Miksi daciat tuoksahtavat aina elähtäneeltä?

Anonyymi-ap

Vaikka kuinka uutta olen käynyt koeajamassa niin aina on tunkkainen haju niin kuin vanhassa liiterissä tai siivottomassa asunnossa. Toki aivan uutta en ole käynyt koeajamassa kun olen köyhä, mutta ihan alle 5v vanhoja ja alle 100tkm ajettuja.

8

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Johtuuko tämä siis auton valmistuksesta kuin ladat aikanaan vai onko jotain muuta?

• Anonyymi

*
        Alottajalle, " käväse " edes kerran viikossa suihkussa, niin sinusta lähtee ne "liiterin" hajut. Mutten löyhkäät kuin haiseva raato ! - Yäk yäk yäk ! Mee Jo Pesulle !

*

• Anonyymi

Jospa vaihtaisit puhtaat vaatteet ja kävisit suihkussa, niin autotkin voisivat tuoksua paremmalta. Tai oikeassa elämässä voisit lopettaa nuo mielikuvitus koeajot.

• Anonyymi

Kannattaa käydä suihkussa ja tehdä sinne omaan itsemurhakuutioon siivous kuntotarkistus, selkeästi sisäilmaongelmia kun tunkkainen haju seuraa autokauppaan asti.

• Anonyymi

Daciat värkätään Venäjällä ja siksi on kotoinen mossen tuoksu kabiinissa!😜

• Anonyymi

Mitä mitä. Tuoksahtaako Daciassakin Jenkemi.

• Anonyymi

Mitä on tämä paskanjauhaminen henkilökohtaisesta hygieniasta kun omassa nykyisessä autossa ei moista hajua ole lainkaan, eikä kotona? Siis mitä helvettiä nyt oikeasti saakelin valopäät!??

• Anonyymi

Oliko kakkosneloset katolla ja toinen ajovalopolttimo palanut? Ja alkavaa pintaruostetta helmat täynnä kun ei ole koskaan pesty? Tämä on oma kokemukseni dacioista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109