mikä avuksi

Äippä82

allergiaan kun imettää?nenäsumutetta ja silmätippoja voi käyttää imetyksen aikana mutta entäs nuo allergiatbletit,onko mitään sellaista jota vois käyttää myös imettäessä?mulla on tosi paha allergia,ja ilman tableteita ei oikein pärjää,en voi edes ulos mennä 2.6v tyttäreni kanssa koska muuten olen ihan "tukossa" ulkoilun jälkeen.

4

902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äippä82

minulla on astma johon on lääkitys.

• Astmaatikko

Käytä ulkona hengityssuojainta. Kysy apteekista tai lääkäriltäsi imetyksestä ja allergialääkkeistä.

Minua auttaa ulkona käynnin jälkeen kun huuhtelen nenäkannulla limakalvot suolavedellä. Keuhkolääkärini "määräsi" minulle "sarvikuono"-nenäkannun ja ihmettelen miksei toiset ole siitä puhuneet ennen. Jos en käy ulkona niin nenä ei ole tukossa ja ei vuoda.

Viime kesä oli kamala. Nenä oli tukossa ja käytin joskus yölläkin nenäsumutteen lisäksi Nasoliinia.
      Minulta menivät limakalvot ihan rikki ja nenäni oli hirvittävän kipeä. Käytin korvalääkärin neuvon mukaqan vain vauvojen nenätippoja (niissä ei ole säilöntäainetta) ja Nozoil-nenäöljyä. Korva- nenä- ja kurkkutautien lääkärikään ei kehoittanut ostamaan nenänhuuhtelukannua. Nyt olen tyytyväinen kun astmaoireilunikin on huomattavasti vähentynyt. Kokeile. Suosittelen,
      MIKÄLI NENÄÄSI EI OLE LEIKATTU !

• sarvikuono kaverina

Sarvikuono-nenän huuhtelukannua suosittelen minäkin. Minulla on paha siitepölyallergia, mutta nenän huuhtelu aamuin illoin on vähentänyt huomatavasti lääkkeiden tarvetta. Tukkoisuus, nenän vuoto ja silmien kutina ym, ovat myös vähentyneet. Olo on paljon parempi kuin aikaisemmin. Suosittelen lämpimästi.

• Äippä82
        sarvikuono kaverina kirjoitti:

Sarvikuono-nenän huuhtelukannua suosittelen minäkin. Minulla on paha siitepölyallergia, mutta nenän huuhtelu aamuin illoin on vähentänyt huomatavasti lääkkeiden tarvetta. Tukkoisuus, nenän vuoto ja silmien kutina ym, ovat myös vähentyneet. Olo on paljon parempi kuin aikaisemmin. Suosittelen lämpimästi.

noita huuhtelukannuja saa hankittua ja minkä hintaisia ovat?tarvitaanko esim.resptiä?nyt on onneksi satanut pari päivää joten ulkonakin on tullut käytyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      4032
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2641
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      138
      2563
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2013
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1483
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1357
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1354
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      157
      1068
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1037
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      998
    Aihe