttääkseen...


      • Anonyymi

        Mietippä tota vastaustasi! Kaikki normi ihmiset ovat samaa mieltä todellakin olet vakiasiakas.. varmaan itseäsikin holestuttaa kommentisi kun niissä ei päätä eikä häntää.


      • Anonyymi

        Olet yksi linjoilla roikkuva avokki mee suljetulle..piip piip tööt tööt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juurikin näin... kun parisuhde on kunnossa ja kumpainenkin sitä haluaa, ei siinä ole yhtään mitään tuomittavaa... Painotan kuitenkin myös sitä, että myös naisen tulee olla omasta tahdostaan niissä kimpoissa mukana, eikä vain miestään miellyttääkseen...

        Nimenomaan kaikkien mukana olevien Täytyy haluta kimppaa niin silloin siitä nauttii eikä ole tuomittavaa kun ei pakoteta ketään mukaan.


      • Anonyymi

        Hengitä välillä muista ottaa lääkkeesi niin taasen jaksat suoltaa paskaa..piip piip tööt tööt, muista käydä kusel ei tule alle😱😱


      • Anonyymi

        Idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan kaikkien mukana olevien Täytyy haluta kimppaa niin silloin siitä nauttii eikä ole tuomittavaa kun ei pakoteta ketään mukaan.

        Se on juurikin näin ;)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen miettinyt miksi pitää tulla meuhkaamaan toisien ihmisten asioista? Mitä hyviä siitä saa?
      Ei taida olla korvien välissä mitään ja oma elämä
      Pielessä jo syntymästä alkaen.
      Ilmeisesti nuo ihmiset ovat mielenterveys potilaita joilla ei ole mitään mahdollisuutta saada edes näistä.
      Runkkaavat yksin peräkammarissa ja itkevät kun jotkut saavat nauttia.
      Mielestäni nainen saa nauttia jos itse haluaa.

      • Anonyymi

        Minulla on ainakin ymmärtäväinen aviomies joka suvaitsee ja haluaa minun olevan myös muidenkin miesten kanssa. Tykkään kun on useat kädet vartalolla vaeltelemassa ennen rakastelua kahden miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ainakin ymmärtäväinen aviomies joka suvaitsee ja haluaa minun olevan myös muidenkin miesten kanssa. Tykkään kun on useat kädet vartalolla vaeltelemassa ennen rakastelua kahden miehen kanssa.

        Samoin löytänyt hyvän avio miehen ja lapsille huolehtivan isän. Kehunut alusta saakka miten kaunis olen ja sänkyssä hänen makuun. Kauan sitten rakastellessa ehdotti jospa vieras mies kokisi nautintoa kanssani. Olemme olleet parien ja kolmansien kanssa säännöllisesti muutaman vuoden. Liitomme vain vahvistunut tän myötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin löytänyt hyvän avio miehen ja lapsille huolehtivan isän. Kehunut alusta saakka miten kaunis olen ja sänkyssä hänen makuun. Kauan sitten rakastellessa ehdotti jospa vieras mies kokisi nautintoa kanssani. Olemme olleet parien ja kolmansien kanssa säännöllisesti muutaman vuoden. Liitomme vain vahvistunut tän myötä.

        Voi vidu taas näitä spedejä huomaa että tämäkin miehen käsialaa


      • Anonyymi

        Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi reppanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ainakin ymmärtäväinen aviomies joka suvaitsee ja haluaa minun olevan myös muidenkin miesten kanssa. Tykkään kun on useat kädet vartalolla vaeltelemassa ennen rakastelua kahden miehen kanssa.

        Minäkin olen mielelläni vaikka useamman miehen kimppa nainen kun miehelleni se kerran sopii niin miksi en nauttisi. Jos ei mitään anna niin ei mitään saakkaan.


    • Anonyymi

      Pidä huora turpas kii

      • Anonyymi

        Idiootti.


      • Anonyymi

        Oohh suuret puheet ja pienet teot pojulla oohh


    • Anonyymi

      Täällä on kateellisia miehiä jotka eivät saa kutsua kaverin vaimoa panemaan niin silloin ei saisi ilmeisesti muutkaan saisi nauttia. Ilman seksiä tulee noin negatiivinen ihminen.

      • Anonyymi

        Kateus ja mustasukkaisuus estää nautinnon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus ja mustasukkaisuus estää nautinnon.

        Parin miehen tätyy olla asian takana 100% kun vaimoa vieras panee. Vieras kun pääsee pukille näky miehelle joko kiihottava tai katastrohvin omainen. T. Pari 50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parin miehen tätyy olla asian takana 100% kun vaimoa vieras panee. Vieras kun pääsee pukille näky miehelle joko kiihottava tai katastrohvin omainen. T. Pari 50

        Kiimanen vieras panee antaumuksella. T. Kokemust


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parin miehen tätyy olla asian takana 100% kun vaimoa vieras panee. Vieras kun pääsee pukille näky miehelle joko kiihottava tai katastrohvin omainen. T. Pari 50

        Yhtälailla totta se on tämäkin... Se on juurikin näin, että tämän pitää olla molempien haluama yhteinen "harrastus" ;)


    • Anonyymi

      Vain nämä hurskastelijat tuomitsevat ja kuitenkin usein haluaisivat itse kokeilla ja mukaan. Tietysti on muutenkin erilaisia näkemyksiä ja pitääkin olla. Mikä sopii yksien moraaliin, ei sovi kaikille.

      Hyvä että on valinnanvapaus.
      Tokihan nämä me toot ja puritanismi aiheuttaa sen, ettei parinvaihdoista juuri tutuille kertoilla, vaan kaikki on hys hys, josta myös omat vaikeutensa mm sopivien kumppaneiden haussa.

      • Anonyymi

        👍👍


    • Anonyymi

      Kirjat nussituttavat itseään ja niitä saa nussia lähes ketä vaan. Tuollaiset on käyttötavaraa. Makaavat tavara esillä ja ukot käyttää. Häpeää luulisi tuntevan mutta ei, ollaan kuin crackhuorat toosa leväällä.

      • Anonyymi

        Miehet ne haluaa että ollaan "vittu" levällään. Miehet haluaa kuitenkin panna kanssamme. Miten suu pantaisiin jos ette enää saisi naisia panna? Joutuisitte olemaan keskenänne ja panemaan toisianne.


      • Anonyymi

        Kuiteskin kuolaat täällä.


    • Anonyymi

      Kypsän aikuisen naisen vittuun kuuluu aika ajoin myös vieras kalu. Nainen tuntee itsensä halutuksi. Aviomiehelle naitu vaimo tuntuu kiihottavammalta. Tietää että oma kelpaa myös muille.

      • Anonyymi

        Siispä huoraamaan vaan kyllä ne sonnit nauraa teille selän takana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siispä huoraamaan vaan kyllä ne sonnit nauraa teille selän takana

        Voi pojua. Vaihda vaippasi.


      • Anonyymi

        Niin kuuluu varsinkin jos se sopii omalle miehelle. Itse olen usein kahden miehen kanssa kun oma mies tuo ystäviään viikonloppuisin ja työkavereita viikolla luvaten vaimoaan vieraan seksi kumppaniksi. Seksielämäni on runsasta ja vaihtelevaa useiden miesten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siispä huoraamaan vaan kyllä ne sonnit nauraa teille selän takana

        Mukavampi katsoa nauravaa miestä panemisen jälkeen kuin itkevää.
        Jos mies nauraa niin on saanut kunnon pillua ja on tyytyväinen.
        Itkevä mies on pettynyt mies.


    • Anonyymi

      Mitä eroa?
      Sinkkumiehet ja naiset panee useita kumppaneita ja jos aviopari tekee samaa niin he tuomitaan niin miksi?

      • Anonyymi

        Niinpä samasta nautinnosta on kyse.


    • Anonyymi

      Hyvät naiset ei jaa kaikille. Ja päästä useita eri miehiä nussimaan itseään. Lutkat jakaa.

      • Anonyymi

        Eihän sitä kaikille jaetakkaan vaan vain muutamalle. Minulla on oma mies ja 2 mieheni hyväksymää miestä kimppa jutuissa mukanamme vain 1 vieras kerrallaan mieheni lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä kaikille jaetakkaan vaan vain muutamalle. Minulla on oma mies ja 2 mieheni hyväksymää miestä kimppa jutuissa mukanamme vain 1 vieras kerrallaan mieheni lisäksi.

        Ei ole silloin hyvä nainen. Ennemminkin patja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole silloin hyvä nainen. Ennemminkin patja.

        Ja miten tämä toisten ihmisten avoin suhtautuminen seksiin ja omaan seksuaalisuuteensa on jotenkin sinulta pois? Jos et sitä itse halua niin ei todellakaan ole mikään pakko mutta annetaan kaikkien aikuisten ihmisten nauttia kuten haluavat?

        Tälle kyseiselle vaimolle totean, että anna mennä vaan... nauti täysin rinnoin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole silloin hyvä nainen. Ennemminkin patja.

        Miehet ainakin kertoo että on hyvä tiukka ja kiimainen pillu ja mielekästä panna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole silloin hyvä nainen. Ennemminkin patja.

        Mite se sinua häiritsee kun ei häiritse meidän omia miehiäkään.
        Me kuitenkin jaetaan omaa tavaraa joten sen ei luulisi kuuluvan sivullisille.


    • Anonyymi

      Hei, 38v rva olen olen päätökseni tehnyt noi 2v, sitten.Enkä ole katunut yhtään,en varmasti elämääni tuhoo,haluan elää elämää missä on sexiä naintia panemista,tämä on varmasti oikeuteni,eikä kuulu kellekään.Tämä on tosi,siis sinkku miehet,eivät kykene tai pelkäävät aitoo 38v rva.Oikeesti ukkomiehet 35v-45v ovat tosi timanttia, ovat kokeneita osaavia joilla kyrpä pelittää ,on kovaa jäykkää,kestävää.
      Olen vuorotyötä tekevä liikealalla,on Päivällä aikaa ja sen käytän 5pv vk hyväkseni,ukkomiehet käy sovitusti luotettavasti luonani ,naimassa panemassa rakastelemassa tästä nyt nautin osaan arvostaa. Eikä tämä kuulu kellekään räkänokalle imekää sormeenne.
      Toivon teille aviossa elävät rva,hankkikaa ukkomiehet naimaa panemassa ette pety.

    Ketjusta on poistettu 150 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe