allergiaan kun imettää?nenäsumutetta ja silmätippoja voi käyttää imetyksen aikana mutta entäs nuo allergiatbletit,onko mitään sellaista jota vois käyttää myös imettäessä?mulla on tosi paha allergia,ja ilman tableteita ei oikein pärjää,en voi edes ulos mennä 2.6v tyttäreni kanssa koska muuten olen ihan "tukossa" ulkoilun jälkeen.
mikä avuksi
4
922
Vastaukset
- Äippä82
minulla on astma johon on lääkitys.
- Astmaatikko
Käytä ulkona hengityssuojainta. Kysy apteekista tai lääkäriltäsi imetyksestä ja allergialääkkeistä.
Minua auttaa ulkona käynnin jälkeen kun huuhtelen nenäkannulla limakalvot suolavedellä. Keuhkolääkärini "määräsi" minulle "sarvikuono"-nenäkannun ja ihmettelen miksei toiset ole siitä puhuneet ennen. Jos en käy ulkona niin nenä ei ole tukossa ja ei vuoda.
Viime kesä oli kamala. Nenä oli tukossa ja käytin joskus yölläkin nenäsumutteen lisäksi Nasoliinia.
Minulta menivät limakalvot ihan rikki ja nenäni oli hirvittävän kipeä. Käytin korvalääkärin neuvon mukaqan vain vauvojen nenätippoja (niissä ei ole säilöntäainetta) ja Nozoil-nenäöljyä. Korva- nenä- ja kurkkutautien lääkärikään ei kehoittanut ostamaan nenänhuuhtelukannua. Nyt olen tyytyväinen kun astmaoireilunikin on huomattavasti vähentynyt. Kokeile. Suosittelen,
MIKÄLI NENÄÄSI EI OLE LEIKATTU !- sarvikuono kaverina
Sarvikuono-nenän huuhtelukannua suosittelen minäkin. Minulla on paha siitepölyallergia, mutta nenän huuhtelu aamuin illoin on vähentänyt huomatavasti lääkkeiden tarvetta. Tukkoisuus, nenän vuoto ja silmien kutina ym, ovat myös vähentyneet. Olo on paljon parempi kuin aikaisemmin. Suosittelen lämpimästi.
- Äippä82
sarvikuono kaverina kirjoitti:
Sarvikuono-nenän huuhtelukannua suosittelen minäkin. Minulla on paha siitepölyallergia, mutta nenän huuhtelu aamuin illoin on vähentänyt huomatavasti lääkkeiden tarvetta. Tukkoisuus, nenän vuoto ja silmien kutina ym, ovat myös vähentyneet. Olo on paljon parempi kuin aikaisemmin. Suosittelen lämpimästi.
noita huuhtelukannuja saa hankittua ja minkä hintaisia ovat?tarvitaanko esim.resptiä?nyt on onneksi satanut pari päivää joten ulkonakin on tullut käytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,672493Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052157Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242147Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e972107Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod92052MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141885Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5871846Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1071843Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S181660Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas411433